Pea4fun (5 punten) - Erg mooie foto, zowel qua kleur als compostie, vooral de wijngalzen op de achtergrond maken het helemaal af. Ik zie deze foto ook echt in zo'n Appie Heijn-foldertje staan
![]()
Mijn complimenten!
Meaghan (4 punten) - Jammer dat hij linksonder niet echt mooi is afgesneden en dat de achtergrond een beetje saai aandoet. Verder ook een prachtige foto! Ik vind vooral de glans van de olijfolie erg mooi op de witte achtergrond, dat is dan wel weer een pluspunt van de achtergrond
Dubbellu (3 punten) - De kleur van de achtergrond is hier het slechtste punt...vind dat echt niet mooi, verder is hij prachtig!
Rewimo (2 punten) - Ook hier vind ik de achtergrondkleur niet mooi... Ook had ik iets liever in de ogen gekeken van het kleine knuffeltje, die kijkt nu niet echt geïnteresseerd
![]()
Verder vind ik het een erg leuke foto
Re (1 punt) - Ik ben niet zo weg van de scherptediepte die hier is gebruikt, maar aan de andere kant voegt dat weer iets toe aan de foto. Dus het is maar net in welke 'mood' je bent om deze foto mooi te vinden, vandaar nog 1 puntje
Het viel me wel op dat er nogal veel foto's niet scherp waren, wel een klein minpuntje van deze maand, maar verder erg leuk om te zien dat iedereen z'n best heeft gedaan om een mooie en vooral originele foto in te kunnen sturen!