tot je over 3 kwartier ziet dat sommige mensen niet gelogen hebbenquote:Op maandag 20 december 2004 12:13 schreef Robar het volgende:
Yeah yeah, laten we collectief Robar in de zeik nemen![]()
![]()
I curse you all!!!![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 12:16 schreef Grumpey het volgende:
Welkom bij het robar-haat-ons-en-slaat-ons-met-hamer-vervloekt-groepje SD!
Maar de eer is zeker verdient, gezien je staat van dienst en je geleverde prestatie in de laatste 5 posts, top
nu ben je nog blij, maar dat vergaat je wel over ongeveer 35 minutenquote:Op maandag 20 december 2004 12:21 schreef Robar het volgende:
I really hate you guys!!!!!
@ grumpey
Ja goed he? [afbeelding]
Bij mij thuisquote:Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het geleerd van mijn grote voorbeelden
binnenkort dan maar de eerste
"het robar-haat-ons-en-slaat-ons-met-hamer-vervloekt-groepje-meet?"
Spijkermanquote:Op maandag 20 december 2004 12:26 schreef Grumpey het volgende:
"Jack" die had een bijl toch? En officieel had ie zelfs een crocket-bad dus succes met zoeken
succes komradquote:Op maandag 20 december 2004 12:26 schreef komrad het volgende:
verwoede poging tot lidmaatschap van groep
quote:
is handig joh, kan je makkelijk het kopspijkeren winnen en dat levert aanzien opquote:Op maandag 20 december 2004 12:38 schreef Grumpey het volgende:
Het verdient ook wel weer bewondering hoe die robar met precieze synchroniteit 4 hamers tegelijk weet te gebruiken. Ik kan dat niet hoor
Ben ik ff gaan lunchen, kom ik vol goede moed terug............quote:Op maandag 20 december 2004 13:01 schreef SuperWeber het volgende:
Robar??
zijn je keepers geblesserd??
vergeet die 2 rode kaarten nietquote:Op maandag 20 december 2004 13:29 schreef Robar het volgende:
zul je zien dat ik verloren heb en ook daadwerkelijk blessures heb, dan is de humor verdwenen!!
quote:Op maandag 20 december 2004 13:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben ik ff gaan lunchen, kom ik vol goede moed terug............![]()
De personen die dit zeggen, ik noem geen namen *kuck* SD *kuch* Hives *kuch* Grumpey.......
Hebben dit in de wereld gebracht, maar goed...... dat jij me uitlacht kan ik hebben, ik heb het ook gedaan!!!! Boontje komt om zijn loontje.
* Robar ziet de humor er NOG wel van in
zul je zien dat ik verloren heb en ook daadwerkelijk blessures heb, dan is de humor verdwenen!!
quote:Op maandag 20 december 2004 13:30 schreef komrad het volgende:
het meest zure voor je is nog wel dat hattrick tot 15.00 eruit ligt
ik wil nog een trainee kopen maar moet nog werken straks dus dat zal ook wel niet gaan lukkenquote:Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ze doen het erom, volgens mij komen de ontwikkelaars daar ook op Fok! !
UPDATE 13:46 Major gunfire has taken place, JD will not be seen alive anymorequote:Op maandag 20 december 2004 13:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
UPDATE 13:45 Major bug discovered, the site is not estimated to open until next week.
dat is robarka's keeper, zijn 3e keeper die geblesseerd was wel te verstaan, maar zonder keeper kan je niet spelen en toen hebben ze hem maar gewoon in een hangmatje voor de goal gehangen...quote:Op maandag 20 december 2004 13:53 schreef Goldboy het volgende:
Tss, en die vent hangt maar in z'n matje!
Das wel mijn keeper jah, maar hij hangt daar omdat hij niks te doen heeft!quote:Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat is robarka's keeper, zijn 3e keeper die geblesseerd was wel te verstaan, maar zonder keeper kan je niet spelen en toen hebben ze hem maar gewoon in een hangmatje voor de goal gehangen...
je moet toch wat
ja, dat is niet zo moeilijk als je na 15 minuten gewisseld wordtquote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 14:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat is niet zo moeilijk als je na 15 minuten gewisseld wordt
het nadeel is dat daarna de nul niet meer gehouden werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |