Neequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:58 schreef Subhuman het volgende:
Mag ik hier ook nog even zeggen dat ik het serieus leuke onderwerpen vind deze keer?
Spelbrekerquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:58 schreef Subhuman het volgende:
Mag ik hier ook nog even zeggen dat ik het serieus leuke onderwerpen vind deze keer?
Dat klinkt al beterquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:05 schreef Subhuman het volgende:
Okee, dan zal ik mij wel aanpassen...![]()
![]()
Wat een kutonderwerpen zeg!
![]()
![]()
Elke maand weer hetzelfde liedje!
![]()
![]()
Zoals "mist"?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:17 schreef Ouwesok het volgende:
Laten we nou niet iemand op het idee brengen om eens een echt k#tonderwerp in te sturen
Te laatquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:17 schreef Ouwesok het volgende:
Laten we nou niet iemand op het idee brengen om eens een echt k#tonderwerp in te sturen
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:21 schreef stil het volgende:
volgens mij wordt het onderwerp AAP
ja, er moet zeker iets mis zijn gegaan want ik heb 0 punten!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:34 schreef AGee het volgende:
he rewino,
ik denk dat er iets met je telling niet goed is
ik had meer dan 9 punten:
FlyingFox=3
Kwarkie=4
Fotoloog=5
???????????
ik hood dat dit alleen bij andere mij is gebeurd, het viel mij op, omdat ik gisteren al had gezien dat ik meer dan 9 punten had.
Ik kan het zondag pas nakijken voor je, heb mijn bestand hier niet. Maar als het niet klopt zal ik het uiteraard rechtzetten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:34 schreef AGee het volgende:
he rewino,
ik denk dat er iets met je telling niet goed is
ik had meer dan 9 punten:
FlyingFox=3
Kwarkie=4
Fotoloog=5
???????????
ik hood dat dit alleen bij andere mij is gebeurd, het viel mij op, omdat ik gisteren al had gezien dat ik meer dan 9 punten had.
Hangt ervan af wie het portret maakt, bij sommigen is het geen gezicht.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:15 schreef k_man het volgende:
Portret en gezicht is een beetje hetzelfde?
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:19 schreef Ouwesok het volgende:
Hangt ervan af wie het portret maakt, bij sommigen is het geen gezicht.
[..]
Hangt ervan af wie het portret maakt, bij sommigen is het geen gezicht.
En daar geeft ie dan weer zeker drie reacties opquote:Op zondag 2 januari 2005 21:36 schreef Subhuman het volgende:
Jij vindt echt dat je posts te weinig hebt hè?
Hij haalt me toch niet inquote:Op zondag 2 januari 2005 21:36 schreef Subhuman het volgende:
Jij vindt echt dat je posts te weinig hebt hè?
daar moet ik idd wel even op reagerenquote:
[..]
Hangt ervan af van wie je het portret maakt, bij sommigen is het geen gezicht.
Ken ik die knakker toch vanquote:
quote:
Nu heb ik een nieuwe monitor nodig.quote:
Mèn! Jij en rewimo zijn professionele spammerts, tsssss. Jullie baggeren er toch wel op los met je 23000+ en 22600+quote:Op zondag 2 januari 2005 21:51 schreef Xilantof het volgende:
daar moet ik idd wel even op reageren
want Rewimo heeft veel meer posts dan ik
okee, ik ben hier dan wel erg
dat geef ik ook toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |