Klopt...quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Robertje, misschien had dit deeltje drie moeten zijn![]()
#1; onderwerp is potlodenquote:Op zondag 19 december 2004 13:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
maar, qua compositie... #1 of #2?
Ik ook...quote:
Ja, dat gebrek aan een dopje is wel vervelend inderdaad. Ik denk dat ik dan maar allebei zonder dopje doe (zoon heeft het gele dopje laten verdwijnen). Ik vind 5 op zich ook het mooist. Zal nog eens kijken of ik een andere achtergrond kan vinden ook.quote:Op zondag 19 december 2004 17:17 schreef Bowiefan het volgende:
kwa compositie vind ik 5 wel wat hebben, maar op die mis je het dopje wel heel erg, misschien dan toch iets meer met de compositie van 1 en 2 spelen. en probeer dan ook de schittering er helemaal uit te halen.
Het is iets typisch Amerikaans: spray om je lakens lekker te laten ruikenquote:Op zondag 19 december 2004 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind die handdoek niet zo geslaagd, heb je iets anders? Iets gladders, en misschien blauw of geel ofzo? Wat is het eigenlijk voor iets?
Misschien ietsje meer olie erin voor de kleur? Verder vind ik hem mooiquote:
Nee, die lus hoort bij de koequote:Op zondag 19 december 2004 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Lusje wegknippen en koe nog eens proberen
Nietes, qltel heeft net zo'n koe maar zonder lusje. Staat het beest primaquote:
Zijn grote broer heeft geen lusje.. maar die heb ik dan ook niet gefotografeerd...quote:Op zondag 19 december 2004 22:36 schreef Rewimo het volgende:
Nietes, qltel heeft net zo'n koe maar zonder lusje. Staat het beest primaMaar okee, dan geen koe. Is toch geen gezicht zo'n lusje
Nr. 10 vind ik het mooist maar dan het blauwe dopje ff goed erop doen, hij zit scheefquote:Op zondag 19 december 2004 20:59 schreef Rewimo het volgende:Dopje gevonden!
7.
[afbeelding]
8.
[afbeelding]
9.
[afbeelding]
10.
[afbeelding]
Grmbl...quote:Op maandag 20 december 2004 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
Nr. 10 vind ik het mooist maar dan het blauwe dopje ff goed erop doen, hij zit scheef
Jaquote:Op maandag 20 december 2004 14:39 schreef Oceanonix het volgende:
Heeft alleen Shark.Bait een mening over mijn foto's![]()
Ik vind #2 het mooist, misschien ook omdat ik de vaas zelf erg mooi vind. Maar ik denk dat met een donkere achtergrond hij toch mooier is.quote:Op maandag 20 december 2004 14:39 schreef Oceanonix het volgende:
Ik had wel een mening, en die was ik ook al aan het ventileren, maar om de een of andere vage reden verdween er weer eens een post in de bodemloze internet put.quote:Op maandag 20 december 2004 14:39 schreef Oceanonix het volgende:
En daarom had ik dus nog niet gereageerd....quote:
pssst, dat is Shark zijn fotoquote:Op maandag 20 december 2004 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind #2 het mooist, misschien ook omdat ik de vaas zelf erg mooi vind. Maar ik denk dat met een donkere achtergrond hij toch mooier is.
Ik had niet gezien dat ie scheef zatquote:Op maandag 20 december 2004 17:32 schreef Bowiefan het volgende:
En daarom had ik dus nog niet gereageerd....
ik stoor me ook vreselijk aan dat scheve dopje
Maar persoonlijk vind ik die beestenfeauteauz leuker, maar probeer die eens eerst met behulp van wat bureaulampen oid leuk uit te lichten en dan te schieten zonder flits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |