het wordt toch tessje al zo te zienquote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef sir_dalord het volgende:
dit topic is echt ten dode opgeschreven
dan wil ik iedereen graag nog even lastig vallen:
ODOLS - De finale! Stemtopic!
iedere fokhattricker die op htt-thalan stemt, krijgt een biertje op de volgende meet
zo heb ik indirect wat modpower en SW niet![]()

dat vrees ik ook.. Daarom promoot ik htt ook. In zijn eentje gaat ie het niet redden.. de egoistquote:Op maandag 20 december 2004 14:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het wordt toch tessje al zo te zien

He blijven we wel ontopic!quote:Op maandag 20 december 2004 14:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het wordt toch tessje al zo te zien

ik heb wel zin in een biertjequote:Op maandag 20 december 2004 14:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat vrees ik ook.. Daarom promoot ik htt ook. In zijn eentje gaat ie het niet redden.. de egoist

quote:

wel zo eentje van guiness, in een origineel glas (qua inhoud van glas dan)quote:Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef sir_dalord het volgende:
grumpey heeft al gestemd
* sir_dalord noteerd: 1 biertje voor grumpey

* sir_dalord noteerd: guiness voor grumpey, biertje voor hives en sinasappelsap voor robarquote:Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wel zo eentje van guiness, in een origineel glas (qua inhoud van glas dan)

wie begon hier nou met offtopic beetje praten over eindstanden die je niet kon vinden?.....dat zijn toch ook posts die niks toevoegen en het spam-gevoel bij iedereen naar boven brengen, je vroeg er zelf omquote:Op maandag 20 december 2004 14:19 schreef Robar het volgende:
[..]
He blijven we wel ontopic!
[afbeelding]

quote:Op maandag 20 december 2004 14:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wie begon hier nou met offtopic beetje praten over eindstanden die je niet kon vinden?.....dat zijn toch ook posts die niks toevoegen en het spam-gevoel bij iedereen naar boven brengen, je vroeg er zelf om![]()

Met mijquote:Op zondag 19 december 2004 23:56 schreef komrad het volgende:
met welke fokker zit je er nu dan in?

quote:Op maandag 20 december 2004 14:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
het-collectieve-robar-in-de-zeik-nemen:

In dit tempo haalt ie de half 4 niet meer.quote:Op maandag 20 december 2004 14:45 schreef komrad het volgende:
Ach joh het topic is bijna vol, dus dan krijg je meteen de eer een nieuwe te mogen openen

Die eer gaat naar SD toch??????quote:Op maandag 20 december 2004 14:45 schreef komrad het volgende:
Ach joh het topic is bijna vol, dus dan krijg je meteen de eer een nieuwe te mogen openen

mensen die vragen om een naamtopic krijgen er geenquote:Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Die eer gaat naar SD toch??????
Daar bemoei ik me niet mee, ik heb alleen bijna nog nooit een naam-topic gehad!
Ik vrees trouwens het ergste met Hattrick......... ik dnk dat er straks 16:00 staat!!!

ja, is een goede vriend van mequote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef komrad het volgende:
SD, ken je hem persoonlijk ofzo?

ik heb net 1 minuut geleden nog wat veranderd aan de OPquote:Op maandag 20 december 2004 15:12 schreef The_Hives het volgende:
Ik heb trouwens het volgende deel klaar staan

quote:Op maandag 20 december 2004 15:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb net 1 minuut geleden nog wat veranderd aan de OP

jammer voor jou, maar mokum regeertquote:Op maandag 20 december 2004 15:24 schreef Gabberhead het volgende:
Mezelf in dit topicdeel nog gauw even beklagen over het feit dat ik die k*t-mokummer niet van de mat heb geveegd
3-3 na met 3-1 voor te hebben gestaan... Het is niet eerlijk

quote:Op maandag 20 december 2004 15:24 schreef Gabberhead het volgende:
Mezelf in dit topicdeel nog gauw even beklagen over het feit dat ik die k*t-mokummer niet van de mat heb geveegd
3-3 na met 3-1 voor te hebben gestaan... Het is niet eerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |