Dit is een van de weinige keren dat een manager niet wil promoveren.quote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef The_Hives het volgende:
3-2 gewonnen
Promotie komt (helaas) dichtbij....
waarom is dat raar? Mijn team is niet goed genoeg voor VI.quote:Op zondag 19 december 2004 23:21 schreef komrad het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige keren dat een manager niet wil promoveren.
Eigenlijk is dit niet waar want het is een veelvoorkomende praktijk. Toch is het een beetje raar niet te willen promoveren.
Die van mij ook! Ik ben niet de enige die wat domme foutjes maakt en genaaid word door de matchengine. De nummer 1 heeft onterecht verloren van de nummer 4 en staat nu derde. Ik sta tweede en mag volgende week tegen de nieuwe nummer 1! Promotie is dus dichtbij tenzij ik alsnog ga verliezen in mijn laatste wedstrijden.quote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef The_Hives het volgende:
3-2 gewonnen
Promotie komt (helaas) dichtbij....
quote:Op zondag 19 december 2004 23:47 schreef komrad het volgende:
SD, feli nog 1 wedstrijdje en je bent zeker dus. Lekker zeg een kampioenschap in VII. Gaat lekker met alle fokkers, bijna iedereen gaat omhoog
hmmmmmm....quote:Op maandag 20 december 2004 00:56 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmm....
4-1 gewonnnen...
Sterrenrecord van 39,5 gehaald![]()
Doelstelling van 40 sterren dit seizoen komt erg dichtbij
Voor jou ook nog een kop koffie?quote:Op maandag 20 december 2004 09:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Sterrenrecord van 46,5 gehaald
Doelstelling van 45 sterren dit seizoen komt erg dichtbij
quote:Op zondag 19 december 2004 23:43 schreef sir_dalord het volgende:
5-2 gewonnen van de nr 2, dus ik sta nu acht punten los..
alleen jammer dat hives ook promoveert
quote:Transfers toevoegen
You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '..,780,99000)' at line 4
hij heeft blessures toch al, dus waarom nu dan nog verlagen? je kan ook fysio's aannemen, ik heb er sinds mensheugnis 5 en niet zo heel veel last van blessures gelukkigquote:Op maandag 20 december 2004 09:44 schreef R_B het volgende:
JD, met zoveel blessures zou je je trainingsitensiteit niet verlagen?
Ik heb met 1-6 gewonnen...sta nu 12 punten los van de nummer 3...met 4 potten te gaan niet meer in te halen dus...het doelsaldo van mij is ook vele malen beter...
Lijkt me ook......quote:Op maandag 20 december 2004 10:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij heeft blessures toch al, dus waarom nu dan nog verlagen? je kan ook fysio's aannemen, ik heb er sinds mensheugnis 5 en niet zo heel veel last van blessures gelukkig
quote:Op maandag 20 december 2004 10:39 schreef Patron het volgende:
Bij gebrek aan hattrick en overvloed aan vrije tijd:
Doelstellingen
- Jeugdopleiding: al 4 weken op "goed" (done)
- 2e ronde bereiken van de beker (done)
- Nieuwe coach (done)
- Training op een goed moment naar pm (done) wat deed je eerst dan?
- Promoveren met kampioenschap (almost done)
- Fanclub naar 800 na promotie (almost accomplished)
Mooi dus...
Selectie ziet er redelijk uit voor het volgend seizoen, aankopen zullen er wel moeten komen. Een excellent defender, een winger en weer een paar trainees)
Vervolg:
- Stadion vergroten naar 32.000
- Beter beleid voor aantrekken van trainees
- Wederom promoveren (naar VI, jaja lach maar allemaal) is goed te doen
Kortom: het kan niet op met Radish!
nee, ik zag dat je verloren hadquote:Op maandag 20 december 2004 11:04 schreef Robar het volgende:
[afbeelding]
Ik weet het nog niet, kon gisteren niet kijken........
Ik moest tegen de nummer 7 uitwedstrijd, zal toch wel gewonnen hebben???
quote:Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, ik zag dat je verloren had. wss speelde hij mots
Hives:quote:Op maandag 20 december 2004 11:50 schreef Grumpey het volgende:
Robar, ik meen me ook een verlies te herinneren...
en iets van een blessure van je keeper die heel ernstig was enzo, maar het precieze weet ik ook niet
![]()
ehhhh.....quote:Op maandag 20 december 2004 11:56 schreef Robar het volgende:
Heb trouwens drie keepers op dit moment![]()
![]()
was dat voor of na die rode kaart?quote:Op maandag 20 december 2004 12:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ehhhh.....
nu nog maar 1.. je reserve keeper is ook geblesseerd uitgevallen![]()
ik dacht voor die eerste rode kaart..quote:Op maandag 20 december 2004 12:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
was dat voor of na die rode kaart?
Hives:quote:Op maandag 20 december 2004 12:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ehhhh.....
nu nog maar 1.. je reserve keeper is ook geblesseerd uitgevallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |