quote:Op maandag 1 november 2004 22:29 schreef sampoo het volgende:
Ik heb er al een stuk of 20 maar ik wil de laatste 7 nog erbij hebben!![]()
Het was van korte duur, maar mijn bestelling staat.quote:Op maandag 1 november 2004 22:45 schreef Mike het volgende:
Het werkt weer allemaal.
De mijne ook.quote:Op maandag 1 november 2004 22:52 schreef Durbin het volgende:
[..]
Het was van korte duur, maar mijn bestelling staat.![]()
Fuck nee, ik doe het de sampoo-manier. Ik wil meer!quote:Op maandag 1 november 2004 23:24 schreef Sai het volgende:
<Sai> Kunnen alle mensen die al besteld hebben op DVDSoon nú van de site afgaan?
Ok, nu ben ik wel klaar.quote:Op maandag 1 november 2004 23:26 schreef Durbin het volgende:
[..]
Fuck nee, ik doe het de sampoo-manier. Ik wil meer!
Ik heb het onlangs 1 keer gebruikt voor m'n Monster Legacy DVD's aangezien dat van die mooie verpakkingen zijn en ik bang was dat ze iets zou overkomen bij verzending in een enveloppe. Dus maar dat ding aangevinkt en de 3 sets in 1 doos gekregenquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef Sai het volgende:
Weet er iemand of je bestelling van meerdere dingen (box-verpakking aangeklikt) in één box wordt verzonden?.
I.v.m. douane enzo.
Bij de wat?!? De Action? Is dat een winkel?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:48 schreef Frenkel het volgende:
Bij de Action:
True Romance
Reservoir Dogs
What's eating Gilbert Grape
Normaal: Ik kom altied weer terug (ofzoiets)
en nog een paar...
3,99
Zijn er geen acties bij Kruidvat, Frs, van Leest of iets dergelijks?
Want heb nog steeds geen CC..
Das een winkel ja. Eens in de zoveel tijd een ander assortiment en je lacht je elke keer weer ziek met wat voor zooi je thuis komt terwijl je maar 5 euro voor een volle winkelkar hebt betaaldquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:10 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Bij de wat?!? De Action? Is dat een winkel?
Is het een internetwinkel of een "echte" winkel en waar zittie?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:48 schreef Plengel het volgende:
[..]
Das een winkel ja. Eens in de zoveel tijd een ander assortiment en je lacht je elke keer weer ziek met wat voor zooi je thuis komt terwijl je maar 5 euro voor een volle winkelkar hebt betaald
www.action.nlquote:Op woensdag 3 november 2004 07:28 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Is het een internetwinkel of een "echte" winkel en waar zittie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |