abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 29 december 2004 @ 17:33:46 #157
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24279843
hm...
punten lijken weer erg verdeeld...
of ik zit niet goed te kijken

zo ook maar even stemmen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_24280117
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:33 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik snap jou nog steeds niet , als ik zeg dat ik iets niet onder productfotografie vind vallen vind jij het gelijk afkraken? Elke keer val jij mij weer aan op afkraken van mij kant , Ik kraak niet af ik geef gewoon mijn mening en nee ik praat niemand naar het bekkie ik zeg gewoon wat ik vind van de fotos.

Als ik fotos zou afkraken zou ik zeggen . Wat een achterlijke onscherpe debiele fotos staan er hier , het lijken wel fotos door een stel kleuters gemaakt , kunnen jullie nu echt niet beters??????????????

Maar goed je wilt alleen maar leuke dingetjes horen???

Ik hou hier mee op , dit is de zoveelste keer dat ik persoonlijk wordt aangevallen . hier heb ik geen zin meer in.

Ik doe nog wel mee met de wedstrijden maar dat is dan ook alles,

gegroet
Zou het misschien aan de manier waarop je iets zegt kunnen liggen?????????

En waarom ligt het nu ineens aan mij. Jij kraakt foto's van anderen af
  woensdag 29 december 2004 @ 18:42:01 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24280872
quote:

[..]

Ik snap jou nog steeds niet , als ik zeg dat ik iets niet onder productfotografie vind vallen vind jij het gelijk afkraken? Elke keer val jij mij weer aan op afkraken van mij kant , Ik kraak niet af ik geef gewoon mijn mening en nee ik praat niemand naar het bekkie ik zeg gewoon wat ik vind van de fotos.

Als ik fotos zou afkraken zou ik zeggen . Wat een achterlijke onscherpe debiele fotos staan er hier , het lijken wel fotos door een stel kleuters gemaakt , kunnen jullie nu echt niet beters??????????????

Ik hou hier mee op , dit is de zoveelste keer dat ik persoonlijk wordt aangevallen . hier heb ik geen zin meer in.

gegroet
, je hebt helemaal gelijk hoor, gelukkig zijn er mensen met een mening
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24281006
Het ligt eraan hoe je het interpreteerd denk ik, ik vind niet dat Ymke iets schokkends heeft gezegd of aan het afkraken was.
Ieder heeft zijn eigen mening maar sommigen trekken alles wel erg persoonlijk aan.
Dan zal ik ook maar beginnen: Persoonlijk vind ik deze maand er ook niet veel leuks tussenzitten maar toch zie je dat de punten erg verdeeld zijn.... hoe zou dat toch kunnen?? Ja iedereen heeft gelukkig zijn eigen mening en ieder vind de ene foto niks terwijl een ander hem prachtig vind
ik zal zo ook eens m'n punten verdelen
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_24281326
quote:

[..]

gegroet
nah ymke.. laat je niet zo snel wegjagen ..
dat sommige mensen geen meningen en kritiek van anderen aankunnen, betekent niet dat je die kritiek niet mag uiten hoor ..
de definitie productfotografie was vaag.. en je mocht hem zelf interpreteren.. dus iedereen heeft daar een eigen beeld bij.. als jij vindt dat er iets niet bij de categorie past, dan is dat jou goeie recht
uiteindelijk bepalen de stemmen wat de beste foto is.. laten we het daar maar bij houden

@re jou foto was 6e op mijn lijstje.. waarom 6e? hij is scherpgesteld op het 2e blikje.. niet op het 1e .. dat vindt ik jammer.. hoewel het wel onverwacht/origineel is... stoort het me wel vandaar

ik heb een punt

[ Bericht 3% gewijzigd door Peter op 29-12-2004 19:13:36 ]
dag
pi_24282609
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:59 schreef Ymke het volgende:
Ook weinig echte productfotografie , wel veel gebruiksvoorwerpen , vork , kerstbal , dingen in het water enz, wel mooi , absoluut.
Maar die vind ik niet onder productfotografie vallen , dus mijn keuze was snel gemaakt.
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar jouw definitie van productfotografie? Want ik vond jouw foto van een parfumflesje ook niet echt productfotografie

En waarom een vork niet en een flesje olijfolie of een foto van een X-Box wel?

[ Bericht 7% gewijzigd door PdeHoog op 29-12-2004 20:26:37 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_24282689
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou ben ik wel nieuwsgierig naar jouw definitie van productfotografie? Want ik vond jouw foto van een parfumflesje ook niet echt productfotografie
Nu spreek je mij ook aan
*pets*
pi_24282730
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:21 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Nu spreek je mij ook aan
*pets*
Zeg beertje_ . Het gaat hier om het idee . Je moet je niet gelijk zo aangesproken voelen

wanneer ben je weer eens op IRC?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_24282812
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:21 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Nu spreek je mij ook aan
*pets*
hee, Beertje, dat flesje komt me bekend voor, is uit je archief zeker, en ook gebruikt bij het onderwerp glas?
ik heb niets op archiefwerk tegen hoor
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_24282854
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:28 schreef stil het volgende:

[..]

hee, Beertje, dat flesje komt me bekend voor, is uit je archief zeker, en ook gebruikt bij het onderwerp glas?

Archiefwerk
  woensdag 29 december 2004 @ 20:39:22 #167
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24283046
Tis kerst of net kerst geweest en er word weer geruzied

we zijn net een grote familie
(Athans, bij mij in de familie word er met kerst altijd wel geruzied)

En ik vind dat Ymke gelijk heeft. En geen kritiek mogen uiten is zooo kleine-kinder-wedstrijd-van-de-tv

Zie het niet als een aanval op jezelf (jullie zijn allemaal liev), maar meer een aanval op je ehm... "product"
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_24283118
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:28 schreef stil het volgende:

[..]

Helaas maar waar, ik had gisteravond ineens een leuk idee met een nieuw set glazen maar daar had ik daglicht bij nodig of ik wou opnieuw aan de gang met dat flesje. (en wilde deze maand gewoon meedoen met de wedstrijd )
Ik had de hele reeks nog eens uitgespit bij gebrek aan beter dus een archieffoto ingestuurd.
En net stond ik nog buiten foto's te maken van de vuurhaard wat een leuke foto was geweest voor water en vuur (lichtelijk sneeuw ervoor)
En PdeHoog het maakt mij allemaal niks uit, ik kan ertegen
Af en toe zal ik wel weer eens te vinden zijn op Irc, alles staat hier een beetje op een laag pitje.
net zoals hier dus
pi_24283136
Ow en van die glazen ga ik nog eens proberen
pi_24283139
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:39 schreef Shark.Bait het volgende:

En ik vind dat Ymke gelijk heeft. En geen kritiek mogen uiten is zooo kleine-kinder-wedstrijd-van-de-tv

Zie het niet als een aanval op jezelf (jullie zijn allemaal liev), maar meer een aanval op je ehm... "product"
geef jij dan eens aan wat er onder pproduktfotografie valt
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_24283205
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:39 schreef Shark.Bait het volgende:
ruzie vind nu plaats NA de wedstrijd....da's al een hele verbetering
quote:
Het is hier de TROS niet hoor
quote:

Er mag best kritiek geuit worden, maar ik ben gewoon benieuwd naar het kader waarbinnen Ymke werkt. Dat maakt het voor mij mogelijk om haar opmerkingen in het juiste perspectief te plaatsen.
gadver....ik begin als een manager te klinken . Vandaag op kantoor ook al een hele discussie over opmerkingen in een verkeerd kader gehad
  woensdag 29 december 2004 @ 20:51:51 #172
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24283308
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:43 schreef stil het volgende:
geef jij dan eens aan wat er onder produktfotografie valt
Ik vind alles best. een bord, een flesje, een beeldje uit afrika, en blik, een rij blikjes, no problem. Het ging om Ymke's definitie. En als zij een mening heeft, dan is dat haar waarheid. Men mag het er mee eens zijn, men mag het ermee oneens zijn. Maar maak er niet zo'n ruzie over. De mensen in Azie hebben pas problemen van formaat. Een beetje ruzie maken omdat de mening van de ene user de andere niet aanstaat.. pffff
Lekker belangrijk... not

Ik ben alleen niet voor onscherpe foto's. Ik weet het, ik ben ouderwets, ik hou van scherp. (en hier bedoel ik niet Re's foto, maar meer foto's waar het onderwerp onscherp is, waarbij ik toch het idee heb dat dat niet de bedoeling was) En ik hou ook niet van scheef. En ik maak zelf ook nogal eens scheve foto's..
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 29 december 2004 @ 20:53:38 #173
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24283346
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
Er mag best kritiek geuit worden, maar ik ben gewoon benieuwd naar het kader waarbinnen Ymke werkt. Dat maakt het voor mij mogelijk om haar opmerkingen in het juiste perspectief te plaatsen.
gadver....ik begin als een manager te klinken . Vandaag op kantoor ook al een hele discussie over opmerkingen in een verkeerd kader gehad
ik had het niet over jouw opmerkingen.
pi_24283385
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:53 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ik had het niet over jouw opmerkingen.

Maar toch ben en blijf ik benieuwd naar Ymke's opvatting over productfotografie
  FOK!fotograaf woensdag 29 december 2004 @ 20:56:08 #175
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24283407
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben alleen niet voor onscherpe foto's. Ik weet het, ik ben ouderwets, ik hou van scherp. (en hier bedoel ik niet Re's foto, maar meer foto's waar het onderwerp onscherp is, waarbij ik toch het idee heb dat dat niet de bedoeling was) En ik hou ook niet van scheef. En ik maak zelf ook nogal eens scheve foto's..
dit had ik kunnen zeggen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_24283436
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:56 schreef Xilantof het volgende:

[..]

dit had ik kunnen zeggen
Waarom heb je dat dan niet gedaan
dit is duidelijk weer zo'n Xil-hoogt-zijn-postcount-op-post
pi_24283544
quote:

[..]

Ik vind alles best. een bord, een flesje, een beeldje uit afrika, en blik, een rij blikjes, no problem. Het ging om Ymke's definitie. En als zij een mening heeft, dan is dat haar waarheid. Men mag het er mee eens zijn, men mag het ermee oneens zijn. Maar maak er niet zo'n ruzie over. De mensen in Azie hebben pas problemen van formaat. Een beetje ruzie maken omdat de mening van de ene user de andere niet aanstaat.. pffff
Lekker belangrijk... not

Ben het helemaal met je eens, dat Ymke haar eigen mening mag hebben, maar ben wel benieuwd wat zij dan onder produkten of produktfotografie staat.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_24283548
quote:

[..]

Lekker belangrijk... not

Ben het helemaal met je eens, dat Ymke haar eigen mening mag hebben, maar ben wel benieuwd wat zij dan onder produkten of produktfotografie staat.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  woensdag 29 december 2004 @ 21:34:34 #179
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24284233
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:55 schreef PdeHoog het volgende:

Maar toch ben en blijf ik benieuwd naar Ymke's opvatting over productfotografie
Ik ook hoor. Gewoon omdat ik een nieuwsgierig aagje ben
  woensdag 29 december 2004 @ 21:35:59 #180
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24284271
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:56 schreef Xilantof het volgende:
dit had ik kunnen zeggen
Twee punten:
1. vooral over dat scheve gedeelte
2. Kloon
  woensdag 29 december 2004 @ 22:10:10 #181
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24285181
Naar mijn mening heeft Ymke niet veel meer bijzonders dan de rest ingestuurd. Het was dus ook gewoon een parfumflesje alleen wat opgeleukt met wat water en ijs omdat het produkt "cool water" heet. Ik vond het een mooie foto, maar als dat niet jouw idee van produktfotografie is Ymke, waarom heb je het dan opgestuurd? Welke richting had jij het liever uit zien gaan?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_24285628
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
ruzie vind nu plaats NA de wedstrijd....da's al een hele verbetering
Ruzie owwwh, lekker beetje zeuren om niks

* Bowiefan ook schepje boven op doen

wil ik nog wel ff tegen het onderwerp aanschoppen
Het is imo geen onderwerp, maar een techniek.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')