Bij cdwow ook, al kan je daar er zeer gemakkelijk 6,99 van makenquote:Op donderdag 23 december 2004 01:13 schreef Enemy het volgende:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=168847
Donnie Darko - Director's Cut - (Limited Edition 3D Packaging) (2 Discs) (5.1/DTS)
£8.99
Kun je lang blijven zoekenquote:Op donderdag 23 december 2004 21:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben op zoek naar de DVD van She's the One.
Maar dan een met Nederlandse ondertiteling. Die van play heeft dat niet..
zeker geen credit card?quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:38 schreef darktower het volgende:
Ah hier mocht ik spammen van Mike: op www.rodisc.nl is er tussen nu (kerst) en oud & nieuw 25% korting op ALLE dvd's... dus ook alles van LOTR, star trek etc... en ze waren al niet duur. Ze hebben veel import, veel speciale dvd's, veel series, etc. en de bezorgtijd is ongeveer 48 uur.... Afijn, als dit niet DE dvd-kersttip is, dan weet ik het ook niet meer...
(Rodisc is 1 van de oudste dvd-speciaalzaken in Nederland, en bokst op tegen de grote boze free record shops en mediamarkten enzo...)
Het is dat je het weinig geld noemt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:53 schreef darktower het volgende:
ja, wel creditcard. Als je daarmee betaalt heb je je bestelling soms zelfs binnen 24 uur al! En ook rabo-direct betalen enzo.
Score van vandaag: Das Experiment, Labyrinth, Neverending Story 1 & 2, Io Non Ho Paura, L'auberge Espanol, The Man Who Would Be King... voor weinig geld.
Volgens mij krijg je niet op ALLE dvd's korting.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:38 schreef darktower het volgende:
Ah hier mocht ik spammen van Mike: op www.rodisc.nl is er tussen nu (kerst) en oud & nieuw 25% korting op ALLE dvd's... dus ook alles van LOTR, star trek etc... en ze waren al niet duur. Ze hebben veel import, veel speciale dvd's, veel series, etc. en de bezorgtijd is ongeveer 48 uur.... Afijn, als dit niet DE dvd-kersttip is, dan weet ik het ook niet meer...
(Rodisc is 1 van de oudste dvd-speciaalzaken in Nederland, en bokst op tegen de grote boze free record shops en mediamarkten enzo...)
ga dan eens een kijkje nemen bij dvdsoon.com en cd-wow.com (en dvd.nl/forum) (om te beginnnen)... want geweldige aanbiedingen zijn het gewoon echt niet..verre van dat.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:53 schreef darktower het volgende:
ja, wel creditcard. Als je daarmee betaalt heb je je bestelling soms zelfs binnen 24 uur al! En ook rabo-direct betalen enzo.
Het is een box met Universal titels en al je de specs van de individuele titels bekijkt dan is het best netjes.quote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef k00s het volgende:
Ik wil eigenlijk alle Alfred Hitchcock films op dvd hebben, kan iemand mij vertellen wat de beste uitvoering is? Dus van een complete collectie?
Op dvdsoon staan 2 collecties, deze leken mij wel voordelig met m'n fidelity kaart, zijn deze aan te raden om te kopen?
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor je antwoord, denk dat ik ze dan inderdaad maar gewoon afzonderlijk bestel met de signature collection erbij.quote:Op zondag 26 december 2004 23:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Als ik het niet zo'n kutfilm vond had ik hem gekochtquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:48 schreef FremantleDockers het volgende:
Over Total Recall, de Limited Edition (met dat blikken mars-geval) is voor CAD$10 te preorderen bij DVDSOON. En ja, da's echt maar ¤6.25. (doe je het voor 010105 dan betaal je zelfs geen bezorgkosten... Zou er iemand zijn die dit nog niet weet?!)
Anyway, het is een re-release die 18 januari uitkomt. Met een beetje pech gaat de prijs voor die tijd nog omhoog dus kun je beter nu bestellen.
Ik kwam deze bon nog tegenquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:27 schreef Tweek het volgende:
Bij bol.com is nu de Extended Edition van Two Towers in de aanbieding, heet gaat om de versie met het beeldje.
Hier te bestellen voor 39,99
En met deze kortings coupon wordt hij nog goedkoper, namelijk 4 euro.
GO4IT1910
Hij is zelfs goedkoper dan de normale uitgave, bij bol dan.
Ach, je kunt hem nog altijd cancellen. En besluiten dat je hem toch wil. En opnieuw bestellen. En merken dat je te laat bent. En... eehm, laat maar...quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Als ik het niet zo'n kutfilm vond had ik hem gekocht
quote:Op woensdag 29 december 2004 01:38 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ach, je kunt hem nog altijd cancellen. En besluiten dat je hem toch wil. En opnieuw bestellen. En merken dat je te laat bent. En... eehm, laat maar...![]()
in alle media markts als het goed is (foldertje)quote:Op woensdag 29 december 2004 12:13 schreef Cheiron het volgende:
Welke mediamarkt? En welke versie van shrek 2?
Zitten toch leuke dingen bij hoor. Bijvoorbeeld Reality bites voor 6.99 lukt je nog niet zo snel op cdwow of dvdsoon (in pond misschien maar hier zijn het euro's).quote:Op zondag 26 december 2004 13:21 schreef mooiegek het volgende:
[..]
ga dan eens een kijkje nemen bij dvdsoon.com en cd-wow.com (en dvd.nl/forum) (om te beginnnen)... want geweldige aanbiedingen zijn het gewoon echt niet..verre van dat.
Die heb ik laatst gekochtquote:Op woensdag 29 december 2004 19:47 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
Met 14 schijfjes.
Is nu bij DVD-Soon, dankzij de 25% korting 78 euro. Ik twijfel..
Ziet er leuk uit. Alleen jammer dat er cuts in zitten.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:47 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
Met 14 schijfjes.
Is nu bij DVD-Soon, dankzij de 25% korting 78 euro. Ik twijfel..
?quote:Op woensdag 29 december 2004 22:56 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Alleen jammer dat er cuts in zitten.
en wat betekent dat?quote:Op donderdag 30 december 2004 07:34 schreef DikkeSmikkel het volgende:
R1 - (A&E) - Numerous audio and video cuts are present
ja dat gaat naar gewicht, komt een paar euro bij. Gewoon bestellen dus, voor dat geld kun je hem niet laten liggen, had hem zelf voor 25 dollarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:27 schreef Shogo het volgende:
Rekenen ze daar ook iets van verzendkosten?
Heb een moneybooker account al gemaakt. Dus ff kieken hoe dat allemaal gaat en werkt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat gaat naar gewicht, komt een paar euro bij. Gewoon bestellen dus, voor dat geld kun je hem niet laten liggen, had hem zelf voor 25 dollar![]()
zo dat is niet duur. Ik had me nog zo voorgenomen deze maand geen dvd's te bestellenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
zacht prijsje dacht ik zo
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=25730
Met Ifidelitykaart lukt het niet, met een andere inlognaam zonder die kaart lukt het wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:57 schreef detulp050 het volgende:
Ben ik de enige die niet verder komt bij het bestellen bij DVDSoon.com?
Idem..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:30 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Met Ifidelitykaart lukt het niet, met een andere inlognaam zonder die kaart lukt het wel.
werkt prima dat moneybookers, je hebt gelijk je geld erop staan (met rabobank internetbankieren dan)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb een moneybooker account al gemaakt. Dus ff kieken hoe dat allemaal gaat en werkt.![]()
Nu wel weerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:30 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Met Ifidelitykaart lukt het niet, met een andere inlognaam zonder die kaart lukt het wel.
niet iedereen heeft er 1quote:Op zondag 2 januari 2005 02:49 schreef FremantleDockers het volgende:
Je kan bij koreandvds toch gewoon met Credit Card betalen?
Ja verdoeme, zo limited ist-ie dus nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat gaat naar gewicht, komt een paar euro bij. Gewoon bestellen dus, voor dat geld kun je hem niet laten liggen, had hem zelf voor 25 dollar![]()
bij de albert heijn dusquote:Op zondag 2 januari 2005 10:48 schreef detulp050 het volgende:
The Bodyguard, LA Confidential, Wild wild west, Exit wounds of The Bourne identity
Per stuk
9.99 5.-
* Dit is slechts een selectie. In de winkel heeft u nog meer keuze.
Nee, het is gewoon de naam van de productie maatschappijquote:Op maandag 3 januari 2005 19:41 schreef Poepoog het volgende:
[UniverseLaser HK Version]
Betekent dit op koreandvds.com dat het een Laserdisc "versie" is, dus geen dvd?
lekker hequote:Op maandag 3 januari 2005 21:06 schreef Wuder het volgende:
Vandaag 3 dvds voor 33 euro bij de FRS gekocht, maar nu ik zo naar die Korean site kijk... voel ik me hard genaaid..
heb nog geen problemen gehad, werkt uitstekend tot nu toe, ook al ruim die kaart eruit gehaaldquote:
Yup.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:36 schreef detulp050 het volgende:
De -25% bij DVDSoon is vroegtijdig afgelopen blijkbaar
ziottene r ook nog wat van die Steven Seagal No brainers tussen naast Exit Wounds. Wil Under Siege 2 en Out for justice wel voor dat geld hebbenquote:Op zondag 2 januari 2005 10:48 schreef detulp050 het volgende:
The Bodyguard, LA Confidential, Wild wild west, Exit wounds of The Bourne identity
Per stuk
9.99 5.-
* Dit is slechts een selectie. In de winkel heeft u nog meer keuze.
En blijkbaar weer beschikbaarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:36 schreef detulp050 het volgende:
De -25% bij DVDSoon is vroegtijdig afgelopen blijkbaar
Ja hoor:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:20 schreef RijstNatie het volgende:
Alien Resurrection 2disc SE
Master and Commander 2disc SE
Fight Club 2disc SE
voor 33 euro bij de FRS
Kan het ergens anders nog goedkoper?
Helaas duurt het zo`n lange tijd voor je weer eens wat krijgt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:24 schreef furanku het volgende:
[..]
Ja hoor:
[afbeelding]
In totaal 28 euro bij de FRS.
duitse site:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:52 schreef MikeyMo het volgende:
heeft iemand nog wat kortingslinkjes van CD-wow voor mij?
krijg je alleen waarschijnlijk nooit geleverd. cd-wow wil nog wel eens orders cancellen die met link en voucher zijn besteld.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:33 schreef Mikkie het volgende:
Geweldig... door allerlei kortinglinks en vouchers kun je bij cd-wow nu de goedkoopste dvd's bestellen voor 49 cent! Serieus... daar kun je het niet voor laten liggen natuurlijk... hoe kut die films ook zijn
Idd vooral met die prijzen. Bij duurdere bestellingen schijnen ze er wel makkelijker over te denken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:29 schreef mooiegek het volgende:
[..]
krijg je alleen waarschijnlijk nooit geleverd. cd-wow wil nog wel eens orders cancellen die met link en voucher zijn besteld.
Ik heb er nog nooit last van gehad bij CDWOW (heb dan ook pas > 200 keer daar besteldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:29 schreef mooiegek het volgende:
[..]
krijg je alleen waarschijnlijk nooit geleverd. cd-wow wil nog wel eens orders cancellen die met link en voucher zijn besteld.
Welke dvd kun je daar krijgen voor zo weinig???quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:33 schreef Mikkie het volgende:
Geweldig... door allerlei kortinglinks en vouchers kun je bij cd-wow nu de goedkoopste dvd's bestellen voor 49 cent! Serieus... daar kun je het niet voor laten liggen natuurlijk... hoe kut die films ook zijn
Voucher. Te gebruiken bij cdwow.net.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:34 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. Die ¤3 euro, is dat nou een kortingslink of een voucher? En bij welke cdwow eigenlijk?
Zelfs op dvd.nl kan ik er niks over vinden, bij hun lijstje kortingen staat bij geen enkele cdwow iets over ¤3.
The eye is wel goed, heb ik laats al besteld en gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:25 schreef Mikkie het volgende:
vorige week al The Eye binnen gekregen, nog niet gezien, maar die krijgt in elk geval nog geinige recensies
per stuk toch mag ik hopen??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:05 schreef Thetallguy het volgende:
eerste 3 seizoenen 24 bij Play voor 18 pond
ik denk ik zeg het hier ook ff
Op de site staat alleen dat ze 6,49 kosten. Ook lekker apart.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:47 schreef Frenkel het volgende:
Bij www.kruidvat.nl
[afbeelding]
http://www.kruidvatentert(...)2,DNR30789,SDN322185
En de verzendkosten zijn verlaagd naar 0,49 eurocent bij Kruidvat
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:36 schreef JedaiNait het volgende:
deze week bij van Leest, 4 dvd's voor ¤22,50, waaronder Trainspotting, Lock Stock...., en Requiem for a Dream
wel internet only overigens
Die van Kruidvat?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:14 schreef greatgonzo het volgende:
kut, hoe lang loopt die actie nog?
ik vomd hem eigenlijk wel leukquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:14 schreef detulp050 het volgende:
Oh ja: Tijn en Mike vonden het een boutfilm, even voor de duidelijkheid
Deze week is het Alien vs Predator voor 8 euro. Lijkt mij wel een leuke popcornfilm.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:12 schreef detulp050 het volgende:
Mocht iemand interesse hebben in Cellular (Basinger en Evans). Voor Ifidelityklanten van DVDSoon is deze slechts 8 euro
neem aan dat je dit al gelezen hebt:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:16 schreef Sai het volgende:
DVDSoon heeft een 14% actie. Kan handig zijn, maar ik wacht nog even tot al mijn 25% dingen binnen zijn.
Het is poepstront, maar wel een goedkope manier om je kast vol te maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Deze week is het Alien vs Predator voor 8 euro. Lijkt mij wel een leuke popcornfilm.
Die film is zo slecht dat ie gewoon goed isquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Deze week is het Alien vs Predator voor 8 euro. Lijkt mij wel een leuke popcornfilm.
FRS? Ik vind het zo`n kutfilm maar voor die prijs wordt het wel verleidelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:21 schreef RijstNatie het volgende:
Hulk box 3disc
9,99 met kortingspas 8,99
Mijne nog steeds niet!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:34 schreef Sai het volgende:
Vrijwel al mijn bestellingen zijn nu verzonden trouwens..
Aldus de man die Pumping Iron probeert door te verkopen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:34 schreef Sai het volgende:
Het is poepstront, maar wel een goedkope manier om je kast vol te maken..
Mogen ze nog een paar weken mee wachten todat ik weer met een schoon geweten kan bestellenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:35 schreef Mike het volgende:
Ik vind het aantal aanbiedingen de laatste tijd een beetje tegenvallen. Het wordt tijd dat cdwow weer eens even flink uitpakt.
heb leon maar bij cdwow.net besteld voor 15,99, vandaag mailtje dat hij niet op voorraad was en de 25e binnen komt en wordt verzondenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Mijne nog steeds niet!
De honden
Heb in november al the fifth element en Leon gepreorderd, en hoewel ze nu al 10 dagen uit zijn zit ik nog steeds te wachten.
Ze beloven veel goeds met hun nieuwe systeem, maar ik moet het nog zien!
Nouja, de Januari Sale had toch aardig wat erg lekker geprijsde titels.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:35 schreef Mike het volgende:
Ik vind het aantal aanbiedingen de laatste tijd een beetje tegenvallen. Het wordt tijd dat cdwow weer eens even flink uitpakt.
mijn Total Recall tin is ook donderdagavond verzondenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:34 schreef Sai het volgende:
[..]
Vrijwel al mijn bestellingen zijn nu verzonden trouwens..
1 euro??quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, de Januari Sale had toch aardig wat erg lekker geprijsde titels.
* Hare herrinert zich Requiem for a Dream voor 1 euro
![]()
Jep, 4,99 euro, -1 euro door kortingslink, -3 euro door kortingsvoucher.quote:
is al een paar weken zo.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:03 schreef detulp050 het volgende:
Mijn L'orealvouchers doen het niet meerGeen 2 pond korting meer bij CDWOW
Choicesdirect heeft hem voor 152 pond inclusief bezorging.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:49 schreef Mikkie het volgende:
Is er trouwens iemand die een lagere prijs weet dan 170 pond (of 270 euro), voor deze geweldig mooie Friends R2 UK box?
[afbeelding]
Deze is namelijk vele malen mooier dan die Central Perk box uit Nederland... maar 70 euro extra betalen voor een mooie doos is me te gortigDus ik zoek een goedkopere... ben 'm alleen nog niet tegengekomen. Play en Amazon staan allebei op 170 pond.
Eerder ¤ 25,50. Nooit de prijs in euro's selecteren bij play!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vast al eens gepost...
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&R=R2&id=885
24 Seizoen 1, 2 & 3 ¤28,99 p.s. bij Play!!
Geen NL Subs
dit is het aanbiedingen topic hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:38 schreef Sport_Life het volgende:
Laatst the shawshank radumption gehaald bij FRS voor 7,99
Thank youquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:36 schreef sampoo het volgende:
Pirates of the Carrabian 2 disc voor rond de 6 euro voor de leden.
Dat je het nog zo lang hebt vol gehouden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Thank you
Heb nu toch eindelijk de sprong gewaagd en lid geworden. Daar zal mijn cc niet blij van worden
Een imdb top 250 filmpje. Ook maar eens overwegen.quote:Nog een mooie titel die nu ook erg laag staat is Cool Hand Luke voor iets meer dan 5 euro voor leden
Ach ja, mijn collectie is wel een beetje compleet zo op dit moment, dus er is niet zo heel veel dat ik nog heel erg graag wil hebben, en de rest kan wel even wachten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:34 schreef sampoo het volgende:
Dat je het nog zo lang hebt vol gehouden.
Inmiddels CA$13.98 en bij mij reeds in packaging om er $2 profijt van te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:48 schreef sampoo het volgende:
Badder Santa is momenteel CA$15.98 bij dvdsoon en ene mooie 8,50 euro voor ifidelity leden. Wel een mooie prijs dacht ik.
Nog steeds "direct leverbaar".quote:Op zondag 30 januari 2005 00:59 schreef sampoo het volgende:
een wehkamp dealtje:
The Shield Season 2 voor ¤14,99 (excl. ¤2,95 bezorgkosten of gratis ophalen bij een kiala punt).
Ja denk het wel of je moet hem toevallig goedkoop in een winkel tegenkomen (had ik toevallig bij NL versie van seizoen 2 vorig jaar toen die net uit was voor 32 euriequote:Op zondag 30 januari 2005 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Heb ik het goed als ik zeg dat '24' seizoen 1 het goedkoopst is bij CD-WOW... met kortingslink en voucher nu voor 28 euro? Of weet iemand een nog goedkoper adres? Ik heb geen CC, dus zit wel met die beperking... dan mag ik blij zijn met 28 euro denk ik hè
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:50 schreef Hare het volgende:
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=133466&partner_id=1005
Voor 92 euro voor members heb je nu 18 oscarwinnaars in huis:
Das 5 euro per film!!
En das zelfs iets van 3 euro per schijfjequote:
Is helemaal dezelfde ja. Had je daar niet wat eerder mee kunnen zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:06 schreef mooiegek het volgende:
weet iemand of deze big fish (cd-wow voor 9,99 pond ex kortingen):
http://www4.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=16515&affid=11195
dezelfde is als deze van koreandvds?:
in dat geval is hij voor 11 euro te krijgen voor de mensen die nog 3 euro vouchers hebben
17 pond is 25 euro dacht ik zo, niet 29 euro. Je moet bij Play gewoon in ponden betalen, niet daar al laten omrekenen in euro's!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vast al eens gepost...
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&R=R2&id=885
24 Seizoen 1, 2 & 3 ¤28,99 p.s. bij Play!!
Geen NL Subs
Dat kan ook ja. Dan geef je die persoon het geld gewoon cash en geef je bij Play jouw adres op als verzendadres. Dan komt het altijd goed! Komt nog bij dat ik Play iets betrouwbaarder vind dan CD-wow, hoewel ik ook bij Cd-wow nog nooit klachten heb gehad.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb net serie 1 besteld via cd-wow omdat ik geen CC heb en geen zin had om voor een paar euro te gaan miepen... maar als serie 1 nou bevalt en ik 2 en 3 ook meteen wil bestellen... misschien dat het dan nog wel nut heeft om ff iemand met een CC lief aan te kijken
Hij was vandaag pas nieuw bij cd-wow. Gewoon elke dag even bij de watchdog van dvdbargain.net kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Is helemaal dezelfde ja. Had je daar niet wat eerder mee kunnen zijn?
Gister weer 1tje besteld en aangezien ze bij koreandvds met 11% cancellation fee werken heb ik geen zin om te cancellen
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:50 schreef scanman01 het volgende:
Dat kan ook ja. Dan geef je die persoon het geld gewoon cash en geef je bij Play jouw adres op als verzendadres. Dan komt het altijd goed! Komt nog bij dat ik Play iets betrouwbaarder vind dan CD-wow, hoewel ik ook bij Cd-wow nog nooit klachten heb gehad.
Bedankt voor de tip! Besteld voor 11 eurie...quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:06 schreef mooiegek het volgende:
weet iemand of deze big fish (cd-wow voor 9,99 pond ex kortingen):
http://www4.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=16515&affid=11195
dezelfde is als deze van koreandvds?:
in dat geval is hij voor 11 euro te krijgen voor de mensen die nog 3 euro vouchers hebben
Ze versturen niet maar vanuit azie, maar vanuit zweden oid (dus binnen de E.U.). Dus geen last van douane.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Totaal geen klachten dus wat betreft Play.com
Aangezien de dvd's van cdwow uit azie komen geloof ik, vind ik het iets meer risicovol (heb wel een aantal keren duaneproblemen gehad), maar ook zij sturen bij vermissing inderdaad zonder pardon een nieuw exemplaar.
Ik heb al meerdere keren gehoord dat de pakjes van cdwow uit Singapore komen. Vandaar ook dat er regelmatig problemen optreden met douane.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:38 schreef Shogo het volgende:
Ze versturen niet maar vanuit azie, maar vanuit zweden oid (dus binnen de E.U.). Dus geen last van douane.
Je moet wel een beetje met de tijd mee gaan hequote:Op woensdag 2 februari 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gehoord dat de pakjes van cdwow uit Singapore komen. Vandaar ook dat er regelmatig problemen optreden met douane.
Let op! Douane bundelt zendingen en rekent douanerechten
Dat wist ik niet. Goed nieuws dus, hoewel ik eigenlijk nog maar erg zelden dvd's koop. Maar voor iedereen die dat wel doet is het een positieve verandering!quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:59 schreef Hare het volgende:
Dat was een tijd geleden zo. Tegenwoordig wordt alles verzonden vanuit Zweden. Zoals al gezegd was.
goh dat topic leeft nogquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gehoord dat de pakjes van cdwow uit Singapore komen. Vandaar ook dat er regelmatig problemen optreden met douane.
Let op! Douane bundelt zendingen en rekent douanerechten
Tips:quote:Cleopatra : Collector's Edition (1963) THX Movie G $ 14.98
Commitments, The : Collector's Edition (1991) R $ 14.98
Die Hard : Collector's Edition (1988) R $ 14.98
Fight Club : Special Edition (1999) THX Movie R $ 14.98
French Connection, The (1971) THX Movie R $ 14.98
M*A*S*H (MASH): The Movie (1970) THX Movie PG $ 14.98
M*A*S*H (MASH): The Movie (v.f) (1970) THX Movie PG $ 14.98
Moulin Rouge (2 Discs) : Special Edition (1993) PG-13 $ 14.98
Sound Of Music (New) : Special Edition (1965) G $ 14.98
Speed: Five Star Collection : Special Edition (1994) THX Movie R $ 14.98
Abyss (New) : Special Edition (1989) PG-13 $ 14.98
Cast Away (New) : Special Edition (2000) PG-13 $ 14.98
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:56 schreef sampoo het volgende:
Films of Paul Newman, The met
The Hustler, The Verdict en Butch Cassidy And The Sundance Kid
lijkt mij toch een mooie deal voor ruim 6 euro.
Promotion Listingquote:Op zondag 6 februari 2005 14:27 schreef Hare het volgende:
Maareh, Sampoo, waar zie je al die aanbiedingen voor members dan staan?
Het is een algemene aanbieding alleen gaat er gewoon nog ifidelity korting af gebaseerd op de prijs voor de korting.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:27 schreef Hare het volgende:
Maareh, Sampoo, waar zie je al die aanbiedingen voor members dan staan?
Daar is dit topic voor. Iedereen moet zijn bijdrage leveren.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:27 schreef Sai het volgende:sampoo
Blijf vooral aanbiedingen posten, mijn DVD-collectie is je er erg dankbaar om..
En die twee kun je weer makkelijk verkopenquote:Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
Toch maar die Paul Newman box besteld ondanks het feit dat ik Hustler + Cassidy al heb liggen. De box is goedkoper dan The Verdict los en een aanbiedingtje laat ik maar moeilijk liggen.
Is het 3 euro waard?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef mooiegek het volgende:
bij cd-wow.net is freddy vs jason nu voor 2,99 te bestellen als je gebruik maakt van de kortingslink en een 3 euro voucher:
http://www10.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=9200&subcat=region2
6,1 op imdb en dat is best hoog voor een gory horror film. Wel leuk om de collectie een beetje divers te houden.quote:
bol.comquote:Op maandag 7 februari 2005 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar heb je Snatch besteld?
Laatst was ie bij cd-wow voor 8 euro (linkje + voucher)... de 2-disc versie... Ik kijk net maar zie 'm niet meer staan helaas...
ik had er een tijdje geleden zelfs 5 euro voor overquote:
Vaag. Ik heb ook ineens $2 (!) aan store credit.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:11 schreef sampoo het volgende:
Ik heb ineens $28 aan store credit bij dvdsoon.
Zal vast wel kloppen maar ik heb het niet gemist.
das fijnquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:11 schreef sampoo het volgende:
Ik heb ineens $28 aan store credit bij dvdsoon.
Zal vast wel kloppen maar ik heb het niet gemist.
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=38731&start=0quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:43 schreef Drikkiej het volgende:
Hoe komen jullie aan al die kortinsbonnen / kortingslinks?
Ik heb er nooit besteld, maar zou ze wel erg (!) graag willen hebben (deel 2 en 3 dan). Is deze zaak betrouwbaar?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:59 schreef sampoo het volgende:
De eerste vier Babylon 5 seizoenen voor £16.99 (zo'n 25 euro) bij choicesdirect. Wel £2 porto aanhouden per bestelling. Het zijn de "nieuwe" uitgaven maar zo laag geprijsd heb ik Babylon 5 seizoenen nog niet gezien.
Babylon 5 Season 1
Babylon 5 Season 2
Babylon 5 Season 3
Babylon 5 Season 4
Tering zeg, die gasten blijven bezigquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:39 schreef sampoo het volgende:
Ik heb geen problemen met de site gehad.
[on topic]
dvdsoon heeft de 14% naar 20% getild.Kijken of ik wat store credit kan verzamelen.
Ze hebben wel de prijzen een beetje opgetild maar het is altijd welkom.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Tering zeg, die gasten blijven bezig
Zag het al ja,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:09 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ze hebben wel de prijzen een beetje opgetild maar het is altijd welkom.![]()
Dat kartonnen dooske is het al waard en de Raging Bull versie is dezelfde als die in de losse verkoop. Dus je had die 3 titels kunnen verkopen voor een paar euro's of als kado kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Zag het al ja,
Heb True Romance dan ook maar laten staan. Scorsese Box, Platoon & Blue Velvet wel gecancelled, en ipv de hele Scorses box toch maar alleen Raging Bull besteld. Kheb geen idee wat ik met die andere films moet
Hoe kom je aan die 3 Euro voucher?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef mooiegek het volgende:
bij cd-wow.net is freddy vs jason nu voor 2,99 te bestellen als je gebruik maakt van de kortingslink en een 3 euro voucher:
http://www10.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=9200&subcat=region2
nog maar een keertje dan:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:28 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 3 Euro voucher?
Hij kost volgens deze link 6.99 E
I know, I know, maar wat heb ik aan een leeg dooske?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:38 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat kartonnen dooske is het al waard en de Raging Bull versie is dezelfde als die in de losse verkoop. Dus je had die 3 titels kunnen verkopen voor een paar euro's of als kado kunnen gebruiken.
Dank! Ik heb gelijk 2, 3 en 5 besteld! Thanks!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:39 schreef sampoo het volgende:
Ik heb geen problemen met de site gehad.
Geweldige dvdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet of ie voorbij is gekomen, maaruh voor maar 10 euro bij de kruidvat liet ik deze muziek-dvd niet liggen:
[afbeelding]
kreeg je kotsneigingen van haar of deed ze je willie wonka doen rijzen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 04:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan geen foto of clip van Kane meer zien zonder aan Guusje te moeten denken. Geen idee eigenlijk of dat positief of negatief is
Leuke set idd, al heb ik deze een maandje geleden al eens genoemdquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:54 schreef sampoo het volgende:
Voor wie de films nog niet heeft. Voor iets meer dan 5 euro per stuk een mooie deal;
[afbeelding]
voor £25,50 (zo'n 37 euro) thuisbezorgd bij Amazon.co.uk.
Ach de boel moet eens per maand weer wakker geschud worden.quote:Op zondag 13 februari 2005 11:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Leuke set idd, al heb ik deze een maandje geleden al eens genoemd
Tuurlijk ja, anders heeft de douane straks niks meer te doenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:04 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ach de boel moet eens per maand weer wakker geschud worden.
is goed dat ik t weet, kan ik m gaan aanschaffenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:55 schreef RijstNatie het volgende:
Hero 2dischet is me maar geen mooie vette editie ook
Ik heb er ook expres op zitte wachtenquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is goed dat ik t weet, kan ik m gaan aanschaffen. heb expres gewacht totdat ie in 3 voor 33 zat. Kan ik deze, 21 Grams en nog een andere titel aanschaffen. Iemand ideeen?
en daar zit t probleem bij mij: als ik iets niet heb, is t wel geduldquote:Op woensdag 16 februari 2005 18:36 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Ik heb er ook expres op zitte wachten
alle special editions 2disc nz gaan toch ooit wel in de 3 voor 33
Koop zelf nooit dvd's van 20 euro, gewoon geduld hebben
Voor een film als 21 Grams ben ik best bereid ¤ 9,33 te betalen. Maar vind daar maar eens nog twee van.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:23 schreef sampoo het volgende:
dvd's van 11 hele euro's en dat wel 3 keer! Stelletje patsers. Ik vind dvd's van 5 euro al te duur worden.![]()
same herequote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:28 schreef detulp050 het volgende:
Mijn familie klaagt dat ik tegenwoordig zo weinig Nederlands ondertitelde DVDs in huis krijg
saaie kutfilmquote:Op maandag 21 februari 2005 21:16 schreef Durbin het volgende:
Ik heb hem zelf nog niet gezien en weet dus ook niet of het een goede film is (heb er wel aardige dingen over gehoord en op IMDB krijgt het een 7,3), maar toch lijkt me dit niet een verkeerde prijs :
Girl with a Pearl Earring voor 9,98 CAD bij DVDSoon.
Voor kaarthouders wordt dat dus 7,98 CAD, oftewel ongeveer 5 euro.
zeer goede filmquote:
True,quote:Op maandag 28 februari 2005 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor 5 euro kun je je daar geen buil aan vallen.
krijg je er ook nog een pakje vloei bij?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet of ie voorbij is gekomen, maaruh voor maar 10 euro bij de kruidvat liet ik deze muziek-dvd niet liggen:
[afbeelding]
Zonder ook maar te kijken wat er in zit heb ik hem in m'n mandje getieft.quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:19 schreef Hare het volgende:
Billy Wilder Collection
Voor 28 euro, 8/9 films van deze filmmaker
Voor het geval je nog wilt twijfelen:quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:42 schreef Sai het volgende:
[..]
Zonder ook maar te kijken wat er in zit heb ik hem in m'n mandje getieft..
Ach, vanaf morgen zullen ze vast wel weer een mooie actie hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:03 schreef sampoo het volgende:
Alleen vandaag nog is 24 Seizoen 2 (en 1) voor de leden bij dvdsoon te koop voor ~¤14,86.
en Austin Powers boxset met de drie films is zo'n ¤10,90.
Hee...die moek hedden.quote:
Voor iedereen of ook alleen weer voor leden?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:00 schreef sampoo het volgende:
Voor gebruik na +/- 7:00 vanavond;
TIMESMA05 voor 10% korting bij dvdsoon geldig van 4 Maart tot 30 April.
Foutje. Het is ook laat .quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Voor iedereen of ook alleen weer voor leden?
En hoe kom je bij 7.00 uur vanavond? 's Ochtends toch?
hoop t van wel, dat is nl. de enige die ik nog moetquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
Bij de V&D zijn alle Friends Boxen ¤ 19,--. Als je er dan twee koopt, krijg je de 3e gratis via de site van Warner Bros.
Linkje: http://www.whvactie.nl/friends23NL/
Lijkt mij trouwens sterk dat ook box 10 ¤ 19,-- is.
Laat het ons weten!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoop t van wel, dat is nl. de enige die ik nog moet
ga morgen gewoon eens kijken
Ja dat deel heb ik ook nodig. Ga ook gewoon kijken, is mooi meegenomen als het wel zo is.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoop t van wel, dat is nl. de enige die ik nog moet
ga morgen gewoon eens kijken
Ik had net nog gewoon 20%. Typisch, want het is toch reeds na 3 maart, zelfs in Canada.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:27 schreef Hare het volgende:
Goed, 20% is voorbij, 10% is het nu weer.
Die code van Sampoo buiten beschouwing gelaten
Zouden we dus weer 20 hebben?
GVD! de V&D is hier sinds een paar maanden weg.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:34 schreef mooiegek het volgende:
v&d prijzencircus, 5 t/m 13 maart:
lotr 4 disc EE versies: 25 euro p/s
collateral: 12,-
shark tale: 14,-
the village: 14,-
once upon a time in the west: 10,-
verder nog wat titels 3 halen, 2 betalen.
quote:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2307&item=6373059131&rd=1quote:Op zondag 6 maart 2005 11:56 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Weet iemand nog ergens een plekje waar die übergeile Lord of the Rings kist te krijgen is? Hare misschien toevallig nog ergens?![]()
Het is gewoon het oude lijstje hoor. Zo zie je trouwens alle titels;quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:23 schreef FremantleDockers het volgende:
Kleine Fox actie bij dvdsoon, twee voor CAD$25.98 wat inclusief fideliteitskaart en de coupon TIMESMA05 neerkomt op CAD$19.99 per 2, da's ¤6.15 per film. o.a.:
Commitments CE
Die Hard CE
Fight Club SE
French Connection
M.A.S.H. The Movie
Moulin Rouge SE
Cast Away SE
En dat zijn dus vrijwel allemaal 2-discs. (geldig tot 2 april)
gewoon "ff" wachten totdat volgend jaar de trilogie uitkomtquote:
Je zal maar 31.000 euro per jaar uitgeven aan dvd's.quote:Hello,
DVDSoon.com is proud to announce to all its Fidelity iCard members that it has
created a new rewards program!
Now, different classes will be attributed with respect to your annual purchases.
With each new level, a higher savings pourcentage will be attributed to you.
Also, you can accumulate even more Fidelity iPoints.
Grade Discount Minimum yearly purchases(CAD) iPoints
-------------------------------------------------------------------------
Base 10% 0 1 iPoint per $1 CAD
Gold 12% 10 000 2 iPoints per $1 CAD
Platinum 15% 30 000 3 iPoints per $1 CAD
Diamond 20% 50 000 4 iPoints per $1 CAD**
* Minimum sales calculated in reference of the last 12 months.
** + $5 coupon, valid for a minimum order of $50.00 CAD.
Promotion valid until december 31, 2005.
dan moet je naar mijn mening toch echt worden opgenomen in een of andere inrichtingquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:27 schreef sampoo het volgende:
Net een emailtje van soon gehad. Het ziet er naar uit dat we het hele jaar 10% korting krijgen.
[..]
Je zal maar 31.000 euro per jaar uitgeven aan dvd's.![]()
Waar je dan wel lekker de hele dag films kunt kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan moet je naar mijn mening toch echt worden opgenomen in een of andere inrichting![]()
En het is flink omlaag:quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:27 schreef sampoo het volgende:
Net een emailtje van soon gehad. Het ziet er naar uit dat we het hele jaar 10% korting krijgen.
[..]
Je zal maar 31.000 euro per jaar uitgeven aan dvd's.![]()
1 2 3 4 5 | Grade Discount Minimum yearly purchases iPoints Base 10% 0 1 iPoint per $1 cad Gold 12% 1 000 2 iPoints per $1 cad Platinum 15% 3 000 3 iPoints per $1 cad Diamond 20% 5 000 4 iPoints per $1 cad** |
Is idd wel een heel stuk omlaag!quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:58 schreef Sai het volgende:
[..]
En het is flink omlaag:
[ code verwijderd ]
Dat halen een aantal mensen hier nog wel..
20% here I come!quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:58 schreef Sai het volgende:
[..]
En het is flink omlaag:
[ code verwijderd ]
Dat halen een aantal mensen hier nog wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |