Ja maar die heeft hij nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:28 schreef Bowiefan het volgende:
Ik vind nummer 8 wel leuk, maar misschien moet je voor de foto die grote ook ff van donkere ogen / neusgaten voorzien
leg je er ff paar krenten op (of rozijntjes), valt niet op als die in de wazigheid op de achtergrnd verdwijntquote:Op dinsdag 21 december 2004 07:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja maar die heeft hij nietEn sjoppen mag niet
Mijn Raffi, wat doe je?quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef Bowiefan het volgende:
leg je er ff paar krenten op (of rozijntjes), valt niet op als die in de wazigheid op de achtergrnd verdwijnt
thxx kan ik hem eindelijk gebruiken (en weer vinden)quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Robertje het volgende:
[Xilantof mode aan] Goedemorgen[/Xilantof mode uit]
Verkeerde topic joh!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Robertje het volgende:
[Xilantof mode aan] Goedemorgen[/Xilantof mode uit]
Kan dat? Ik dacht dat ie dat overal zeiquote:
ook goeiemorguhquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:06 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
thxx kan ik hem eindelijk gebruiken (en weer vinden) [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:16 schreef Re het volgende:
ook goeiemorguh
OK...dan weet ik genoeg.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, maar ik kan je foto vanavond pas plaatsen, zit op mijn werk.
ik vind het leukquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:45 schreef Robertje het volgende:
Ik dacht in het begin...wat een kl*te onderwerpen, maar als je er mee bezig gaat wordt het steeds leukerderderderder![]()
quote:
Whehehehehehehquote:
nummer twee ook wel mooiquote:Op woensdag 22 december 2004 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Een keer 6, een keer 7 en een keer 8. Nou weet ik nog niet welke foto ik moet kiezen
Ik vind die laatste het leukst maar je glas staat nog steeds scheefquote:Op woensdag 22 december 2004 20:33 schreef stil het volgende:
Ook nog wat geprobeerd
[afbeelding]
[afbeelding]
of het hier maar bij houden?
[afbeelding]
ja dat had ik ook algezien.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:31 schreef Xilantof het volgende:
vind de eerst het leukst
maar heb je beetje groothoek gebruikt?
hijs beetje bol (onderkant)
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:03 schreef Xilantof het volgende:
die laatste vind ik ook het leukst. maar de kleuren zijn niet helemaal lekker lijkt het![]()
maar dat kan ook aan mijn vermoeide ogen liggen
ik zie de kranten koppen al:quote:Op woensdag 22 december 2004 23:28 schreef Bowiefan het volgende:
@Robbedinges: ik vind die kettingzaag wel leuk alleen de achtergronden niet mooi, had daar liever een bos o.i.d. gezien.
All is allowed in photography of was dat nou love and warquote:Op donderdag 23 december 2004 08:12 schreef Rewimo het volgende:
Laat Ouwesok het maar niet zien van die bomen
Mooie plaat, maar ook die andere lamp vind ik mooi....quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:03 schreef exile0000 het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen: ja, mijn plafond is rood!
Over lampen gesproken, deze vind ik ook wel leuk eigenlijk:
5.
[afbeelding]
beetje oplettenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:34 schreef De_Warme_bakker het volgende:
op kerst?
oops... nouja, niet opgeslagen dan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
beetje opletten
dat had ze namelijk wel gezegt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |