quote:Op zondag 6 februari 2005 13:56 schreef sampoo het volgende:
Films of Paul Newman, The met
The Hustler, The Verdict en Butch Cassidy And The Sundance Kid
lijkt mij toch een mooie deal voor ruim 6 euro.
Promotion Listingquote:Op zondag 6 februari 2005 14:27 schreef Hare het volgende:
Maareh, Sampoo, waar zie je al die aanbiedingen voor members dan staan?
Het is een algemene aanbieding alleen gaat er gewoon nog ifidelity korting af gebaseerd op de prijs voor de korting.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:27 schreef Hare het volgende:
Maareh, Sampoo, waar zie je al die aanbiedingen voor members dan staan?
Daar is dit topic voor. Iedereen moet zijn bijdrage leveren.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:27 schreef Sai het volgende:sampoo
Blijf vooral aanbiedingen posten, mijn DVD-collectie is je er erg dankbaar om..
En die twee kun je weer makkelijk verkopenquote:Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
Toch maar die Paul Newman box besteld ondanks het feit dat ik Hustler + Cassidy al heb liggen. De box is goedkoper dan The Verdict los en een aanbiedingtje laat ik maar moeilijk liggen.
Is het 3 euro waard?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef mooiegek het volgende:
bij cd-wow.net is freddy vs jason nu voor 2,99 te bestellen als je gebruik maakt van de kortingslink en een 3 euro voucher:
http://www10.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=9200&subcat=region2
6,1 op imdb en dat is best hoog voor een gory horror film. Wel leuk om de collectie een beetje divers te houden.quote:
bol.comquote:Op maandag 7 februari 2005 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar heb je Snatch besteld?
Laatst was ie bij cd-wow voor 8 euro (linkje + voucher)... de 2-disc versie... Ik kijk net maar zie 'm niet meer staan helaas...
ik had er een tijdje geleden zelfs 5 euro voor overquote:
Vaag. Ik heb ook ineens $2 (!) aan store credit.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:11 schreef sampoo het volgende:
Ik heb ineens $28 aan store credit bij dvdsoon.
Zal vast wel kloppen maar ik heb het niet gemist.
das fijnquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:11 schreef sampoo het volgende:
Ik heb ineens $28 aan store credit bij dvdsoon.
Zal vast wel kloppen maar ik heb het niet gemist.
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=38731&start=0quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:43 schreef Drikkiej het volgende:
Hoe komen jullie aan al die kortinsbonnen / kortingslinks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |