abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24283436
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:56 schreef Xilantof het volgende:

[..]

dit had ik kunnen zeggen
Waarom heb je dat dan niet gedaan
dit is duidelijk weer zo'n Xil-hoogt-zijn-postcount-op-post
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_24283544
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik vind alles best. een bord, een flesje, een beeldje uit afrika, en blik, een rij blikjes, no problem. Het ging om Ymke's definitie. En als zij een mening heeft, dan is dat haar waarheid. Men mag het er mee eens zijn, men mag het ermee oneens zijn. Maar maak er niet zo'n ruzie over. De mensen in Azie hebben pas problemen van formaat. Een beetje ruzie maken omdat de mening van de ene user de andere niet aanstaat.. pffff
Lekker belangrijk... not

Ik ben alleen niet voor onscherpe foto's. Ik weet het, ik ben ouderwets, ik hou van scherp. (en hier bedoel ik niet Re's foto, maar meer foto's waar het onderwerp onscherp is, waarbij ik toch het idee heb dat dat niet de bedoeling was) En ik hou ook niet van scheef. En ik maak zelf ook nogal eens scheve foto's..
Ben het helemaal met je eens, dat Ymke haar eigen mening mag hebben, maar ben wel benieuwd wat zij dan onder produkten of produktfotografie staat.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_24283548
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik vind alles best. een bord, een flesje, een beeldje uit afrika, en blik, een rij blikjes, no problem. Het ging om Ymke's definitie. En als zij een mening heeft, dan is dat haar waarheid. Men mag het er mee eens zijn, men mag het ermee oneens zijn. Maar maak er niet zo'n ruzie over. De mensen in Azie hebben pas problemen van formaat. Een beetje ruzie maken omdat de mening van de ene user de andere niet aanstaat.. pffff
Lekker belangrijk... not

Ik ben alleen niet voor onscherpe foto's. Ik weet het, ik ben ouderwets, ik hou van scherp. (en hier bedoel ik niet Re's foto, maar meer foto's waar het onderwerp onscherp is, waarbij ik toch het idee heb dat dat niet de bedoeling was) En ik hou ook niet van scheef. En ik maak zelf ook nogal eens scheve foto's..
Ben het helemaal met je eens, dat Ymke haar eigen mening mag hebben, maar ben wel benieuwd wat zij dan onder produkten of produktfotografie staat.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  woensdag 29 december 2004 @ 21:34:34 #179
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24284233
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:55 schreef PdeHoog het volgende:

Maar toch ben en blijf ik benieuwd naar Ymke's opvatting over productfotografie
Ik ook hoor. Gewoon omdat ik een nieuwsgierig aagje ben
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 29 december 2004 @ 21:35:59 #180
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24284271
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:56 schreef Xilantof het volgende:
dit had ik kunnen zeggen
Twee punten:
1. vooral over dat scheve gedeelte
2. Kloon
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 29 december 2004 @ 22:10:10 #181
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24285181
Naar mijn mening heeft Ymke niet veel meer bijzonders dan de rest ingestuurd. Het was dus ook gewoon een parfumflesje alleen wat opgeleukt met wat water en ijs omdat het produkt "cool water" heet. Ik vond het een mooie foto, maar als dat niet jouw idee van produktfotografie is Ymke, waarom heb je het dan opgestuurd? Welke richting had jij het liever uit zien gaan?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_24285628
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
ruzie vind nu plaats NA de wedstrijd....da's al een hele verbetering
Ruzie owwwh, lekker beetje zeuren om niks

* Bowiefan ook schepje boven op doen

wil ik nog wel ff tegen het onderwerp aanschoppen
Het is imo geen onderwerp, maar een techniek.....
  woensdag 29 december 2004 @ 22:55:54 #183
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_24286358
Toen ik hier (ongeveer een jaar geleden) voor het eerst kwam gluren waren de FOT-ers er trots op het subforum te zijn wat het gemoedelijkst was. Doordat iedereen zijn/haar mening gaf heb ik heel wat geleerd. Nu lijkt het erop dat je meteen afgebrand wordt als je niet iedereen met zijden handschoentjes aanpakt. Jammer.

Wil ik nog ff aanhalen dat Ymke er zelfs nog bij zegt dat ze het absoluut wel mooie foto's vind, dus van afkraken is geen sprake. Ze passen niet in haar beleving van produktfotografie, zoals bruggen niet in xilantofs beleving passen van architectuur, hoewel dat net zo goed wel zo is. Dat is toch gewoon een persoonlijke keuze, mag dat niet dan?
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_24287340
BTW, was dit nou de maand met de minste inzendingen? Ik vond het er verdacht weinig eigenlijk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 29 december 2004 @ 23:52:23 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24287961
, het zal het tekort aan licht zijn in deze donkere winter maanden wat het doet

yummy, ik neem nog een biertje

en wat nou niet scherp stellen op het eerste blikje 6de plaats moet toch minimaal een half puntje zijn dan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24291329
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:52 schreef Re het volgende:
, het zal het tekort aan licht zijn in deze donkere winter maanden wat het doet

yummy, ik neem nog een biertje

en wat nou niet scherp stellen op het eerste blikje 6de plaats moet toch minimaal een half puntje zijn dan
proost en tja.. ik gun je wel een half puntje hoor maar keuzes zijn er om gemaakt te worden
dag
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 december 2004 @ 07:16:19 #187
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24292070
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, was dit nou de maand met de minste inzendingen? Ik vond het er verdacht weinig eigenlijk
Het zijn er 36, volgens mij hadden we er vorige maand nog ietsje minder
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fotograaf donderdag 30 december 2004 @ 07:29:07 #188
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24292082
quote:
Op woensdag 29 december 2004 22:55 schreef pea4fun het volgende:
Ze passen niet in haar beleving van produktfotografie, zoals bruggen niet in xilantofs beleving passen van architectuur, hoewel dat net zo goed wel zo is. Dat is toch gewoon een persoonlijke keuze, mag dat niet dan?
lol dat weet ik nog, ik werd toen ook ongeveer aangevallen omdat ik VOND/vind dat bruggen er niet bij horen....

maar iedereen mag idd een mening hebben, en die ook uiten
volgens mij is iedereen het daar zeker ook wel overeens
om nu voorzichtig, zonder iemand te wijzen, iets aan te snijden: volgens mij gaat het meer om de manier waarop het gemeldt wordt af en toe.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_24292342
quote:
Op donderdag 30 december 2004 07:29 schreef Xilantof het volgende:
om nu voorzichtig, zonder iemand te wijzen, iets aan te snijden: volgens mij gaat het meer om de manier waarop het gemeldt wordt af en toe.
  donderdag 30 december 2004 @ 09:03:42 #190
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24292396
quote:
Op donderdag 30 december 2004 07:29 schreef Xilantof het volgende:

[..]

lol dat weet ik nog, ik werd toen ook ongeveer aangevallen omdat ik VOND/vind dat bruggen er niet bij horen....

maar iedereen mag idd een mening hebben, en die ook uiten
volgens mij is iedereen het daar zeker ook wel overeens
Ik heb in de korte tijd dat ik hier verkeer nog niet meegemaakt dat een foto (of persoon) genadeloos werd afgekraakt. Het kan aan mij liggen maar kritiek daar kun je wat mee. Je kan er kwaad om worden dat niet iedereen "oh en ah" roept, terwijl je je foto zelf misschien erg geslaagd vond. Maar je kan het ook gebruiken om eens een keer (met de kritieken in je achterhoofd) op een andere manier naar je foto te kijken. Misschien kom je er zelfs achter dat die persoon wellicht een punt heeft. Ik heb de "kritiek" van Ymke op mijn inzending deze maand goed gelezen, ben er op uit getrokken om grote vellen gekleurd papier te halen en ben opnieuw gaan experimenteren. De resultaten waren stukken beter dan de eerste foto die ik had ingezonden. Kortom, ik ben blij met de kritieken zolang ze op een opbouwende manier worden gegeven. Als je hier al een teer zieltje gaat vertonen hoe moet dat in godsnaam in de echte wereld met die persoon???
Ik heb toch ook een heleboel 'hartverwarmende" reacties gekregen op mijn kerstkado, sommige zijn van een aard dat ik het niet kan laten om ff te reageren, maar ik verlies er geen seconde nachtrust om hoor!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_24292490
Het gaat mij om de manier waarop ze reageert.
En even voor de duidelijkheid ik ben GEEN teer zieltje.
Iedereen heeft zijn best gedaan voor de foto's. En het zou leuk zijn als iedereen daar ook de waardering voor kreeg.
De meeste foto's vielen (zo niet alle) binnen de omschrijving die Fr.oosje heeft gegeven.
Kortom als er wat genuanceerder gereageerd was had ik er niets van gezegd.
Maar het zonder meer afbranden van het werk van anderen vind ik buiten alle proporties.
  donderdag 30 december 2004 @ 09:50:44 #192
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24292788
quote:
Op donderdag 30 december 2004 09:17 schreef Oceanonix het volgende:

En even voor de duidelijkheid ik ben GEEN teer zieltje.
Sorrie hoor, maar ik vind dat je mijn opmerking een beetje teveel op jezelf betrekt. Ik had het niet specifiek over jou.
pi_24292855
Het ging over een opmerking van mij..............................................
  donderdag 30 december 2004 @ 10:09:07 #194
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24292983
quote:
Op donderdag 30 december 2004 09:57 schreef Oceanonix het volgende:
Het ging over een opmerking van mij..............................................
maar mijn opmerking ging niet over jou. Ik ben het met je eens dat iedereen zijn best doet op zijn of haar foto. Maar die persoon moet ook tegen kritiek kunnen. Of dat nou lomp of niet is. Het is waarschijnlijk niet de bedoeling van de persoon die de kritiek geeft om een ander te kwetsen maar niet iedereen is even subtiel in het geven van kritiek. Als Fok!ker zou je dat toch moeten weten
pi_24293210
Ik denk dat iedereen hier wel tegen kritiek op zijn of haar foto kan. Het vervelende is echter dat er af en toe kritiek gegeven wordt zonder enige vorm van motivatie.

In het geval van de opmerking van Ymke, waar Oceanonix over viel, vind ik echter niet dat het zozeer kritiek is, maar meer een mening die ze verkondigt. Haar goed recht uiteraard. En het is ook haar goed recht om haar mening op deze manier te verkondigen.

Wat ik dan een beetje jammer vind is dat er a) geen motivatie volgt en b) kritiek op die mening wel weer als een persoonlijke aanval gezien wordt. Maar goed....dat is dan mijn mening weer
pi_24293421
he jongens...
Denk nou eens aan de post-kerstgedachte

pi_24293651
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
he jongens...

[afbeelding]
U heeft helemaal gelijk DWB
pi_24294597
Ik heb verdorie nog niet één punt.

Dus het stemmen mag best nog iets gespreider hoor...
pi_24294639
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
he jongens...

[afbeelding]
Ik denk dat wanneer je een menings verschil hebt, je die echt wel mag uitspreken, en dat dat niet uitsluit dat je gedachten bij de gruwelijkheden in Azie er niet meer zijn.
En hopelijk blijft het niet alleen bij gedachten, ze hebben meer aan daden denk ik.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 december 2004 @ 11:52:36 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24294703
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:46 schreef k_man het volgende:
Ik heb verdorie nog niet één punt.

Dus het stemmen mag best nog iets gespreider hoor...
En dan verwacht je wèl punten te krijgen?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')