ikke niet... sprekend!quote:Op zondag 19 december 2004 21:30 schreef Magneet het volgende:
mwah vind ik wel meevallen
Eindhoven he... tja daar werkt het natuurlijk niet zo goedquote:Op zondag 19 december 2004 21:42 schreef Magneet het volgende:
nee hoor, inet verbinding hier is alleen ff klote en probeer op nog meer plaatsen te lezen
ik werk in Ehvquote:Op zondag 19 december 2004 21:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
Eindhoven he... tja daar werkt het natuurlijk niet zo goed
Gewoon Budel ken ik wel, Budel Schoot, is dat ernaast ofzo??quote:Op zondag 19 december 2004 21:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik werk in Ehvwoon zelf in Budel Schoot dat is nog net in NL, tegen Limburg & Belgie aan
ietsje later remmenquote:Op zondag 19 december 2004 21:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
Gewoon Budel ken ik wel, Budel Schoot, is dat ernaast ofzo??
haha zo'n dorpje met 300 inwoners ofzo?quote:
Budel Schoot heeft iets van 2000 inwoners oidquote:Op zondag 19 december 2004 21:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha zo'n dorpje met 300 inwoners ofzo?
quote:Op zondag 19 december 2004 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die gast lijkt zoooooooooooooo niet op Magneet![]()
Ik kom oorspronkelijk uit Nuenen.. ook ongeveer 2000 inwoners toen, zal nou wel wat meer zijn. Lekker wonen zo'n klein dorpje hequote:Op zondag 19 december 2004 22:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
Budel Schoot heeft iets van 2000 inwoners oid
ah Nuenen, dat ken ik wel ja het is wel verschrikkelijk gegroeid de laatste jaren dus het is niet echt meer een dorpje te noemen ben ik bangquote:Op zondag 19 december 2004 22:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Nuenen.. ook ongeveer 2000 inwoners toen, zal nou wel wat meer zijn. Lekker wonen zo'n klein dorpje he
Nou dorpje is het toch nog wel hoor!! ZIt nou in Helmond...quote:Op zondag 19 december 2004 22:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
ah Nuenen, dat ken ik wel ja het is wel verschrikkelijk gegroeid de laatste jaren dus het is niet echt meer een dorpje te noemen ben ik bang. Maar is wel lekker rustig wonen ja.
*kijkt op klok*quote:
Ik trek vroeg slapen nietquote:Op zondag 19 december 2004 22:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
*kijkt op klok*
jeez lekker vroeg!! maar welterusten slaap lekker!!![]()
nee ik oko niet, begin nou pas wakker te worden!quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 06:25 schreef Xennia het volgende:
mijn ritme is naar de klote. Was gister om half 11 thuis en daarna van 12 tot 21 uur geslapen en nu ben ik nog steeds niet naar bed gegaan, niet moe ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |