Wat moet je doen daarbij?quote:Op maandag 20 december 2004 09:20 schreef Bastard het volgende:
Oh heb ook de gamevariant dawn of the dead gespeeld in halo.. was wel lachen ja.
quote:Op maandag 20 december 2004 09:20 schreef Bastard het volgende:
Oh heb ook de gamevariant dawn of the dead gespeeld in halo.. was wel lachen ja.
Custom game maken, geen granaten, geen voertuigen, first weapen shotgun, second weapen sword. Shield uit.quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Custom game maken, geen granaten, geen voertuigen, first weapen shotgun, second weapen sword. Shield uit.
Iedereen op 1 na begint als rood team (de mensen) en gebruiken alleen shotgun.
Een ander begint groen met een zwaard. Die met het zwaard is de zombie en gaat de mensen besmetten. Als je word gekilled door een zwaard moet je meteen naar het andere team, je bent dan ook zombie. De mensen moeten het 8 minuten volhouden om te winnen.. Erg leuke potjes meegedaan
Klinkt goed!quote:Op maandag 20 december 2004 09:33 schreef Bastard het volgende:
Custom game maken, geen granaten, geen voertuigen, first weapen shotgun, second weapen sword. Shield uit.
Iedereen op 1 na begint als rood team (de mensen) en gebruiken alleen shotgun.
Een ander begint groen met een zwaard. Die met het zwaard is de zombie en gaat de mensen besmetten. Als je word gekilled door een zwaard moet je meteen naar het andere team, je bent dan ook zombie. De mensen moeten het 8 minuten volhouden om te winnen.. Erg leuke potjes meegedaan
En dan in een kamer gaan zitten, deur barricaderen met dozen of van die explosieve vaten.. Lachen hoor is dat.. en spannend, vooral als er 1 doorbreekt, dan heb je een zobie in je kamer staanquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan in een kamer gaan zitten, deur barricaderen met dozen of van die explosieve vaten.. Lachen hoor is dat.. en spannend, vooral als er 1 doorbreekt, dan heb je een zobie in je kamer staan
quote:Op maandag 20 december 2004 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben weer level 8 he
Moet je ook weer dingen laten zien in halo trouwens, vlag door de grond heen trekken bijvoorbeeld, of vliegen met een zwaard.
Gisteren wat lessen gehad over halo van een friend
die loopbrug kan je laten zakken door er een granaat tegenaan te gooienquote:Op maandag 20 december 2004 09:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]* -Struikrover- is nieuwsgierig
zie ook heel vaak dat ze die loopbrug laten zakken bij zanzibar of dat ze de luiken dicht doen daar, snap ook niet hoe dat moet daar
quote:Op maandag 20 december 2004 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan in een kamer gaan zitten, deur barricaderen met dozen of van die explosieve vaten.. Lachen hoor is dat.. en spannend, vooral als er 1 doorbreekt, dan heb je een zobie in je kamer staan
Welke loopbrug in Zanzibarquote:Op maandag 20 december 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die loopbrug kan je laten zakken door er een granaat tegenaan te gooiendie luiken??? dat heb ik nog niet gezien....
Zat laatst in een game. Die nissen boven het hek. Daar hangen luiken boven. Naaide ineens dicht toen ik er stondquote:Op maandag 20 december 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die loopbrug kan je laten zakken door er een granaat tegenaan te gooiendie luiken??? dat heb ik nog niet gezien....
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebben, alleen speel ik HALO redelijk vaakquote:Op maandag 20 december 2004 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij ga ik zo sucken als ik weer Halo 2 ga gamen. Werkelijk geen idee waar jullie het over hebben.
Anders verbergen we ons samen in een donker hoekje.quote:Op maandag 20 december 2004 10:08 schreef GinaG het volgende:
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebben, alleen speel ik HALO redelijk vaak
Je kan dozen vooruit duwen door er tegen te slaan, die explosieve tonnen ook.. 1 schot er op en degene in de buurt is mol.quote:
Samen doodgaan is wel romantisch jaquote:Op maandag 20 december 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders verbergen we ons samen in een donker hoekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |