Die goede oude tijd…toen we bij de Gijsjes nog eens een serieuze discussie ergens over konden voeren.quote:
ja...... is goedquote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die goede oude tijd…toen we bij de Gijsjes nog eens een serieuze discussie ergens over konden voeren.![]()
Hadden wij vorige keer nog weet jequote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die goede oude tijd…toen we bij de Gijsjes nog eens een serieuze discussie ergens over konden voeren.![]()
whahahahahaquote:Op maandag 20 december 2004 12:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja...... is goed..... maar niet nu
Tis maar goed dat je nog geen kind hebtquote:Op maandag 20 december 2004 06:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
vrijdag 5.00 uur op en om 3,30 naar bed
zaterdag 13.00 uur op en om 10 uur volgende ochtend op bed.
zondag om 12.oo uur weer wakker en om 23.00 uur naar bed.
vanochten om 4,45 eruit
Gaat goed hierquote:
Ja, alleen kon ik die discussie niet voortzetten omdat ik naar een overleg moest.quote:Op maandag 20 december 2004 12:34 schreef Chocobo het volgende:
Hadden wij vorige keer nog weet jeOver hulp aan arme landen
quote:Op maandag 20 december 2004 12:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gaat goed hier![]()
Ben Strol aan het pesten
Ken je deze foto van Strol trouwens al???
Deze heeft chocobo afgelopen zomer van hem genomen op het strand![]()
[afbeelding]![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAH!!quote:Op maandag 20 december 2004 12:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gaat goed hier![]()
Ben Strol aan het pesten
[afbeelding]![]()
![]()
Oooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....MMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGMMMMMMquote:Op maandag 20 december 2004 12:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gaat goed hier![]()
Ben Strol aan het pesten
[afbeelding]![]()
![]()
Ja mag hier alles zeggen hoorquote:Op maandag 20 december 2004 12:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH!!voel een opmerking komen maarre
toch maar niet
![]()
ja mooi....quote:Op maandag 20 december 2004 12:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zo en snurken dat hij deed. Uit schaamte zijn we toen maar even ergens anders gaan liggen, weet je nog
Ahhhhhh zeg nou!!!!quote:Op maandag 20 december 2004 12:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
toch maar niet
![]()
hehe zolang ik nog newbie ben en ze me beetje aardig vinden hou ik die schijn nog maar ff op.quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 12:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
toch maar niet
![]()
Ja dat spandoek dat we toen gemaakt hebben met Hij hoort niet bij onsquote:Op maandag 20 december 2004 12:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja mooi....![]()
en die bril van hem![]()
![]()
damn!!! toen kreeg ik echt serieus last van plaatsvervangende schaamte
[afbeelding]
En zoooooooooooooo`n gelijk had tie ookquote:Op maandag 20 december 2004 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, alleen kon ik die discussie niet voortzetten omdat ik naar een overleg moest.Ik geloof dat je zei dat ik poep praatte.
![]()
Ja, maar dan denk je echt alles al gehad te hebben, loop je naar je auto.... zie je dit op de parkeerplaats NAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 20 december 2004 12:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja dat spandoek dat we toen gemaakt hebben met Hij hoort niet bij ons
Dus het gaat nog heel erg leuk worden in de toekomstquote:Op maandag 20 december 2004 12:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehe zolang ik nog newbie ben en ze me beetje aardig vinden hou ik die schijn nog maar ff op.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 12:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehe zolang ik nog newbie ben en ze me beetje aardig vinden hou ik die schijn nog maar ff op.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |