quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
dat zijn die formi's of niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb morgen geen stijgers ....
Jammer maar helaas...
BInnenkort wel 3 of 4 tegelijk...
nou voor 1x mag het danquote:Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Yep goed onthouden
zie ondertitel Ow nee, dat mocht niet...
goed he, maar ik ga er mee stoppen, dadelijk is het topic al weer vol als we zo doorgaanquote:
[afzeikmode]quote:Op donderdag 16 december 2004 18:17 schreef Joralf het volgende:
[zeik mode]Het lijkt wel een slowchat hier.... kap daar eens mee... anders moet ik vanavond alweer een nieuw topic openen... als je wilt chatten kom je maar op mIRC.[/zeik mode]
bij upcoming talents zou ik zeggen: talenten die het in de toekomst zouden kunnen maken.. maar ja, dat is onlogisch aangezien mijn john mcdonald erin staat... en die is 33quote:Op donderdag 16 december 2004 19:06 schreef Lortnoc het volgende:
Wie weet wat upcoming talents precies inhoudt mag 't zeggen. Als dat de mensen zijn die 't net niet halen snap ik 't niet want ik heb betere spelers dan die daar in staan (ook uit speelronde 9)
Ik was aan het bieden op deze speler... 5 minuten voor tijd springt het bod van 150k naar 300k...quote:Paul Pildahl (45340941)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 100
Loon: 717 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Maravillas Vigo
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
En de rest???quote:Op donderdag 16 december 2004 21:34 schreef Ruudt het volgende:
80% van m'n team te koop gezet.. zomaar
M'n seizoen is toch verloren, dus hoop dat ik wat vang en daar kan ik dan trainees voor kopen
idem ditoquote:Op donderdag 16 december 2004 21:34 schreef Ruudt het volgende:
80% van m'n team te koop gezet.. zomaar
M'n seizoen is toch verloren, dus hoop dat ik wat vang en daar kan ik dan trainees voor kopen
Heb ze idd niet goedkoop op de transferlijst gezet, omdat ik hoop dat er een paar gekken zijn die biedenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
Een hoog redelijk keeper voor 190k?
Veel spelers met een hoog openingsbod vergeleken met hun kwaliteiten?
Een aantal boden zijn niet echt realistisch... Of ben ik nou gek geworden?
ik vind het niet meevallen JD, maar ik sta er niet van te kijken, ik kom dat soort prijzen nu ook tegen voor yp's..... vergeet niet dat deze biezonder aantrekkelijk voor CA isquote:Op donderdag 16 december 2004 21:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
En verkocht voor 665k...
Hoe ziek kan het zijn
Dan had jij er maar moeten zijn eiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |