Idd, jij bent de aanleiding tot dit allesquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:48 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb wat losgemaakt door dat te posten
mijn commissiebedrag is 10%quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd, jij bent de aanleiding tot dit alles
Hoeveel krijg je van Wehkamp?
Alles is toch al uitverkochtquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:08 schreef Sai het volgende:
*Niet op de link klikt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Tsss, das toch geen aanbieding.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:52 schreef Maerycke het volgende:
Monster bij de Media Markt Rijswijk voor 11,99
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Tsss, das toch geen aanbieding.
Alleen nog maar dingen als de Wehkamp hier, anders niet
whehehe, breng me niet in de verleidingquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:38 schreef Hare het volgende:
Tering zeg!
Die aanbieding van de wehkamp was gister al begonnen!!
Had je niet wat beter op kunnen letten Mikey? Dan hadden we pas echt feest gehad hier
Ik lees trouwens net op dvd.nl dat ze gister Star Trek Next generation seizoenen (7 discs) ook in de aanbieding hadden voor 8 euri!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
whehehe, breng me niet in de verleiding
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik lees trouwens net op dvd.nl dat ze gister Star Trek Next generation seizoenen (7 discs) ook in de aanbieding hadden voor 8 euri!!
Morgen dus maar zodra ik wakker ben ff checken wat ze nog meer hebben
Nee, maar moet je die maar weer eens doorverkopen voor 50 euro.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:02 schreef MikeyMo het volgende:
star trek boeit me gelukkig geen fluit
*surft naar wehkamp.nlquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, maar moet je die maar weer eens doorverkopen voor 50 euro.
Dan boeit het je wel
dat hoor ik ook al op DVD.nl bij mij is nog niemand langsgeweestquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:16 schreef Hare het volgende:
Tering zeg!
Ik heb de dvds nu al binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |