Fuck nou maar even op, kan er echt niet meer om lachen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fuck nou maar even op, kan er echt niet meer om lachen.
één groot rond wit bolletjequote:
Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2004 14:39 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=457806&c=54
Niet die foto, maar iedere keer die infantiele reacties als je eens een wat serieuzer onderwerp wil aansnijden.quote:
Gijssss..... hou opquote:Op maandag 20 december 2004 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet die foto, maar iedere keer die infantiele reacties als je eens een wat serieuzer onderwerp wil aansnijden.
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het niveau van de Gijsjes echt hard achteruit hollen. Tuurlijk is flauw posten grappig, maar vroeger konden we het daarnaast nog wel eens echt ergens over hebben. Dat lijkt de laatste tijd echt onmogelijk.
Ja, dr zijn vrouwen bijgekomen.quote:Op maandag 20 december 2004 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet die foto, maar iedere keer die infantiele reacties als je eens een wat serieuzer onderwerp wil aansnijden.
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het niveau van de Gijsjes echt hard achteruit hollen. Tuurlijk is flauw posten grappig, maar vroeger konden we het daarnaast nog wel eens echt ergens over hebben. Dat lijkt de laatste tijd echt onmogelijk.
quote:
Was niet alleen voor jou bedoelt Gijs. Was gewoon even een opmerking in zijn algemeenheid.quote:Op maandag 20 december 2004 14:54 schreef mr_Brown het volgende:
Gijssss..... hou opik heb vandaag gewoon absoluuuuuut niet de behoefte om ergens serieus over te lullen, ik heb het al druk genoeg op mijn werk hier
en als je het ergens serieus over wil hebben...... dan eehhhhhhh
![]()
misschien iemand anders, maar ik heb er geen zin in.
neuken??
Weet ik wel gijsquote:Op maandag 20 december 2004 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was niet alleen voor jou bedoelt Gijs. Was gewoon even een opmerking in zijn algemeenheid.![]()
Neuken? Vandaag niet, je mag me wel rimmen.![]()
Gezellig toch?? wij kunnen trouwens wel serieus praten hoor.quote:
Hangt er vanaf hoe het aanvoeltquote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef chibibo het volgende:
[..]
Is een buik die bestaat uit 1 groot blok ook een blokjesbuik?
Dat begrijp ik maar ik had het toen niet over een koelkast of een auto. We zouden ons als eerste moeten afvragen waarom wij wel recht daartoe hebben en de rest van de wereld niet. Het ging mij erom dat de mensen 50 cent aan schoolgeld kunnen betalen wat velen niet kunnen.quote:Op maandag 20 december 2004 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was geen poep, is wetenschappelijk aangetoond. Als 1 mld Indiërs en 2 mld Chinezen allemaal hetzelfde welvaartsniveau zouden hebben als wij dan zou het milieu onheroepelijk naar de klote gaan.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar ik had het toen niet over een koelkast of een auto. We zouden ons als eerste moeten afvragen waarom wij wel recht daartoe hebben en de rest van de wereld niet. Het ging mij erom dat de mensen 50 cent aan schoolgeld kunnen betalen wat velen niet kunnen.
Het recht daarop is makkelijk, wij werken, die negers niet.quote:Op maandag 20 december 2004 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar ik had het toen niet over een koelkast of een auto. We zouden ons als eerste moeten afvragen waarom wij wel recht daartoe hebben en de rest van de wereld niet. Het ging mij erom dat de mensen 50 cent aan schoolgeld kunnen betalen wat velen niet kunnen.
kut negersquote:Op maandag 20 december 2004 16:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het recht daarop is makkelijk, wij werken, die negers niet.
IK daarentegen welquote:Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |