Ja maar die heeft hij nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:28 schreef Bowiefan het volgende:
Ik vind nummer 8 wel leuk, maar misschien moet je voor de foto die grote ook ff van donkere ogen / neusgaten voorzien
leg je er ff paar krenten op (of rozijntjes), valt niet op als die in de wazigheid op de achtergrnd verdwijntquote:Op dinsdag 21 december 2004 07:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja maar die heeft hij nietEn sjoppen mag niet
Mijn Raffi, wat doe je?quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef Bowiefan het volgende:
leg je er ff paar krenten op (of rozijntjes), valt niet op als die in de wazigheid op de achtergrnd verdwijnt
thxx kan ik hem eindelijk gebruiken (en weer vinden)quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Robertje het volgende:
[Xilantof mode aan] Goedemorgen[/Xilantof mode uit]
Verkeerde topic joh!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Robertje het volgende:
[Xilantof mode aan] Goedemorgen[/Xilantof mode uit]
Kan dat? Ik dacht dat ie dat overal zeiquote:
ook goeiemorguhquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:06 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
thxx kan ik hem eindelijk gebruiken (en weer vinden) [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:16 schreef Re het volgende:
ook goeiemorguh
OK...dan weet ik genoeg.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, maar ik kan je foto vanavond pas plaatsen, zit op mijn werk.
ik vind het leukquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:45 schreef Robertje het volgende:
Ik dacht in het begin...wat een kl*te onderwerpen, maar als je er mee bezig gaat wordt het steeds leukerderderderder![]()
quote:
Whehehehehehehquote:
nummer twee ook wel mooiquote:Op woensdag 22 december 2004 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Een keer 6, een keer 7 en een keer 8. Nou weet ik nog niet welke foto ik moet kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |