Klopt...quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Robertje, misschien had dit deeltje drie moeten zijn![]()
#1; onderwerp is potlodenquote:Op zondag 19 december 2004 13:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
maar, qua compositie... #1 of #2?
Ik ook...quote:
Ja, dat gebrek aan een dopje is wel vervelend inderdaad. Ik denk dat ik dan maar allebei zonder dopje doe (zoon heeft het gele dopje laten verdwijnen). Ik vind 5 op zich ook het mooist. Zal nog eens kijken of ik een andere achtergrond kan vinden ook.quote:Op zondag 19 december 2004 17:17 schreef Bowiefan het volgende:
kwa compositie vind ik 5 wel wat hebben, maar op die mis je het dopje wel heel erg, misschien dan toch iets meer met de compositie van 1 en 2 spelen. en probeer dan ook de schittering er helemaal uit te halen.
Het is iets typisch Amerikaans: spray om je lakens lekker te laten ruikenquote:Op zondag 19 december 2004 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind die handdoek niet zo geslaagd, heb je iets anders? Iets gladders, en misschien blauw of geel ofzo? Wat is het eigenlijk voor iets?
Misschien ietsje meer olie erin voor de kleur? Verder vind ik hem mooiquote:
Nee, die lus hoort bij de koequote:Op zondag 19 december 2004 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Lusje wegknippen en koe nog eens proberen
Nietes, qltel heeft net zo'n koe maar zonder lusje. Staat het beest primaquote:
Zijn grote broer heeft geen lusje.. maar die heb ik dan ook niet gefotografeerd...quote:Op zondag 19 december 2004 22:36 schreef Rewimo het volgende:
Nietes, qltel heeft net zo'n koe maar zonder lusje. Staat het beest primaMaar okee, dan geen koe. Is toch geen gezicht zo'n lusje
Nr. 10 vind ik het mooist maar dan het blauwe dopje ff goed erop doen, hij zit scheefquote:Op zondag 19 december 2004 20:59 schreef Rewimo het volgende:Dopje gevonden!
7.
[afbeelding]
8.
[afbeelding]
9.
[afbeelding]
10.
[afbeelding]
Grmbl...quote:Op maandag 20 december 2004 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
Nr. 10 vind ik het mooist maar dan het blauwe dopje ff goed erop doen, hij zit scheef
Jaquote:Op maandag 20 december 2004 14:39 schreef Oceanonix het volgende:
Heeft alleen Shark.Bait een mening over mijn foto's![]()
Ik vind #2 het mooist, misschien ook omdat ik de vaas zelf erg mooi vind. Maar ik denk dat met een donkere achtergrond hij toch mooier is.quote:Op maandag 20 december 2004 14:39 schreef Oceanonix het volgende:
Ik had wel een mening, en die was ik ook al aan het ventileren, maar om de een of andere vage reden verdween er weer eens een post in de bodemloze internet put.quote:Op maandag 20 december 2004 14:39 schreef Oceanonix het volgende:
En daarom had ik dus nog niet gereageerd....quote:
pssst, dat is Shark zijn fotoquote:Op maandag 20 december 2004 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind #2 het mooist, misschien ook omdat ik de vaas zelf erg mooi vind. Maar ik denk dat met een donkere achtergrond hij toch mooier is.
Ik had niet gezien dat ie scheef zatquote:Op maandag 20 december 2004 17:32 schreef Bowiefan het volgende:
En daarom had ik dus nog niet gereageerd....
ik stoor me ook vreselijk aan dat scheve dopje
Maar persoonlijk vind ik die beestenfeauteauz leuker, maar probeer die eens eerst met behulp van wat bureaulampen oid leuk uit te lichten en dan te schieten zonder flits
Ja maar die heeft hij nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:28 schreef Bowiefan het volgende:
Ik vind nummer 8 wel leuk, maar misschien moet je voor de foto die grote ook ff van donkere ogen / neusgaten voorzien
leg je er ff paar krenten op (of rozijntjes), valt niet op als die in de wazigheid op de achtergrnd verdwijntquote:Op dinsdag 21 december 2004 07:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja maar die heeft hij nietEn sjoppen mag niet
Mijn Raffi, wat doe je?quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef Bowiefan het volgende:
leg je er ff paar krenten op (of rozijntjes), valt niet op als die in de wazigheid op de achtergrnd verdwijnt
thxx kan ik hem eindelijk gebruiken (en weer vinden)quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Robertje het volgende:
[Xilantof mode aan] Goedemorgen[/Xilantof mode uit]
Verkeerde topic joh!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Robertje het volgende:
[Xilantof mode aan] Goedemorgen[/Xilantof mode uit]
Kan dat? Ik dacht dat ie dat overal zeiquote:
ook goeiemorguhquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:06 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
thxx kan ik hem eindelijk gebruiken (en weer vinden) [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:16 schreef Re het volgende:
ook goeiemorguh
OK...dan weet ik genoeg.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, maar ik kan je foto vanavond pas plaatsen, zit op mijn werk.
ik vind het leukquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:45 schreef Robertje het volgende:
Ik dacht in het begin...wat een kl*te onderwerpen, maar als je er mee bezig gaat wordt het steeds leukerderderderder![]()
quote:
Whehehehehehehquote:
nummer twee ook wel mooiquote:Op woensdag 22 december 2004 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Een keer 6, een keer 7 en een keer 8. Nou weet ik nog niet welke foto ik moet kiezen
Ik vind die laatste het leukst maar je glas staat nog steeds scheefquote:Op woensdag 22 december 2004 20:33 schreef stil het volgende:
Ook nog wat geprobeerd
[afbeelding]
[afbeelding]
of het hier maar bij houden?
[afbeelding]
ja dat had ik ook algezien.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:31 schreef Xilantof het volgende:
vind de eerst het leukst
maar heb je beetje groothoek gebruikt?
hijs beetje bol (onderkant)
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:03 schreef Xilantof het volgende:
die laatste vind ik ook het leukst. maar de kleuren zijn niet helemaal lekker lijkt het![]()
maar dat kan ook aan mijn vermoeide ogen liggen
ik zie de kranten koppen al:quote:Op woensdag 22 december 2004 23:28 schreef Bowiefan het volgende:
@Robbedinges: ik vind die kettingzaag wel leuk alleen de achtergronden niet mooi, had daar liever een bos o.i.d. gezien.
All is allowed in photography of was dat nou love and warquote:Op donderdag 23 december 2004 08:12 schreef Rewimo het volgende:
Laat Ouwesok het maar niet zien van die bomen
Mooie plaat, maar ook die andere lamp vind ik mooi....quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:03 schreef exile0000 het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen: ja, mijn plafond is rood!
Over lampen gesproken, deze vind ik ook wel leuk eigenlijk:
5.
[afbeelding]
beetje oplettenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:34 schreef De_Warme_bakker het volgende:
op kerst?
oops... nouja, niet opgeslagen dan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
beetje opletten
dat had ze namelijk wel gezegt![]()
is mijn pc monitor, bij de 2e heb ik heb uit staan.quote:Op zondag 26 december 2004 19:23 schreef Ymke het volgende:
Er zitten wat veel reflecties in het glas Agee . zie ik zelfs een tv aanstaan?
als je dit bedoeld?:quote:Op zondag 26 december 2004 19:35 schreef Ymke het volgende:
Bij de tweede zit recjtsonderin het glas een storend wit vlak , (tafel)?
Kan je hem nog over maken?
Heb je een idee voor mij?quote:Op zondag 26 december 2004 21:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het onderwerp zeker wat, AGee, maar de achtergrond niet
Xilantof: nummer 3 en nummer 9 vind ik het mooist.
Paniek? Waar?quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Vandaag is de laatste dag
*Paniek* *Paniek* *Paniek* *Paniek*
Hier dus.. bij /mequote:Op dinsdag 28 december 2004 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Paniek? Waar?
* PdeHoog heeft geen inspiratie gehad, dus doet lekker niet mee
erg leuke foto hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:38 schreef Kwarkie het volgende:
*zojuist voor het allereerst een foto ingestuurd
ben (nog) een redelijke beginner en hoop veel te leren.
ikkuh vind ut goedquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Even een vraag: gaan jullie akkoord met 2 dagen stemmen? Want het wordt in verband met oud en nieuw ofwel 30 december sluiten, ofwel 2 januari. Maar dan loopt ook het stemmen voor de foto van 2004 al. En ik denk dat me dat een tikkie te veel wordt, twee wedstrijden door elkaar heen
Ik vind 'm goed gevonden, Bowiefanquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:26 schreef Bowiefan het volgende:
voor de NON-wiskundigen onder ons :
in de wiskunde is het product de uitkomst van een vermenigvuldiging op mijn inzending dus de laatste paal
Fotowedstrijd December - het stemtopicquote:Op woensdag 29 december 2004 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ymke, heb je je foto opnieuw gemaakt? Ik vind 'm ineens veel scherper. Ik moet zeggen dat ik er deze maand niet zoveel moeite mee zal hebben om de punten te verdelen. Ik vind er een paar met kop en schouders bovenuit steken.
*zegt nog lekker niet welke*
Ik heb mijn 5 punten foto zeker al bepaald! De rest moet ik nog ff nader bekijken. Wanneer gaan we stemmen?
De winnaars kiezen nieuwe onderwerpen, dan mag iedereen gaan stemmen..quote:* Puckzzz hoopt dat het volgende onderwerp dit keer wel papier gaat worden.
Dat kan toch wanneer het onderwerp de eerdere stemming niet doorgekomen is?
Dat weet ikquote:Op woensdag 29 december 2004 09:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Fotowedstrijd December - het stemtopic
[..]
De winnaars kiezen nieuwe onderwerpen, dan mag iedereen gaan stemmen..
had je mij maar punten moeten gevenquote:Op woensdag 29 december 2004 12:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat weet ikIk hoop alleen dat de winnaars nogmaals over het onderwerp papier willen nadenken. Als je er goed over nadenkt kan je er zoveel leuke dingen mee.
Mag je ook minpunten geven? Ik heb 1 foto die ik gewoon helemaal drie keer niks vindOf is dat te lullig?
Je wil mij minpunten geven?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mag je ook minpunten geven? Ik heb 1 foto die ik gewoon helemaal drie keer niks vindOf is dat te lullig?
Ik maar denken: heb jij ook meegedaan dan?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:45 schreef Re het volgende:
had je mij maar punten moeten geven![]()
had ik papier voor je gekozen
, nah 't lijkt me wel een leuk onderwerp
Braaf.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:41 schreef Puckzzz het volgende:
Nou okee, ik vind de foto van raketman niet passen bij produktfotografie. Ik bedoel het is een geinige foto, fotografisch gezien. De hoek e.d. euhm...ik krijg ineens een brainwave en snap dus nu het *produkt*mompeltietsvanblontenzo Maar ik blijf erbij dat ik 'm niet in produktfotografie vind passen. Deze zou van mij dus -1 punt krijgen
mompelt nog steeds *blont* ach ja ik heb een heldere dag vandaagquote:Op woensdag 29 december 2004 14:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Braaf.
Ga maar weer fijn met je kerstkcadeaux spelen![]()
Ja je hebt gelijk , ik heb geen zin in een discussie nuquote:Op woensdag 29 december 2004 17:10 schreef k_man het volgende:
Ligt er maar aan hoe je product definieert. In principe kun je daar alles onder vatten wat in een winkel te koop is (en nog veel meer).
Ik snap jou nog steeds niet , als ik zeg dat ik iets niet onder productfotografie vind vallen vind jij het gelijk afkraken? Elke keer val jij mij weer aan op afkraken van mij kant , Ik kraak niet af ik geef gewoon mijn mening en nee ik praat niemand naar het bekkie ik zeg gewoon wat ik vind van de fotos.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:27 schreef Oceanonix het volgende:
Intussen kraak je wel ff een zootje foto's af.
De kerstgedachte heb je lekker lang vast kunnen houden.
Als je niets leuks kunt zeggen, zeg dan niets.![]()
Zou het misschien aan de manier waarop je iets zegt kunnen liggen?????????quote:Op woensdag 29 december 2004 17:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik snap jou nog steeds niet , als ik zeg dat ik iets niet onder productfotografie vind vallen vind jij het gelijk afkraken? Elke keer val jij mij weer aan op afkraken van mij kant , Ik kraak niet af ik geef gewoon mijn mening en nee ik praat niemand naar het bekkie ik zeg gewoon wat ik vind van de fotos.
Als ik fotos zou afkraken zou ik zeggen . Wat een achterlijke onscherpe debiele fotos staan er hier , het lijken wel fotos door een stel kleuters gemaakt , kunnen jullie nu echt niet beters??????????????
Maar goed je wilt alleen maar leuke dingetjes horen???
Ik hou hier mee op , dit is de zoveelste keer dat ik persoonlijk wordt aangevallen . hier heb ik geen zin meer in.
Ik doe nog wel mee met de wedstrijden maar dat is dan ook alles,
gegroet
quote:Op woensdag 29 december 2004 17:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik snap jou nog steeds niet , als ik zeg dat ik iets niet onder productfotografie vind vallen vind jij het gelijk afkraken? Elke keer val jij mij weer aan op afkraken van mij kant , Ik kraak niet af ik geef gewoon mijn mening en nee ik praat niemand naar het bekkie ik zeg gewoon wat ik vind van de fotos.
Als ik fotos zou afkraken zou ik zeggen . Wat een achterlijke onscherpe debiele fotos staan er hier , het lijken wel fotos door een stel kleuters gemaakt , kunnen jullie nu echt niet beters??????????????
Ik hou hier mee op , dit is de zoveelste keer dat ik persoonlijk wordt aangevallen . hier heb ik geen zin meer in.
gegroet
nah ymke.. laat je niet zo snel wegjagen ..quote:Op woensdag 29 december 2004 17:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
gegroet
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar jouw definitie van productfotografie? Want ik vond jouw foto van een parfumflesje ook niet echt productfotografiequote:Op woensdag 29 december 2004 16:59 schreef Ymke het volgende:
Ook weinig echte productfotografie , wel veel gebruiksvoorwerpen , vork , kerstbal , dingen in het water enz, wel mooi , absoluut.
Maar die vind ik niet onder productfotografie vallen , dus mijn keuze was snel gemaakt.
Nu spreek je mij ook aanquote:Op woensdag 29 december 2004 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar jouw definitie van productfotografie? Want ik vond jouw foto van een parfumflesje ook niet echt productfotografie
Zeg beertje_quote:Op woensdag 29 december 2004 20:21 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Nu spreek je mij ook aan![]()
*pets*![]()
hee, Beertje, dat flesje komt me bekend voor, is uit je archief zeker, en ook gebruikt bij het onderwerp glas?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:21 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Nu spreek je mij ook aan![]()
*pets*![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:28 schreef stil het volgende:
[..]
hee, Beertje, dat flesje komt me bekend voor, is uit je archief zeker, en ook gebruikt bij het onderwerp glas?
ik heb niets op archiefwerk tegen hoor![]()
Helaas maar waar, ik had gisteravond ineens een leuk idee met een nieuw set glazen maar daar had ik daglicht bij nodig of ik wou opnieuw aan de gang met dat flesje. (en wilde deze maand gewoon meedoen met de wedstrijdquote:Op woensdag 29 december 2004 20:28 schreef stil het volgende:
[..]
hee, Beertje, dat flesje komt me bekend voor, is uit je archief zeker, en ook gebruikt bij het onderwerp glas?
ik heb niets op archiefwerk tegen hoor![]()
geef jij dan eens aan wat er onder pproduktfotografie valtquote:Op woensdag 29 december 2004 20:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Tis kerst of net kerst geweest en er word weer geruziedwe
zijn
net
een
grote
familie
![]()
(Athans, bij mij in de familie word er met kerst altijd wel geruzied)
En ik vind dat Ymke gelijk heeft. En geen kritiek mogen uiten is zooo kleine-kinder-wedstrijd-van-de-tv
Zie het niet als een aanval op jezelf (jullie zijn allemaal liev), maar meer een aanval op je ehm... "product"![]()
![]()
ruzie vind nu plaats NA de wedstrijd....da's al een hele verbeteringquote:Op woensdag 29 december 2004 20:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Tis kerst of net kerst geweest en er word weer geruzied
Het is hier de TROS niet hoorquote:we
zijn
net
een
grote
familie
![]()
(Athans, bij mij in de familie word er met kerst altijd wel geruzied)
Er mag best kritiek geuit worden, maar ik ben gewoon benieuwd naar het kader waarbinnen Ymke werkt. Dat maakt het voor mij mogelijk om haar opmerkingen in het juiste perspectief te plaatsen.quote:En ik vind dat Ymke gelijk heeft. En geen kritiek mogen uiten is zooo kleine-kinder-wedstrijd-van-de-tv
Zie het niet als een aanval op jezelf (jullie zijn allemaal liev), maar meer een aanval op je ehm... "product"![]()
![]()
Ik vind alles best. een bord, een flesje, een beeldje uit afrika, en blik, een rij blikjes, no problem. Het ging om Ymke's definitie. En als zij een mening heeft, dan is dat haar waarheid. Men mag het er mee eens zijn, men mag het ermee oneens zijn. Maar maak er niet zo'n ruzie over. De mensen in Azie hebben pas problemen van formaat. Een beetje ruzie maken omdat de mening van de ene user de andere niet aanstaat.. pffffquote:Op woensdag 29 december 2004 20:43 schreef stil het volgende:
geef jij dan eens aan wat er onder produktfotografie valt
![]()
ik had het niet over jouw opmerkingen.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
Er mag best kritiek geuit worden, maar ik ben gewoon benieuwd naar het kader waarbinnen Ymke werkt. Dat maakt het voor mij mogelijk om haar opmerkingen in het juiste perspectief te plaatsen.
gadver....ik begin als een manager te klinken. Vandaag op kantoor ook al een hele discussie over opmerkingen in een verkeerd kader gehad
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik had het niet over jouw opmerkingen.
dit had ik kunnen zeggenquote:Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben alleen niet voor onscherpe foto's. Ik weet het, ik ben ouderwets, ik hou van scherp. (en hier bedoel ik niet Re's foto, maar meer foto's waar het onderwerp onscherp is, waarbij ik toch het idee heb dat dat niet de bedoeling was) En ik hou ook niet van scheef. En ik maak zelf ook nogal eens scheve foto's..
Waarom heb je dat dan niet gedaanquote:
Ben het helemaal met je eens, dat Ymke haar eigen mening mag hebben, maar ben wel benieuwd wat zij dan onder produkten of produktfotografie staat.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind alles best. een bord, een flesje, een beeldje uit afrika, en blik, een rij blikjes, no problem. Het ging om Ymke's definitie. En als zij een mening heeft, dan is dat haar waarheid. Men mag het er mee eens zijn, men mag het ermee oneens zijn. Maar maak er niet zo'n ruzie over. De mensen in Azie hebben pas problemen van formaat. Een beetje ruzie maken omdat de mening van de ene user de andere niet aanstaat.. pffff
Lekker belangrijk... not
Ik ben alleen niet voor onscherpe foto's. Ik weet het, ik ben ouderwets, ik hou van scherp. (en hier bedoel ik niet Re's foto, maar meer foto's waar het onderwerp onscherp is, waarbij ik toch het idee heb dat dat niet de bedoeling was) En ik hou ook niet van scheef. En ik maak zelf ook nogal eens scheve foto's..
Ben het helemaal met je eens, dat Ymke haar eigen mening mag hebben, maar ben wel benieuwd wat zij dan onder produkten of produktfotografie staat.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind alles best. een bord, een flesje, een beeldje uit afrika, en blik, een rij blikjes, no problem. Het ging om Ymke's definitie. En als zij een mening heeft, dan is dat haar waarheid. Men mag het er mee eens zijn, men mag het ermee oneens zijn. Maar maak er niet zo'n ruzie over. De mensen in Azie hebben pas problemen van formaat. Een beetje ruzie maken omdat de mening van de ene user de andere niet aanstaat.. pffff
Lekker belangrijk... not
Ik ook hoor. Gewoon omdat ik een nieuwsgierig aagje benquote:Op woensdag 29 december 2004 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
Maar toch ben en blijf ik benieuwd naar Ymke's opvatting over productfotografie
Twee punten:quote:
Ruziequote:Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
ruzie vind nu plaats NA de wedstrijd....da's al een hele verbetering
proost en tja.. ik gun je wel een half puntje hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 23:52 schreef Re het volgende:, het zal het tekort aan licht zijn in deze donkere winter maanden wat het doet
yummy, ik neem nog een biertje
en wat nou niet scherp stellen op het eerste blikje![]()
6de plaats moet toch minimaal een half puntje zijn dan
Het zijn er 36, volgens mij hadden we er vorige maand nog ietsje minderquote:Op woensdag 29 december 2004 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, was dit nou de maand met de minste inzendingen? Ik vond het er verdacht weinig eigenlijk
lolquote:Op woensdag 29 december 2004 22:55 schreef pea4fun het volgende:
Ze passen niet in haar beleving van produktfotografie, zoals bruggen niet in xilantofs beleving passen van architectuur, hoewel dat net zo goed wel zo is. Dat is toch gewoon een persoonlijke keuze, mag dat niet dan?
quote:Op donderdag 30 december 2004 07:29 schreef Xilantof het volgende:
om nu voorzichtig, zonder iemand te wijzen, iets aan te snijden: volgens mij gaat het meer om de manier waarop het gemeldt wordt af en toe.
Ik heb in de korte tijd dat ik hier verkeer nog niet meegemaakt dat een foto (of persoon) genadeloos werd afgekraakt. Het kan aan mij liggen maar kritiek daar kun je wat mee. Je kan er kwaad om worden dat niet iedereen "oh en ah" roept, terwijl je je foto zelf misschien erg geslaagd vond. Maar je kan het ook gebruiken om eens een keer (met de kritieken in je achterhoofd) op een andere manier naar je foto te kijken. Misschien kom je er zelfs achter dat die persoon wellicht een punt heeft. Ik heb de "kritiek" van Ymke op mijn inzending deze maand goed gelezen, ben er op uit getrokken om grote vellen gekleurd papier te halen en ben opnieuw gaan experimenteren. De resultaten waren stukken beter dan de eerste foto die ik had ingezonden. Kortom, ik ben blij met de kritieken zolang ze op een opbouwende manier worden gegeven. Als je hier al een teer zieltje gaat vertonen hoe moet dat in godsnaam in de echte wereld met die persoon???quote:Op donderdag 30 december 2004 07:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
loldat weet ik nog, ik werd toen ook ongeveer aangevallen omdat ik VOND/vind dat bruggen er niet bij horen....
![]()
maar iedereen mag idd een mening hebben, en die ook uiten![]()
volgens mij is iedereen het daar zeker ook wel overeens
om nu voorzichtig, zonder iemand te wijzen, iets aan te snijden: volgens mij gaat het meer om de manier waarop het gemeldt wordt af en toe.
Sorrie hoor, maar ik vind dat je mijn opmerking een beetje teveel op jezelf betrekt. Ik had het niet specifiek over jou.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:17 schreef Oceanonix het volgende:
En even voor de duidelijkheid ik ben GEEN teer zieltje.
maar mijn opmerking ging niet over jou. Ik ben het met je eens dat iedereen zijn best doet op zijn of haar foto. Maar die persoon moet ook tegen kritiek kunnen. Of dat nou lomp of niet is. Het is waarschijnlijk niet de bedoeling van de persoon die de kritiek geeft om een ander te kwetsen maar niet iedereen is even subtiel in het geven van kritiek. Als Fok!ker zou je dat toch moeten wetenquote:Op donderdag 30 december 2004 09:57 schreef Oceanonix het volgende:
Het ging over een opmerking van mij..............................................
U heeft helemaal gelijk DWBquote:Op donderdag 30 december 2004 10:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
he jongens...
Denk nou eens aan de post-kerstgedachte
[afbeelding]
Ik denk dat wanneer je een menings verschil hebt, je die echt wel mag uitspreken, en dat dat niet uitsluit dat je gedachten bij de gruwelijkheden in Azie er niet meer zijn.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
he jongens...
Denk nou eens aan de post-kerstgedachte
[afbeelding]
En dan verwacht je wèl punten te krijgen?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:46 schreef k_man het volgende:
Ik heb verdorie nog niet één punt.
Dus het stemmen mag best nog iets gespreider hoor...
Ik ga er zondermeer van uit ja, hoezo?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dan verwacht je wèl punten te krijgen?
Ik vind dat me moeten doorgaan tot ik minstens 1 punt heb.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Er heeft vandaag nog niemand gestemd. We kunnen dus wel naar 1 dag stemmen![]()
![]()
Hoeveel heb jij overgemaakt op Giro 555quote:Op donderdag 30 december 2004 11:57 schreef De_Warme_bakker het volgende:
geheel offtopic: heeft er al iemand iets van geld overgemaaktnaar giro 555?
ik heb zelf net 10 euro gestort... opdat het goed besteed mag worden
Had je de schroefjes er maar af moeten croppenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:46 schreef k_man het volgende:
Ik heb verdorie nog niet één punt.
Dus het stemmen mag best nog iets gespreider hoor...
Offtopic: Hoeveel heb jij overgemaakt op Giro 555quote:Op donderdag 30 december 2004 11:57 schreef De_Warme_bakker het volgende:
geheel offtopic: heeft er al iemand iets van geld overgemaaktnaar giro 555?
ik heb zelf net 10 euro gestort... opdat het goed besteed mag worden
Ja, juist omdat het zo'n groot bedrag is heb ik liever dat ze het op 555 stortenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:03 schreef De_Warme_bakker het volgende:
@rewimo:
mooi gebaar... beetje veel voor een scholiertje
*MEE EENS IS*quote:Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef Re het volgende:
Als ik win (not likely) mag de waarde van de prijs gestort worden op 555
Life sucks sometimes...quote:
Zo te zien bestaat er geen prijs.....quote:Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef Re het volgende:
Als ik win (not likely) mag de waarde van de prijs gestort worden op 555
December is nu eenmaal voor iedereen een dure maandquote:Op donderdag 30 december 2004 16:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo te zien bestaat er geen prijs.....
Maak je niet druk, vele onderwerpen zijn leuk, en anders zeuren we welquote:Op donderdag 30 december 2004 22:43 schreef pea4fun het volgende:
Beetje leuk...hm...het lastige is dat dat voor iedereen wat anders is
quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:11 schreef beertje_ het volgende:
Offy, dubbellu en Pea gefeli!!
Zelf ben ik ook niet echt ontevreden met m'n puntjes, meeste tot nu toe.
Bedankt
Ik heb van twee mensen de onderwerpen binnen. Zodra de derde ingestuurd heeft (Offyyyyyyyyyyy!!! Waar zit je?) kan de poll online. Het stemmen zal volgende keer wel weer iets langer duren. Ik kwam deze keer in de knoop met de feestdagen en de jaarwedstrijdquote:Op donderdag 30 december 2004 23:09 schreef Xilantof het volgende:
Gefeliciteerd Offy, Dubbellu en Pea4fun![]()
Rewimo, mijn inziens mag de poll ronden vrij kort zijn![]()
iedereen zit altijd te springen op een nieuwe wedstrijd. ben het er mee eens als het punten geven iets langer zal duren de volgende keer.
quote:Op donderdag 30 december 2004 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
Dames en heer gefeliciteerd. Wel een beetje leuke onderwerpen he
dus geen emotie aub Offy
Dat geldt ook voor jouquote:Op donderdag 30 december 2004 22:45 schreef Subhuman het volgende:
Niks van PdeHoog aantrekken hoor... Nu je gewonnen hebt ben je in de gelegenheid een onderwerp te kiezen wat jou goed ligt, zodat je volgende maand weer kan winnen! Dat recht zou ik dan ook nooit laten beïnvloeden door wie dan ook.
En natuurlijk even een bedankje aan Rewimo's adres voor het vlekkeloos afhandelen van de wedstrijd deze maandquote:
Als ik creatief moet worden, dan wil ik best wat spannende algorithmes en projectplannen voor je bedenken hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:17 schreef Offy het volgende:Laat die creatieve PdeHoog eens in je vrij
jij mag hier trouwens pas een mening over hebben als je weer eens een keer wat actiever mee gaat doen met de wedstrijd
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik creatief moet worden, dan wil ik best wat spannende algorithmes en projectplannen voor je bedenken hoor.
Het is een beginquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik creatief moet worden, dan wil ik best wat spannende algorithmes en projectplannen voor je bedenken hoor.
Neeeeeeeeeee, niet weer iets wat binnen moet!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik prefereer wel iets dat binnen te doen is
het hoeft niet iets te zijn wat binnen MOET, als het ook maar binnen te doen isquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, niet weer iets wat binnen moet!![]()
999e post
Zolang het dan ook maar buiten te doen is!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
het hoeft niet iets te zijn wat binnen MOET, als het ook maar binnen te doen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |