quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
dat zijn die formi's of niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb morgen geen stijgers ....
Jammer maar helaas...
BInnenkort wel 3 of 4 tegelijk...
nou voor 1x mag het danquote:Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Yep goed onthouden
zie ondertitel Ow nee, dat mocht niet...
goed he, maar ik ga er mee stoppen, dadelijk is het topic al weer vol als we zo doorgaanquote:
[afzeikmode]quote:Op donderdag 16 december 2004 18:17 schreef Joralf het volgende:
[zeik mode]Het lijkt wel een slowchat hier.... kap daar eens mee... anders moet ik vanavond alweer een nieuw topic openen... als je wilt chatten kom je maar op mIRC.[/zeik mode]
bij upcoming talents zou ik zeggen: talenten die het in de toekomst zouden kunnen maken.. maar ja, dat is onlogisch aangezien mijn john mcdonald erin staat... en die is 33quote:Op donderdag 16 december 2004 19:06 schreef Lortnoc het volgende:
Wie weet wat upcoming talents precies inhoudt mag 't zeggen. Als dat de mensen zijn die 't net niet halen snap ik 't niet want ik heb betere spelers dan die daar in staan (ook uit speelronde 9)
Ik was aan het bieden op deze speler... 5 minuten voor tijd springt het bod van 150k naar 300k...quote:Paul Pildahl (45340941)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 100
Loon: 717 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Maravillas Vigo
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
En de rest???quote:Op donderdag 16 december 2004 21:34 schreef Ruudt het volgende:
80% van m'n team te koop gezet.. zomaar
M'n seizoen is toch verloren, dus hoop dat ik wat vang en daar kan ik dan trainees voor kopen
idem ditoquote:Op donderdag 16 december 2004 21:34 schreef Ruudt het volgende:
80% van m'n team te koop gezet.. zomaar
M'n seizoen is toch verloren, dus hoop dat ik wat vang en daar kan ik dan trainees voor kopen
Heb ze idd niet goedkoop op de transferlijst gezet, omdat ik hoop dat er een paar gekken zijn die biedenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
Een hoog redelijk keeper voor 190k?
Veel spelers met een hoog openingsbod vergeleken met hun kwaliteiten?
Een aantal boden zijn niet echt realistisch... Of ben ik nou gek geworden?
ik vind het niet meevallen JD, maar ik sta er niet van te kijken, ik kom dat soort prijzen nu ook tegen voor yp's..... vergeet niet dat deze biezonder aantrekkelijk voor CA isquote:Op donderdag 16 december 2004 21:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
En verkocht voor 665k...
Hoe ziek kan het zijn
Dan had jij er maar moeten zijn eiquote:
En ik had ook geen inspiratie.... want er was niemand onlinequote:
Snel volspammen dan, ik moet over 1,5 uur wegquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:26 schreef komrad het volgende:
Optie voor deel 47: daar waar Joralf alles goed doet
voor 300k........ naahh...... zou hem er eerst maar voor 150 opzetten..... Of als je pm traint hem nog even doortrainen want hij zit richting uitstekend......quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:50 schreef Patron het volgende:
TU
Vorm +4/-3
TSI -1290/+590
PM +1 (alweer)
Ik heb nu een 18 jarige dude, redelijk passen, goed positiespel en matig conditie... ik wil er graag 300.000 voor vangen bij verkoop; gaat me dat lukken?
OP de transferlijstquote:Goe Pãunescu (34562429)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 1 980
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: sporting amsterdam
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
psst, totoquote:
weet vaak wel wat de afkortingen betekenenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:52 schreef komrad het volgende:
TSI= total skill index
TU= trainins update
rest spreekt voor zich denk ik
kan je vinden door de veranderingen van je spelers op te tellen, maar ook door gewoon een programmatje te gebruiken
Al die progjes staat gewoon op de HT site onder links. Sommige zijn gratis en sommige moet je voor betalen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
weet vaak wel wat de afkortingen betekenen
maar waal je dat vandaan haalt wou ik weten
welke prog en waar kan ik die halen?
HAM (Hattrick Assistent Manager) wordt door velen als 1 van de beste progjes gezien. De eerste tijd is dat gratis. Als het je bevalt kan je je registreren en dan kan je het blijven gebruiken. In HAM kan je dan precies je update aflezen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
weet vaak wel wat de afkortingen betekenen
maar waal je dat vandaan haalt wou ik weten
welke prog en waar kan ik die halen?
Is 20 niet een beetje weinig. 11+5 trainees=16 en een paar reserves en blessuresquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hehe....
Ik had ene Faas Borsato te koop...
Vorige week ook gedaan... toen was ie fit en kreeg ik er geen 1k voor...
Nu is ie 6 weken geblesseerd en kreeg ik er 11k voor
Ter ere van dit feestje heb ik zn broer, Paul Borsato, maar ontslagen
Mijn inkrimping van de selectie lukt aardig...
Ik zit nu op 20 spelers
Ik vind dit heel aannemelijk klinken...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:57 schreef komrad het volgende:
Ik heb dus niets om op de lijst te zetten. Ik heb wel mijn tactiek bepaald voor de komende tijd. Ik wil 4 of 5 trainees doortrainen, dat zijn mijn 4 basisspeler en 1 van mijn hoog redelijke 17 jarigen, zodat ik 5 goede basisspelers behoudt. Dat is in totaal 2x 18 jaar en 3x 17 jaar. Mijn 25 en 20 jarigen gaan wieberen bij stijging. De andere 2 17 jarigen kijk ik of ik er voldoende voor krijg, zo niet ook doortrainen naar uitstekend.
De zekere blijvertjes:
1. 17 jaar goed wing goed def +2 weken
2. 18 jaar goed def +4 weken
3. 18 jaar redelijk wing, goed def + 2 weken
4. 17 jaar goed def + 1 weken (volgen qyn en jonks over 2/3 weken uitstekend)
5. 17 jaar en volgende week goed
exit gaan:
25 jaar over 2/3 weken uitstekend
20 jaar over 1 week goed
2x 17 jaar en over 1-3 weken goed, mits voldoende opbrengst (hoog listen) anders doortrainen
graag reactie van de def coaches of dit een goede tactiek is.
Ik ben benieuwd, maar de site is nu offlinequote:Op donderdag 16 december 2004 18:50 schreef komrad het volgende:
vooral grumpey zal die site wel kunnen waarderen, die kom je namelijk overal tegen. Ik sta er zelf helemaal niet in,behalve dan mijn teamnaam
mmhmhmm, ik ben meer van de wingers. Mss ene leuke trainee met wing bijstats???quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik zoek nog goed def / red passen, max 18 jaar
Iemand iets in de aanbieding?
Als je gekeken had had je kunnen zien dat je tsi moet invullen, en waar wordt de tsi op gebaseerd...juist, skills. De wet van de grote getallen doet de rest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:58 schreef komrad het volgende:
ik zal het invullen
Maandag koop ik een speler van patron maar ik weet niet of dat zo representatief is
PS spelen skills en er varing ook geen rol voor dit scritpje. Je weet zo toch niet wat de relatie tussen kwaliteit en prijs is, wat volgens mijn beperkte statistische kennis inhoudt dat je een erg grote populatie nodig hebt.
Ps2 Ook de regio speelt een rol
Ik, als wiskundige, sta geheel achter dit verhaal...quote:
Dat zie je dan verkeerd. Als voor ieder uur en iedere dag de verhouding tussen bijstats mensen en pure mensen hetzelfde is (en dat zal zo zijn bij veel entries, in het begin nog niet) dan kun je nog altijd valide voorspellingen doen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef komrad het volgende:
mooi zo heb er al een paar ingeknald. Ik dacht trouwens altidj dat wiskunde en statistiek andere takken van sport zijn.
Het probleem is volgens mij dat een TSI niet altijd verbonden is met skills. Spelers met veel bijstats hebben tov de hoofdvaardigheid een veel te hoge tsi. Oudere spelers hebben daarentegen een veel lagere TSI. DIe kan ik terugvinden in de leeftijd die je in moet vullen, maar wat betreft bijstats(vooral de nutteloze) zie ik wel een vertroebeling van de data.
wat is je voorsprong. Als je namelijk >3 punten voorstaat zou ik juist PIC doen en me concetreren op de andere wedstrijden als je denk niet te kunnen winnen. Waar is zijn team beter en waar ben jij beter. Probeer hem op te vangen en eigen sterke punten te benutten. Kijk oo kgoed naar MF verhoudingquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef nielsharley het volgende:
Ik speel zondag tegen de nr 2 uit mijn competitie de 8ste klasse (ik sta zelf eerste).
Maar nu hebben 2 spelers rood en 1 is er geblesseerd. Dit zijn 3 bassis spelers. ik wil/moet winnen om eerste te blijven. 1 basis speler die 3 weken geblesseerd was heeft het net niet gered om beter te worden met 6 dokters.
heeft iemand tips, MOTS'en word het zeker.
ben al hard opzoek naar een tijdelijke minimaal 3 sterren middenvelder
kheb wel een 3-sterrenmiddenvelderquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef nielsharley het volgende:
Ik speel zondag tegen de nr 2 uit mijn competitie de 8ste klasse (ik sta zelf eerste).
Maar nu hebben 2 spelers rood en 1 is er geblesseerd. Dit zijn 3 bassis spelers. ik wil/moet winnen om eerste te blijven. 1 basis speler die 3 weken geblesseerd was heeft het net niet gered om beter te worden met 6 dokters.
heeft iemand tips, MOTS'en word het zeker.
ben al hard opzoek naar een tijdelijke minimaal 3 sterren middenvelder
dankje, en ik weet dat het me rente kostquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Leiderschap heeft invloed op je teamspirit, kwaliteiten als coach heeft invloed op de hoeveelheid trainingsweken voor je squad...
Een veel gekochte trainer is goed coach/slecht leider (268k) of redelijk coach/slecht leider
Zie ook de sites die in de openingspost genoemd zijn...
Vergeet je niet dat rood staan je ook veel rente kost?
Het feit dat je traint is heel goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dankje, en ik weet dat het me rente kost
daarom aan het twijfelen tss trainer of schulden aflossen
ik ben nu volop jonkies aan het trainen op vleugelspel
daar zit toekomst in, hoop ik
Wat brengt dit zo ongeveer op??quote:Ernst-Jan Duivenvoorden (49748707)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 360
Wage: 628 ¤/week
Owner: MadKow
Warnings: 0
Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: solid Defending: poor
Scoring: weak Set Pieces: poor
Muuuh, hoeveel zou 'k daar voor kunnen vragen.quote:Naud Huygens (49790572)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Silver Boys
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Sandro Beukman (49790593)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 460
Loon: 1 765 ¤/week
Eigenaar: TCL
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
en daar gaat dan ook nog 1000 vanaf voor het tranferlistenquote:Op zondag 19 december 2004 12:40 schreef The_Hives het volgende:
whoei
19-12-2004 Je hebt een speler verkocht en 3 720 ¤ ontvangen
Default volgens mij....quote:Op zondag 19 december 2004 15:29 schreef R_B het volgende:
Vraagje...: Het team bij mij in de league is na 7 weken overgenomen..
Echter de kans dat de nieuwe user vandaag inlogt om een opstelling te maken is buitengewoon klein, omdat de laatste keer dat hij/zij inlogde alweer 2 maanden geleden is...
Deze wedstrijd wordt toch een soort default opstelling neergezet? of speelt er niemand en heb ik een WO?
Als het een WO is, dan heeft iedereen tegen hem een WO en maakt het voor de topscoorders lijst ook niet uit...quote:Op zondag 19 december 2004 18:52 schreef R_B het volgende:
PIC doe ik sowieso...
aleeen ik hoop dat het geen WO is ivm topscoorders lijst..
Vette tool!!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:53 schreef Lortnoc het volgende:
Belangrijk!
Hallo iedereen,
Om iedereen in onze fed net een beetje voordeel te geven t.o.v. de rest van Hattrickland is er nu een nieuw tooltje in ontwikkeling door MadKow.
Tis een phpscriptje dat ons moet gaan laten zien op welke dagen en welke tijden de prijzen voor spelers relatief hoog en laag zijn, dus wanneer je je spelers het beste kunt kopen en verkopen. Om dit statistisch een beetje betrouwbaar te maken hebben we wel VEEL (en ik bedoel echt VEEL) entries in de database nodig.
Dus als jullie een speler kopen of verkopen vul deze dan in op:
http://transfertime.madkow.nl/add_transfer.php
De preciese tijd komt niet zo nauw als je maar in 't goede uur en op de goede dag zit.
De grafiek met de verhouding TSI/verkoopprijs kunnen jullie zien op:
http://transfertime.madkow.nl/grafiek_week.php
Waar de verhouding tsi/prijs hoog is wil je je spelers verkopen en waar deze laag is kopen.
Het is allemaal nog in ontwikkeling maar die db kan alvast gevuld worden. Dus help jezelf en de rest van de fed en vul je eigen (of als je tijd hebt gewoon wat willekeurige transfers van de lijst) transfers in!
Succes!
PS Knal deze pagina's gewoon in je bookmarks dan vergeet je 't niet
PPS Mensen uit andere feds op de hoogte brengen van deze pagina's wordt NIET op prijs gesteld (lijkt me duidelijk)
PPPS In de toekomst zullen alleen mensen die zelf transfers invoeren de data kunnen bekijken, dus freeriding is binnenkort niet meer mogelijk.
Zelfvertrouwen op wonderbaarlijk staan...quote:Op zondag 19 december 2004 20:49 schreef R_B het volgende:
ff een vraag..
Wat kan ik hier aan doen:
Doordat de spelers van Team de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
Dit is een van de weinige keren dat een manager niet wil promoveren.quote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef The_Hives het volgende:
3-2 gewonnen
Promotie komt (helaas) dichtbij....
waarom is dat raar? Mijn team is niet goed genoeg voor VI.quote:Op zondag 19 december 2004 23:21 schreef komrad het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige keren dat een manager niet wil promoveren.
Eigenlijk is dit niet waar want het is een veelvoorkomende praktijk. Toch is het een beetje raar niet te willen promoveren.
Die van mij ook! Ik ben niet de enige die wat domme foutjes maakt en genaaid word door de matchengine. De nummer 1 heeft onterecht verloren van de nummer 4 en staat nu derde. Ik sta tweede en mag volgende week tegen de nieuwe nummer 1! Promotie is dus dichtbij tenzij ik alsnog ga verliezen in mijn laatste wedstrijden.quote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef The_Hives het volgende:
3-2 gewonnen
Promotie komt (helaas) dichtbij....
quote:Op zondag 19 december 2004 23:47 schreef komrad het volgende:
SD, feli nog 1 wedstrijdje en je bent zeker dus. Lekker zeg een kampioenschap in VII. Gaat lekker met alle fokkers, bijna iedereen gaat omhoog
hmmmmmm....quote:Op maandag 20 december 2004 00:56 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmm....
4-1 gewonnnen...
Sterrenrecord van 39,5 gehaald![]()
Doelstelling van 40 sterren dit seizoen komt erg dichtbij
Voor jou ook nog een kop koffie?quote:Op maandag 20 december 2004 09:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Sterrenrecord van 46,5 gehaald
Doelstelling van 45 sterren dit seizoen komt erg dichtbij
quote:Op zondag 19 december 2004 23:43 schreef sir_dalord het volgende:
5-2 gewonnen van de nr 2, dus ik sta nu acht punten los..
alleen jammer dat hives ook promoveert
quote:Transfers toevoegen
You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '..,780,99000)' at line 4
hij heeft blessures toch al, dus waarom nu dan nog verlagen? je kan ook fysio's aannemen, ik heb er sinds mensheugnis 5 en niet zo heel veel last van blessures gelukkigquote:Op maandag 20 december 2004 09:44 schreef R_B het volgende:
JD, met zoveel blessures zou je je trainingsitensiteit niet verlagen?
Ik heb met 1-6 gewonnen...sta nu 12 punten los van de nummer 3...met 4 potten te gaan niet meer in te halen dus...het doelsaldo van mij is ook vele malen beter...
Lijkt me ook......quote:Op maandag 20 december 2004 10:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij heeft blessures toch al, dus waarom nu dan nog verlagen? je kan ook fysio's aannemen, ik heb er sinds mensheugnis 5 en niet zo heel veel last van blessures gelukkig
quote:Op maandag 20 december 2004 10:39 schreef Patron het volgende:
Bij gebrek aan hattrick en overvloed aan vrije tijd:
Doelstellingen
- Jeugdopleiding: al 4 weken op "goed" (done)
- 2e ronde bereiken van de beker (done)
- Nieuwe coach (done)
- Training op een goed moment naar pm (done) wat deed je eerst dan?
- Promoveren met kampioenschap (almost done)
- Fanclub naar 800 na promotie (almost accomplished)
Mooi dus...
Selectie ziet er redelijk uit voor het volgend seizoen, aankopen zullen er wel moeten komen. Een excellent defender, een winger en weer een paar trainees)
Vervolg:
- Stadion vergroten naar 32.000
- Beter beleid voor aantrekken van trainees
- Wederom promoveren (naar VI, jaja lach maar allemaal) is goed te doen
Kortom: het kan niet op met Radish!
nee, ik zag dat je verloren hadquote:Op maandag 20 december 2004 11:04 schreef Robar het volgende:
[afbeelding]
Ik weet het nog niet, kon gisteren niet kijken........
Ik moest tegen de nummer 7 uitwedstrijd, zal toch wel gewonnen hebben???
quote:Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, ik zag dat je verloren had. wss speelde hij mots
Hives:quote:Op maandag 20 december 2004 11:50 schreef Grumpey het volgende:
Robar, ik meen me ook een verlies te herinneren...
en iets van een blessure van je keeper die heel ernstig was enzo, maar het precieze weet ik ook niet
![]()
ehhhh.....quote:Op maandag 20 december 2004 11:56 schreef Robar het volgende:
Heb trouwens drie keepers op dit moment![]()
![]()
was dat voor of na die rode kaart?quote:Op maandag 20 december 2004 12:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ehhhh.....
nu nog maar 1.. je reserve keeper is ook geblesseerd uitgevallen![]()
ik dacht voor die eerste rode kaart..quote:Op maandag 20 december 2004 12:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
was dat voor of na die rode kaart?
Hives:quote:Op maandag 20 december 2004 12:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ehhhh.....
nu nog maar 1.. je reserve keeper is ook geblesseerd uitgevallen![]()
tot je over 3 kwartier ziet dat sommige mensen niet gelogen hebbenquote:Op maandag 20 december 2004 12:13 schreef Robar het volgende:
Yeah yeah, laten we collectief Robar in de zeik nemen![]()
![]()
I curse you all!!!![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 12:16 schreef Grumpey het volgende:
Welkom bij het robar-haat-ons-en-slaat-ons-met-hamer-vervloekt-groepje SD!
Maar de eer is zeker verdient, gezien je staat van dienst en je geleverde prestatie in de laatste 5 posts, top
nu ben je nog blij, maar dat vergaat je wel over ongeveer 35 minutenquote:Op maandag 20 december 2004 12:21 schreef Robar het volgende:
I really hate you guys!!!!!
@ grumpey
Ja goed he? [afbeelding]
Bij mij thuisquote:Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het geleerd van mijn grote voorbeelden
binnenkort dan maar de eerste
"het robar-haat-ons-en-slaat-ons-met-hamer-vervloekt-groepje-meet?"
Spijkermanquote:Op maandag 20 december 2004 12:26 schreef Grumpey het volgende:
"Jack" die had een bijl toch? En officieel had ie zelfs een crocket-bad dus succes met zoeken
succes komradquote:Op maandag 20 december 2004 12:26 schreef komrad het volgende:
verwoede poging tot lidmaatschap van groep
quote:
is handig joh, kan je makkelijk het kopspijkeren winnen en dat levert aanzien opquote:Op maandag 20 december 2004 12:38 schreef Grumpey het volgende:
Het verdient ook wel weer bewondering hoe die robar met precieze synchroniteit 4 hamers tegelijk weet te gebruiken. Ik kan dat niet hoor
Ben ik ff gaan lunchen, kom ik vol goede moed terug............quote:Op maandag 20 december 2004 13:01 schreef SuperWeber het volgende:
Robar??
zijn je keepers geblesserd??
vergeet die 2 rode kaarten nietquote:Op maandag 20 december 2004 13:29 schreef Robar het volgende:
zul je zien dat ik verloren heb en ook daadwerkelijk blessures heb, dan is de humor verdwenen!!
quote:Op maandag 20 december 2004 13:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben ik ff gaan lunchen, kom ik vol goede moed terug............![]()
De personen die dit zeggen, ik noem geen namen *kuck* SD *kuch* Hives *kuch* Grumpey.......
Hebben dit in de wereld gebracht, maar goed...... dat jij me uitlacht kan ik hebben, ik heb het ook gedaan!!!! Boontje komt om zijn loontje.
* Robar ziet de humor er NOG wel van in
zul je zien dat ik verloren heb en ook daadwerkelijk blessures heb, dan is de humor verdwenen!!
quote:Op maandag 20 december 2004 13:30 schreef komrad het volgende:
het meest zure voor je is nog wel dat hattrick tot 15.00 eruit ligt
ik wil nog een trainee kopen maar moet nog werken straks dus dat zal ook wel niet gaan lukkenquote:Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ze doen het erom, volgens mij komen de ontwikkelaars daar ook op Fok! !
UPDATE 13:46 Major gunfire has taken place, JD will not be seen alive anymorequote:Op maandag 20 december 2004 13:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
UPDATE 13:45 Major bug discovered, the site is not estimated to open until next week.
dat is robarka's keeper, zijn 3e keeper die geblesseerd was wel te verstaan, maar zonder keeper kan je niet spelen en toen hebben ze hem maar gewoon in een hangmatje voor de goal gehangen...quote:Op maandag 20 december 2004 13:53 schreef Goldboy het volgende:
Tss, en die vent hangt maar in z'n matje!
Das wel mijn keeper jah, maar hij hangt daar omdat hij niks te doen heeft!quote:Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat is robarka's keeper, zijn 3e keeper die geblesseerd was wel te verstaan, maar zonder keeper kan je niet spelen en toen hebben ze hem maar gewoon in een hangmatje voor de goal gehangen...
je moet toch wat
ja, dat is niet zo moeilijk als je na 15 minuten gewisseld wordtquote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 14:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat is niet zo moeilijk als je na 15 minuten gewisseld wordt
het nadeel is dat daarna de nul niet meer gehouden werd
het wordt toch tessje al zo te zienquote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef sir_dalord het volgende:
dit topic is echt ten dode opgeschreven
dan wil ik iedereen graag nog even lastig vallen:
ODOLS - De finale! Stemtopic!
iedere fokhattricker die op htt-thalan stemt, krijgt een biertje op de volgende meet
zo heb ik indirect wat modpower en SW niet![]()
dat vrees ik ook.. Daarom promoot ik htt ook. In zijn eentje gaat ie het niet redden.. de egoistquote:Op maandag 20 december 2004 14:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het wordt toch tessje al zo te zien
He blijven we wel ontopic!quote:Op maandag 20 december 2004 14:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het wordt toch tessje al zo te zien
ik heb wel zin in een biertjequote:Op maandag 20 december 2004 14:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat vrees ik ook.. Daarom promoot ik htt ook. In zijn eentje gaat ie het niet redden.. de egoist
quote:
wel zo eentje van guiness, in een origineel glas (qua inhoud van glas dan)quote:Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef sir_dalord het volgende:
grumpey heeft al gestemd
* sir_dalord noteerd: 1 biertje voor grumpey
* sir_dalord noteerd: guiness voor grumpey, biertje voor hives en sinasappelsap voor robarquote:Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wel zo eentje van guiness, in een origineel glas (qua inhoud van glas dan)
wie begon hier nou met offtopic beetje praten over eindstanden die je niet kon vinden?.....dat zijn toch ook posts die niks toevoegen en het spam-gevoel bij iedereen naar boven brengen, je vroeg er zelf omquote:Op maandag 20 december 2004 14:19 schreef Robar het volgende:
[..]
He blijven we wel ontopic!
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 december 2004 14:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wie begon hier nou met offtopic beetje praten over eindstanden die je niet kon vinden?.....dat zijn toch ook posts die niks toevoegen en het spam-gevoel bij iedereen naar boven brengen, je vroeg er zelf om![]()
Met mijquote:Op zondag 19 december 2004 23:56 schreef komrad het volgende:
met welke fokker zit je er nu dan in?
quote:Op maandag 20 december 2004 14:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
het-collectieve-robar-in-de-zeik-nemen:
In dit tempo haalt ie de half 4 niet meer.quote:Op maandag 20 december 2004 14:45 schreef komrad het volgende:
Ach joh het topic is bijna vol, dus dan krijg je meteen de eer een nieuwe te mogen openen
Die eer gaat naar SD toch??????quote:Op maandag 20 december 2004 14:45 schreef komrad het volgende:
Ach joh het topic is bijna vol, dus dan krijg je meteen de eer een nieuwe te mogen openen
mensen die vragen om een naamtopic krijgen er geenquote:Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Die eer gaat naar SD toch??????
Daar bemoei ik me niet mee, ik heb alleen bijna nog nooit een naam-topic gehad!
Ik vrees trouwens het ergste met Hattrick......... ik dnk dat er straks 16:00 staat!!!
ja, is een goede vriend van mequote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef komrad het volgende:
SD, ken je hem persoonlijk ofzo?
ik heb net 1 minuut geleden nog wat veranderd aan de OPquote:Op maandag 20 december 2004 15:12 schreef The_Hives het volgende:
Ik heb trouwens het volgende deel klaar staan
quote:Op maandag 20 december 2004 15:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb net 1 minuut geleden nog wat veranderd aan de OP
jammer voor jou, maar mokum regeertquote:Op maandag 20 december 2004 15:24 schreef Gabberhead het volgende:
Mezelf in dit topicdeel nog gauw even beklagen over het feit dat ik die k*t-mokummer niet van de mat heb geveegd
3-3 na met 3-1 voor te hebben gestaan... Het is niet eerlijk
quote:Op maandag 20 december 2004 15:24 schreef Gabberhead het volgende:
Mezelf in dit topicdeel nog gauw even beklagen over het feit dat ik die k*t-mokummer niet van de mat heb geveegd
3-3 na met 3-1 voor te hebben gestaan... Het is niet eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |