abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24017158

Welkom bij het topic van Fokhattrick. In deze openingspost vind je alles wat je op weg moet helpen naar roem en succes. De openingspost is verdeeld in drie hoofdcategorieën. Deze bestaan vervolgens weer uit enkele subcategorieën. Hieronder zie je een overzicht.

• Hattrick
  • Hattrick
  • Spelers van Fok
  • supporter

• Federatie
  • Fok! Federatie
  • Fokfederatie leden met Ht-arena site
  • Fokfederatie leden zonder Ht-arena site
  • Activiteiten van de Fok!federatie
  • Sponsering Fok!federatie: Korreweg Sport
  • De Fokcup
  • Fokcuptoto
  • Fok!Awards

• Community
  • IRC @ FOK!
  • De meet
  • Waar dient dit topic absoluut niet voor
  • Links voor hattrick
  • forum topics
  • huidige topics

De links verwijzen door naar sites waar meer informatie op staan en die ook in het desbetreffende onderdeel in deze Openingspost worden vermeldt.

_______________________________________________________________________________
    Hattrick
    quote:
    Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! (wordt nog verder besproken in deze Openingspost)

Spelers van Fok!
    Door de jaren heen zijn heel wat hattrick-managers voorbij gekomen in 1 van de vele hattricktopics hier op fok!. Klik op de onderstaande link om te zien welke managers hun team hebben laten vereeuwigen op Fok!

KLIK HIER VOOR EEN LIJST VAN MANAGERS!

sta je hier niet tussen maar wil je dit wel, meld het hier dan. En dat doe je op de volgende manier:

[url= ]http://forum.fok.nl/user/profile/jeprofielnummer] usernaam[/url] met teanmnaam (teamid)
    plaats de url tag zonder spaties.

voorbeeld:

sir_dalord met lycky bullballs (364260)

Hattrick Supporter
    Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
    - Extra statistieken
    - Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
    - Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
    - Slechts 1 banner geladen
    - Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Federatie

Fok! Federatie
    Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert allerlei activiteiten die het hattricken net nog iets leuker maakt. Met een totaal van 44 leden begint de Fok!fed (zoals het hier veel genoemd wordt) een serieuze aangelegenheid te worden. Tevens krijgen alle fedleden, die actief zijn op het forum, een leuke smiley achter hun naam. Wat houdt je nog tegen? Kijk voor meer informatie op de site van de fokfed, die te vinden is op http://www.fokhattrick.nl . De website wordt bijgehouden door Johan-Derksen
    supporter vereist

Fokfederatie leden met Ht-arena site

Fokfederatieleden zonder ht-arena site

staat je icoon er niet bij maar je bent toch lid van de federatie, meld het even. Zorg er wel voor dat je icoon 60*60 is. Anders kan ik je er niet bij zetten.

Activiteiten van de Fok!federatie
    De meest belangrijke activiteiten zijn:

All star team
    Een team dat is gebasseerd op het sterrenaantal van spelers. Klik op de link voor meer informatie

Sterrenklassement
    Grumpey houd bij wat het sterrenrecord is van elke ploeg. Het klassement wordt aan het einde van elk seizoen ge-update.

Sponsering Fok!federatie: Korreweg Sport
    Sinds seizoen 13 sponsort Fok! Een heus Eredivisie team, namelijk Korreweg sport.
    Korreweg sport is een bekende naam binnen Hattrick-Nederland. De ploeg Is al een keer Nederlands kampioen geweest en heeft zich gevestigd in de top van de Nederlandse eredivisie.

De stand momenteel in de eredivisie is als volgt:

Deze sponsoring is mogelijk gemaakt door onze geliefde fokhattricker Patron.

De Fokcup

Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Wil je meer weten kijk dan even in Het huidige Hattrick Fok!CUP-Topic

De Fokcuptoto
    Voor de Fokcup wordt een toto georganiseerd door pekel en Timmy. Maak je voorspelling voor elke fokcupronde en win de foktoto!. En daarbij ook nog eens een kratje bier van onze goede oude Johan-derksen
    De fokcuptoto kan je Hier vinden

Fok!Awards
    Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Awards uitgedeeld. Nouja, elk seizoen; we hebben ze net 1 keer uitgereikt
    Maar dat neemt niet weg dat dit waarschijnlijk een lange traditie gaat worden. Momenteel tellen we 5 awards. Hieronder staat een overzicht plus de laatste winnaar van de awards.

De Ado-Award
    Uitleg: De ploeg die zich het beste heeft teruggeknokt
    Winnaar[b] GotenSSJ

[b] De de-Graafschap--Award

Uitleg: De ploeg die werkelijk helemaal niets presteerde
    winnaarSuperweber

De Liechtenstein-Award
    Uitleg:De ploeg die elke tegenstander een grote vernedering toebracht.
    winnaar:Ruudt

De Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-Award
    Uitleg: De manager met de meest idiote naam in zijn selectie
    winnaar:Grumpey

De San-Marco-Award
    Uitleg: De topscoorder van de Fok!-Federatie
    winnaarPekel

De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee we delen geen geldprijzen uit.
    Community

IRC @ FOK!
    Irc is een chatprogramma dat wordt gebruikt door de fokhattrickers. Er zijn 2 manieren om op het fokhattrick-kanaal te komen:

Webbased
    Johan-derksen is zo vriendelijk om een link te plaatsen waarmee je webbased direct in het fokhattrick-kanaal komt.
    Klik hier voor webbased irc

Mirc:
    Mirc is een programma dat het chatten op irc wat makkelijker maakt. Aangezien het toch vrij lastig is, kan je op deze LINK een walkthrough vinden voor het instellen van Mirc.

Gedragsregels @ IRC
    Iedereen is van harte welkom op #fokhattrick, maar we willen wel graag dat je je houdt aan enkele gedragsregels. Om het gewoon gezellig te houden.
  • Je mag vloeken (als bijvoorbeeld je team achter staat) maar doe dit met mate. Ga niet constant
    lopen schelden en tieren.
  • Behandel de users met respect. Ga niet iemand lopen uit schelden of doodverwensen. Daar
    hebben we helemaal geen behoefte aan.
  • Als iemand een vraag stelt, ga hem dan niet lopen uitlachen omdat jij het antwoord weet. Iedere
    manager die begint wilt graag op weg geholpen worden en het is veel leuker om een manager te helpen.
  • Het komt vaak voor dat een user laat zien welke speler hij wilt kopen. Als hij het spelers-id gegeven
    heeft, dan verzoeken wij je NIET op deze speler te gaan bieden. Want als hij het spelers-id niet had
    gegeven, had jij de speler waarschijnlijk niet eens gezien. Geeft de user een spelers-id van een
    speler waar jij ook op wilde gaan bieden, meldt dit dan meteen.

De meet
    Jazeker, ook wij fokhattrickers meeten. In de 2e week van juli besloten 4 users met elkaar een pilsje te drinken terwijl ze de wedstrijden live op hadden staan. Dit is zo goed bevallen, dat er een vervolg kwam. Maar dan met meer fokhattrickers. Meer informatie over deze fantastische meet vind je in dit topic

je vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de fokhattrick meet, kan je sturen naar Johan-Derksen(362390)

Waar dient dit topic absoluut niet voor
    Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.
    Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.

Links voor hattrick
    We hebben een aantal links Die betrekking hebben tot hattrick. Deze staat boordevol informatie, voor beginnende en gevorderde hattrickers. Klik hier voor een overzicht van de fokhattrickers hoogst gewaardeerde links

voor managers die net beginnen, raden wij deze website aan. Lees deze eerst door en als je dan iets niet snapt, kan je het natuurlijk vragen. Tevens zijn we bezig met een stappenplan om het allemaal net even wat gemakkelijker te maken

Forumtopics seizoen 13:
    [Hattrick] deel 37: De strijd voor de volgende bekerronde
    Hattrick deel 38: Waar de eerste competitiewedstrijd erop zi
    [Hattrick] deel 39: met [stress]zweetdruppels van sir_dalord
    [Hattrick] deel 40: Het begin van een nieuw era
    [Hattrick] deel 41: Eerste ronde van de derde Fok! Cup
    [Hattrick] deel 42: Hattrick-meetings zijn okay ^O^ !
    [Hattrick] deel 43: Hoe staat het met de doelstellingen?
    [Hattrick] deel 44: Waar we 3 punten krijgen van de sint

topics van de vorige seizoen kan je hier vinden

huidige topics
    Er staan veel topics over hattrick op Fok. Dat komt omdat anders het centrale topic heel erg chaotisch wordt. Om toch je weg te kunnen vinden door het doolhof van hattrick, hebben we de topics op een rij gezet.

[HATTRICK] Fok!Cup deel IV - We zijn onderweg
    Dit topic gaat over de Fok!hattrickcup. Hier kan je de deelnemers, de wedstrijden en de uitslagen vinden.

[Hattrick] Het grote Hattrick-Fok!Cup Toto [Deel 2]
    Dit is de toto die gaat over de Fok!hattrickcup. Hier kan je uitslagen voorspellen. De winnaar van de toto krijgt een kratje bier van Johan-derksen

Het grote Hattrick Fok!CUP-Topic
    het baggertopic van de hattrickers. helaas gesloten door vision

[Hattrick] Fok-Fed-MEETING op 7 november te Nijmegen
    Het meet topic

voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar sir_dalord(364260) Of The_Hives(367459}

De complete openingspost is hier te vinden
  • Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
    De officiele Kristiansund site: www.ht-arena.com/kristiansund
    pi_24017164
    Ik ben de eerste
    Fok!-Cup: Robarka proficiat!
    Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
    pi_24017171
    shit he.... jij bent snel

Zal meteen ff de link naar het oude topic erbij zetten
    Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
    pi_24017174
    Ik mis deel 45 in de OP
    pi_24017192
    Dat zeg ik

Kan je zo'n grote OP wel edit-en? Er zit een max aan het aantal tekens om het nog te kunnen editen
    pi_24017201
    kunnen we beginnen met 50 verkapte tvp's en eindigen met 50 spam posts

Ik heb trouwens goede hoop voor de update van morgen.
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
    pi_24017219
    Ik heb morgen geen stijgers ....
    Jammer maar helaas...
    BInnenkort wel 3 of 4 tegelijk...
    pi_24017227
    Lekker hoor... probeer deel 45 erbij te zetten:

Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
    Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
    pi_24017253
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Ik heb morgen geen stijgers ....
    Jammer maar helaas...
    BInnenkort wel 3 of 4 tegelijk...
    dat zijn die formi's of niet?
    pi_24017275
    Doet het dus niet... zal wel aan de edit liggen idd... dan moet SD hem er maar ff bijzetten.... zal het de volgende keer wel helemaal goed doen (als ik het ooit nog een keer mag doen )
    pi_24017277
    Yep goed onthouden
    zie ondertitel Ow nee, dat mocht niet...
    pi_24017293
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Yep goed onthouden
    zie ondertitel Ow nee, dat mocht niet...
    nou voor 1x mag het dan
    pi_24017305
    Wow, wat goedhartig van je
    pi_24017317
    Ik hoop ook op een goede update morgen... hopelijk 1 of 2 stijgers, die lekker verkopen en dan een goed coach gaan kopen (of toch stadion uitbreiden)
    pi_24017322
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Wow, wat goedhartig van je
    goed he, maar ik ga er mee stoppen, dadelijk is het topic al weer vol als we zo doorgaan
    pi_24017360
    Juist, laten we het goede voorbeeld geven...

Als ik straks veel formi's heb, dan kan ik echt wat leuke acties uitvoeren... formi scoren kopen of zo
    pi_24017369
    [zeik mode]Het lijkt wel een slowchat hier.... kap daar eens mee... anders moet ik vanavond alweer een nieuw topic openen... als je wilt chatten kom je maar op mIRC.[/zeik mode]
    pi_24017437
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:17 schreef Joralf het volgende:
    [zeik mode]Het lijkt wel een slowchat hier.... kap daar eens mee... anders moet ik vanavond alweer een nieuw topic openen... als je wilt chatten kom je maar op mIRC.[/zeik mode]
    [afzeikmode]
    kan je dan wel de goede OP erin zetten. Als je zo nog even doorgaat, krijg je een ban
    [/afzeikmode]

pi_24017780
    verkapte tvp

Ik hoop morgen ook op +4 ofzo .. liefst 2 spelers naar formidabel PM, al kan ik me voorstellen dat het nog weekje langer duurt (zijn 18 en 19; gaan beiden naar week 7 qua training) ..

En dat de vorm maar 's een keer gaat stijgen

Leuke site overigens, die Federatiestats waar Lortnoc mee kwam!
    ( http://www.go-2-it.com/Fed-Stats/ )
    'Ee, ah wor 'ungry-loike!
    pi_24018099
    vooral grumpey zal die site wel kunnen waarderen, die kom je namelijk overal tegen. Ik sta er zelf helemaal niet in,behalve dan mijn teamnaam
    pi_24018463
    Wie weet wat upcoming talents precies inhoudt mag 't zeggen. Als dat de mensen zijn die 't net niet halen snap ik 't niet want ik heb betere spelers dan die daar in staan (ook uit speelronde 9)
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
    pi_24018485
    lorrie, zou een relatieve rating kunenn zijn waarbij stats naar leeftijd gecorrigeerd worden
    pi_24020346
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 19:06 schreef Lortnoc het volgende:
    Wie weet wat upcoming talents precies inhoudt mag 't zeggen. Als dat de mensen zijn die 't net niet halen snap ik 't niet want ik heb betere spelers dan die daar in staan (ook uit speelronde 9)
    bij upcoming talents zou ik zeggen: talenten die het in de toekomst zouden kunnen maken.. maar ja, dat is onlogisch aangezien mijn john mcdonald erin staat... en die is 33
    pi_24020891
    worden de upgrades naar een hoger niveau op een donderdag gedaan?
    pi_24021335
    tvp
    pi_24021441
    quote:
    Paul Pildahl (45340941)
    17 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Ik spreek Svenska!

Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
    Total Skill Index (TSI): 1 100
    Loon: 717 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Maravillas Vigo
    Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
    Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
    Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
    Ik was aan het bieden op deze speler... 5 minuten voor tijd springt het bod van 150k naar 300k...
    Ik haak af
    pi_24021960
    En verkocht voor 665k...
    Hoe ziek kan het zijn
    pi_24022019
    80% van m'n team te koop gezet.. zomaar
    M'n seizoen is toch verloren, dus hoop dat ik wat vang en daar kan ik dan trainees voor kopen
      donderdag 16 december 2004 @ 21:37:13 #29
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_24022083
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 21:34 schreef Ruudt het volgende:
    M'n seizoen is toch verloren, dus hoop dat ik wat vang en daar kan ik dan trainees voor kopen
    En de rest???

Waailappen oid
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
    pi_24022392
    Een hoog redelijk keeper voor 190k?
    Veel spelers met een hoog openingsbod vergeleken met hun kwaliteiten?

Een aantal boden zijn niet echt realistisch... Of ben ik nou gek geworden?
      donderdag 16 december 2004 @ 22:02:23 #31
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_24022753
    twefpdvp
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_24022824
    Geen bier meer voor jou.

* Johan-Derksen bestelt een cola light en geeft het aan One_condoom
    pi_24023225
    tvp
    Signature?
    pi_24024123
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 21:34 schreef Ruudt het volgende:
    idem dito

Dit seizoen maar als verloren beschouwd en volgend seizoen ook alvast. Ik ga me maar eens op trainees storten.
    I do as I please...because I wanna
      donderdag 16 december 2004 @ 23:29:40 #35
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_24029325
    Trainingsupdate:

Positiespel +4
    Vorm +6 / -8
    TSI: +1150 / -820

Hmm, positiespel wel blij mee; de eerste speler is nu naar formidabel gestegen .. Jammer dat de vorm van die speler meteen is gekelderd van goed naar matig.. Verder een middenvelder die 6 weken geblesseerd was en net een paar dagen weer beter (maar had niet gespeeld dus zonder spelen gestegen ) .. En nog wat trainees

Vorm is wat minder..
    'Ee, ah wor 'ungry-loike!
    pi_24029346
    Ik heb def +1, een middenvelder naar slecht verdedigen.
    Ik had er eigenlijk zeker 1 verwacht, een 20 jarige die al 10 weken training gehad heeft. Volgende week dan maar.
    Hier ook een vormdip, -4/+1 voor de basisspelers.

al met al niet zo blij op de vroege ochtend
      vrijdag 17 december 2004 @ 07:13:14 #38
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24029404
    Vorm: +6/-3 (Mn uitsteked 4* def naar uitstekend vorm)
    Ervaring: +2
    TSI: +1230 / -1110 (Dat was was verwacht... 4 blessures, meerendeel b-spelers..)

En ik wist dat ik geen stijgers zou hebben, dus het valt niet tegen.
    pi_24029576
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 21:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Een hoog redelijk keeper voor 190k?
    Veel spelers met een hoog openingsbod vergeleken met hun kwaliteiten?

Een aantal boden zijn niet echt realistisch... Of ben ik nou gek geworden?
    Heb ze idd niet goedkoop op de transferlijst gezet, omdat ik hoop dat er een paar gekken zijn die bieden
      vrijdag 17 december 2004 @ 08:50:19 #40
    8152 Gabberhead
    Komm in mein Boot
    pi_24029886
    Leuke friendly volgende week: Elf Shredders (37326)
    Een III uit Oceanië
    Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
    Nu ook op http://www.flitspaal.nl
    pi_24030115
    Scoren +1
    TSI +280/ - 600
    Vorm +0/ -5

Toch een beetje een kutupdate dus....
    pi_24030140
    En mn zelfvertrouwen ook nog achteruit.

Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Ik win alles en toch gaat de vorm, de tsi en het zelfvertrouwen achteruit, dat klopt toch niet?
    pi_24030475
    tvp....

Alleen een flinke vormstijging te melden.
    Verders niets bijzonders.........!
      vrijdag 17 december 2004 @ 09:50:59 #44
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_24030524
    TU

Vorm +4/-3
    TSI -1290/+590
    PM +1 (alweer)

Ik heb nu een 18 jarige dude, redelijk passen, goed positiespel en matig conditie... ik wil er graag 300.000 voor vangen bij verkoop; gaat me dat lukken?
    pi_24030622
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 21:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
    En verkocht voor 665k...
    Hoe ziek kan het zijn
    ik vind het niet meevallen JD, maar ik sta er niet van te kijken, ik kom dat soort prijzen nu ook tegen voor yp's..... vergeet niet dat deze biezonder aantrekkelijk voor CA is

TU matig
    had minstens 4 stijgers verwacht, had er twee...
    volgende week dus feest
    (vorm +4/-3 en tsi +1430/-510)
    pi_24030637
    Geen idee..... Het zou je misschien kunnen lukken. Probeer eerst eens naar een vergelijkbare speler te zoeken en kijk voor hoeveel die te koop staat. Kijk dan meteen bij de transfervergelijking van die speler om te zien voor hoeveel andere vergelijkbare spelers verkocht zijn.
      vrijdag 17 december 2004 @ 10:09:02 #47
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_24030824
    een eigen naamtopic
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      vrijdag 17 december 2004 @ 10:11:25 #48
    50936 The_Hives
    pi_24030857
    training,

+2 playmaking, mn basiswinger naar uitstekend, mn trainee die naar 1 week zou stijgen is na 4 weken eindelijk gestegen.

ervaring +1
    tsi +1000/-1030 (die min door een aantal blessures, bedankt nog Rob )
    vorm +5/-8
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_24030921
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 10:09 schreef The_Hives het volgende:
    een eigen naamtopic
    Dan had jij er maar moeten zijn ei
      vrijdag 17 december 2004 @ 10:15:32 #50
    45511 TimmyAsd
    pi_24030936
    Verdediger naar Uitstekend, voor de rest wel een kleine vormdaling en een kleine TSI Stijging
    pi_24030953
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 10:09 schreef The_Hives het volgende:
    een eigen naamtopic
    En ik had ook geen inspiratie.... want er was niemand online

Ow en btw... deeltje 45 vergeten te zetten bij de oude topics, maar dat kan ik zelf niet meer veranderen....
    pi_24031104
    Optie voor deel 47: daar waar Joralf alles goed doet
    pi_24031112
    Scoring +3, twee passable gasten die ik voor een prikkie heb gekocht (geld was op) zonder ooit te spelen naar solid

Verder valt 't wat tegen.

Wel erg blij met de vorm: +18 / -7
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    pi_24031204
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 10:26 schreef komrad het volgende:
    Optie voor deel 47: daar waar Joralf alles goed doet
    Snel volspammen dan, ik moet over 1,5 uur weg
      vrijdag 17 december 2004 @ 11:00:09 #55
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_24031573
    19 jarige naar formidabel.

Ik heb nog voor de liefhebbers een middenvelder te koopt staan, 26 jaar redelijk pm, goed passen, uitstekend conditie haalt bij redelijke vorm 3 sterren.
    "These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
      vrijdag 17 december 2004 @ 11:25:23 #56
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_24032013
    Silverboys: Trainingsupdate 17/12

Vorm -1
    Exp +1
    TSI +40
    Sponsors +760

Mhaw..
    Gr.
    pi_24033594
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 09:50 schreef Patron het volgende:
    TU

Vorm +4/-3
    TSI -1290/+590
    PM +1 (alweer)

Ik heb nu een 18 jarige dude, redelijk passen, goed positiespel en matig conditie... ik wil er graag 300.000 voor vangen bij verkoop; gaat me dat lukken?
    voor 300k........ naahh...... zou hem er eerst maar voor 150 opzetten..... Of als je pm traint hem nog even doortrainen want hij zit richting uitstekend......
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
      vrijdag 17 december 2004 @ 12:39:54 #58
    45511 TimmyAsd
    pi_24033686
    quote:
    Goe Pãunescu (34562429)
    19 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: România
    Total Skill Index (TSI): 1 980
    Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: sporting amsterdam
    Waarschuwingen: 1

Conditie: matig Keepen: rampzalig
    Positiespel: zwak Passen: goed
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
    Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
    OP de transferlijst
      vrijdag 17 december 2004 @ 12:45:11 #59
    50936 The_Hives
    pi_24033828
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 12:39 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

OP de transferlijst
    psst, toto
    Fok! Federatie
      vrijdag 17 december 2004 @ 12:55:54 #60
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_24034091
    maar 2 spelers met lagere Tsi, geen met slechtere vorm, geen updates
    pi_24034147
    Ik heb dus niets om op de lijst te zetten. Ik heb wel mijn tactiek bepaald voor de komende tijd. Ik wil 4 of 5 trainees doortrainen, dat zijn mijn 4 basisspeler en 1 van mijn hoog redelijke 17 jarigen, zodat ik 5 goede basisspelers behoudt. Dat is in totaal 2x 18 jaar en 3x 17 jaar. Mijn 25 en 20 jarigen gaan wieberen bij stijging. De andere 2 17 jarigen kijk ik of ik er voldoende voor krijg, zo niet ook doortrainen naar uitstekend.
    De zekere blijvertjes:

1. 17 jaar goed wing goed def +2 weken
    2. 18 jaar goed def +4 weken
    3. 18 jaar redelijk wing, goed def + 2 weken
    4. 17 jaar goed def + 1 weken (volgen qyn en jonks over 2/3 weken uitstekend)
    5. 17 jaar en volgende week goed

exit gaan:
    25 jaar over 2/3 weken uitstekend
    20 jaar over 1 week goed
    2x 17 jaar en over 1-3 weken goed, mits voldoende opbrengst (hoog listen) anders doortrainen

graag reactie van de def coaches of dit een goede tactiek is.
    pi_24035804
    vandaag matige TU

TSI: +1110 / - 730
    ervaring +1
    vorm +3/-4 (basisspelers gedaald)
    vleugelspel +1 (17 jarige naar uitstekend met redelijk verdedigen en matig PM als bijstats)

ik hoopte op nog een stijger, maar dan is het volgende week wel dubbel feest
    Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
    pi_24037997
    wat hebbe nal die getallen te betekenen?

TSI: +???/-???
    enz...

waar halen jullie dat allemaal?
    waar komt dat ergens bijstaan?
    pi_24038114
    TSI= total skill index
    TU= trainins update
    rest spreekt voor zich denk ik
    kan je vinden door de veranderingen van je spelers op te tellen, maar ook door gewoon een programmatje te gebruiken
    pi_24038167
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 15:52 schreef komrad het volgende:
    TSI= total skill index
    TU= trainins update
    rest spreekt voor zich denk ik
    kan je vinden door de veranderingen van je spelers op te tellen, maar ook door gewoon een programmatje te gebruiken
    weet vaak wel wat de afkortingen betekenen

maar waal je dat vandaan haalt wou ik weten
    welke prog en waar kan ik die halen?
    pi_24038204
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 15:54 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Al die progjes staat gewoon op de HT site onder links. Sommige zijn gratis en sommige moet je voor betalen.
      vrijdag 17 december 2004 @ 16:05:29 #67
    50936 The_Hives
    pi_24038400
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 15:54 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

HAM (Hattrick Assistent Manager) wordt door velen als 1 van de beste progjes gezien. De eerste tijd is dat gratis. Als het je bevalt kan je je registreren en dan kan je het blijven gebruiken. In HAM kan je dan precies je update aflezen.
    Fok! Federatie
    pi_24038770
    dus dan kom je uit op bv ( voor deze week en dat was niet best nogmaals):
    defending +1 (middenvelder)
    form +3/-5
    TSI +480/-70
    pi_24046909
    Trainingsupdate was wel aardig.

TSI 890
    Vorm 0
    Ervaring +1
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_24054699
    Doordat mijn world class middenvelder te koop staat(hinthint)
    En het eerste bod binnen is heb ik deze keeper binnen kunnen halen

Leeftijd: 24 jaar
    Ervaring: Redelijk
    Keepen: Briljant

Heeft al meerdere malen 6 ster gehaald

Dus een mooie boost voor mijn defense ratings.
    Now let me explain the difference between me and you,
    I practice real hard and do the tricks I do.
    I practice untill there are no tricks left,
    So I can make sure that I beat ya ass.
    pi_24055169
    IK zal wel even een bod doen
      zaterdag 18 december 2004 @ 12:04:34 #72
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24055192
    Hehe....

Ik had ene Faas Borsato te koop...
    Vorige week ook gedaan... toen was ie fit en kreeg ik er geen 1k voor...
    Nu is ie 6 weken geblesseerd en kreeg ik er 11k voor

Ter ere van dit feestje heb ik zn broer, Paul Borsato, maar ontslagen

Mijn inkrimping van de selectie lukt aardig...
    Ik zit nu op 20 spelers
    pi_24055210
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Hehe....

Ik had ene Faas Borsato te koop...
    Vorige week ook gedaan... toen was ie fit en kreeg ik er geen 1k voor...
    Nu is ie 6 weken geblesseerd en kreeg ik er 11k voor

Ter ere van dit feestje heb ik zn broer, Paul Borsato, maar ontslagen

Mijn inkrimping van de selectie lukt aardig...
    Ik zit nu op 20 spelers
    Is 20 niet een beetje weinig. 11+5 trainees=16 en een paar reserves en blessures
      zaterdag 18 december 2004 @ 12:11:42 #74
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24055329
    Ik heb nu 8 trainees... en 12 anderen...
    dus 2 spelers van mn a-efltal spelen voorlopig ook mee met het b-elftal... maar ik ben aan het uitbreiden naar 10 trainees... en dan heb ik precies 22 spelers
    pi_24056833
    He JD, heb ik een tijdje geleden mijn trainees gepost en dan vraag ik op reacties, maar dan hoor ik maar niets van je.
      zaterdag 18 december 2004 @ 14:23:32 #76
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24057623
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 12:57 schreef komrad het volgende:
    Ik heb dus niets om op de lijst te zetten. Ik heb wel mijn tactiek bepaald voor de komende tijd. Ik wil 4 of 5 trainees doortrainen, dat zijn mijn 4 basisspeler en 1 van mijn hoog redelijke 17 jarigen, zodat ik 5 goede basisspelers behoudt. Dat is in totaal 2x 18 jaar en 3x 17 jaar. Mijn 25 en 20 jarigen gaan wieberen bij stijging. De andere 2 17 jarigen kijk ik of ik er voldoende voor krijg, zo niet ook doortrainen naar uitstekend.
    De zekere blijvertjes:

1. 17 jaar goed wing goed def +2 weken
    2. 18 jaar goed def +4 weken
    3. 18 jaar redelijk wing, goed def + 2 weken
    4. 17 jaar goed def + 1 weken (volgen qyn en jonks over 2/3 weken uitstekend)
    5. 17 jaar en volgende week goed

exit gaan:
    25 jaar over 2/3 weken uitstekend
    20 jaar over 1 week goed
    2x 17 jaar en over 1-3 weken goed, mits voldoende opbrengst (hoog listen) anders doortrainen

graag reactie van de def coaches of dit een goede tactiek is.
    Ik vind dit heel aannemelijk klinken...
    Ik zou hier ook voor kiezen denk ik...
    Kies voor de jeugd en dump de oudjes op dezelfde plekken
    pi_24057658
    Dat is het idee. Als die 20 en 25 jarige eruit gaan wil ik denk ik nog een 17 jarige erbij en een 18 jarige, 2x solid. Dat is wat ik voor dit jaar nog wil
    pi_24057759
    hehe, een trainee nu defending naar excellent. Het leukste is dat ik deze bij een directe concurrent uit mijn competitie heb weggekocht dit seizoen en hij is nu al 2 keer level up gegaan
    "You got 99 problems and FC Kielp is one!"
      zaterdag 18 december 2004 @ 14:44:42 #79
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24058039
    Ik zoek nog goed def / red passen, max 18 jaar
    Iemand iets in de aanbieding?
      zaterdag 18 december 2004 @ 14:45:15 #80
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24058060
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:50 schreef komrad het volgende:
    vooral grumpey zal die site wel kunnen waarderen, die kom je namelijk overal tegen. Ik sta er zelf helemaal niet in,behalve dan mijn teamnaam
    Ik ben benieuwd, maar de site is nu offline

Ach, aan de andere kant ga ik niet promoveren dus echt veel nut heeft het niet
    pi_24058993
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 14:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Ik zoek nog goed def / red passen, max 18 jaar
    Iemand iets in de aanbieding?
    mmhmhmm, ik ben meer van de wingers. Mss ene leuke trainee met wing bijstats???
      zaterdag 18 december 2004 @ 15:47:48 #82
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24059064
    Neen dank
    pi_24059118
    mijn beste passer is zwak
    Ik wil toch geen counter spelen. Is een goed wing niets voor je, samen met solid def, 17 jaar (+2 weken training)
    pi_24059162
    Belangrijk!

Hallo iedereen,

Om iedereen in onze fed net een beetje voordeel te geven t.o.v. de rest van Hattrickland is er nu een nieuw tooltje in ontwikkeling door MadKow.
    Tis een phpscriptje dat ons moet gaan laten zien op welke dagen en welke tijden de prijzen voor spelers relatief hoog en laag zijn, dus wanneer je je spelers het beste kunt kopen en verkopen. Om dit statistisch een beetje betrouwbaar te maken hebben we wel VEEL (en ik bedoel echt VEEL) entries in de database nodig.

Dus als jullie een speler kopen of verkopen vul deze dan in op:

http://transfertime.madkow.nl/add_transfer.php

De preciese tijd komt niet zo nauw als je maar in 't goede uur en op de goede dag zit.

De grafiek met de verhouding TSI/verkoopprijs kunnen jullie zien op:

http://transfertime.madkow.nl/grafiek_week.php

Waar de verhouding tsi/prijs hoog is wil je je spelers verkopen en waar deze laag is kopen.

Het is allemaal nog in ontwikkeling maar die db kan alvast gevuld worden. Dus help jezelf en de rest van de fed en vul je eigen (of als je tijd hebt gewoon wat willekeurige transfers van de lijst) transfers in!

Succes!

PS Knal deze pagina's gewoon in je bookmarks dan vergeet je 't niet
    PPS Mensen uit andere feds op de hoogte brengen van deze pagina's wordt NIET op prijs gesteld (lijkt me duidelijk)
    PPPS In de toekomst zullen alleen mensen die zelf transfers invoeren de data kunnen bekijken, dus freeriding is binnenkort niet meer mogelijk.
    pi_24059269
    ik zal het invullen
    Maandag koop ik een speler van patron maar ik weet niet of dat zo representatief is

PS spelen skills en er varing ook geen rol voor dit scritpje. Je weet zo toch niet wat de relatie tussen kwaliteit en prijs is, wat volgens mijn beperkte statistische kennis inhoudt dat je een erg grote populatie nodig hebt.
    Ps2 Ook de regio speelt een rol

[ Bericht 21% gewijzigd door komrad op 18-12-2004 16:11:14 ]
    pi_24059711
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 15:58 schreef komrad het volgende:
    ik zal het invullen
    Maandag koop ik een speler van patron maar ik weet niet of dat zo representatief is

PS spelen skills en er varing ook geen rol voor dit scritpje. Je weet zo toch niet wat de relatie tussen kwaliteit en prijs is, wat volgens mijn beperkte statistische kennis inhoudt dat je een erg grote populatie nodig hebt.
    Ps2 Ook de regio speelt een rol
    Als je gekeken had had je kunnen zien dat je tsi moet invullen, en waar wordt de tsi op gebaseerd...juist, skills. De wet van de grote getallen doet de rest.
    Regio speelt maar zeer beperkt een rol, alleen de Amerika's zijn goedkoper omdat deze in een flink verschillende tijdzone zitten. Bovendien kun je alleen maar verkopen in je eigen regio en doe je 90% van je transfers binnen Europa.
    Bovendien hebben we geen grote populatie maar een grote steekrproef nodig als we het toch over statistiek hebben.

Kortom: Gewoon alle spelers invullen, hoe raar ook, zodra je veel data hebt compenseren die elkaar weer (centrumverdeling) en zijn we allemaal blij
      zaterdag 18 december 2004 @ 16:24:36 #87
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24059765
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:22 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

-lulverhaal-
    Ik, als wiskundige, sta geheel achter dit verhaal...
    pi_24059894
    mooi zo heb er al een paar ingeknald. Ik dacht trouwens altidj dat wiskunde en statistiek andere takken van sport zijn.

Het probleem is volgens mij dat een TSI niet altijd verbonden is met skills. Spelers met veel bijstats hebben tov de hoofdvaardigheid een veel te hoge tsi. Oudere spelers hebben daarentegen een veel lagere TSI. DIe kan ik terugvinden in de leeftijd die je in moet vullen, maar wat betreft bijstats(vooral de nutteloze) zie ik wel een vertroebeling van de data.
    pi_24059964
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef komrad het volgende:
    mooi zo heb er al een paar ingeknald. Ik dacht trouwens altidj dat wiskunde en statistiek andere takken van sport zijn.

Het probleem is volgens mij dat een TSI niet altijd verbonden is met skills. Spelers met veel bijstats hebben tov de hoofdvaardigheid een veel te hoge tsi. Oudere spelers hebben daarentegen een veel lagere TSI. DIe kan ik terugvinden in de leeftijd die je in moet vullen, maar wat betreft bijstats(vooral de nutteloze) zie ik wel een vertroebeling van de data.
    Dat zie je dan verkeerd. Als voor ieder uur en iedere dag de verhouding tussen bijstats mensen en pure mensen hetzelfde is (en dat zal zo zijn bij veel entries, in het begin nog niet) dan kun je nog altijd valide voorspellingen doen.
    pi_24060000
    precies dus mijn voorspelling dat je voor een significante meting een zeer grote populatie moet hebben
    en ook aan je populatie moet je idd eisen stellen als ongeveer evenveel per dag en evenveel per uur. Of een bepaald percentage van de totale transferpopulatie maar die is lastig te bepalen.
    pi_24060305
    Ik speel zondag tegen de nr 2 uit mijn competitie de 8ste klasse (ik sta zelf eerste).
    Maar nu hebben 2 spelers rood en 1 is er geblesseerd. Dit zijn 3 bassis spelers. ik wil/moet winnen om eerste te blijven. 1 basis speler die 3 weken geblesseerd was heeft het net niet gered om beter te worden met 6 dokters.

heeft iemand tips, MOTS'en word het zeker.
    ben al hard opzoek naar een tijdelijke minimaal 3 sterren middenvelder
    pi_24060346
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef nielsharley het volgende:
    Ik speel zondag tegen de nr 2 uit mijn competitie de 8ste klasse (ik sta zelf eerste).
    Maar nu hebben 2 spelers rood en 1 is er geblesseerd. Dit zijn 3 bassis spelers. ik wil/moet winnen om eerste te blijven. 1 basis speler die 3 weken geblesseerd was heeft het net niet gered om beter te worden met 6 dokters.

wat is je voorsprong. Als je namelijk >3 punten voorstaat zou ik juist PIC doen en me concetreren op de andere wedstrijden als je denk niet te kunnen winnen. Waar is zijn team beter en waar ben jij beter. Probeer hem op te vangen en eigen sterke punten te benutten. Kijk oo kgoed naar MF verhouding
    pi_24061388
    moet nog friendly deze week nog en tvp

Iemand geinteresseerd?
    life is a game....and im winning
    pi_24062929
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef nielsharley het volgende:

kheb wel een 3-sterrenmiddenvelder
    maar ben nog serieus aan het twijfelen of ik em zal verkopen of niet
    hij is iedere keer mijn beste speler
    hij is wel 30 jaar, maar een goede speler

kheb nu zo'n 170.000 in de min staan
    iemandzei tegen me dat als je boven de -200.000 staat, en dan 5 keer inlogt, dat je team wordt opgeheven ofzo
    das toc hnie twaar zeker?
    ik kan niet boven de -200.000 komen
    pi_24063049
    -500000 is na 5x inloggen failliet
    onder de 200k kan je gewoon niets meer kopen
    pi_24063350
    ow, dan kan ik nog even doorgaan
    ik kan kiezen, nieuwe trainer of geld sparen
    pi_24063384
    en bij het kiezen van ene nieuwe trainer
    is het beter om een goede leiderschap te hebben dan de vaardigheden
    of omgekeerd?
    aangezien ik niet teveel geld aan zal uitgeven...
      zaterdag 18 december 2004 @ 19:24:11 #98
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24063684
    Leiderschap heeft invloed op je teamspirit, kwaliteiten als coach heeft invloed op de hoeveelheid trainingsweken voor je squad...
    Een veel gekochte trainer is goed coach/slecht leider (268k) of redelijk coach/slecht leider
    Zie ook de sites die in de openingspost genoemd zijn...
    Vergeet je niet dat rood staan je ook veel rente kost?
    pi_24064034
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 19:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Leiderschap heeft invloed op je teamspirit, kwaliteiten als coach heeft invloed op de hoeveelheid trainingsweken voor je squad...
    Een veel gekochte trainer is goed coach/slecht leider (268k) of redelijk coach/slecht leider
    Zie ook de sites die in de openingspost genoemd zijn...
    Vergeet je niet dat rood staan je ook veel rente kost?
    dankje, en ik weet dat het me rente kost
    daarom aan het twijfelen tss trainer of schulden aflossen

ik ben nu volop jonkies aan het trainen op vleugelspel
    daar zit toekomst in, hoop ik
    pi_24064185
    verkeerde topic
      zaterdag 18 december 2004 @ 19:49:39 #101
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24064400
    dat tranfer gedoe van madkow is top, ik ben van de partij hoor
      zaterdag 18 december 2004 @ 19:50:57 #102
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24064436
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

dankje, en ik weet dat het me rente kost
    daarom aan het twijfelen tss trainer of schulden aflossen

ik ben nu volop jonkies aan het trainen op vleugelspel
    daar zit toekomst in, hoop ik
    Het feit dat je traint is heel goed
    Sommige users doen dat niet of heel beperkt..

Of vleugeltraining lucratief is, weet ik niet...
    Weet daar weinig van
    pi_24064693
    ik zie nu eindelijk in dat je vriendschappelijk niet hoeft te winnen, dus niet mijn beste team opstellen
    (alleen als tegenstander iemand is die ik ken en ik hem een lesje wil leren )
    kheb laatst wat 18-jarigen gekocht tegen 1000 de stuk, met redelijk vleugelspel
    sommigen met matig verdedigen, en sommigen weer met matig scoren

eerst vleugel 2 niveau's opkrikken en dan kiezen tss verdedigen of scoren (tussentijds verkopen zali kmss ook doen)
      zaterdag 18 december 2004 @ 20:03:51 #104
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24064773
    Yep, woensdag speel je vanwege je trainees.. zo kan je een heleboel trainees laten spelen... hoe jonger hoe beter, des te sneller leren ze...
    Op woensdag dus niet spelen zou heel dom zijn, maar je a-team opstellen is ook niet handig... Gewoon de trainees opstellen die zondags niet gespeeld hebben...
    En hopen dat je geen blessures krijgt...

Kom by the way ook eens op irc
    http://irc.fok.nl en dan op channel #fokhattrick

Daar kan je met anderen meepraten over hattrick
      zaterdag 18 december 2004 @ 20:04:35 #105
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24064788
    lees www.hottrick.org eens als je perfect wil trainen (Waarschijnlijk ben ik niet de eerste die die site aanraad).

Goed dat je gaat trainen, want op gegeven moment is je startgeld op en dan is de enige manier om vooruit te komen door het systematisch verbeteren van je team door te zorgen dat je team zo veel mogelijk waard wordt. Dat doe je niet door te wisselen van training, maar voornamelijk met een gedeelte van je team in 1 vaardigheid extreem goed te maken om vervolgens deze te verkopen en de winst te verdelen over je team, en dan weer verder met trainen.

succes
    pi_24065052
    ik heb de site al bekeken, en ook al wat gelezen
    vooral op vleugelspelers gebied heb ik veel gelezen, wil me daar toch wel in specialiseren
    al neem ik niet de aangeraden formatie in gebruik

ik moet wel een keuze maken welke trainees ik gebruik in de friendlies
    ik neem aan dat ik degene moet kiezen met de hoogste TSI waarde
      zaterdag 18 december 2004 @ 20:18:53 #107
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24065161
    de hoogste TSI is niet gelijk beter, je kan beter degene nemen die zo goed mogelijk zijn in vleugelspel...

En de keuze voor trainies in friendlies maakt niet uit, je koopt gewoon bijvoorbeeld 8 goed of redelijk vleugelspel spelers in en de beste 4 laat je spelen op zondag en de wat mindere op woensdag. En als de vorm veranderd kan je ook je opstelling aanpassen. Het is niet zo dat de woensdag mindere training of andere training is dan zondag...

irc is wel tof als je hulp nodig hebt
      zaterdag 18 december 2004 @ 21:53:39 #108
    44902 R_B
    OEHWEE, you are good looking!
    pi_24067682
    Ik doe ook graag mee...ik ben toevallig ook net wat aan het verpatsen...
    pi_24071635
    Als je 8 vleugelspelers hebt moet je de 4 beste als winger laten spelen en de 4 mindere als wingback omdat die minder snel trainen. Je wil natuurlijk de trainees met het meeste winstpotentieel het snelste laten trainen en dat is als winger. De wat minder grote cashcows stel je op als wingback. Natuurlijk let jij de keuze ook op de bijstats.
    Nog 1 toevoeging, een winger heeft niets aan scoren, wel aan positiespel, verdedigen en passen. Als je hem op het middenveld zet is conditie ook belangrijk.
    pi_24073900
    mijn YP:
    quote:
    Ernst-Jan Duivenvoorden (49748707)
    18 years, passable form, healthy
    A pleasant guy who is balanced and upright.
    Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Nationality: Nederland
    Total Skill Index (TSI): 360
    Wage: 628 ¤/week
    Owner: MadKow
    Warnings: 0

Stamina: passable Goaltending: disastrous
    Playmaking: wretched Passing: wretched
    Winger: solid Defending: poor
    Scoring: weak Set Pieces: poor
    Wat brengt dit zo ongeveer op??
    Signature?
      zondag 19 december 2004 @ 02:18:39 #111
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24073970
    meer dan mijn 3x matig die nu zijn golfspullen aan het zoeken is...
      zondag 19 december 2004 @ 02:49:57 #112
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24074414
    die leveren altijd nog wel 5000 op hoor JD

Mijnes is Solid defending, dat is toch weer mooi 100.000 ofzo in de pocket
      zondag 19 december 2004 @ 07:44:12 #113
    50936 The_Hives
    pi_24076092
    matig passen en matig verdedigen, Jop Hoekstra mag proberen om onder water een blok beton van zijn benen te halen.....
    Fok! Federatie
      zondag 19 december 2004 @ 09:49:40 #114
    44902 R_B
    pi_24076295
    keepers pullen helpt bij mij

3 weken geleden..
    redelijk keeper

2 weken geleden
    Redelijk keeper

vorige week
    redelijk positiespel/redelijk vleugelspel

nu
    redelijk keeper...

Jord van de Lustgraaf (49789463)
    18 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 2 250

Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
    Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
    Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
      zondag 19 december 2004 @ 09:58:47 #115
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_24076336
    quote:
    Naud Huygens (49790572)
    Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.

Nationaliteit: Nederland
    Total Skill Index (TSI): 10
    Loon: 500 ¤/week
    Eigenaar: Silver Boys

Positiespel: waardeloos Passen: slecht
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
    Muuuh, hoeveel zou 'k daar voor kunnen vragen.
    Gr.
      zondag 19 december 2004 @ 10:02:26 #116
    44902 R_B
    pi_24076357
    niks nada noppes
    pi_24076359
    quote:
    Sandro Beukman (49790593)
    20 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.

Total Skill Index (TSI): 2 460
    Loon: 1 765 ¤/week
    Eigenaar: TCL

Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
    Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
    Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
    Цой жив
      zondag 19 december 2004 @ 11:37:51 #118
    45511 TimmyAsd
    pi_24077296
    Marius Servatius (49800862)
    Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.

Total Skill Index (TSI): 290
    Loon: 554 ¤/week
    Eigenaar: sporting amsterdam

Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
    Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Zal dit nog wat opleveren?
    pi_24077673
    de TSI is niet om over naar huis te schrijven maar ene paar k moet toch wel lukken
      zondag 19 december 2004 @ 12:40:45 #120
    50936 The_Hives
    pi_24078441
    whoei

19-12-2004 Je hebt een speler verkocht en 3 720 ¤ ontvangen

Fok! Federatie
    pi_24079296
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 12:40 schreef The_Hives het volgende:
    whoei

19-12-2004 Je hebt een speler verkocht en 3 720 ¤ ontvangen

en daar gaat dan ook nog 1000 vanaf voor het tranferlisten
      zondag 19 december 2004 @ 13:16:12 #122
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24079327
    En als het een YP was ook nog eens 2k dus dan heb je 720 winst
    pi_24079575
    en dan moet je maar niet denken aan de invetering van 20k per week
    pi_24079584
    Aalt Hooijmans
    TSI = 900 , 19 years, passable form
    Has disastrous experience and weak leadership abilities

Stamina: inadequate Keeper: disastrous
    Playmaking: poor Passing: wretched
    Winger: weak Defending: passable
    Scoring: passable Set Pieces: wretched

Laatste 3 pulls hadden passable defending, wordt tijd voor een ECHTE knaller
    pi_24080864
    Roeland Busker
    TSI = 0 , 19 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
    Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

En ik had gehoopt op een redelijk keeper

Volgende week beter
    Children of the night. What music they make.
    pi_24082109
    Nieuw logo laten maken

zondag 19 december 2004 @ 15:29:19 #127
    44902 R_B
    pi_24082363
    Vraagje...: Het team bij mij in de league is na 7 weken overgenomen..

Echter de kans dat de nieuwe user vandaag inlogt om een opstelling te maken is buitengewoon klein, omdat de laatste keer dat hij/zij inlogde alweer 2 maanden geleden is...

Deze wedstrijd wordt toch een soort default opstelling neergezet? of speelt er niemand en heb ik een WO?
      zondag 19 december 2004 @ 15:37:45 #128
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_24082507
    Freerk Stille (49821031)
    Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
    Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
    Scoren: matig Spelhervatting: zwak

ZUM VERKAUF
      zondag 19 december 2004 @ 16:46:38 #129
    27167 SuperWeber
    pi_24084114
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 15:29 schreef R_B het volgende:
    Vraagje...: Het team bij mij in de league is na 7 weken overgenomen..

Echter de kans dat de nieuwe user vandaag inlogt om een opstelling te maken is buitengewoon klein, omdat de laatste keer dat hij/zij inlogde alweer 2 maanden geleden is...

Deze wedstrijd wordt toch een soort default opstelling neergezet? of speelt er niemand en heb ik een WO?
    Default volgens mij....

Maar het maakt niet uit voor je opstelling!! want je stelt alsnog je A-team (Indien WO mooi geen blessures) met PIC op omdat als er een default opstellling staat dit toch een mooie waailappen opstelling is en je dus makkelijk kunt PICcen!!
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
    pi_24085436
    Vanavond belangrijke wedstrijd. Als ik win van de nummer 3 ben ik 7 punten los, dus dan moet ik 2e kunnen worden.
      zondag 19 december 2004 @ 18:52:32 #131
    44902 R_B
    pi_24086756
    PIC doe ik sowieso...

aleeen ik hoop dat het geen WO is ivm topscoorders lijst..
      zondag 19 december 2004 @ 19:39:13 #132
    27167 SuperWeber
    pi_24087621
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 18:52 schreef R_B het volgende:
    PIC doe ik sowieso...

aleeen ik hoop dat het geen WO is ivm topscoorders lijst..
    Als het een WO is, dan heeft iedereen tegen hem een WO en maakt het voor de topscoorders lijst ook niet uit...
    pi_24088060
    We gaan allemaal winnen vanavond, toch?
    pi_24088139
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 15:53 schreef Lortnoc het volgende:
    Belangrijk!

Hallo iedereen,

Om iedereen in onze fed net een beetje voordeel te geven t.o.v. de rest van Hattrickland is er nu een nieuw tooltje in ontwikkeling door MadKow.
    Tis een phpscriptje dat ons moet gaan laten zien op welke dagen en welke tijden de prijzen voor spelers relatief hoog en laag zijn, dus wanneer je je spelers het beste kunt kopen en verkopen. Om dit statistisch een beetje betrouwbaar te maken hebben we wel VEEL (en ik bedoel echt VEEL) entries in de database nodig.

Dus als jullie een speler kopen of verkopen vul deze dan in op:

http://transfertime.madkow.nl/add_transfer.php

De preciese tijd komt niet zo nauw als je maar in 't goede uur en op de goede dag zit.

De grafiek met de verhouding TSI/verkoopprijs kunnen jullie zien op:

http://transfertime.madkow.nl/grafiek_week.php

Waar de verhouding tsi/prijs hoog is wil je je spelers verkopen en waar deze laag is kopen.

Het is allemaal nog in ontwikkeling maar die db kan alvast gevuld worden. Dus help jezelf en de rest van de fed en vul je eigen (of als je tijd hebt gewoon wat willekeurige transfers van de lijst) transfers in!

Succes!

PS Knal deze pagina's gewoon in je bookmarks dan vergeet je 't niet
    PPS Mensen uit andere feds op de hoogte brengen van deze pagina's wordt NIET op prijs gesteld (lijkt me duidelijk)
    PPPS In de toekomst zullen alleen mensen die zelf transfers invoeren de data kunnen bekijken, dus freeriding is binnenkort niet meer mogelijk.
    Vette tool!!!
      zondag 19 december 2004 @ 20:38:05 #135
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24088670
    Hoolieganzen zal het een tijdje zonder Ulf Danielsen moeten stellen, want hij liep een zware blessure aan zijn voet op. Hij werd vervangen door Bruno Pontani.

GODVERDOMME
    WEER EEN BLESSURE!
    Elke partij heb ik er wel een.. EN DIT IS OOK NOG EENS EEN TRAINEE!
    Kutzooi
      zondag 19 december 2004 @ 20:40:20 #136
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24088708
    Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Hoolieganzen-speler Kahu Watkins in de 39e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Denny van de Watering.

Tuurlijk, ga fijn door jongens...
    Wat een verhaal
      zondag 19 december 2004 @ 20:49:49 #137
    44902 R_B
    pi_24088887
    ff een vraag..

Wat kan ik hier aan doen:

Doordat de spelers van Team de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
      zondag 19 december 2004 @ 20:54:07 #138
    27167 SuperWeber
    pi_24088990
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 20:49 schreef R_B het volgende:
    ff een vraag..

Wat kan ik hier aan doen:

Doordat de spelers van Team de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
    Zelfvertrouwen op wonderbaarlijk staan...

Hoeveel sportpsychologen heb je in dienst??
      zondag 19 december 2004 @ 20:57:43 #139
    44902 R_B
    pi_24089080
    eentje maar....
      zondag 19 december 2004 @ 20:59:06 #140
    44902 R_B
    pi_24089114
    heb hem zojuist ontslagen
      zondag 19 december 2004 @ 21:43:40 #141
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_24090090
    mijn eerste overwinning dit seizoen is een zekerheidje! 4-2 voor tegen 10 man! na 4 gelijke spelen is der nog een minimieme kans dat ik derin blijf
      zondag 19 december 2004 @ 21:44:11 #142
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_24090103
    oja ik mots...
    pi_24090132
    ik speel normaal een uitwedstrijd en sta een kwartier voor het einde 0-4 voor
      zondag 19 december 2004 @ 21:52:48 #144
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24090314

Hier zijn GEEN woorden voor...
    pi_24090339
    dit slaat wel alles idd JD, wat een zure zooi zeg
    pi_24090343
    ach, ze ware n toch al niet goed in vorm, en 3 van de 4 zijn waailappen
    Signature?
    pi_24090411
    Vanavond met 3-3 gelijkgespeeld tegen de nummer 6 uit mijn league, vorige week al 4-4 tegen de nummer 7. Allebei de keren met meer sterren. Het moet nu toch eens ophouden met die vormcrisis van mijn middenveld

Signature?
    pi_24090625
    het ziet er toch naar uit dat ik ga winnen sta nu 0-2 voor. tegen de nr 2.
    Als ik nu nog extra woordvoerders neem heeft dat nog invloed op de supporters die er morgen bij komen?

denk dat ze erg blij zullen zijn als ik van de nr 2 win en dan al bijna zeker ben van de volgende klasse
    pi_24090779
    Ik stond dus de hele tijd 2-0 voor he..
    The guests got an opportunity to reduce after 81 minutes to 2 - 1, and Pascal Buursink took it from the penalty spot, scoring easily. In 83rd minute of game time Brouwhuis´s Aalt Hooijmans received his second yellow card and was sent off. Pascal Buursink finished off a quick charge from the left of the field by chipping the ball just past the home sides keeper, making the score 2 - 2 in the 86:th minute.

zondag 19 december 2004 @ 22:18:25 #150
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24090868
    Jan Jacob Schoonderwoerd den Bezemer (39837621)
    29 jaar, matig in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
    Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
    Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
    Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

Maar ff snel gekocht als vervanger voor Kahu...
    Zal ik die ontslaan?
      zondag 19 december 2004 @ 22:25:37 #151
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24091103
    Hij is al weg
    pi_24091196
    Vandaag met 0-6 gewonnen en 6 verschillende doelpuntenmakers. Aanhang ook weer tevreden naar huis..
    pi_24091224
    2-2
    en de nummer 1 heeft verloren, had ik nu maar gewonnen
    pi_24091586
    Ik heb mijn wedstrijd met 0-5 uit gewonnen. Sta nu 4 punten voor op de nummer 2 en 11 punten op nummer 3 en 4. Dat houdt in dat ik volgende week met een thuiswinst tegen nummer 7 of 8 (weet ik zo niet) promotie kan zeker stellen.
    pi_24092079
    eerste helft niks gebeurd eiglijk
    tweede helft gescoor in de 56ste minuut
    tot de 83ste minuut met 0-1 voorstaan
    en plots 2 gebeurtenissen,ik scoor de 0-2 en hij scoort de 1-2
    geen ramp, ik sta nog altijd voor

dan de 84ste minuut, 2-2...
    dan zat je daar, te denken dat je dit wel zou winnen...
    promotie is een droom geworden
      zondag 19 december 2004 @ 23:13:22 #156
    50936 The_Hives
    pi_24092216
    3-2 gewonnen

Promotie komt (helaas ) dichtbij....
    Fok! Federatie
    pi_24092461
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef The_Hives het volgende:
    3-2 gewonnen

Dit is een van de weinige keren dat een manager niet wil promoveren.
    Eigenlijk is dit niet waar want het is een veelvoorkomende praktijk. Toch is het een beetje raar niet te willen promoveren.
      zondag 19 december 2004 @ 23:24:32 #158
    50936 The_Hives
    pi_24092544
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:21 schreef komrad het volgende:

[..]

Dit is een van de weinige keren dat een manager niet wil promoveren.
    Eigenlijk is dit niet waar want het is een veelvoorkomende praktijk. Toch is het een beetje raar niet te willen promoveren.
    waarom is dat raar? Mijn team is niet goed genoeg voor VI.

Maar als zelfs een volendam naar de eredivisie wil, ga ik natuurlijk niet express verliezen. En misschien ben ik wel mazzel en kom ik dan in een divisie waar ik in de middenmoot mee draai. Eerst maar eens zien te halen .

Maarja nu komen weer de volgende keuzen, tussen spelers kopen en stadion uitbreiden enz.

Leuk, hattrick
    Fok! Federatie
      zondag 19 december 2004 @ 23:25:27 #159
    32422 engessa
    Who's dirty?
    pi_24092567
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef The_Hives het volgende:
    3-2 gewonnen

Die van mij ook! Ik ben niet de enige die wat domme foutjes maakt en genaaid word door de matchengine. De nummer 1 heeft onterecht verloren van de nummer 4 en staat nu derde. Ik sta tweede en mag volgende week tegen de nieuwe nummer 1! Promotie is dus dichtbij tenzij ik alsnog ga verliezen in mijn laatste wedstrijden.

Maar goed, mijn 7 week aan W.O.'s zit er bijna op, volgende week een echte wedstrijd, dan weer een W.O. en dan 2 echte wedstrijden. En dan is het seizoen voorbij en ga ik hopelijk naar VI.
    pi_24092588
    hattrick ik geweldig. Als je meer wint door een betere speler heb je een groter stadion nodig, maar ja dan moet je wel voldoende winnen. en als je wil uitbreiden dit jaar, maar ja dan weet je nog niet wat je tegenstand is.
    pi_24092765
    als ik weer eens geld heb, ga ik voor een beter trainer

krijg ik in het begin van het volgend seizoen weer wat geld?
    zou enorm helpen
    pi_24093077
    5-2 gewonnen van de nr 2, dus ik sta nu acht punten los..

alleen jammer dat hives ook promoveert
    pi_24093211
    SD, feli nog 1 wedstrijdje en je bent zeker dus. Lekker zeg een kampioenschap in VII. Gaat lekker met alle fokkers, bijna iedereen gaat omhoog
    pi_24093393
    hehe, ik dus misschien niet Met een beetje pech ga ik terug naar de 7e Maar ik doe er alles aan om dat te voorkomen uiteraard. Misschien dat er nog wel een FOK-team in de competitie VI.1002 komt gezellig met zn drieen, hehe
    "You got 99 problems and FC Kielp is one!"
    pi_24093455
    met welke fokker zit je er nu dan in?
    pi_24093699
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:47 schreef komrad het volgende:
    SD, feli nog 1 wedstrijdje en je bent zeker dus. Lekker zeg een kampioenschap in VII. Gaat lekker met alle fokkers, bijna iedereen gaat omhoog

Alexander Wierx van Rhijn
    TSI = 2 020 , 30 jaar, zwak in vorm
    Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: zwak Keepen:rampzalig
    Positiespel:goed Passen: redelijk
    Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
    Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

nog even advies nodig, vleugel of gewoon middenveld, iemand adviseerde me voor middenveld, maar ik dnek zelf nog altijd dat veleugel het beste is
      maandag 20 december 2004 @ 00:11:06 #167
    45511 TimmyAsd
    pi_24093800
    5-1 gewonnen vd nummer 3, en ivm een WO over 2 weken is promotie nu al zeker..

Volgend seizoen in divisie VI, en vandaag een sterrenrecord van 32 sterren..
    pi_24094203
    vandaag 0-0 gespeeld. wel weer plaatsje gestegen sta nu 3de Helaas wel twee van me beste spelers voor een week gebleseerd maar ik mag niet klagen als ik naar JD kijk.

-Raffie-
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_24094383
    voor het eerst 5-3-2 (en counterattack) gebruikt in een serieuze wedstrijd en 1-0 gewonnen (wel prettig na twee gelijke spelen op rij tegen mindere tegenstanders)
    zwaai zwaai 5-4-1

yp niet noemenswaardig
      maandag 20 december 2004 @ 00:56:43 #170
    27167 SuperWeber
    pi_24094582
    Hmmmmmmm....

4-1 gewonnnen...

Sterrenrecord van 39,5 gehaald

Doelstelling van 40 sterren dit seizoen komt erg dichtbij
      maandag 20 december 2004 @ 07:40:36 #171
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_24096109
    Hattrick is d'r niet.

Nu weet'k nog steeds niet wat'k gedaan heb in m'n belangrijke wedstrijd.
    Gr.
      maandag 20 december 2004 @ 08:52:29 #172
    8152 Gabberhead
    Komm in mein Boot
    pi_24096403
    Gloeiende gloeiende...
    Hattrick tot na de lunch eruit.. En ik wil weten of ik m'n 2-1 voorsprong bij rust heb weten te behouden...

Mijn YP is voor het laatst gesignaleerd op een spoorbiels bedekt met pek en veren.
    Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
    pi_24096468
    Ik zag het net ook, geen hattrick tot 13 uur, terwijl ik nog een spelertje wil kopen
      maandag 20 december 2004 @ 09:01:28 #174
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24096472
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 00:56 schreef SuperWeber het volgende:
    Hmmmmmmm....

4-1 gewonnnen...

Sterrenrecord van 39,5 gehaald

Doelstelling van 40 sterren dit seizoen komt erg dichtbij
    hmmmmmm....

3-1 gewonnen...

Sterrenrecord van 46,5 gehaald

Doelstelling van 45 sterren dit seizoen komt erg dichtbij
      maandag 20 december 2004 @ 09:44:18 #175
    44902 R_B
    pi_24096829
    JD, met zoveel blessures zou je je trainingsitensiteit niet verlagen?

Ik heb met 1-6 gewonnen...sta nu 12 punten los van de nummer 3...met 4 potten te gaan niet meer in te halen dus...het doelsaldo van mij is ook vele malen beter...
      maandag 20 december 2004 @ 10:06:16 #176
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_24097097
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 09:01 schreef Grumpey het volgende:

[..]
    Sterrenrecord van 46,5 gehaald

Doelstelling van 45 sterren dit seizoen komt erg dichtbij
    Voor jou ook nog een kop koffie?
      maandag 20 december 2004 @ 10:13:10 #177
    50936 The_Hives
    pi_24097172
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:43 schreef sir_dalord het volgende:
    5-2 gewonnen van de nr 2, dus ik sta nu acht punten los..

alleen jammer dat hives ook promoveert
    Fok! Federatie
      maandag 20 december 2004 @ 10:19:42 #178
    50936 The_Hives
    pi_24097258
    koei, lortnoc:
    quote:
    Transfers toevoegen
    You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '..,780,99000)' at line 4
    Fok! Federatie
      maandag 20 december 2004 @ 10:22:53 #179
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24097297
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 10:06 schreef Patron het volgende:

[..]

Voor jou ook nog een kop koffie?
    lekker, drink nu net mijn 1e slok van de dag (worden er nog wel meer gelukkig )
      maandag 20 december 2004 @ 10:24:25 #180
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24097320
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 09:44 schreef R_B het volgende:
    JD, met zoveel blessures zou je je trainingsitensiteit niet verlagen?

Ik heb met 1-6 gewonnen...sta nu 12 punten los van de nummer 3...met 4 potten te gaan niet meer in te halen dus...het doelsaldo van mij is ook vele malen beter...
    hij heeft blessures toch al, dus waarom nu dan nog verlagen? je kan ook fysio's aannemen, ik heb er sinds mensheugnis 5 en niet zo heel veel last van blessures gelukkig
    pi_24097423
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 10:24 schreef Grumpey het volgende:

[..]

hij heeft blessures toch al, dus waarom nu dan nog verlagen? je kan ook fysio's aannemen, ik heb er sinds mensheugnis 5 en niet zo heel veel last van blessures gelukkig
    Lijkt me ook......
    Mijn TI staat op 100% en ik heb niet meer last van blessures dan een hele tijd geleden, toen ik nog weleens mijn TI wilde verlagen. Daarnaast heb ik 7 Fysio's en 7 doktoren. als er al iemand geblesseerd is bij mij, dan duurt het max twee weken. Toevallig is nu mijn keeper 5 weken geblesseerd, maar dat kan helaas voorkomen! Ik zou tegenwoordig nooit mijn TI verlagen, kost je alleen maar training en uiteindelijk dus ook geld!!!!!
      maandag 20 december 2004 @ 10:39:09 #182
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_24097551
    Bij gebrek aan hattrick en overvloed aan vrije tijd:

Doelstellingen

- Jeugdopleiding: al 4 weken op "goed" (done)
    - 2e ronde bereiken van de beker (done)
    - Nieuwe coach (done)
    - Training op een goed moment naar pm (done)
    - Promoveren met kampioenschap (almost done)
    - Fanclub naar 800 na promotie (almost accomplished)

Mooi dus...

Selectie ziet er redelijk uit voor het volgend seizoen, aankopen zullen er wel moeten komen. Een excellent defender, een winger en weer een paar trainees)

Vervolg:
    - Stadion vergroten naar 32.000
    - Beter beleid voor aantrekken van trainees
    - Wederom promoveren (naar VI, jaja lach maar allemaal )

Kortom: het kan niet op met Radish!

pi_24097768
    5-2 gewonnen

2e nu, 8 punten los van de nummer 3 en 6 punten achter de nr 1 (waar ik over 2 weken tegen speel). Ik moet nog tegen de nr 4, 7 en 8. Dus dat moet wel lukken. Die tegen nr.4 zou ik zelfs kunnen motsen, is 1-na laatste wedstrijd van het seizoen.
    pi_24097969

Ik weet het nog niet, kon gisteren niet kijken........
    Ik moest tegen de nummer 7 uitwedstrijd, zal toch wel gewonnen hebben ???
      maandag 20 december 2004 @ 11:05:11 #185
    50936 The_Hives
    pi_24097977
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 10:39 schreef Patron het volgende:
    Bij gebrek aan hattrick en overvloed aan vrije tijd:

Doelstellingen

- Jeugdopleiding: al 4 weken op "goed" (done)
    - 2e ronde bereiken van de beker (done)
    - Nieuwe coach (done)
    - Training op een goed moment naar pm (done) wat deed je eerst dan?
    - Promoveren met kampioenschap (almost done)
    - Fanclub naar 800 na promotie (almost accomplished)

Mooi dus...

Selectie ziet er redelijk uit voor het volgend seizoen, aankopen zullen er wel moeten komen. Een excellent defender, een winger en weer een paar trainees)

Vervolg:
    - Stadion vergroten naar 32.000
    - Beter beleid voor aantrekken van trainees
    - Wederom promoveren (naar VI, jaja lach maar allemaal ) is goed te doen

Kortom: het kan niet op met Radish!

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Hives op 20-12-2004 11:06:08 (verkeerde tag) ]
    Fok! Federatie
      maandag 20 december 2004 @ 11:06:53 #186
    50936 The_Hives
    pi_24098011
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:04 schreef Robar het volgende:
    [afbeelding]
    Ik weet het nog niet, kon gisteren niet kijken........
    Ik moest tegen de nummer 7 uitwedstrijd, zal toch wel gewonnen hebben ???
    nee, ik zag dat je verloren had . wss speelde hij mots
    Fok! Federatie
    pi_24098101
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef The_Hives het volgende:

[..]

nee, ik zag dat je verloren had . wss speelde hij mots

Je neemt me in de maling hoop ik!

maandag 20 december 2004 @ 11:14:38 #188
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24098140
    Hives, als je grapje maakt heb je echt een maccaber gevoel voor humor
    pi_24098259
    ik zou het allemaal niet weten, ik heb er iig zin in, paar wedstrijdjes nog en dan hopelijk volgend seizoen enige vorm van concurrentie. Als ik de eerste wedstrijd niet onnodig verloren had had ik nu 10-30 en 10 ipv 4 punten voorsprong. Maar ja komende wedstrijden moeten kunnen dus vooruitzichten zijn goed.
      maandag 20 december 2004 @ 11:24:23 #190
    50936 The_Hives
    pi_24098309
    Fok! Federatie
    pi_24098470
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:24 schreef The_Hives het volgende:
    pi_24098488
    robar is not amused
    pi_24098569
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:35 schreef komrad het volgende:
    robar is not amused
    Ooit van de term "understatement" gehoord?
    Vast wel!

maandag 20 december 2004 @ 11:50:44 #194
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24098797
    Robar, ik meen me ook een verlies te herinneren...

en iets van een blessure van je keeper die heel ernstig was enzo, maar het precieze weet ik ook niet

pi_24098917
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:50 schreef Grumpey het volgende:
    Robar, ik meen me ook een verlies te herinneren...

en iets van een blessure van je keeper die heel ernstig was enzo, maar het precieze weet ik ook niet

Hives:

Grumpey:

Fuck you, fuck you!!!!!!

Who's next?

Heb trouwens drie keepers op dit moment
    pi_24098998
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:56 schreef Robar het volgende:

Heb trouwens drie keepers op dit moment
    ehhhh.....
    nu nog maar 1.. je reserve keeper is ook geblesseerd uitgevallen
      maandag 20 december 2004 @ 12:07:56 #197
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24099107
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:01 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

ehhhh.....
    was dat voor of na die rode kaart?
    pi_24099161
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:07 schreef Grumpey het volgende:

[..]

was dat voor of na die rode kaart?
    ik dacht voor die eerste rode kaart..

in ieder geval voor die 2e
      maandag 20 december 2004 @ 12:12:27 #199
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24099200
    pi_24099208
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:01 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

ehhhh.....
    Hives:

Grumpey:

sir_dalord:

Fuck you, Fuck you, Fuck you!

Who's next?

En SD, als mijn reservekeeper ook geblesseerd zou raken, dan heb ik nog 0 keepers!!!!
    Er was er al eentje geblesseerd, vandaar dat ik nu drie keepers heb!!!
    Beetje research doen in dit of het vorige topic hoor!!!

het wordt er alleen niet positiever op voor mij............................

Yeah yeah, laten we collectief Robar in de zeik nemen
    I curse you all!!!
      maandag 20 december 2004 @ 12:16:22 #201
    50936 The_Hives
    pi_24099275
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:13 schreef Robar het volgende:

Yeah yeah, laten we collectief Robar in de zeik nemen
    I curse you all!!!
    tot je over 3 kwartier ziet dat sommige mensen niet gelogen hebben
    Fok! Federatie
      maandag 20 december 2004 @ 12:16:42 #202
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24099288
    Welkom bij het robar-haat-ons-en-slaat-ons-met-hamer-vervloekt-groepje SD!

Maar de eer is zeker verdient, gezien je staat van dienst en je geleverde prestatie in de laatste 5 posts, top
    pi_24099359
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:16 schreef Grumpey het volgende:
    Welkom bij het robar-haat-ons-en-slaat-ons-met-hamer-vervloekt-groepje SD!

Maar de eer is zeker verdient, gezien je staat van dienst en je geleverde prestatie in de laatste 5 posts, top

Ik heb het geleerd van mijn grote voorbeelden

binnenkort dan maar de eerste
    "het robar-haat-ons-en-slaat-ons-met-hamer-vervloekt-groepje-meet?"

pi_24099386
    I really hate you guys!!!!!

@ grumpey
    Ja goed he?
      maandag 20 december 2004 @ 12:22:49 #205
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24099418
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:21 schreef Robar het volgende:
    I really hate you guys!!!!!

@ grumpey
    Ja goed he? [afbeelding]
    nu ben je nog blij, maar dat vergaat je wel over ongeveer 35 minuten
    pi_24099443
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

Ik heb het geleerd van mijn grote voorbeelden

binnenkort dan maar de eerste
    "het robar-haat-ons-en-slaat-ons-met-hamer-vervloekt-groepje-meet?"

Bij mij thuis

Moet alleen nog ff "Jack" bellen of ik zijn hamer mag lenen!
      maandag 20 december 2004 @ 12:26:24 #207
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24099487
    "Jack" die had een bijl toch? En officieel had ie zelfs een crocket-bad dus succes met zoeken
    pi_24099492
    hehe, je hebt gewoon een blessurelijst waar zelfs JD bang van wordt

* komrad was er gister amper maar ja some news travels fast
    pi_24099526
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:26 schreef Grumpey het volgende:
    "Jack" die had een bijl toch? En officieel had ie zelfs een crocket-bad dus succes met zoeken
    Spijkerman
      maandag 20 december 2004 @ 12:28:39 #210
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24099540
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:26 schreef komrad het volgende:
    verwoede poging tot lidmaatschap van groep
    succes komrad
      maandag 20 december 2004 @ 12:29:38 #211
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24099564
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:28 schreef Robar het volgende:

[..]

Spijkerman [afbeelding]
    ah, dat verklaart ik kijk teveel naar 'the shining'-films
      maandag 20 december 2004 @ 12:30:30 #212
    50936 The_Hives
    pi_24099577
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:28 schreef Grumpey het volgende:

[..]

succes komrad
    Fok! Federatie
    pi_24099613
    Zucht, welkom bij de club Komrad......

Hives:

Grumpey:

sir_dalord:

Komrad:

Fuck you, Fuck you, Fuck you, Fuck you!

And you too are cursed for the rest of the season, be gone you demon!

Zo .... over
    pi_24099655
    Rober, ik weet er niets van, weet niet eens wat de uitslag was
    Maar ja ach ik sta wel in een aardig lijstje
    * komrad hoopt stiekem op een goed resultaat van robar
      maandag 20 december 2004 @ 12:38:25 #215
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24099694
    Het verdient ook wel weer bewondering hoe die robar met precieze synchroniteit 4 hamers tegelijk weet te gebruiken. Ik kan dat niet hoor

edit:
    UPDATE: Unfortunately we have run into some delays, and the site is not estimated to open until 15:00 HT-Time

Robar, die blessures mogen nog even wachten
    pi_24099723
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:38 schreef Grumpey het volgende:
    Het verdient ook wel weer bewondering hoe die robar met precieze synchroniteit 4 hamers tegelijk weet te gebruiken. Ik kan dat niet hoor
    is handig joh, kan je makkelijk het kopspijkeren winnen en dat levert aanzien op
      maandag 20 december 2004 @ 12:44:36 #217
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24099799
    Mwah, als Hattrick plat ligt, is het hier druk
    En niet zo'n klein beetje ook
    pi_24099851
    He JD, mijn favo HT parttimers
      maandag 20 december 2004 @ 12:50:28 #219
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24099893
    Ik wist het *sigh*
    pi_24099912
    ach ja, je hebt in ieder geval werk (fulltime of niet)
    * komrad geeft een voorzetje
      maandag 20 december 2004 @ 13:01:18 #221
    27167 SuperWeber
    pi_24100081
    Robar??

zijn je keepers geblesserd??

pi_24100112
    BTW Hattrick down tot 15.00 uur
    pi_24100596
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 13:01 schreef SuperWeber het volgende:
    Robar??

zijn je keepers geblesserd??

Ben ik ff gaan lunchen, kom ik vol goede moed terug............

De personen die dit zeggen, ik noem geen namen *kuck* SD *kuch* Hives *kuch* Grumpey.......
    Hebben dit in de wereld gebracht, maar goed...... dat jij me uitlacht kan ik hebben, ik heb het ook gedaan !!!! Boontje komt om zijn loontje.

* Robar ziet de humor er NOG wel van in
    zul je zien dat ik verloren heb en ook daadwerkelijk blessures heb, dan is de humor verdwenen!!
    pi_24100621
    het meest zure voor je is nog wel dat hattrick tot 15.00 eruit ligt
    pi_24100649
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 13:29 schreef Robar het volgende:

zul je zien dat ik verloren heb en ook daadwerkelijk blessures heb, dan is de humor verdwenen!!
    vergeet die 2 rode kaarten niet
      maandag 20 december 2004 @ 13:33:39 #226
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24100678
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 13:29 schreef Robar het volgende:

[..]

Ben ik ff gaan lunchen, kom ik vol goede moed terug............

De personen die dit zeggen, ik noem geen namen *kuck* SD *kuch* Hives *kuch* Grumpey.......
    Hebben dit in de wereld gebracht, maar goed...... dat jij me uitlacht kan ik hebben, ik heb het ook gedaan !!!! Boontje komt om zijn loontje.

* Robar ziet de humor er NOG wel van in
    Ik vind je wel lief hoor
    pi_24100687
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 13:30 schreef komrad het volgende:
    het meest zure voor je is nog wel dat hattrick tot 15.00 eruit ligt
    Ze doen het erom, volgens mij komen de ontwikkelaars daar ook op Fok! !
    pi_24100697
    He onze parttime moraalridder JD

ik weet wel wie het kan hebben toch
    pi_24100704
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef Robar het volgende:

[..]

Ze doen het erom, volgens mij komen de ontwikkelaars daar ook op Fok! !
    ik wil nog een trainee kopen maar moet nog werken straks dus dat zal ook wel niet gaan lukken
      maandag 20 december 2004 @ 13:45:12 #230
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24100858
    UPDATE 13:45 Major bug discovered, the site is not estimated to open until next week.
      maandag 20 december 2004 @ 13:48:49 #231
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24100911
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 13:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
    UPDATE 13:45 Major bug discovered, the site is not estimated to open until next week.
    UPDATE 13:46 Major gunfire has taken place, JD will not be seen alive anymore
      maandag 20 december 2004 @ 13:49:16 #232
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24100923
    Ghehehe, schitterend
    pi_24100985
    Current HT-Time: 2004-12-20 13:50:19

Hattrick is down for scheduled maintenance until 13:00 HT time (CET). We are increasing the hard disk capacity.

UPDATE: Unfortunately we have run into some delays due to an excessive score in the match lfc Arsenal - Robarka 0-25, and the site is not estimated to open until the end of this year.

maandag 20 december 2004 @ 13:53:29 #234
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_24101016
    Tss, en die vent hangt maar in z'n matje!
    Gr.
    pi_24101023
    UPDATE Komrad has last been seen tampering in the HT server room, estimations on downtime cannot be made.
    pi_24101067
    Met dit geouwehoer is dit topic zo vol.....

Deel 47 ideetje voor het volgende topic>>>>> robar-haat-ons-en-slaat-ons-met-hamer-vervloekt-clubje-geopend

maandag 20 december 2004 @ 13:58:54 #237
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24101119
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 13:53 schreef Goldboy het volgende:
    Tss, en die vent hangt maar in z'n matje!
    dat is robarka's keeper, zijn 3e keeper die geblesseerd was wel te verstaan, maar zonder keeper kan je niet spelen en toen hebben ze hem maar gewoon in een hangmatje voor de goal gehangen...

je moet toch wat
      maandag 20 december 2004 @ 13:59:23 #238
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24101129
    pi_24101162
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef Grumpey het volgende:

[..]

dat is robarka's keeper, zijn 3e keeper die geblesseerd was wel te verstaan, maar zonder keeper kan je niet spelen en toen hebben ze hem maar gewoon in een hangmatje voor de goal gehangen...

je moet toch wat
    Das wel mijn keeper jah, maar hij hangt daar omdat hij niks te doen heeft!
    Ik ben namelijk vet goed !

En dan nog de nul houden let maar op
      maandag 20 december 2004 @ 14:03:37 #240
    50936 The_Hives
    pi_24101197
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:01 schreef Robar het volgende:

En dan nog de nul houden let maar op
    ja, dat is niet zo moeilijk als je na 15 minuten gewisseld wordt

het nadeel is dat daarna de nul niet meer gehouden werd
    Fok! Federatie
    pi_24101208
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 13:59 schreef Johan-Derksen het volgende:
    [afbeelding]
    Ja wat wil je nou?
    Ik selecteer niet op aantrekkelijkheid.
    Edwin van der Sar trekt ook geen volle zalen, net als Ed de Goey.

Maar ze zijn wel goed !!
      maandag 20 december 2004 @ 14:05:42 #242
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24101242
    pi_24101277
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:03 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ja, dat is niet zo moeilijk als je na 15 minuten gewisseld wordt

het nadeel is dat daarna de nul niet meer gehouden werd
      maandag 20 december 2004 @ 14:07:12 #245
    50936 The_Hives
    pi_24101278
    Fok! Federatie
    pi_24101334
    ik heb gelukkig nog wel 2 fitte keepers, robar interesse in een matig keeper
    pi_24101344
    dit topic is echt ten dode opgeschreven

dan wil ik iedereen graag nog even lastig vallen:
    ODOLS - De finale! Stemtopic!

iedere fokhattricker die op htt-thalan stemt, krijgt een biertje op de volgende meet

zo heb ik indirect wat modpower en SW niet
    pi_24101348
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
    [afbeelding]

LOL..........................

Grappig Johan
      maandag 20 december 2004 @ 14:11:47 #249
    50936 The_Hives
    pi_24101378
    HT is weer online
    Fok! Federatie
      maandag 20 december 2004 @ 14:12:26 #250
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24101388
    Bullshit
      maandag 20 december 2004 @ 14:14:13 #251
    50936 The_Hives
    pi_24101438
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef sir_dalord het volgende:
    dit topic is echt ten dode opgeschreven

dan wil ik iedereen graag nog even lastig vallen:
    ODOLS - De finale! Stemtopic!

iedere fokhattricker die op htt-thalan stemt, krijgt een biertje op de volgende meet

zo heb ik indirect wat modpower en SW niet
    het wordt toch tessje al zo te zien
    Fok! Federatie
    pi_24101515
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:14 schreef The_Hives het volgende:

[..]

dat vrees ik ook.. Daarom promoot ik htt ook. In zijn eentje gaat ie het niet redden.. de egoist
    pi_24101524
    Kijken of joralf nu eens een goede op in elkaar kan flansen dan
    pi_24101542
    grumpey heeft al gestemd

* sir_dalord noteerd: 1 biertje voor grumpey

pi_24101548
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:14 schreef The_Hives het volgende:

[..]

He blijven we wel ontopic!

maandag 20 december 2004 @ 14:19:41 #256
    50936 The_Hives
    pi_24101555
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:17 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

dat vrees ik ook.. Daarom promoot ik htt ook. In zijn eentje gaat ie het niet redden.. de egoist
    ik heb wel zin in een biertje
    Fok! Federatie
    pi_24101585
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:19 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ik heb wel zin in een biertje
    dan moet je stemmen op htt
      maandag 20 december 2004 @ 14:21:37 #258
    50936 The_Hives
    pi_24101596
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

dan moet je stemmen op htt
    Fok! Federatie
      maandag 20 december 2004 @ 14:21:49 #259
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24101606
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef sir_dalord het volgende:
    grumpey heeft al gestemd

* sir_dalord noteerd: 1 biertje voor grumpey

wel zo eentje van guiness, in een origineel glas (qua inhoud van glas dan)
    pi_24101624
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Grumpey het volgende:

[..]

wel zo eentje van guiness, in een origineel glas (qua inhoud van glas dan)
    * sir_dalord noteerd: guiness voor grumpey, biertje voor hives en sinasappelsap voor robar

hoezo stemmen ronselen
      maandag 20 december 2004 @ 14:23:34 #261
    50936 The_Hives
    pi_24101648
    fluitje voor Robar
    Fok! Federatie
      maandag 20 december 2004 @ 14:23:37 #262
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24101649
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:19 schreef Robar het volgende:

[..]

He blijven we wel ontopic!

[afbeelding]
    wie begon hier nou met offtopic beetje praten over eindstanden die je niet kon vinden?.....dat zijn toch ook posts die niks toevoegen en het spam-gevoel bij iedereen naar boven brengen, je vroeg er zelf om
    pi_24101653
    Doe maar een sinaasappelsappie
    pi_24101713
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:23 schreef Grumpey het volgende:

[..]

wie begon hier nou met offtopic beetje praten over eindstanden die je niet kon vinden?.....dat zijn toch ook posts die niks toevoegen en het spam-gevoel bij iedereen naar boven brengen, je vroeg er zelf om

If we took live too seriously, we would never have invented Malibu, it is seriously easy-going!!!

Moraal -> heb je me al op 1 serieuze reactie kunnen betrappen dit topic
    Deze was dat uiteraard ook niet !!!
      maandag 20 december 2004 @ 14:35:36 #265
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_24101903
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:56 schreef komrad het volgende:
    met welke fokker zit je er nu dan in?
    Met mij
    "These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
    pi_24101917
    het-collectieve-robar-in-de-zeik-nemen:
      maandag 20 december 2004 @ 14:36:22 #267
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_24101924
    Kan ik ipv bier ook suporter worden op hattrick?
    Gr.
      maandag 20 december 2004 @ 14:37:51 #268
    44902 R_B
    pi_24101952
    * R_B VOTE
    pi_24101986
    robar nog iets meer als 20 minuten en je weet het
    pi_24102080
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
    het-collectieve-robar-in-de-zeik-nemen:

Naam van het nieuwe topic dus, dat heb ik wel verdiend na alles wat ik hier heb en nog moet doorstaan!
    pi_24102138
    Ach joh het topic is bijna vol, dus dan krijg je meteen de eer een nieuwe te mogen openen
      maandag 20 december 2004 @ 14:46:43 #272
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_24102160
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:45 schreef komrad het volgende:
    Ach joh het topic is bijna vol, dus dan krijg je meteen de eer een nieuwe te mogen openen
    In dit tempo haalt ie de half 4 niet meer.
    Gr.
    pi_24102260
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:45 schreef komrad het volgende:
    Die eer gaat naar SD toch??????

Daar bemoei ik me niet mee, ik heb alleen bijna nog nooit een naam-topic gehad !

Ik vrees trouwens het ergste met Hattrick......... ik dnk dat er straks 16:00 staat!!!
      maandag 20 december 2004 @ 14:53:24 #274
    50936 The_Hives
    pi_24102308
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef Robar het volgende:

[..]

Die eer gaat naar SD toch??????

Daar bemoei ik me niet mee, ik heb alleen bijna nog nooit een naam-topic gehad !

Ik vrees trouwens het ergste met Hattrick......... ik dnk dat er straks 16:00 staat!!!
    mensen die vragen om een naamtopic krijgen er geen
    Fok! Federatie
    pi_24102341
    ik hoop het niet 16 uur want dan ben ik al weg
    pi_24102365
    jezus, komrad, R_B en vk hebben ook al gestemd op htt

dat gaat me heel wat biertjes kosten
    pi_24102446
    SD, ken je hem persoonlijk ofzo?
    pi_24102495
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef komrad het volgende:
    SD, ken je hem persoonlijk ofzo?
    ja, is een goede vriend van me Dus ja, dan moet ik wel op hem stemmen
      maandag 20 december 2004 @ 15:02:49 #279
    50936 The_Hives
    pi_24102496
    ht is weer online

nu echt
    Fok! Federatie
      maandag 20 december 2004 @ 15:04:00 #280
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24102507

Hij doet ut weer!
    pi_24102513
    Hehe, ik krijg nu helemaal niks te zien bij Hattrick!!!

De pagina kan niet worden weergegeven.
    pi_24102559
    feli robar

heb je toch nog gewonnen
    pi_24102561
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2 - 4 gewonnen en GEEN blessures

Nog steeds gedeeld tweede, maar wel een concurrent minder!!
    pi_24102570
    feli robar
      maandag 20 december 2004 @ 15:08:36 #285
    50936 The_Hives
    pi_24102582
    Fok! Federatie
      maandag 20 december 2004 @ 15:12:29 #286
    50936 The_Hives
    pi_24102654
    Ik heb trouwens het volgende deel klaar staan
    Fok! Federatie
    pi_24102680
    Jim Hoek (49888967)
    Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Total Skill Index (TSI): 390
    Loon: 535 ¤/week
    Eigenaar: Robarka

Positiespel: zwak Passen: redelijk
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
    Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Doelpunten in carrière: 0
    Hattricks in carrière: 0
    Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
    Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Uitstekende golfer heb ik me laten vertellen

pi_24102684
    hoeveel posts nog dan?
      maandag 20 december 2004 @ 15:15:08 #289
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24102694
    13
      maandag 20 december 2004 @ 15:15:20 #290
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24102702
    12
    pi_24102745
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 15:12 schreef The_Hives het volgende:
    Ik heb trouwens het volgende deel klaar staan
    ik heb net 1 minuut geleden nog wat veranderd aan de OP
    dus als je de nieuwste versie wilt hebben, moet je hem ff opnieuw downloaden
    pi_24102749
    11
    pi_24102763
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 15:20 schreef komrad het volgende:
    11
    dat is dus al fout
      maandag 20 december 2004 @ 15:24:39 #294
    50936 The_Hives
    pi_24102800
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 15:20 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

ik heb net 1 minuut geleden nog wat veranderd aan de OP

Ik had er ook al wat bijgezet

Maar ik heb de nieuwe nu gepakt
    Fok! Federatie
      maandag 20 december 2004 @ 15:24:53 #295
    8152 Gabberhead
    Komm in mein Boot
    pi_24102804
    Mezelf in dit topicdeel nog gauw even beklagen over het feit dat ik die k*t-mokummer niet van de mat heb geveegd

3-3 na met 3-1 voor te hebben gestaan... Het is niet eerlijk
      maandag 20 december 2004 @ 15:25:08 #296
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24102811
    6
    pi_24102819
    6 of 5
      maandag 20 december 2004 @ 15:25:43 #298
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24102822
    oh dat was dus niet 6 maar 5 en dus nu 4
      maandag 20 december 2004 @ 15:25:57 #299
    50936 The_Hives
    pi_24102825
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 15:24 schreef Gabberhead het volgende:
    Mezelf in dit topicdeel nog gauw even beklagen over het feit dat ik die k*t-mokummer niet van de mat heb geveegd

jammer voor jou, maar mokum regeert
    Fok! Federatie
    pi_24102828
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 15:24 schreef Gabberhead het volgende:

het leven is veel te hard voor je gabberhead, veel te hard
      maandag 20 december 2004 @ 15:26:34 #301
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24102835
    dat was dus 3 en nu dus 2 of iemand zit er alweer tussen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: