Zou het misschien aan de manier waarop je iets zegt kunnen liggen?????????quote:Op woensdag 29 december 2004 17:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik snap jou nog steeds niet , als ik zeg dat ik iets niet onder productfotografie vind vallen vind jij het gelijk afkraken? Elke keer val jij mij weer aan op afkraken van mij kant , Ik kraak niet af ik geef gewoon mijn mening en nee ik praat niemand naar het bekkie ik zeg gewoon wat ik vind van de fotos.
Als ik fotos zou afkraken zou ik zeggen . Wat een achterlijke onscherpe debiele fotos staan er hier , het lijken wel fotos door een stel kleuters gemaakt , kunnen jullie nu echt niet beters??????????????
Maar goed je wilt alleen maar leuke dingetjes horen???
Ik hou hier mee op , dit is de zoveelste keer dat ik persoonlijk wordt aangevallen . hier heb ik geen zin meer in.
Ik doe nog wel mee met de wedstrijden maar dat is dan ook alles,
gegroet

quote:Op woensdag 29 december 2004 17:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik snap jou nog steeds niet , als ik zeg dat ik iets niet onder productfotografie vind vallen vind jij het gelijk afkraken? Elke keer val jij mij weer aan op afkraken van mij kant , Ik kraak niet af ik geef gewoon mijn mening en nee ik praat niemand naar het bekkie ik zeg gewoon wat ik vind van de fotos.
Als ik fotos zou afkraken zou ik zeggen . Wat een achterlijke onscherpe debiele fotos staan er hier , het lijken wel fotos door een stel kleuters gemaakt , kunnen jullie nu echt niet beters??????????????
Ik hou hier mee op , dit is de zoveelste keer dat ik persoonlijk wordt aangevallen . hier heb ik geen zin meer in.
gegroet

nah ymke.. laat je niet zo snel wegjagen ..quote:Op woensdag 29 december 2004 17:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
gegroet

Nou ben ik wel nieuwsgierig naar jouw definitie van productfotografie? Want ik vond jouw foto van een parfumflesje ook niet echt productfotografiequote:Op woensdag 29 december 2004 16:59 schreef Ymke het volgende:
Ook weinig echte productfotografie , wel veel gebruiksvoorwerpen , vork , kerstbal , dingen in het water enz, wel mooi , absoluut.
Maar die vind ik niet onder productfotografie vallen , dus mijn keuze was snel gemaakt.

Nu spreek je mij ook aanquote:Op woensdag 29 december 2004 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar jouw definitie van productfotografie? Want ik vond jouw foto van een parfumflesje ook niet echt productfotografie

Zeg beertje_quote:Op woensdag 29 december 2004 20:21 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Nu spreek je mij ook aan![]()
*pets*![]()

hee, Beertje, dat flesje komt me bekend voor, is uit je archief zeker, en ook gebruikt bij het onderwerp glas?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:21 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Nu spreek je mij ook aan![]()
*pets*![]()

quote:Op woensdag 29 december 2004 20:28 schreef stil het volgende:
[..]
hee, Beertje, dat flesje komt me bekend voor, is uit je archief zeker, en ook gebruikt bij het onderwerp glas?
ik heb niets op archiefwerk tegen hoor![]()

Helaas maar waar, ik had gisteravond ineens een leuk idee met een nieuw set glazen maar daar had ik daglicht bij nodig of ik wou opnieuw aan de gang met dat flesje. (en wilde deze maand gewoon meedoen met de wedstrijdquote:Op woensdag 29 december 2004 20:28 schreef stil het volgende:
[..]
hee, Beertje, dat flesje komt me bekend voor, is uit je archief zeker, en ook gebruikt bij het onderwerp glas?
ik heb niets op archiefwerk tegen hoor![]()

geef jij dan eens aan wat er onder pproduktfotografie valtquote:Op woensdag 29 december 2004 20:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Tis kerst of net kerst geweest en er word weer geruziedwe
zijn
net
een
grote
familie
![]()
(Athans, bij mij in de familie word er met kerst altijd wel geruzied)
En ik vind dat Ymke gelijk heeft. En geen kritiek mogen uiten is zooo kleine-kinder-wedstrijd-van-de-tv
Zie het niet als een aanval op jezelf (jullie zijn allemaal liev), maar meer een aanval op je ehm... "product"![]()
![]()

ruzie vind nu plaats NA de wedstrijd....da's al een hele verbeteringquote:Op woensdag 29 december 2004 20:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Tis kerst of net kerst geweest en er word weer geruzied
Het is hier de TROS niet hoorquote:we
zijn
net
een
grote
familie
![]()
(Athans, bij mij in de familie word er met kerst altijd wel geruzied)
Er mag best kritiek geuit worden, maar ik ben gewoon benieuwd naar het kader waarbinnen Ymke werkt. Dat maakt het voor mij mogelijk om haar opmerkingen in het juiste perspectief te plaatsen.quote:En ik vind dat Ymke gelijk heeft. En geen kritiek mogen uiten is zooo kleine-kinder-wedstrijd-van-de-tv
Zie het niet als een aanval op jezelf (jullie zijn allemaal liev), maar meer een aanval op je ehm... "product"![]()
![]()

Ik vind alles best. een bord, een flesje, een beeldje uit afrika, en blik, een rij blikjes, no problem. Het ging om Ymke's definitie. En als zij een mening heeft, dan is dat haar waarheid. Men mag het er mee eens zijn, men mag het ermee oneens zijn. Maar maak er niet zo'n ruzie over. De mensen in Azie hebben pas problemen van formaat. Een beetje ruzie maken omdat de mening van de ene user de andere niet aanstaat.. pffffquote:Op woensdag 29 december 2004 20:43 schreef stil het volgende:
geef jij dan eens aan wat er onder produktfotografie valt
![]()

ik had het niet over jouw opmerkingen.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
Er mag best kritiek geuit worden, maar ik ben gewoon benieuwd naar het kader waarbinnen Ymke werkt. Dat maakt het voor mij mogelijk om haar opmerkingen in het juiste perspectief te plaatsen.
gadver....ik begin als een manager te klinken. Vandaag op kantoor ook al een hele discussie over opmerkingen in een verkeerd kader gehad

quote:Op woensdag 29 december 2004 20:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik had het niet over jouw opmerkingen.

dit had ik kunnen zeggenquote:Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben alleen niet voor onscherpe foto's. Ik weet het, ik ben ouderwets, ik hou van scherp. (en hier bedoel ik niet Re's foto, maar meer foto's waar het onderwerp onscherp is, waarbij ik toch het idee heb dat dat niet de bedoeling was) En ik hou ook niet van scheef. En ik maak zelf ook nogal eens scheve foto's..

Waarom heb je dat dan niet gedaanquote:

Ben het helemaal met je eens, dat Ymke haar eigen mening mag hebben, maar ben wel benieuwd wat zij dan onder produkten of produktfotografie staat.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind alles best. een bord, een flesje, een beeldje uit afrika, en blik, een rij blikjes, no problem. Het ging om Ymke's definitie. En als zij een mening heeft, dan is dat haar waarheid. Men mag het er mee eens zijn, men mag het ermee oneens zijn. Maar maak er niet zo'n ruzie over. De mensen in Azie hebben pas problemen van formaat. Een beetje ruzie maken omdat de mening van de ene user de andere niet aanstaat.. pffff
Lekker belangrijk... not
Ik ben alleen niet voor onscherpe foto's. Ik weet het, ik ben ouderwets, ik hou van scherp. (en hier bedoel ik niet Re's foto, maar meer foto's waar het onderwerp onscherp is, waarbij ik toch het idee heb dat dat niet de bedoeling was) En ik hou ook niet van scheef. En ik maak zelf ook nogal eens scheve foto's..

Ben het helemaal met je eens, dat Ymke haar eigen mening mag hebben, maar ben wel benieuwd wat zij dan onder produkten of produktfotografie staat.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind alles best. een bord, een flesje, een beeldje uit afrika, en blik, een rij blikjes, no problem. Het ging om Ymke's definitie. En als zij een mening heeft, dan is dat haar waarheid. Men mag het er mee eens zijn, men mag het ermee oneens zijn. Maar maak er niet zo'n ruzie over. De mensen in Azie hebben pas problemen van formaat. Een beetje ruzie maken omdat de mening van de ene user de andere niet aanstaat.. pffff
Lekker belangrijk... not

Ik ook hoor. Gewoon omdat ik een nieuwsgierig aagje benquote:Op woensdag 29 december 2004 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
Maar toch ben en blijf ik benieuwd naar Ymke's opvatting over productfotografie

Twee punten:quote:

Ruziequote:Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
ruzie vind nu plaats NA de wedstrijd....da's al een hele verbetering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |