Neequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:58 schreef Subhuman het volgende:
Mag ik hier ook nog even zeggen dat ik het serieus leuke onderwerpen vind deze keer?
Spelbrekerquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:58 schreef Subhuman het volgende:
Mag ik hier ook nog even zeggen dat ik het serieus leuke onderwerpen vind deze keer?
Dat klinkt al beterquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:05 schreef Subhuman het volgende:
Okee, dan zal ik mij wel aanpassen...![]()
![]()
Wat een kutonderwerpen zeg!
![]()
![]()
Elke maand weer hetzelfde liedje!
![]()
![]()
Zoals "mist"?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:17 schreef Ouwesok het volgende:
Laten we nou niet iemand op het idee brengen om eens een echt k#tonderwerp in te sturen
Te laatquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:17 schreef Ouwesok het volgende:
Laten we nou niet iemand op het idee brengen om eens een echt k#tonderwerp in te sturen
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:21 schreef stil het volgende:
volgens mij wordt het onderwerp AAP
ja, er moet zeker iets mis zijn gegaan want ik heb 0 punten!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:34 schreef AGee het volgende:
he rewino,
ik denk dat er iets met je telling niet goed is
ik had meer dan 9 punten:
FlyingFox=3
Kwarkie=4
Fotoloog=5
???????????
ik hood dat dit alleen bij andere mij is gebeurd, het viel mij op, omdat ik gisteren al had gezien dat ik meer dan 9 punten had.
Ik kan het zondag pas nakijken voor je, heb mijn bestand hier niet. Maar als het niet klopt zal ik het uiteraard rechtzetten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:34 schreef AGee het volgende:
he rewino,
ik denk dat er iets met je telling niet goed is
ik had meer dan 9 punten:
FlyingFox=3
Kwarkie=4
Fotoloog=5
???????????
ik hood dat dit alleen bij andere mij is gebeurd, het viel mij op, omdat ik gisteren al had gezien dat ik meer dan 9 punten had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |