bier en kaarslicht... genoeg mee te kunnen hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
fukWEER zo'n onderwerp waar ik eigenlijk niks mee kan
Wat een kutsmoes weer zegquote:Op donderdag 9 december 2004 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
fukWEER zo'n onderwerp waar ik eigenlijk niks mee kan
'Met de grond gelijk maken'quote:Op donderdag 9 december 2004 20:31 schreef Puckzzz het volgende:
De laatste jah? Omdat 'ie rusriger is? Ik vind de tweede eigenlijk ook wel iets hebben. De helderheid en de reflectie vind ik wel mooivan #2. Maar de zachte kleuren van 3 spreken me ook erg aan.
maareh....wat is 'levellen'
Het zijn parfumflesjesquote:Op donderdag 9 december 2004 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
'Met de grond gelijk maken'
Maare.. serieux.. wat zijn het eigenlijk?
verkapte t.v.p.
in feauteausjop op ctrl+l drökkenquote:
Jij gaat de volgende meet op de korrelquote:Op donderdag 9 december 2004 20:11 schreef Offy het volgende:
Puckzzz, ik vind de laatste ook het mooist
[..]
Wat een kutsmoes weer zegDe hele wereld bestaat uit producten, je hoeft alleen maar te richten en te klikken, luiwammes
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat de volgende meet op de korrel
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij gaat de volgende meet op de korrel
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]. Ik doe mee
. Offy + 400mm
![]()
. "you can run, but you can't hide"
Ocea, hoe groot is jouw woonkamer?quote:en dan maar hopen dat ze niet binnen 5 meter van me komt....dan ben ik mijn minimale scherpstel-afstand kwijt
Neequote:Op vrijdag 10 december 2004 07:30 schreef Xilantof het volgende:
kunnen jullie Offy nou niet gewoon een keer met rust laten ?
Ja hoor, dat kanquote:Op vrijdag 10 december 2004 07:30 schreef Xilantof het volgende:
kunnen jullie Offy nou niet gewoon een keer met rust laten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |