ja dat gaat naar gewicht, komt een paar euro bij. Gewoon bestellen dus, voor dat geld kun je hem niet laten liggen, had hem zelf voor 25 dollarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:27 schreef Shogo het volgende:
Rekenen ze daar ook iets van verzendkosten?
Heb een moneybooker account al gemaakt. Dus ff kieken hoe dat allemaal gaat en werkt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat gaat naar gewicht, komt een paar euro bij. Gewoon bestellen dus, voor dat geld kun je hem niet laten liggen, had hem zelf voor 25 dollar![]()
zo dat is niet duur. Ik had me nog zo voorgenomen deze maand geen dvd's te bestellenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
zacht prijsje dacht ik zo
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=25730
Met Ifidelitykaart lukt het niet, met een andere inlognaam zonder die kaart lukt het wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:57 schreef detulp050 het volgende:
Ben ik de enige die niet verder komt bij het bestellen bij DVDSoon.com?
Idem..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:30 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Met Ifidelitykaart lukt het niet, met een andere inlognaam zonder die kaart lukt het wel.
werkt prima dat moneybookers, je hebt gelijk je geld erop staan (met rabobank internetbankieren dan)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb een moneybooker account al gemaakt. Dus ff kieken hoe dat allemaal gaat en werkt.![]()
Nu wel weerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:30 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Met Ifidelitykaart lukt het niet, met een andere inlognaam zonder die kaart lukt het wel.
niet iedereen heeft er 1quote:Op zondag 2 januari 2005 02:49 schreef FremantleDockers het volgende:
Je kan bij koreandvds toch gewoon met Credit Card betalen?
Ja verdoeme, zo limited ist-ie dus nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat gaat naar gewicht, komt een paar euro bij. Gewoon bestellen dus, voor dat geld kun je hem niet laten liggen, had hem zelf voor 25 dollar![]()
bij de albert heijn dusquote:Op zondag 2 januari 2005 10:48 schreef detulp050 het volgende:
The Bodyguard, LA Confidential, Wild wild west, Exit wounds of The Bourne identity
Per stuk
9.99 5.-
* Dit is slechts een selectie. In de winkel heeft u nog meer keuze.
Nee, het is gewoon de naam van de productie maatschappijquote:Op maandag 3 januari 2005 19:41 schreef Poepoog het volgende:
[UniverseLaser HK Version]
Betekent dit op koreandvds.com dat het een Laserdisc "versie" is, dus geen dvd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |