Voor een film als 21 Grams ben ik best bereid ¤ 9,33 te betalen. Maar vind daar maar eens nog twee van.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:23 schreef sampoo het volgende:
dvd's van 11 hele euro's en dat wel 3 keer! Stelletje patsers. Ik vind dvd's van 5 euro al te duur worden.![]()
same herequote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:28 schreef detulp050 het volgende:
Mijn familie klaagt dat ik tegenwoordig zo weinig Nederlands ondertitelde DVDs in huis krijg
saaie kutfilmquote:Op maandag 21 februari 2005 21:16 schreef Durbin het volgende:
Ik heb hem zelf nog niet gezien en weet dus ook niet of het een goede film is (heb er wel aardige dingen over gehoord en op IMDB krijgt het een 7,3), maar toch lijkt me dit niet een verkeerde prijs :
Girl with a Pearl Earring voor 9,98 CAD bij DVDSoon.
Voor kaarthouders wordt dat dus 7,98 CAD, oftewel ongeveer 5 euro.
zeer goede filmquote:
True,quote:Op maandag 28 februari 2005 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor 5 euro kun je je daar geen buil aan vallen.
krijg je er ook nog een pakje vloei bij?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet of ie voorbij is gekomen, maaruh voor maar 10 euro bij de kruidvat liet ik deze muziek-dvd niet liggen:
[afbeelding]
Zonder ook maar te kijken wat er in zit heb ik hem in m'n mandje getieft.quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:19 schreef Hare het volgende:
Billy Wilder Collection
Voor 28 euro, 8/9 films van deze filmmaker
Voor het geval je nog wilt twijfelen:quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:42 schreef Sai het volgende:
[..]
Zonder ook maar te kijken wat er in zit heb ik hem in m'n mandje getieft..
Ach, vanaf morgen zullen ze vast wel weer een mooie actie hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:03 schreef sampoo het volgende:
Alleen vandaag nog is 24 Seizoen 2 (en 1) voor de leden bij dvdsoon te koop voor ~¤14,86.
en Austin Powers boxset met de drie films is zo'n ¤10,90.
Hee...die moek hedden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |