Bij cdwow ook, al kan je daar er zeer gemakkelijk 6,99 van makenquote:Op donderdag 23 december 2004 01:13 schreef Enemy het volgende:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=168847
Donnie Darko - Director's Cut - (Limited Edition 3D Packaging) (2 Discs) (5.1/DTS)
£8.99
Kun je lang blijven zoekenquote:Op donderdag 23 december 2004 21:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben op zoek naar de DVD van She's the One.
Maar dan een met Nederlandse ondertiteling. Die van play heeft dat niet..
zeker geen credit card?quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:38 schreef darktower het volgende:
Ah hier mocht ik spammen van Mike: op www.rodisc.nl is er tussen nu (kerst) en oud & nieuw 25% korting op ALLE dvd's... dus ook alles van LOTR, star trek etc... en ze waren al niet duur. Ze hebben veel import, veel speciale dvd's, veel series, etc. en de bezorgtijd is ongeveer 48 uur.... Afijn, als dit niet DE dvd-kersttip is, dan weet ik het ook niet meer...
(Rodisc is 1 van de oudste dvd-speciaalzaken in Nederland, en bokst op tegen de grote boze free record shops en mediamarkten enzo...)
Het is dat je het weinig geld noemt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:53 schreef darktower het volgende:
ja, wel creditcard. Als je daarmee betaalt heb je je bestelling soms zelfs binnen 24 uur al! En ook rabo-direct betalen enzo.
Score van vandaag: Das Experiment, Labyrinth, Neverending Story 1 & 2, Io Non Ho Paura, L'auberge Espanol, The Man Who Would Be King... voor weinig geld.
Volgens mij krijg je niet op ALLE dvd's korting.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:38 schreef darktower het volgende:
Ah hier mocht ik spammen van Mike: op www.rodisc.nl is er tussen nu (kerst) en oud & nieuw 25% korting op ALLE dvd's... dus ook alles van LOTR, star trek etc... en ze waren al niet duur. Ze hebben veel import, veel speciale dvd's, veel series, etc. en de bezorgtijd is ongeveer 48 uur.... Afijn, als dit niet DE dvd-kersttip is, dan weet ik het ook niet meer...
(Rodisc is 1 van de oudste dvd-speciaalzaken in Nederland, en bokst op tegen de grote boze free record shops en mediamarkten enzo...)
ga dan eens een kijkje nemen bij dvdsoon.com en cd-wow.com (en dvd.nl/forum) (om te beginnnen)... want geweldige aanbiedingen zijn het gewoon echt niet..verre van dat.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:53 schreef darktower het volgende:
ja, wel creditcard. Als je daarmee betaalt heb je je bestelling soms zelfs binnen 24 uur al! En ook rabo-direct betalen enzo.
Het is een box met Universal titels en al je de specs van de individuele titels bekijkt dan is het best netjes.quote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef k00s het volgende:
Ik wil eigenlijk alle Alfred Hitchcock films op dvd hebben, kan iemand mij vertellen wat de beste uitvoering is? Dus van een complete collectie?
Op dvdsoon staan 2 collecties, deze leken mij wel voordelig met m'n fidelity kaart, zijn deze aan te raden om te kopen?
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor je antwoord, denk dat ik ze dan inderdaad maar gewoon afzonderlijk bestel met de signature collection erbij.quote:Op zondag 26 december 2004 23:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Als ik het niet zo'n kutfilm vond had ik hem gekochtquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:48 schreef FremantleDockers het volgende:
Over Total Recall, de Limited Edition (met dat blikken mars-geval) is voor CAD$10 te preorderen bij DVDSOON. En ja, da's echt maar ¤6.25. (doe je het voor 010105 dan betaal je zelfs geen bezorgkosten... Zou er iemand zijn die dit nog niet weet?!)
Anyway, het is een re-release die 18 januari uitkomt. Met een beetje pech gaat de prijs voor die tijd nog omhoog dus kun je beter nu bestellen.
Ik kwam deze bon nog tegenquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:27 schreef Tweek het volgende:
Bij bol.com is nu de Extended Edition van Two Towers in de aanbieding, heet gaat om de versie met het beeldje.
Hier te bestellen voor 39,99
En met deze kortings coupon wordt hij nog goedkoper, namelijk 4 euro.
GO4IT1910
Hij is zelfs goedkoper dan de normale uitgave, bij bol dan.
Ach, je kunt hem nog altijd cancellen. En besluiten dat je hem toch wil. En opnieuw bestellen. En merken dat je te laat bent. En... eehm, laat maar...quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Als ik het niet zo'n kutfilm vond had ik hem gekocht
quote:Op woensdag 29 december 2004 01:38 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ach, je kunt hem nog altijd cancellen. En besluiten dat je hem toch wil. En opnieuw bestellen. En merken dat je te laat bent. En... eehm, laat maar...![]()
in alle media markts als het goed is (foldertje)quote:Op woensdag 29 december 2004 12:13 schreef Cheiron het volgende:
Welke mediamarkt? En welke versie van shrek 2?
Zitten toch leuke dingen bij hoor. Bijvoorbeeld Reality bites voor 6.99 lukt je nog niet zo snel op cdwow of dvdsoon (in pond misschien maar hier zijn het euro's).quote:Op zondag 26 december 2004 13:21 schreef mooiegek het volgende:
[..]
ga dan eens een kijkje nemen bij dvdsoon.com en cd-wow.com (en dvd.nl/forum) (om te beginnnen)... want geweldige aanbiedingen zijn het gewoon echt niet..verre van dat.
Die heb ik laatst gekochtquote:Op woensdag 29 december 2004 19:47 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
Met 14 schijfjes.
Is nu bij DVD-Soon, dankzij de 25% korting 78 euro. Ik twijfel..
Ziet er leuk uit. Alleen jammer dat er cuts in zitten.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:47 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
Met 14 schijfjes.
Is nu bij DVD-Soon, dankzij de 25% korting 78 euro. Ik twijfel..
?quote:Op woensdag 29 december 2004 22:56 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Alleen jammer dat er cuts in zitten.
en wat betekent dat?quote:Op donderdag 30 december 2004 07:34 schreef DikkeSmikkel het volgende:
R1 - (A&E) - Numerous audio and video cuts are present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |