The eye is wel goed, heb ik laats al besteld en gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:25 schreef Mikkie het volgende:
vorige week al The Eye binnen gekregen, nog niet gezien, maar die krijgt in elk geval nog geinige recensies
per stuk toch mag ik hopen??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:05 schreef Thetallguy het volgende:
eerste 3 seizoenen 24 bij Play voor 18 pond
ik denk ik zeg het hier ook ff
Op de site staat alleen dat ze 6,49 kosten. Ook lekker apart.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:47 schreef Frenkel het volgende:
Bij www.kruidvat.nl
[afbeelding]
http://www.kruidvatentert(...)2,DNR30789,SDN322185
En de verzendkosten zijn verlaagd naar 0,49 eurocent bij Kruidvat
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:36 schreef JedaiNait het volgende:
deze week bij van Leest, 4 dvd's voor ¤22,50, waaronder Trainspotting, Lock Stock...., en Requiem for a Dream
wel internet only overigens
Die van Kruidvat?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:14 schreef greatgonzo het volgende:
kut, hoe lang loopt die actie nog?
ik vomd hem eigenlijk wel leukquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:14 schreef detulp050 het volgende:
Oh ja: Tijn en Mike vonden het een boutfilm, even voor de duidelijkheid
Deze week is het Alien vs Predator voor 8 euro. Lijkt mij wel een leuke popcornfilm.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:12 schreef detulp050 het volgende:
Mocht iemand interesse hebben in Cellular (Basinger en Evans). Voor Ifidelityklanten van DVDSoon is deze slechts 8 euro
neem aan dat je dit al gelezen hebt:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:16 schreef Sai het volgende:
DVDSoon heeft een 14% actie. Kan handig zijn, maar ik wacht nog even tot al mijn 25% dingen binnen zijn.
Het is poepstront, maar wel een goedkope manier om je kast vol te maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Deze week is het Alien vs Predator voor 8 euro. Lijkt mij wel een leuke popcornfilm.
Die film is zo slecht dat ie gewoon goed isquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Deze week is het Alien vs Predator voor 8 euro. Lijkt mij wel een leuke popcornfilm.
FRS? Ik vind het zo`n kutfilm maar voor die prijs wordt het wel verleidelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:21 schreef RijstNatie het volgende:
Hulk box 3disc
9,99 met kortingspas 8,99
Mijne nog steeds niet!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:34 schreef Sai het volgende:
Vrijwel al mijn bestellingen zijn nu verzonden trouwens..
Aldus de man die Pumping Iron probeert door te verkopen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:34 schreef Sai het volgende:
Het is poepstront, maar wel een goedkope manier om je kast vol te maken..
Mogen ze nog een paar weken mee wachten todat ik weer met een schoon geweten kan bestellenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:35 schreef Mike het volgende:
Ik vind het aantal aanbiedingen de laatste tijd een beetje tegenvallen. Het wordt tijd dat cdwow weer eens even flink uitpakt.
heb leon maar bij cdwow.net besteld voor 15,99, vandaag mailtje dat hij niet op voorraad was en de 25e binnen komt en wordt verzondenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Mijne nog steeds niet!
De honden
Heb in november al the fifth element en Leon gepreorderd, en hoewel ze nu al 10 dagen uit zijn zit ik nog steeds te wachten.
Ze beloven veel goeds met hun nieuwe systeem, maar ik moet het nog zien!
Nouja, de Januari Sale had toch aardig wat erg lekker geprijsde titels.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:35 schreef Mike het volgende:
Ik vind het aantal aanbiedingen de laatste tijd een beetje tegenvallen. Het wordt tijd dat cdwow weer eens even flink uitpakt.
mijn Total Recall tin is ook donderdagavond verzondenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:34 schreef Sai het volgende:
[..]
Vrijwel al mijn bestellingen zijn nu verzonden trouwens..
1 euro??quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, de Januari Sale had toch aardig wat erg lekker geprijsde titels.
* Hare herrinert zich Requiem for a Dream voor 1 euro
![]()
Jep, 4,99 euro, -1 euro door kortingslink, -3 euro door kortingsvoucher.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |