En ik had ook geen inspiratie.... want er was niemand onlinequote:
Snel volspammen dan, ik moet over 1,5 uur wegquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:26 schreef komrad het volgende:
Optie voor deel 47: daar waar Joralf alles goed doet
voor 300k........ naahh...... zou hem er eerst maar voor 150 opzetten..... Of als je pm traint hem nog even doortrainen want hij zit richting uitstekend......quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:50 schreef Patron het volgende:
TU
Vorm +4/-3
TSI -1290/+590
PM +1 (alweer)
Ik heb nu een 18 jarige dude, redelijk passen, goed positiespel en matig conditie... ik wil er graag 300.000 voor vangen bij verkoop; gaat me dat lukken?
OP de transferlijstquote:Goe Păunescu (34562429)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 1 980
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: sporting amsterdam
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
psst, totoquote:
weet vaak wel wat de afkortingen betekenenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:52 schreef komrad het volgende:
TSI= total skill index
TU= trainins update
rest spreekt voor zich denk ik
kan je vinden door de veranderingen van je spelers op te tellen, maar ook door gewoon een programmatje te gebruiken
Al die progjes staat gewoon op de HT site onder links. Sommige zijn gratis en sommige moet je voor betalen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
weet vaak wel wat de afkortingen betekenen
maar waal je dat vandaan haalt wou ik weten
welke prog en waar kan ik die halen?
HAM (Hattrick Assistent Manager) wordt door velen als 1 van de beste progjes gezien. De eerste tijd is dat gratis. Als het je bevalt kan je je registreren en dan kan je het blijven gebruiken. In HAM kan je dan precies je update aflezen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
weet vaak wel wat de afkortingen betekenen
maar waal je dat vandaan haalt wou ik weten
welke prog en waar kan ik die halen?
Is 20 niet een beetje weinig. 11+5 trainees=16 en een paar reserves en blessuresquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hehe....
Ik had ene Faas Borsato te koop...
Vorige week ook gedaan... toen was ie fit en kreeg ik er geen 1k voor...
Nu is ie 6 weken geblesseerd en kreeg ik er 11k voor
Ter ere van dit feestje heb ik zn broer, Paul Borsato, maar ontslagen
Mijn inkrimping van de selectie lukt aardig...
Ik zit nu op 20 spelers
Ik vind dit heel aannemelijk klinken...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:57 schreef komrad het volgende:
Ik heb dus niets om op de lijst te zetten. Ik heb wel mijn tactiek bepaald voor de komende tijd. Ik wil 4 of 5 trainees doortrainen, dat zijn mijn 4 basisspeler en 1 van mijn hoog redelijke 17 jarigen, zodat ik 5 goede basisspelers behoudt. Dat is in totaal 2x 18 jaar en 3x 17 jaar. Mijn 25 en 20 jarigen gaan wieberen bij stijging. De andere 2 17 jarigen kijk ik of ik er voldoende voor krijg, zo niet ook doortrainen naar uitstekend.
De zekere blijvertjes:
1. 17 jaar goed wing goed def +2 weken
2. 18 jaar goed def +4 weken
3. 18 jaar redelijk wing, goed def + 2 weken
4. 17 jaar goed def + 1 weken (volgen qyn en jonks over 2/3 weken uitstekend)
5. 17 jaar en volgende week goed
exit gaan:
25 jaar over 2/3 weken uitstekend
20 jaar over 1 week goed
2x 17 jaar en over 1-3 weken goed, mits voldoende opbrengst (hoog listen) anders doortrainen
graag reactie van de def coaches of dit een goede tactiek is.
Ik ben benieuwd, maar de site is nu offlinequote:Op donderdag 16 december 2004 18:50 schreef komrad het volgende:
vooral grumpey zal die site wel kunnen waarderen, die kom je namelijk overal tegen. Ik sta er zelf helemaal niet in,behalve dan mijn teamnaam
mmhmhmm, ik ben meer van de wingers. Mss ene leuke trainee met wing bijstats???quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik zoek nog goed def / red passen, max 18 jaar
Iemand iets in de aanbieding?
Als je gekeken had had je kunnen zien dat je tsi moet invullen, en waar wordt de tsi op gebaseerd...juist, skills. De wet van de grote getallen doet de rest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:58 schreef komrad het volgende:
ik zal het invullen
Maandag koop ik een speler van patron maar ik weet niet of dat zo representatief is
PS spelen skills en er varing ook geen rol voor dit scritpje. Je weet zo toch niet wat de relatie tussen kwaliteit en prijs is, wat volgens mijn beperkte statistische kennis inhoudt dat je een erg grote populatie nodig hebt.
Ps2 Ook de regio speelt een rol
Ik, als wiskundige, sta geheel achter dit verhaal...quote:
Dat zie je dan verkeerd. Als voor ieder uur en iedere dag de verhouding tussen bijstats mensen en pure mensen hetzelfde is (en dat zal zo zijn bij veel entries, in het begin nog niet) dan kun je nog altijd valide voorspellingen doen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef komrad het volgende:
mooi zo heb er al een paar ingeknald. Ik dacht trouwens altidj dat wiskunde en statistiek andere takken van sport zijn.
Het probleem is volgens mij dat een TSI niet altijd verbonden is met skills. Spelers met veel bijstats hebben tov de hoofdvaardigheid een veel te hoge tsi. Oudere spelers hebben daarentegen een veel lagere TSI. DIe kan ik terugvinden in de leeftijd die je in moet vullen, maar wat betreft bijstats(vooral de nutteloze) zie ik wel een vertroebeling van de data.
wat is je voorsprong. Als je namelijk >3 punten voorstaat zou ik juist PIC doen en me concetreren op de andere wedstrijden als je denk niet te kunnen winnen. Waar is zijn team beter en waar ben jij beter. Probeer hem op te vangen en eigen sterke punten te benutten. Kijk oo kgoed naar MF verhoudingquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef nielsharley het volgende:
Ik speel zondag tegen de nr 2 uit mijn competitie de 8ste klasse (ik sta zelf eerste).
Maar nu hebben 2 spelers rood en 1 is er geblesseerd. Dit zijn 3 bassis spelers. ik wil/moet winnen om eerste te blijven. 1 basis speler die 3 weken geblesseerd was heeft het net niet gered om beter te worden met 6 dokters.
heeft iemand tips, MOTS'en word het zeker.
ben al hard opzoek naar een tijdelijke minimaal 3 sterren middenvelder
kheb wel een 3-sterrenmiddenvelderquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef nielsharley het volgende:
Ik speel zondag tegen de nr 2 uit mijn competitie de 8ste klasse (ik sta zelf eerste).
Maar nu hebben 2 spelers rood en 1 is er geblesseerd. Dit zijn 3 bassis spelers. ik wil/moet winnen om eerste te blijven. 1 basis speler die 3 weken geblesseerd was heeft het net niet gered om beter te worden met 6 dokters.
heeft iemand tips, MOTS'en word het zeker.
ben al hard opzoek naar een tijdelijke minimaal 3 sterren middenvelder
dankje, en ik weet dat het me rente kostquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Leiderschap heeft invloed op je teamspirit, kwaliteiten als coach heeft invloed op de hoeveelheid trainingsweken voor je squad...
Een veel gekochte trainer is goed coach/slecht leider (268k) of redelijk coach/slecht leider
Zie ook de sites die in de openingspost genoemd zijn...
Vergeet je niet dat rood staan je ook veel rente kost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |