ja dat gaat naar gewicht, komt een paar euro bij. Gewoon bestellen dus, voor dat geld kun je hem niet laten liggen, had hem zelf voor 25 dollarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:27 schreef Shogo het volgende:
Rekenen ze daar ook iets van verzendkosten?
Heb een moneybooker account al gemaakt. Dus ff kieken hoe dat allemaal gaat en werkt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat gaat naar gewicht, komt een paar euro bij. Gewoon bestellen dus, voor dat geld kun je hem niet laten liggen, had hem zelf voor 25 dollar![]()
zo dat is niet duur. Ik had me nog zo voorgenomen deze maand geen dvd's te bestellenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
zacht prijsje dacht ik zo
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=25730
Met Ifidelitykaart lukt het niet, met een andere inlognaam zonder die kaart lukt het wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:57 schreef detulp050 het volgende:
Ben ik de enige die niet verder komt bij het bestellen bij DVDSoon.com?
Idem..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:30 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Met Ifidelitykaart lukt het niet, met een andere inlognaam zonder die kaart lukt het wel.
werkt prima dat moneybookers, je hebt gelijk je geld erop staan (met rabobank internetbankieren dan)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb een moneybooker account al gemaakt. Dus ff kieken hoe dat allemaal gaat en werkt.![]()
Nu wel weerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:30 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Met Ifidelitykaart lukt het niet, met een andere inlognaam zonder die kaart lukt het wel.
niet iedereen heeft er 1quote:Op zondag 2 januari 2005 02:49 schreef FremantleDockers het volgende:
Je kan bij koreandvds toch gewoon met Credit Card betalen?
Ja verdoeme, zo limited ist-ie dus nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat gaat naar gewicht, komt een paar euro bij. Gewoon bestellen dus, voor dat geld kun je hem niet laten liggen, had hem zelf voor 25 dollar![]()
bij de albert heijn dusquote:Op zondag 2 januari 2005 10:48 schreef detulp050 het volgende:
The Bodyguard, LA Confidential, Wild wild west, Exit wounds of The Bourne identity
Per stuk
9.99 5.-
* Dit is slechts een selectie. In de winkel heeft u nog meer keuze.
Nee, het is gewoon de naam van de productie maatschappijquote:Op maandag 3 januari 2005 19:41 schreef Poepoog het volgende:
[UniverseLaser HK Version]
Betekent dit op koreandvds.com dat het een Laserdisc "versie" is, dus geen dvd?
lekker hequote:Op maandag 3 januari 2005 21:06 schreef Wuder het volgende:
Vandaag 3 dvds voor 33 euro bij de FRS gekocht, maar nu ik zo naar die Korean site kijk... voel ik me hard genaaid..
heb nog geen problemen gehad, werkt uitstekend tot nu toe, ook al ruim die kaart eruit gehaaldquote:
Yup.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:36 schreef detulp050 het volgende:
De -25% bij DVDSoon is vroegtijdig afgelopen blijkbaar
ziottene r ook nog wat van die Steven Seagal No brainers tussen naast Exit Wounds. Wil Under Siege 2 en Out for justice wel voor dat geld hebbenquote:Op zondag 2 januari 2005 10:48 schreef detulp050 het volgende:
The Bodyguard, LA Confidential, Wild wild west, Exit wounds of The Bourne identity
Per stuk
9.99 5.-
* Dit is slechts een selectie. In de winkel heeft u nog meer keuze.
En blijkbaar weer beschikbaarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:36 schreef detulp050 het volgende:
De -25% bij DVDSoon is vroegtijdig afgelopen blijkbaar
Ja hoor:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:20 schreef RijstNatie het volgende:
Alien Resurrection 2disc SE
Master and Commander 2disc SE
Fight Club 2disc SE
voor 33 euro bij de FRS
Kan het ergens anders nog goedkoper?
Helaas duurt het zo`n lange tijd voor je weer eens wat krijgt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:24 schreef furanku het volgende:
[..]
Ja hoor:
[afbeelding]
In totaal 28 euro bij de FRS.
duitse site:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:52 schreef MikeyMo het volgende:
heeft iemand nog wat kortingslinkjes van CD-wow voor mij?
krijg je alleen waarschijnlijk nooit geleverd. cd-wow wil nog wel eens orders cancellen die met link en voucher zijn besteld.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:33 schreef Mikkie het volgende:
Geweldig... door allerlei kortinglinks en vouchers kun je bij cd-wow nu de goedkoopste dvd's bestellen voor 49 cent! Serieus... daar kun je het niet voor laten liggen natuurlijk... hoe kut die films ook zijn
Idd vooral met die prijzen. Bij duurdere bestellingen schijnen ze er wel makkelijker over te denken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:29 schreef mooiegek het volgende:
[..]
krijg je alleen waarschijnlijk nooit geleverd. cd-wow wil nog wel eens orders cancellen die met link en voucher zijn besteld.
Ik heb er nog nooit last van gehad bij CDWOW (heb dan ook pas > 200 keer daar besteldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:29 schreef mooiegek het volgende:
[..]
krijg je alleen waarschijnlijk nooit geleverd. cd-wow wil nog wel eens orders cancellen die met link en voucher zijn besteld.
Welke dvd kun je daar krijgen voor zo weinig???quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:33 schreef Mikkie het volgende:
Geweldig... door allerlei kortinglinks en vouchers kun je bij cd-wow nu de goedkoopste dvd's bestellen voor 49 cent! Serieus... daar kun je het niet voor laten liggen natuurlijk... hoe kut die films ook zijn
Voucher. Te gebruiken bij cdwow.net.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:34 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. Die ¤3 euro, is dat nou een kortingslink of een voucher? En bij welke cdwow eigenlijk?
Zelfs op dvd.nl kan ik er niks over vinden, bij hun lijstje kortingen staat bij geen enkele cdwow iets over ¤3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |