ik denk dat dat ook wel is. Joh volgend jaar komt er weer een huwelijk, een verhuizing en een kindje(als Surfer even doorpompt)quote:Op maandag 20 december 2004 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou gewoon, dingen die je bezighouden. Ik kan me nog de gesprekken over Brown's werk, Bastard's WW, mijn verhuizing. Misschien komt het ook omdat er nu niet zoveel meer speelt.![]()
Um, telkens teruggekomen met een kloonquote:Op maandag 20 december 2004 19:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij trouwens al gezegd in de gehele gijsjes geschiedenis dat je gaat stoppen met fok?
Ik moest daar altijd zo om lachenLekker ding
En ikquote:Op maandag 20 december 2004 19:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Quinny![]()
Brown
Strolie
QueenR
Chibiebel
Facedown![]()
o ja, Choas![]()
quote:
Gijs ik heb die datum voorgesteld omdat m`n kuiken dan vrij heeft en meekan. Hoorde jullie vaak over Annie`s en ben daar zelf laatst geweest.Toffe tent .quote:Op maandag 20 december 2004 19:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Omdat het dan bijna precies 2 jaar geleden is dat het laatste Annies topic sloot, en eerste Gijsjes topic werd geopend ?
quote:Op maandag 20 december 2004 19:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Um, telkens teruggekomen met een kloon
Zo 23 keer dus
Vanaf begin dit jaar ben ik welk sterk verminderd, overdag ben ik er bijna niet meer, weet ook niet hoe het daar dan aan toe gaat
Ik had als eerste gijsje Chocobo's vrouw gezienDat mooie gouden haar
Altijd met Chocobo praten over FFVIINou zit ie aan die XKots
![]()
![]()
Gijsmeisjes heten chicksquote:Op maandag 20 december 2004 19:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
OOOHik sta in het lijstje? ikke.. Gijsmeisje haha
![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 19:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
OOOHik sta in het lijstje? ikke.. Gijsmeisje haha
![]()
Jij kent Chocobo langer dan de 'echte' Gijsjes ?quote:Op maandag 20 december 2004 19:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik had als eerste gijsje Chocobo's vrouw gezienDat mooie gouden haar
Altijd met Chocobo praten over FFVIINou zit ie aan die XKots
![]()
![]()
heb je een puntjequote:Op maandag 20 december 2004 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou gewoon, dingen die je bezighouden. Ik kan me nog de gesprekken over Brown's werk, Bastard's WW, mijn verhuizing. Misschien komt het ook omdat er nu niet zoveel meer speelt.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 19:40 schreef ChOas het volgende:
Gijsmeisjes heten chicks
Hoi chick
Neuken ?
Of voor het verlate verjaardagsfeestje van Notorious_Roy?quote:Op maandag 20 december 2004 19:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Omdat we al zo'n 22 keer hebben beloofd met de Gijsjes te stoppen ?
Leuk icoon, mag ik dat eens bij je chick doen ?quote:Op maandag 20 december 2004 19:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs ik heb die datum voorgesteld omdat m`n kuiken dan vrij heeft en meekan. Hoorde jullie vaak over Annie`s en ben daar zelf laatst geweest.Toffe tent .Vandaar eigenlijk
quote:Op maandag 20 december 2004 19:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs ik heb die datum voorgesteld omdat m`n kuiken dan vrij heeft en meekan. Hoorde jullie vaak over Annie`s en ben daar zelf laatst geweest.Toffe tent .Vandaar eigenlijk
Hoi Gijs....quote:Op maandag 20 december 2004 19:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gijsmeisjes heten chicks
Hoi chick
Neuken ?
Ik bedoel buiten die kringquote:Op maandag 20 december 2004 19:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoeveel klonen had je nou?
En ik wil je humeur niet verpesten, maar ik heb Bastard en Surfer al eerder ontmoet
Deed ze het daarna met je ballen....met haar voet?quote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef ChOas het volgende:
Ik weet dat mijn verloofde er een typhus hekel aan had als ik dat wel eens voor de gein deed
Dank je, Facecum 'google' Facialquote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef facedown het volgende:
[..]
Of voor het verlate verjaardagsfeestje van Notorious_Roy?
Omdat tie dit jaar 22 is geworden?
Gijs, ik komquote:Op maandag 20 december 2004 19:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De pijn was............ verschrikkelijkquote:Op maandag 20 december 2004 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deed ze het daarna met je ballen....met haar voet?
quote:Op maandag 20 december 2004 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrouwelijke Gijsjes = Gijzinnen
Partners = Kuikens/Chicks
Na haar date met Zeus is ze pas een kuiken.
Ik ook! Heel veel zin in!quote:Op maandag 20 december 2004 19:48 schreef Bastard het volgende:
Kheb zin in de 22e, en iedereen is van harte welkom gewoon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |