quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:11 schreef beertje_ het volgende:
Offy, dubbellu en Pea gefeli!!
Zelf ben ik ook niet echt ontevreden met m'n puntjes, meeste tot nu toe.
Bedankt
Ik heb van twee mensen de onderwerpen binnen. Zodra de derde ingestuurd heeft (Offyyyyyyyyyyy!!! Waar zit je?) kan de poll online. Het stemmen zal volgende keer wel weer iets langer duren. Ik kwam deze keer in de knoop met de feestdagen en de jaarwedstrijdquote:Op donderdag 30 december 2004 23:09 schreef Xilantof het volgende:
Gefeliciteerd Offy, Dubbellu en Pea4fun![]()
Rewimo, mijn inziens mag de poll ronden vrij kort zijn![]()
iedereen zit altijd te springen op een nieuwe wedstrijd. ben het er mee eens als het punten geven iets langer zal duren de volgende keer.
quote:Op donderdag 30 december 2004 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
Dames en heer gefeliciteerd. Wel een beetje leuke onderwerpen he
dus geen emotie aub Offy
Dat geldt ook voor jouquote:Op donderdag 30 december 2004 22:45 schreef Subhuman het volgende:
Niks van PdeHoog aantrekken hoor... Nu je gewonnen hebt ben je in de gelegenheid een onderwerp te kiezen wat jou goed ligt, zodat je volgende maand weer kan winnen! Dat recht zou ik dan ook nooit laten beïnvloeden door wie dan ook.
En natuurlijk even een bedankje aan Rewimo's adres voor het vlekkeloos afhandelen van de wedstrijd deze maandquote:
Als ik creatief moet worden, dan wil ik best wat spannende algorithmes en projectplannen voor je bedenken hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:17 schreef Offy het volgende:Laat die creatieve PdeHoog eens in je vrij
jij mag hier trouwens pas een mening over hebben als je weer eens een keer wat actiever mee gaat doen met de wedstrijd
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik creatief moet worden, dan wil ik best wat spannende algorithmes en projectplannen voor je bedenken hoor.
Het is een beginquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik creatief moet worden, dan wil ik best wat spannende algorithmes en projectplannen voor je bedenken hoor.
Neeeeeeeeeee, niet weer iets wat binnen moet!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik prefereer wel iets dat binnen te doen is
het hoeft niet iets te zijn wat binnen MOET, als het ook maar binnen te doen isquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, niet weer iets wat binnen moet!![]()
999e post
Zolang het dan ook maar buiten te doen is!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
het hoeft niet iets te zijn wat binnen MOET, als het ook maar binnen te doen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |