Ik heb er nooit besteld, maar zou ze wel erg (!) graag willen hebben (deel 2 en 3 dan). Is deze zaak betrouwbaar?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:59 schreef sampoo het volgende:
De eerste vier Babylon 5 seizoenen voor £16.99 (zo'n 25 euro) bij choicesdirect. Wel £2 porto aanhouden per bestelling. Het zijn de "nieuwe" uitgaven maar zo laag geprijsd heb ik Babylon 5 seizoenen nog niet gezien.
Babylon 5 Season 1
Babylon 5 Season 2
Babylon 5 Season 3
Babylon 5 Season 4
Tering zeg, die gasten blijven bezigquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:39 schreef sampoo het volgende:
Ik heb geen problemen met de site gehad.
[on topic]
dvdsoon heeft de 14% naar 20% getild.Kijken of ik wat store credit kan verzamelen.
Ze hebben wel de prijzen een beetje opgetild maar het is altijd welkom.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Tering zeg, die gasten blijven bezig
Zag het al ja,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:09 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ze hebben wel de prijzen een beetje opgetild maar het is altijd welkom.![]()
Dat kartonnen dooske is het al waard en de Raging Bull versie is dezelfde als die in de losse verkoop. Dus je had die 3 titels kunnen verkopen voor een paar euro's of als kado kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Zag het al ja,
Heb True Romance dan ook maar laten staan. Scorsese Box, Platoon & Blue Velvet wel gecancelled, en ipv de hele Scorses box toch maar alleen Raging Bull besteld. Kheb geen idee wat ik met die andere films moet
Hoe kom je aan die 3 Euro voucher?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef mooiegek het volgende:
bij cd-wow.net is freddy vs jason nu voor 2,99 te bestellen als je gebruik maakt van de kortingslink en een 3 euro voucher:
http://www10.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=9200&subcat=region2
nog maar een keertje dan:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:28 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 3 Euro voucher?
Hij kost volgens deze link 6.99 E
I know, I know, maar wat heb ik aan een leeg dooske?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:38 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat kartonnen dooske is het al waard en de Raging Bull versie is dezelfde als die in de losse verkoop. Dus je had die 3 titels kunnen verkopen voor een paar euro's of als kado kunnen gebruiken.
Dank! Ik heb gelijk 2, 3 en 5 besteld! Thanks!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:39 schreef sampoo het volgende:
Ik heb geen problemen met de site gehad.
Geweldige dvdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet of ie voorbij is gekomen, maaruh voor maar 10 euro bij de kruidvat liet ik deze muziek-dvd niet liggen:
[afbeelding]
kreeg je kotsneigingen van haar of deed ze je willie wonka doen rijzen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 04:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan geen foto of clip van Kane meer zien zonder aan Guusje te moeten denken. Geen idee eigenlijk of dat positief of negatief is
Leuke set idd, al heb ik deze een maandje geleden al eens genoemdquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:54 schreef sampoo het volgende:
Voor wie de films nog niet heeft. Voor iets meer dan 5 euro per stuk een mooie deal;
[afbeelding]
voor £25,50 (zo'n 37 euro) thuisbezorgd bij Amazon.co.uk.
Ach de boel moet eens per maand weer wakker geschud worden.quote:Op zondag 13 februari 2005 11:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Leuke set idd, al heb ik deze een maandje geleden al eens genoemd
Tuurlijk ja, anders heeft de douane straks niks meer te doenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:04 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ach de boel moet eens per maand weer wakker geschud worden.
is goed dat ik t weet, kan ik m gaan aanschaffenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:55 schreef RijstNatie het volgende:
Hero 2dischet is me maar geen mooie vette editie ook
Ik heb er ook expres op zitte wachtenquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is goed dat ik t weet, kan ik m gaan aanschaffen. heb expres gewacht totdat ie in 3 voor 33 zat. Kan ik deze, 21 Grams en nog een andere titel aanschaffen. Iemand ideeen?
en daar zit t probleem bij mij: als ik iets niet heb, is t wel geduldquote:Op woensdag 16 februari 2005 18:36 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Ik heb er ook expres op zitte wachten
alle special editions 2disc nz gaan toch ooit wel in de 3 voor 33
Koop zelf nooit dvd's van 20 euro, gewoon geduld hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |