Dit is een van de weinige keren dat een manager niet wil promoveren.quote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef The_Hives het volgende:
3-2 gewonnen
Promotie komt (helaas) dichtbij....
waarom is dat raar? Mijn team is niet goed genoeg voor VI.quote:Op zondag 19 december 2004 23:21 schreef komrad het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige keren dat een manager niet wil promoveren.
Eigenlijk is dit niet waar want het is een veelvoorkomende praktijk. Toch is het een beetje raar niet te willen promoveren.
Die van mij ook! Ik ben niet de enige die wat domme foutjes maakt en genaaid word door de matchengine. De nummer 1 heeft onterecht verloren van de nummer 4 en staat nu derde. Ik sta tweede en mag volgende week tegen de nieuwe nummer 1! Promotie is dus dichtbij tenzij ik alsnog ga verliezen in mijn laatste wedstrijden.quote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef The_Hives het volgende:
3-2 gewonnen
Promotie komt (helaas) dichtbij....
quote:Op zondag 19 december 2004 23:47 schreef komrad het volgende:
SD, feli nog 1 wedstrijdje en je bent zeker dus. Lekker zeg een kampioenschap in VII. Gaat lekker met alle fokkers, bijna iedereen gaat omhoog
hmmmmmm....quote:Op maandag 20 december 2004 00:56 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmm....
4-1 gewonnnen...
Sterrenrecord van 39,5 gehaald![]()
Doelstelling van 40 sterren dit seizoen komt erg dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |