Ik vind 'm goed gevonden, Bowiefanquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:26 schreef Bowiefan het volgende:
voor de NON-wiskundigen onder ons :
in de wiskunde is het product de uitkomst van een vermenigvuldiging op mijn inzending dus de laatste paal
Fotowedstrijd December - het stemtopicquote:Op woensdag 29 december 2004 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ymke, heb je je foto opnieuw gemaakt? Ik vind 'm ineens veel scherper. Ik moet zeggen dat ik er deze maand niet zoveel moeite mee zal hebben om de punten te verdelen. Ik vind er een paar met kop en schouders bovenuit steken.
*zegt nog lekker niet welke*
Ik heb mijn 5 punten foto zeker al bepaald! De rest moet ik nog ff nader bekijken. Wanneer gaan we stemmen?
De winnaars kiezen nieuwe onderwerpen, dan mag iedereen gaan stemmen..quote:* Puckzzz hoopt dat het volgende onderwerp dit keer wel papier gaat worden.
Dat kan toch wanneer het onderwerp de eerdere stemming niet doorgekomen is?
Dat weet ikquote:Op woensdag 29 december 2004 09:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Fotowedstrijd December - het stemtopic
[..]
De winnaars kiezen nieuwe onderwerpen, dan mag iedereen gaan stemmen..
had je mij maar punten moeten gevenquote:Op woensdag 29 december 2004 12:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat weet ikIk hoop alleen dat de winnaars nogmaals over het onderwerp papier willen nadenken. Als je er goed over nadenkt kan je er zoveel leuke dingen mee.
Mag je ook minpunten geven? Ik heb 1 foto die ik gewoon helemaal drie keer niks vindOf is dat te lullig?
Je wil mij minpunten geven?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mag je ook minpunten geven? Ik heb 1 foto die ik gewoon helemaal drie keer niks vindOf is dat te lullig?
Ik maar denken: heb jij ook meegedaan dan?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:45 schreef Re het volgende:
had je mij maar punten moeten geven![]()
had ik papier voor je gekozen
, nah 't lijkt me wel een leuk onderwerp
Braaf.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:41 schreef Puckzzz het volgende:
Nou okee, ik vind de foto van raketman niet passen bij produktfotografie. Ik bedoel het is een geinige foto, fotografisch gezien. De hoek e.d. euhm...ik krijg ineens een brainwave en snap dus nu het *produkt*mompeltietsvanblontenzo Maar ik blijf erbij dat ik 'm niet in produktfotografie vind passen. Deze zou van mij dus -1 punt krijgen
mompelt nog steeds *blont* ach ja ik heb een heldere dag vandaagquote:Op woensdag 29 december 2004 14:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Braaf.
Ga maar weer fijn met je kerstkcadeaux spelen![]()
Ja je hebt gelijk , ik heb geen zin in een discussie nuquote:Op woensdag 29 december 2004 17:10 schreef k_man het volgende:
Ligt er maar aan hoe je product definieert. In principe kun je daar alles onder vatten wat in een winkel te koop is (en nog veel meer).
Ik snap jou nog steeds niet , als ik zeg dat ik iets niet onder productfotografie vind vallen vind jij het gelijk afkraken? Elke keer val jij mij weer aan op afkraken van mij kant , Ik kraak niet af ik geef gewoon mijn mening en nee ik praat niemand naar het bekkie ik zeg gewoon wat ik vind van de fotos.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:27 schreef Oceanonix het volgende:
Intussen kraak je wel ff een zootje foto's af.
De kerstgedachte heb je lekker lang vast kunnen houden.
Als je niets leuks kunt zeggen, zeg dan niets.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |