Ah, wagguseffe? Welke rituelen? Ik heb hier namelijk nog wel een paar toverboeken staan* en nu je het zegt, verhip, ik ken een paar van de namen uit de eerdere topic.quote:Op zondag 12 december 2004 03:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
De werkelijke chitauli kunnen niet leven in onze wereld, zij leven in de 4e dimensie.. En kunnen alleen opgeroepen door middel van de bekende (voor christenen) satanische rituelen..
Dus moet er overal reptielen DNA rondzweren hier op aarde.quote:Op zondag 12 december 2004 03:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oh Knarf, Ja het lijkt me ook dat die reptielen wel DNA afgeven, maar de mensen die beweren ze gezien te hebben, zeggen dat de huidige Chitauli die op de aarde zijn, halfbreeds zijn tussen hooggeplaatste families, en deze chitauli.
Zij zouden alleen bij het zien van bloed, liefs menstrueel bloed deze dingen vertonen.
De werkelijke chitauli kunnen niet leven in onze wereld, zij leven in de 4e dimensie.. En kunnen alleen opgeroepen door middel van de bekende (voor christenen) satanische rituelen..
Wat is er dan voor een verschil tussen ariers en niet ariers?quote:Op zondag 12 december 2004 03:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Nee, de Illuminati geloven, onder andere in waar Hitler zo'n overtuigde van was.
Hitler was een bezitter van het Boek der Doden, en zijn geloofsovertuiging was dat van deze chitauli..
De oudste religies beweren namelijk ook, dat het bloed van Ariers het enige bloed is, dat is te mengen met deze chitauli.
Je kan dan vast een heel verhaal bedenken bij Hitlers gedachten.
Verhalen gaan nog steeds dat hij een ver familielid van de (joodse) Rothschild zou zijn.
edit: Oh ja, dat komt omdat Ariers van Mars zouden komen, de 33degrees Metselaars.
Ariers zouden de minst puren zijn, omdat de Annunaki al met ze experimenteerde op Mars.quote:Op zondag 12 december 2004 03:17 schreef Knarf het volgende:
[..]
Wat is er dan voor een verschil tussen ariers en niet ariers?
En waarom kunnen andere rassen zich niet mengen met chitauli?
En ver familie lid kan best. Iedereen is wel familie met elkaar, als je maar ver genoeg teruggaat.
Dus de resonatie van de aarde gaat sneller. Niet de tijd. Een dag (omloop van de aarde) duurt nog steeds ongeveer 24 uur.quote:Op zondag 12 december 2004 03:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oh de 4e dimensie..
Bepaalde wetenschappers beweren dat wanneer de tijd op een bepaalde snelheid gaat, wij ons in de 4e dimensie zullen bevinden.
De tijd is aan het versnellen. Duizenden jaren lang was de Schumann Resonantie oftewel de hartslag van de aarde 7.83 cyclussen per seconde. Het leger gebruikte deze SR als een erg accurate referentie. Maar sinds 1980 is deze resonantie langzaam aan het stijgen. Op dit moment zit hij al aan 12 cyclussen per seconde. Dit betekent dat de dagen nu nog maar 16 uur duren, in plaats van 24 uur.
Als dat waarheid zou zijn, zouden wij ons in 2012 echt in de 4e dimensie bevinden.
Dus er waren al ariers voor de stichting van het paradijs. Alleen zaten deze niet op aarde maar op mars?quote:Op zondag 12 december 2004 03:19 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ariers zouden de minst puren zijn, omdat de Annunaki al met ze experimenteerde op Mars.
Na de vernietiging van alle beschaving daar, vertrokken zij naar het Paradijs, de aarde .. en Mesopotamie (Babylon, het hof van Eden) werd gesticht.
De omloop van de aarde, dus het licht en donker worden, zal nog steeds 24 uur lijken te duren.quote:Op zondag 12 december 2004 12:45 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dus de resonatie van de aarde gaat sneller. Niet de tijd. Een dag (omloop van de aarde) duurt nog steeds ongeveer 24 uur.
Maar wat is dan deze resonantie, hoe kan ik dit meten?
Ik dacht altijd dat Niburu dit jaar langs zou komen. Daar wezen alle geschriften op. Nu is dat natuurlijk niet gebeurd. Dus nu gaan we deze gebeurtenis ook maar aan 2012 toeschrijven?quote:Op zondag 12 december 2004 18:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Nee, ik kan je daar ook geen antwoord op geven.. Ik weet echt niet hoe dat gekomen is, en wellicht is het leven daar ook van ergens anders.
De planeet zou inderdaad een elliptische baan hebben van 3600 jaar.. Enkel was in de Babylonische geschriften te lezen, dat hij gebotst moet zijn met een andere planeet..
Ik denk daarom dat de planeet niet geheel meer intact kan zijn, en ik denk ook dat hij een lichte afwijking heeft..
Een vriend van mij heeft geholpen met de berekening van de baan, en met behulp van gebeurtenissen in de oudheid en de afwijking van 2. ??? graden kwam hij uiteindelijk uit op het getal 2012..
Als geleider kan ik het mij nog voorstellen (er is bijna geen betere geleider). Chemische reactie niet, het is niet voor niets een edelmetaal.quote:Dat was het moment voor mij, het begin van een stapel informatie, die de bibliotheek in ons dorp in no time zou kunnen vervangen.
Maar, de Olteken zeiden dat men Goud nodig had om de atmosfeer te bewerken, zodat hun volk zou overleven op Nibiru..
Hoe men hier goud voor gebruikte, is een goeie vraag.. wellicht is het als geleider gebruikt.. wellicht is er een chemische reactie mogelijk..
Ariers zijn dus geen 'blanken'?quote:Er waren inderdaad Ariers, tijdens de creatie van Adam en Eva.
Sorry hier kan ik echt niets meequote:In de bijbel wordt erover gezegd: En Reuzen wandelden over de aarde..
Dat is ook een gebrekkige vertaling, als je het letterlijk zou nemen zou het zijn: En de Nefilim waren op aarde.
De echte ariers, waren de Titanen, mannen van 2,5 tot 3m hoog, blond haar, en blauwe ogen.
Zij waren de eerste bezoekers,. niet van aarde, die Afrika bezochten.. Er is toen ook een naam voor de Blonde bezoeker bedacht, en die naam dragen wij Europeanen nog steeds als bezoekers van Afrika.
Huh, sinds wanneer hebben 33e graads metselaars met metselen te maken?quote:Maar Ariers, waren niet de enige "aliens". de Ariers waren enkel de 33 graden metselaars van Mars..
Die ons de kennis van het agrarische, en het metselen leerden.
Ik heb zo'n idee dat jij alle complot verhalen een beetje door elkaar aan het husselen bent.quote:Er waren ook nog "machtige" wezens, strijders die het durfden op te nemen tegen de Annunaki en hun Chitauli.
Zij staan nu nog bekend, als de ridders van het Heldere licht.
Jahweh, was de strijder die de valse goden afslachtte.
om even wat misverstanden uit de weg te helpen , zal ik voor de laatste keer op een post mededelen dat de NWO geen organisatie is , maar een machtsverplaatsing , een nieuwe orde , klinkt mischien geil voor de conspiracy *theoristen* het is een doodnormaal iets , dat elke 100 jaar voltrekt , het punt is dat deze keer het op een afgedwongen en tyrannieke manier gaat gebeurenquote:Op zondag 12 december 2004 03:08 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
HeyFreak, de eerste 2 posts van Deel 1ook zijn er veel andere topics over..
Compact gezegd, bestaat de Illuminati uit de NWO, de vrijmetselaars-groepen, de druiden, de Bilderberg conferentie, de Trilaterale commissie..
de rothschild familie was machtiger dan god , eigenlijk waren ze god op deze wereld , ze controleren nu nog al het geld op deze wereldquote:De grote leiders hiervan zouden dhr Rotschild en dhr Rockefeller zijn.
Het Europese koningshuis zou ook erg hoog geplaatst zijn, zo is bijvoorbeeld wijlen prins Bernhard oprichter geweest van de Bilderberg groep.
dat is niet 100% met zekerheid te zeggen , maar er is wel genoeg materiaal om het te verwachtenquote:De Illuminati (verlichtten) is uiteraard een echt bestaande groep (losstaande van de suggestie of het waar is of niet wat ze geloven).
dat klopt maar vergeet er niet bij te vermelden , dat het satanisten woordje de christennen ook goed uitkomt bij de verdeling en dan vooral *hun kant is de goede kant* erboven.quote:De Christenen noemen de Illuminati "satanisten" omdat men de Verlichting aanhangt (lucifer, de brenger van licht, wat bij modern-christenen gevaarlijk overkomt)
de chitauli is meest waarschijnlijk disinfo , de elohim waren de zonen van de goden , en de annunaki de goden , afstammende van alla-lu en annu die prinsen waren van een anderre wereld , de lucht voor de mensen.quote:.
De Chitauli - Annunaki - Elohim, de bezoekers uit de lucht.. daarentegen worden door veel oude beschavingen beschreven.. en tegenwoordig door een hoop geinteresseerde filosofen, onderzoekers, en natuurlijk de nodige fantasten.
de grey en de blue zijn een ras *gecreeerd* door de annunakiquote:Stel ze je maar voor als "reptielen/ duivels/ aliens/" overigens zouden de bekende "greys" slaven van deze Chitauli zijn.. maar dat heb ik enkel beweerd zien worden door Credo Mutswa (zulu sjamaan) en Arizona Wilder (ingewijdde Illuminati)
fout , jahwe was yehovah ,..een heerser die de heersers van egypte afslachten , - een oorlog waar de aarde geen begrip voor heeft gehad (net als de oorlogen in het oude india overigens)quote:Zij staan nu nog bekend, als de ridders van het Heldere licht.
Jahweh, was de strijder die de valse goden afslachtte.
Leuk dat je ook het stukje over de Greys vermeldt..quote:Op zondag 12 december 2004 20:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
om even wat misverstanden uit de weg te helpen , zal ik voor de laatste keer op een post mededelen dat de NWO geen organisatie is , maar een machtsverplaatsing , een nieuwe orde , klinkt mischien geil voor de conspiracy *theoristen* het is een doodnormaal iets , dat elke 100 jaar voltrekt , het punt is dat deze keer het op een afgedwongen en tyrannieke manier gaat gebeuren
[..]
de rothschild familie was machtiger dan god , eigenlijk waren ze god op deze wereld , ze controleren nu nog al het geld op deze wereld
rockefeller is een masonic machtpost , een van de hogere elite organisaties
bernhard is ook nazi geweest , en wel meer , de positie van bernhard was niet zo groot als sommigen denken , ronduit gezegt is hij gewoon gebruikt.
[..]
dat is niet 100% met zekerheid te zeggen , maar er is wel genoeg materiaal om het te verwachten
[..]
dat klopt maar vergeet er niet bij te vermelden , dat het satanisten woordje de christennen ook goed uitkomt bij de verdeling en dan vooral *hun kant is de goede kant* erboven.
je concurent erger dan jou over laten komen verkoopt goed.
[..]
de chitauli is meest waarschijnlijk disinfo , de elohim waren de zonen van de goden , en de annunaki de goden , afstammende van alla-lu en annu die prinsen waren van een anderre wereld , de lucht voor de mensen.
sommige mensne houden ervan met hun gave fantasy te schrijven geld te verdienen , en interreseren zich niet voor de geschiedenis , ze denken in het nu , dit soort mensen verneuken het voor de geschiedenis , en maken de geschiedenis belachelijk , zoals je aan deel 1 al kon zien , zijn er al genoeg mensne die er liever lol om maken dan daadwerkelijk onderzoek te plegen , onder het excuus dat het onwaarschijnlijk klinkt , wat een nutteloos bestaan moet een mens wel niet hebben als het de geschiedenis negeert , voor een leugen , men word met open ogen bedrogen , zo complex , niet uit te leggen.
[..]
de grey en de blue zijn een ras *gecreeerd* door de annunaki
het waren origineel mensachtigen maar mee gereisd als slaven , en daardoor is hun uiterlijk over de generaties vervormd , als je de modellen goed bekijkt en het effect wat generaties in de ruimte op je heeft , zie je vanzelf in dat dit het geval was.
daarbij is de magnetische kracht van een zogenaamd.. schip al genoeg om je *mits je er veel mee werkt of in dit geval vliegt* behoorlijk buitenaards te doen overkomen.
mensen willen het niet weten , dus het is nutteloos in discussie te gana met mensen die er lol om maken , en dan roepen dat ze achter de psyche willen komen waarom jij dan *deze onzin* zoals het word genoemd , gelooft , alsof de mensen die hier onderzoek in doen of al kennis hebben zich moeten lenen voor een indoctrinatie voor de ander.
het is een ingewikkelde wereld , en weinig mensen zullen dit snappen
weinig mensen zullen *dit* wat ik hier tiep al snappen
weinig mensen zullen ooit uberhaupt wat snappen.
als reden toch te kunnen mee praten post men daarom vaak op je grammatica , of als voorbeeld :
het is niet waar , het is onwaarschijnlijk , jullie zijn gek , hahaha , wat een onzin , de wetenschap blabla , de bijbel blabla , je moet dit en dat zien (zintuigen er bij nemen zijn erg populair atm)
ik kan hier wel uren en uren over door tiepen , en er dingen tegenover zetten.
als het simpelle : wat men ziet is niet perse wat er is , de hersennen in combinatie met ogen vertalen maar een bepaald voor ons ontvangbaar frequentie/materie
zoals ik al zei , er is teveel ,
en met tegenwerking kom je er niet.
dat is de reden dat ik , wacht.
groeten.
Tja, toen hij in 2004 niet kwam, is er weer wat bij verzonnen.quote:Op zondag 12 december 2004 20:08 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
2012, hij wijkt immers een paar graden af, door die leuke botsing.
en 2012 is wereldwijd ook best bekend:)
Dus nu weer geen metselaars, die met stenen en specie sjouwen.quote:Mayas, Olteken, paragnosten, astrologen.. de vreemdste mensen hebben er iets mee.
33 graads metselaars, betekent: de metselaars van 33 graden, dus, 33 graden van ons af
= Mars.
Nope, Reuzen komen pas in Genesis 6 voor:quote:haha, in het bijbel verhaal, staat voor de schepping van de mensen, een verhaal over buitenaardse wezens op aarde.
Daarover staat " Er waren Reuzen op Aarde"
Dat was vele jaren voor de creatie van het paradijs.
quote:Kijk, Het verhaal gaat, dat deze Titanen van mars, naar de aarde zijn gevolgd..
Op De aarde hebben zij een paradijs gesticht, na de vernietiging van de beschaving op mars..
Maar daar staat geen Niburu in.quote:Op zondag 12 december 2004 20:35 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Nee al op de Maya kalender staat het jaar 2012.
Het is niet handig om een betoog te beginnen met een overduidelijke leugen:quote:Op maandag 13 december 2004 01:43 schreef Aurora025 het volgende:
"Let's start with the term "president" itself: from our previously published, extensive historical and mythological research we now know this title directly derives from ancient Egyptian mythology, being one of the many terms for Osiris, the "god of the dead" himself.
quote:Op een online etymologisch woordenboek staat:
president
"appointed governor of a province, chosen leader of a body of persons," from L. præsidentum (nom. præsidens) "president, governor," noun use of prp. of præsidere "to act as head or chief" (see preside). First use for "chief executive officer of a republic" is in U.S. Constitution (1787), from earlier use for "officer in charge of the Continental Congress" (1774); it had been used of chief officers of banks from 1781, of individual colonies since 1608 (originally Virginia) and heads of colleges since 1464. Slang shortening prez is recorded from 1892.
Nouja, je kan meer, kijken of je de vondsten zelf kan beoordelen..quote:Op maandag 13 december 2004 10:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het is niet handig om een betoog te beginnen met een overduidelijke leugen:
[..]
Maar goed, ik zou duimzuigerij ook "extensief historisch en mythologisch onderzoek" noemen als ik zou denken dat dat hetzelfde betekent als "verzinnen".
Maar goed, de echte taalkundigen en historici staan onder controle van de illuminati dus de enigen die met een beetje betrouwbare informatie komen zijn de mensen die niet uit die bronnen putten.
Onzin? Jaweh antwoorde op de vraag, wat is uw naam.. Ik ben wie ik ben.quote:Op zondag 12 december 2004 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
fout , jahwe was yehovah ,..een heerser die de heersers van egypte afslachten , - een oorlog waar de aarde geen begrip voor heeft gehad (net als de oorlogen in het oude india overigens)
waarom denk je dat de heersers trouwens met columbus naar india wilden?
en het beloofde land in amerika dachten te hebben gevonden...
, als je de geschiedenis wilt uit leggen verzin er dan alsjeblieft niet onzin bij.
bedankt.
Interessant dat je dat zegt, ik denk niet dat de meesten bewust onder controle staan van deze illuminati.quote:Op maandag 13 december 2004 10:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het is niet handig om een betoog te beginnen met een overduidelijke leugen:
[..]
Maar goed, ik zou duimzuigerij ook "extensief historisch en mythologisch onderzoek" noemen als ik zou denken dat dat hetzelfde betekent als "verzinnen".
Maar goed, de echte taalkundigen en historici staan onder controle van de illuminati dus de enigen die met een beetje betrouwbare informatie komen zijn de mensen die niet uit die bronnen putten.
wie bepaald/schrijft de geschiedenis dan hoe het (echt) was?quote:interreseren zich niet voor de geschiedenis , ze denken in het nu , dit soort mensen verneuken het voor de geschiedenis , en maken de geschiedenis belachelijk
je mist het punt vriend , ik bedoel ermee , dat yehovah geen goede god was die slechte goden berechte , hij was een tyran die de heersers van een ander land uitmoordequote:Op maandag 13 december 2004 18:28 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Onzin? Jaweh antwoorde op de vraag, wat is uw naam.. Ik ben wie ik ben.
Hij was degene die aanbeden werd als de enige god, omdat hij de valse goden afslachtte.
Inderdaad, kan zijn echte naam Yehovah zijn geweest,, Jaweh betekent dan ook enkel Ik ben wie ik ben.
Maar daar is verder toch geen onzin bij verzonnen?
Is al eens een topic over geopend en daar is niets van waar.quote:Op zondag 12 december 2004 03:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oh de 4e dimensie..
Bepaalde wetenschappers beweren dat wanneer de tijd op een bepaalde snelheid gaat, wij ons in de 4e dimensie zullen bevinden.
De tijd is aan het versnellen. Duizenden jaren lang was de Schumann Resonantie oftewel de hartslag van de aarde 7.83 cyclussen per seconde. Het leger gebruikte deze SR als een erg accurate referentie. Maar sinds 1980 is deze resonantie langzaam aan het stijgen. Op dit moment zit hij al aan 12 cyclussen per seconde. Dit betekent dat de dagen nu nog maar 16 uur duren, in plaats van 24 uur.
Als dat waarheid zou zijn, zouden wij ons in 2012 echt in de 4e dimensie bevinden.
Wauwquote:Op maandag 13 december 2004 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je mist het punt vriend , ik bedoel ermee , dat yehovah geen goede god was die slechte goden berechte , hij was een tyran die de heersers van een ander land uitmoorde
zoals jij het neertiept is het alsof je hem in de hoek van de heilkige reddertjes van het licht wilt hebben
terwijl hij de eerste dictator ooit was op aarde.
Omdat het op fok bevestigd isquote:Op maandag 13 december 2004 19:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is al eens een topic over geopend en daar is niets van waar.
Sorry, ik zal me er ook niet meer mee bemoeien en verder gaan met wetenschap bedrijven.quote:Op maandag 13 december 2004 19:35 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Omdat het op fok bevestigd is![]()
Vertrouw persoonlijk meer op Mayas, die er nog nooit naast hebben gezeten.
Haha, no offence.. ik kan daar geen conclusie over geven.quote:Op maandag 13 december 2004 19:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik zal me er ook niet meer mee bemoeien en verder gaan met wetenschap bedrijven.
Ik wilde je tot op dit punt nog serieus nemen in de zin dat ik aannam dat je zelf onderzoek prbeert te plegen door veel verschillende bronnen raad te plegen maar als jij beweert dat je ooit in je leven toegang tot een Gutenberg hebt gehad raak toch echt elke vorm van geloofwaardigheid kwijt.quote:Op maandag 13 december 2004 18:23 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Wanneer je goed bent in het oplossen van "rebussen" red je het met de Gutenberg bijbel wel.
de nordics zijn disinformatie , gebaseerd op onmoetingen met duitsers (die de blonde blaue ogen mannen waren) waar deze zogenoemde flying disks hadden , hier zijn bewijzen van , maar ik denk dat ik dat jou niet hoef te bewijzen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Wauwik weet wel dat hij, voedsel en water moest worden gebracht, op zijn bezoek aan Israel.
Naar wat ik gelezen heb, wordt hij gezien als de persoon die het mensen-ras verenigde, en in opstand liet komen.
Ik kan dat fout hebben, hey wat kan jij mij vertellen over wat je weet van de ridders van het Heldere licht?
ps: Wat weet je over de Nordics.
en hier deel 1quote:Op zondag 12 december 2004 02:55 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Hier deel 2!
Ik zeg dat de Illuminati winnen, omdat ze nu 6 miljard mensen onder controle hebben!
Nee ik zit verwikkeld in een onderzoek, met al die informatie is het nodig wat andere mensen, in dit geval Baaj te raadplegen, over wat hij weet in verband met deze vergaande kennis over de geschiedenis.quote:Op dinsdag 14 december 2004 02:13 schreef kneejo het volgende:
beste ExtremeKnowledge, gij spreekt met een gespleten tong.
Kijk, en dit begrijp ik dus niet. Hoe kun je nu voelen of iets klopt?quote:Op maandag 13 december 2004 19:02 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
jij weet best wel veel BG en je hebt veel info verzameld van wat je weet net zoals EK.
wanneer ik dit alles dan lees voel ik zelf wel aan of iets klopt of niet en heb er geen geschiedenisboekjes voor nodig.
Ik geloof wel in het goeie, ik ben er van overtuigd dat niet alleen "slechterikken" ons bezocht hebben.quote:
waar haal ik info vandaan...quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:00 schreef CrackerJack het volgende:
Waar haalt een believer de informatie om te zeggen dat -in dit geval- de nordics disinformatie zijn?
Vorige keer toen ik dat vroeg kreeg ik ook niet echt antwoord, maar ik vraag het dan nog maar eens:
waar halen jullie de info vandaan om tot dit totaalpakket van een complot te komen? Dat mag er wel bij staan imo, in de vorm van links, boeken, etc... zodat anderen ook kunnen lezen en voor hunzelf kunnen nagaan wat waar en onwaar is.
Hmz met all do respect.. Klinkt nogal zweverig.. leg is uit? vorig leve ofzo??quote:ik ben er daarnaast ook bij geweest
Misschien als je de sluier iets hoger op tilt, dat we beter kunnen zien op wie we moeten wedden.. Ik bedoel... volgens mij heb jij toch vast wel 'insider' info..quote:info die ik geef , die geef ik
Nie vergete EK... Dat onderzoeken vraagt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tijd... Hebben veel mensen niet. En de gene die het wel hebben haken vrij snel af... veel bullshit info derbij... als je de gefilterde info heb gooi het erop.. verhelder de boelquote:Ik vraag je te onderzoeken, ik snap precies dat het onmogelijk is om aan te nemen..
Nee, dat betekent dat er 12 cyclussen per seconde plaatsvinden (if any).quote:Op zondag 12 december 2004 03:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Maar sinds 1980 is deze resonantie langzaam aan het stijgen. Op dit moment zit hij al aan 12 cyclussen per seconde. Dit betekent dat de dagen nu nog maar 16 uur duren, in plaats van 24 uur.
Gaan we nu weer de Schumann trilling gebruiken als "wetenschappelijk bewijs" voor een vage conspiracy theorie??quote:Op woensdag 15 december 2004 02:13 schreef MindlessWanker het volgende:
Inderdaad. Wat de trilling van de aarde met de tijd te maken heeft is mij volstrekt onduidleijk. Ik dacht dat men al in de middeleeuwen had vastgesteld dat de aarde NIET het middelpunt van het universum was.
Hou eens op met het posten van onzin en halve feiten die je verhaal niet ondersteunen en blijf weg van de wetenschap als je die niet snapt...quote:The Schumann resonance is not increasing in frequency, and in fact already has multiple higher frequency spectral lines at the frequencies predicted by basic quantum physics. The fundamental frequency of 7.8 Hz being determined by the size of the Earth, the speed of light, and nothing else, with the higher frequency spectral lines in addition being determined by the size of Plank's constant....
None of which are changing.
The amplitude (i.e. intensity) of the Schumann resonance is, however, not constant, and appears to be extremely dependent upon tropical (and hence global) temperature. Indeed preliminary results seem to indicate that a mere one degree increase in temperature seems to be correlated with a doubling of the Schumann resonance.
Exact wat ik bedoel een paar reply's hoger. Maar blijkbaar ben ik ook lucht, want antwoord erop krijgen doe je niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:07 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Nie vergete EK... Dat onderzoeken vraagt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tijd... Hebben veel mensen niet. En de gene die het wel hebben haken vrij snel af... veel bullshit info derbij... als je de gefilterde info heb gooi het erop.. verhelder de boel
Pardon?????quote:Op woensdag 15 december 2004 17:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oh Here, De Schumann is enkel 1 van de zovele..
The_stranger u moest u schamen!
Alleen door het aanvallen van de Schumann theorie, zal je niet de huidige NWO feiten tegen kunnen spreken.
quote:Ik wil ook niet dat je dit doet, want je kwetst er alleen je zelf mee over een paar jaar.
Ik ga niet langer informatie posten over de Illuminati, omdat er teveel mensen zijn die het met een simpele bash denken te kunnen af schepen.
Het maakt me niet uit wat jullie denken, van mij mogen jullie opgezwolgen worden door deze oorlogsmachine.
Zeg enkel nooit dat wij je niet gewaarschuwd hebben.
Kan je begrijpen dat het bij veel mensen ongeloofwaardig overkomt EK...?? ik bedoel kom op man 2700??? Wauw zeg je daar niet van...quote:Ik wens je veel succes, in de komende jaren, en wanneer je hulp nodig hebt, om te overleven, na de overname van de NWO wereldwijd.. weet dan dat er mensen bestaan, die dit al die tijd al wisten.. en dat er mensen zijn die je alle steun kunnen leveren die je maar zou kunnen wensen.
Het verzet is al begonnen, en wij blijven niet ongehoord.
(er gaat ook al een petitie naar het Amerikaanse Congres, met reeds 2700 supporters)
Ik denk niet dat veel mensen echt op de hoogte zijn van illuminati etc. daar... t is daar gwoon echt haat van de 'westerse' manier van leven... dat dat direct dan wel indirect betrekking heeft met die zaken zulle de meesten van hun denk ik niet weten.. Het gaat hun om het onrecht dat ze vinden dat hun word aangedaan ........(vind ik ook hoor daar nie van)quote:In landen als Afrika, is de haat tegen de westerse wereld om deze redenen toch overduidelijk? Laat staan de Moslim Groeperingen. Denk je werkelijk dat dat om iets anders gaat?
...jah waar er rook is... daar zal ook wel vuur zijn ... dat geloof ik ook best hoorquote:Dan praat ik over alle 500 Zulu stammen en hun omringende gebieden. Niet alleen in Afrika trouwens..wereldwijd wordt amerika gezien als "de duivel"
Ja, die video met Arizona Wilder heb ik al gezien. Zeer interessant.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:53 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
ik weet het ook niet, ik probeer het hier in een samengevatte context te kunnen uitdrukken.
Ik weet alleen dat een hoop van informatie die gebruikt wordt om de conspiracy tussen de bepaalde groepen te bewijzen wel degelijk goed is!
de site (ja de link klinkt typisch) http://www.niburu.nl/ geef wat betreft de handels- politieke conspiracy hele goeie info!
<---- Aan de vorige post, Dankjewel!! ik heb van David Icke ook nog een goeie 3u durende video met onder andere het interview met Arizona Wilder.
Het telefoongesprek met Credo Mutswa was ook zeer interessant!
net nog de site kunnen lezen voordat ie offline gingquote:
Op maandag 13 december 2004 01:43 schreef Aurora025 het volgende:
Zeer interessante site over de Illuminati
Exclusive Interview with an Ex-Illuminati Programmer/Trainer
http://www.geocities.com/lord_visionary/svali_index.htm
volgens mij (uit het hoofd) kwam ik een pdf bestand tegen met die naam toen ik laatst in een zoekopdracht deed op alex jones ... in een niet nader te noemen p2p programma zoals emulequote:Op donderdag 16 december 2004 01:34 schreef Aurora025 het volgende:
You can purchase the book Bloodlines of the Illuminati by going to http://www.store.yahoo.com/infowars-shop/blofil.html.
quote:ik heb nog zoveel lectuur gemarkeerd -nog niet gelezen- over de meest uiteenlopende theorieen dat ik de laatste tijd filmpjes prefereer
Jawel, gewoon bij bol.comquote:Op donderdag 16 december 2004 13:14 schreef CrackerJack het volgende:
Is het boek "The Biggest Secret" van Icke trouwens niet in het Engels of Nederlands verkrijgbaar?
Een typefout is minder erg dan het verkeerd vertalen van een kardinaal begrip. ''Novus Ordo Seclorum'' betekent NIET ''New World Order''. Dat is elementair Latijn dat ik als niet-Gymnasiast nog begrijp.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:07 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
omdat je het fout typt
"Novus Ordo Seclorum" (New World Order).
Grappig, als ik Google verkrijg ik dit:quote:Op donderdag 16 december 2004 18:18 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Wat betekent het dan? Ik ken ook dit simpele latijn nog wel,
Dude geef nou toe alsjeblieft, of typ in op google:
Novus Ordo Seclorum betekenis.
Omdat je stug bent, wil ik de oud-nederlandse vertaling ook nog geven:
De Nieuwe Orde van de Eeuwen
Omdat je stug bent:
http://www.verhoevenmarc.be/PDF/symbolen.pdf
http://www.theosofie.net/onlineliteratuur/cranston/deel7_12.htm
http://forum.politics.be/showthread.php?t=24813&page=1
Nee, dat betekent niet exact hetzelfde. Het is allemaal poeha, en dat om een verkeerde vertaling! Zoek eens na uit welk werk van Vergilius het komt en welke betekenis er in de loop van de geschiedenis aan is gegeven.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Had ik er al neergezet
Betekent exact het zelfde
Nieuwe orde van de eeuwen.
Het spijt me, ik was vergeten dat bij showprocessen iedereen aan het woord mocht komen, hoe gestoord en geneigd tot het maken van lapwerk ook, behalve degene die in het verdomhoekje staat. De hoofdletters passen ook erg goed bij zo'n proces, kameraad.quote:HOE DURF JE HIER NOG EEN US STATE RESEARCH betekenis van de PIRAMIDE neer te zetten.
Vergeef me, ik zal alleen nog opgehemelde vreemdelingen aanhalen die achter iedere boom Ouderen van Zion zien.quote:Even opletten mannetje
De regering die het creeerde is al enige eeuwen dood en tja, niet alle onderzoek is nadelig voor de machtshebbers.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja sorrie hoor maar ik vind dat echt niet kunnen, een betekenis uit de hand van die regering, die het creeerde accepteren als waarheid.
Waarom? Mensen komen hier om in vrijheid te kunnen discussieren en anderen te dwingen hetzelfde te doen? Dan kun je beter prive correspondentie onderhouden.quote:Dan zit er toch iets mis, als je in dit topic zit.
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Had ik er al neergezet
Betekent exact het zelfde
Nieuwe orde van de eeuwen.
Hoe durf je hier een department of official history betekenis van de PIRAMIDE neer te zetten.
Even opletten mannetje
Het stukje wat je daar neerzet is pure indoctrinatie, designed by those who gave us freedom? kom op zeg, !
... en deze drogreden noemen we wel "de valse vergelijking", in combinatie met het stijlmiddel "de rhetorische vraag"quote:Op donderdag 16 december 2004 18:49 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Begrijp je dat niet?
Als een moord-bende voor je ogen 5 mensen neerschiet, dan ga je ook niet een verhaaltje dat die bende aan jou ophangt dat het niet zo is, geloven als waarheid.
WoW!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[afbeelding]
Pentagram in Stratenplan WASHINGTON DC
Wist je dat je in elke stad wel zo iets kunt vinden?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[afbeelding]
Pentagram in Stratenplan WASHINGTON DC
In vaktaal noemen we het metaforen.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:14 schreef Phooka het volgende:
[..]
... en deze drogreden noemen we wel "de valse vergelijking", in combinatie met het stijlmiddel "de rhetorische vraag"
Wist je dat je in heel veel bioscoopfilms wel aliens tegenkomt?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wist je dat je in elke stad wel zo iets kunt vinden?
Ik zie er niet veel, maar ik geloof je best. Waarom vraag je dat?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:18 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Wist je dat je in heel veel bioscoopfilms wel aliens tegenkomt?
Ik mag hieruit opmaken dat jij erbij was toen over het zegel of die andere symbolen beraadslaagd werd? Want anders is dit een vrij zinloze opmerking, en ook nog stemmingmakerij.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:49 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Begrijp je dat niet?
Als een moord-bende voor je ogen 5 mensen neerschiet, dan ga je ook niet een verhaaltje dat die bende aan jou ophangt dat het niet zo is, geloven als waarheid.
quote:"If you aren't with us you are with the terrorists!"
-- Bush, 2001
"If you aren't with us you are against us!"
-- Hitler, 1939
In de vaktaal van de archeologie, zeker?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
In vaktaal noemen we het metaforen.
Als je leest, waar dit allemaal over gaat, zal je te weten komen dat dat de manier is hoe men te werk gaat.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zie er niet veel, maar ik geloof je best. Waarom vraag je dat?
Ik ben tot de conclusie gekomen dat die weinig indruk op je zullen maken.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:27 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Phooka waar blijven de tegenargumenten
Wat ik vooral geleerd heb van die film, is dat mensen vroeger veel mooier waren dan nu!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, en in deze film kun je zien dat zij ons wel degelijk vrij hebben gemaakt:
[afbeelding]
Dan zal je toch echt beter moeten lezen knaapie.. of je inzichten verbredenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:31 schreef Phooka het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat die weinig indruk op je zullen maken.
(Bovendien, ik heb jou ook nog geen steekhoudend argument zien posten.)
Ja, tof man! Dan hebben we drie militaristische dictaturen waar een mensenleven niets voorstelt! Met 150 miljoen doden erbij! Want vrijheid wordt overschat.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Amerika had van mij wel verslagen mogen worden door de jappanners, dan hadden de russen ze wel weggehouden.
Hadden we ook geen oppermachtige new world order gehad.
Wel, meid - als jij je dan eens braaf concentreert op het bestuderen van dingen als het geven van goede referenties, gedegen onderzoek, en als je je, zoals je zelf zegt, 'open zou stellen' voor wat critici van deze ideeen zeggen, dan wil ik best nog een keer met je praten - tot nu toe hebben de sites me alleen nog maar lachstuipen bezorgd...quote:Op donderdag 16 december 2004 19:33 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Dan zal je toch echt beter moeten lezen knaapie.. of je inzichten verbreden
Probeer niet vast te houden aan de regeltjes die je geleerd hebt. Probeer je eens open te stellen, voor de suggestie dat het best eens zo kan zijn dan men je heeft geleerd, wat men wilde dat je kwam te weten.
Hé, ik heb een idee!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Bah, het begint alweer offtopic te raken.
Jeminee de gemiddelde belg lijkt echt intelligenter dan de gemiddelde Nederlander.
Zal wel komen omdat we in het land van Europa- illuminati oprichter himself wonen, Willem van Oranje.
Op het gebruik van denigrerende woorden heb jij volstrekt geen recht.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:33 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Dan zal je toch echt beter moeten lezen knaapie.
www.alleswaarwwwvoorstaatiswwwwaar.behalvedanamerikaanseoverheidssites.orgquote:of je inzichten verbreden
Probeer eens af te komen van de hinderlijke gewoonte aan te nemen dat dit niet geldt voor de ''anti-overheids activisten.''quote:Probeer je eens open te stellen, voor de suggestie dat het best eens zo kan zijn dan men je heeft geleerd, wat men wilde dat je kwam te weten.
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
www.alleswaarwwwvoorstaatiswwwwaar.behalvedanamerikaanseoverheidssites.org
1: Jij bepaalt niet wat mijn recht is, we leven niet in een fascistische maatschappijquote:Op donderdag 16 december 2004 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Op het gebruik van denigrerende woorden heb jij volstrekt geen recht.
[..]
www.alleswaarwwwvoorstaatiswwwwaar.behalvedanamerikaanseoverheidssites.org
[..]
Probeer eens af te komen van de hinderlijke gewoonte aan te nemen dat dit niet geldt voor de ''anti-overheids activisten.''
Je voegt zowieso al niet veel toe aan het topic, dus dat hoef je er niet bij te zeggen.quote:
Teehee! Dat komt zeker omdat ik een non-believer ben? Of lid van 'the government'?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:45 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Je voegt zowieso al niet veel toe aan het topic, dus dat hoef je er niet bij te zeggen.
Och - de ideeen zijn min of meer (eerder meer) hetzelfde als wat jij verkondigt... Het lijkt er dus op dat je zélf in desinformatie gelooft. (Of hoe je het wil noemen - ik zal het etiket 'nonsens' nog maar niet van stal halen)quote:Op donderdag 16 december 2004 19:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dude SITCHIN is een Des informateur..
Het gaat over David Icke, die zelf ook benadrukt dat Sitchin in het complot zit.
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
En die andere link is helemaal lachwekkend.
Ik ben zeker te laat met het melden dat dat hier niet gewenst is hè?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:49 schreef Phooka het volgende:
[..]
Ach, als het dan toch linkje-slingeren wordt:
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:57 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
*zucht, laat maar ik hoef je niet te overtuigen.
Nonsens! zei men tegen Noach, er zal nooit een vloed komen!
Even verderop staat ook dat het symbool voor de zon helemaal niet overeenkomt met het symbool dat op het zegel staat. Op zich neemt dat natuurlijk niet weg waarom die aliens dan niet gezegd hebben wat de exacte relatieve groottes zijn van de planeten, of dat de Maan geen planeet is, of dat Saturnus ringen heeft (<- die wil je er overigens bij hebben om de planeet te kunnen herkennen).quote:Op donderdag 16 december 2004 20:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik kom gelijk al grote fouten tegen in dat verhaaltje op die mooie site van je:
Wat daar staat klopt dus niet, de zon is namelijk afgebeeldt als een ster in het midden.
De maan is afgebeeldt als extra planeet, omdat het zo groot leek vanaf de aarde, en met het een beetje als het kindje van de aarde zag.
De planeten zijn verder alleen maar afgebeeldt, why the F**Ck zou men Manen van Saturnus of Jupiter op de foto willen, het gaat over planeten!.
De belangrijkste hemellichamen, die ook "goden-namen" kregen.
Mkee - geen links...quote:Op donderdag 16 december 2004 20:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben zeker te laat met het melden dat dat hier niet gewenst is hè?.
En doe eens wat vriendelijker tegen elkaar..
Verwijs je door naar het topic, waar je de directe vergelijking kan zien, met de wiskundige bepaling van ons zonnestelsel.. en dat plaatjequote:Op donderdag 16 december 2004 20:05 schreef Phooka het volgende:
[..]
Even verderop staat ook dat het symbool voor de zon helemaal niet overeenkomt met het symbool dat op het zegel staat. Op zich neemt dat natuurlijk niet weg waarom die aliens dan niet gezegd hebben wat de exacte relatieve groottes zijn van de planeten, of dat de Maan geen planeet is, of dat Saturnus ringen heeft (<- die wil je er overigens bij hebben om de planeet te kunnen herkennen).
Een andere verklaring is bv. dat dit een sterrenbeeld is...
Ik weet dat er genocides hebben plaatsgevonden - en ik vind het bijzonder gevaarlijk als mensen de geschiedenis verdraaien door het af te schuiven op 'Illuminati' of 'Aliens' of wat ook maar.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Wat zou jij doen, wanneer je wist dat het waar zou zijn.. massale genocides.. Sorry hoor je zou minstens wat begrip moeten tonen met het feit dat ik niet akkoord ga met bronnen uit de hand van skeptici die altijd de wereld dom proberen te houden.
Kijk, dat is dus nonsens - dat plaatje ziet er niet exact uit zoals ons zonnestelsel. Het is op z'n hoogst een symbolische voorstelling - en zelfs daarvoor zijn de bewijzen summier.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:08 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Verwijs je door naar het topic, waar je de directe vergelijking kan zien, met de wiskundige bepaling van ons zonnestelsel.. en dat plaatje
Exact gelijk, behalve de positie van de planeet die een botsing zou hebben gehad met nibiru
Hou nou op, je hebt nog 54 bronnen te weerleggen, ik zou maar snel naar de volgende gaan.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:12 schreef Phooka het volgende:
[..]
Kijk, dat is dus nonsens - dat plaatje ziet er niet exact uit zoals ons zonnestelsel. Het is op z'n hoogst een symbolische voorstelling - en zelfs daarvoor zijn de bewijzen summier.
Hahahaha - ik vroeg me al af of je die opmerking zou gaan maken. Die andere 54 laat ik wel effe aan anderen over; het is voor mij zo tijd om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Hou nou op, je hebt nog 54 bronnen te weerleggen, ik zou maar snel naar de volgende gaan.
Dan is het maar een symbolische vergelijking, ik vind het wel vergezocht dat je er een sterrenbeeld in ziet
¨quote:Op donderdag 16 december 2004 19:43 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
1: Jij bepaalt niet wat mijn recht is, we leven niet in een fascistische maatschappij
2: overheidssites verklaringen niet graag negatieve dingen over de eigen overheid
3: Anti overheids-activisten hebben vaak goeie reden om anti overheids activist te worden
Heb je al eens een realistichse representatie van het zonnestelsel gezien? Of van het Aarde-maan stelsel?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja, ik vind het er zo ongelooflijk veel op lijken:)
Het lijkt me ook dat zoiets veel minder speciaal zou zijn, ik bedoel dit is zo ongeveer het enige wat terug gevonden is op dat gebied.
Het lijkt me persoonlijk sterk als dat dan gewoon een willekeurig sterrenbeeld zou zijn.
Verder klopt het wel ongeveer, het kleine stipje bij de aarde inclusief.
1. Nee niet de Japanners, ik had gewild dat men amerika had neergeslagen, en dan zelf neergeslagen zou worden in een oorlog door de Sovjetunie.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
¨
1. En net had je nog liever gezien dat de Japanners wonnen? Bovendien heb je de mensen die aan deze discussie meedoen, eerder al bijkans het recht ontzegd hoor en wederhoor toe te passen.
´´Fascistische maatschappij´´...ronkende woorden.
2. Ja, dat begrijpt een kind. Dat wil niet zeggen dat het allemaal leugens zijn of weggewimpeld kunnen worden.
3.Ja, en vaak ook niet. Hoe dan ook is kritische zin geboden.
ja, en dit was de wiskundige, een wiskundig voorbeeld van hoe de ligging ongeveer is (ook al klopt het natuurlijk nooit kwa grootte, jupiter is vele honderden keren groter dan de aarde)quote:Op donderdag 16 december 2004 20:25 schreef Phooka het volgende:
[..]
Heb je al eens een realistichse representatie van het zonnestelsel gezien? Of van het Aarde-maan stelsel?
O ja, de USSR was een stuk beter dan het Keizerrijk Japan! Daar werden antioverheidsactivisten gedoogd! Dan konden we fijn gaan beeldhouwen in Siberie en tankgrachten graven in Mantsjoerije!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:37 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
1. Nee niet de Japanners, ik had gewild dat men amerika had neergeslagen, en dan zelf neergeslagen zou worden in een oorlog door de Sovjetunie.
Zodat Europa nu aan de macht was, niet de NWO.
Achja geschiedenis leert ons wel dat geen enkele regering waar ook ter wereld schuwt voor het doden van miljoenen mensen om de eigenbelangen te behartigen. Ik kan daarom ook niet alleen Amerika de schuld geven voor hoe de wereld er nu bij ligt (imperialisme dmv geweld en onderwerping). Als zij het niet deden was er wel een ander land dat de neiging had alles naar haar hand te zetten. Het probleem zit wat dat betreft ook dieper en zal waarschijnlijk alleen weggaan als er op wereldniveau gekeken wordt en de wereld opnieuw verdeeld wordt, zonder de verschillende rassen en geloven in hokjes te stoppen en conflicts of interests te houden tussen de verschillende landen. Een wereldregering ten behoeve van de planeet en welzijn van al het leven zou dan ook ?ideaal? zijn, maar met de huidige selfcentered en materialistische instelling heel ver weg. De wereld zit heel krom in elkaar, want zelfs met de beste bedoelingen zijn er nog dingen die tegenstrijdig zijn.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, tof man! Dan hebben we drie militaristische dictaturen waar een mensenleven niets voorstelt! Met 150 miljoen doden erbij! Want vrijheid wordt overschat.
Lezen archeologen ook wel eens boeken over moderne geschiedenis?
De Sovjet Unie had zichzelf toch de "klöte"' in gewerkt, dat New World order gedoe is er nu nog steeds..quote:Op donderdag 16 december 2004 20:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O ja, de USSR was een stuk beter dan het Keizerrijk Japan! Daar werden antioverheidsactivisten gedoogd! Dan konden we fijn gaan beeldhouwen in Siberie en tankgrachten graven in Mantsjoerije!
En zoiets vind jij Europees?
Ja, en dan was de bevolking door de Nazi's uitgemoord.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
De Sovjet Unie had zichzelf toch de "klöte"' in gewerkt, dat New World order gedoe is er nu nog steeds..
Ja, ik had enkel liever gezien dat europa als sterke uit de bus was gekomen, dan hadden we misschien nu ook wat minder ontwikkelingslanden gehad!quote:Op donderdag 16 december 2004 21:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en dan was de bevolking door de Nazi's uitgemoord.
Ondanks alles is het goed dat de Angelsaksische democratieeen gewonnen hebben.
Leg eens uit SVP ??quote:ps: Wat wel nog steeds als belangrijk bewijs wordt gezien, is de wijnkelder van Herman Goering, die exact 10.000 flessen zou bevatten.. wat zou staan voor een wijnfles voor de tranen van elke huilende "engel"
Jij weet echt niks van geschiedenis he?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oh, nee de Nazis waren toen al verslagen, Japan capituleerde pas in 48.
quote:Japan gaf zich over nadat de steden Hiroshima en Nagasaki verwoest werden door de atoombom. De overgave werd getekend op 2 september 1945 op het slagschip Missouri.
Dit meen je toch niet, he?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
" similar to the "Roman Empire" of the "Dark Ages"
Wanneer viel de bom lieve schat, 6 augustus '45 om 8.15 in de morgen.. in 1948 zijn pas de conventies geeindigd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:44 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jij weet echt niks van geschiedenis he?
Wikipedia:
[..]
Ik meen het niet, de bronschrijver wel!quote:
lol!quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:19 schreef Aurora025 het volgende:
Rare huidsveranderingen van Al Gore op een live uitzending.
[afbeelding]
Helaas,quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:39 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Wanneer viel de bom lieve schat, 6 augustus '45 om 8.15 in de morgen.. in 1948 zijn pas de conventies geeindigd.
David laat um goed door flippen in dat boek geloof ik. we schijnen een hologrammen aan te nemen als de realiteit en de wereld.quote:Op zondag 19 december 2004 19:01 schreef Aurora025 het volgende:
Heb net "Children of the Matrix" van David Icke bij BOL besteld
Wat zou ik hier moeten zien dan? Het kan aan mij liggen, maar ik zie niets raars.quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:19 schreef Aurora025 het volgende:
Rare huidsveranderingen van Al Gore op een live uitzending.
[afbeelding]
Voor dat Gore pissig werd had hij nog een normale huid. Op de foto zie je dat de huid hier en daar bobbels vertoond.quote:Op maandag 20 december 2004 19:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat zou ik hier moeten zien dan? Het kan aan mij liggen, maar ik zie niets raars.
Op de eerste foto staat hij duidelijk op een andere plaats dan op de tweede.quote:Op maandag 20 december 2004 19:37 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Voor dat Gore pissig werd had hij nog een normale huid. Op de foto zie je dat de huid hier en daar bobbels vertoond.t
Ervoor
[afbeelding]
Ernaar
[afbeelding]
Volgens mij hoord Duitsland ook in het rijtje. Woon al een tijdje in Duitsland en ik denk dat ook de illuminati hier de touwtjes in handen hebben. Toen ik laatst in München was zag ik een aantal illuminati aanwijzingen.quote:Op maandag 20 december 2004 20:07 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
oh ja zo gauw ik het in kaart kan brengen, zonder allerlei Bash posts naar mn hoofd te krijgen, dat er niet veel van klopt..
Plaats ik het hier in een nieuwe topic, Die gaat heten; NWO, hoe winnen we deze strijd?
De landen die met 100% zekerheid onder de controle zijn van deze mensen:
Verenigde Staten ( nieuwe orde van de eeuwen/werelden)
Engeland ( 7 van de 15 instanties zijn in Engeland gevestigd, incl de druiden)
Frankrijk (Zonnekoning Lodewijk, arc de triompf, etc)
Nederland (leeuw van Judah/ leeuw als teken van de zon)
Republiek Rusland ( na een eeuw vol van Russisch communisme, wordt die staat nog steeds beheert door de rijkste "sionisten"
Israel. (hooggerechtshof blijft in handen van de illuminati)
je links werken nietquote:Op maandag 20 december 2004 19:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
l'arc de triompf. De poort staat voor het hoogste symbool..
Maar het allerhoogste, naar mijn weten is het oog, van de zonnegod en de alwetenden.
Wat ik zelf in kaart breng, is de wereld.. welke landen zijn "besmet", welke landen zijn in oorlog.
Zelfs een leek ziet namelijk waarom Afrika, en de moslim strijdkrachten in opstand komen.
Je hebt namelijk een hele grote fantasie, als je denkt dat het continent Afrika zichzelf niet kan voeden.
Om jou vast een beetje te helpen:
David Icke:
Ancient Symbolism:
http://www.davidicke.net/symbolism/ancient/indexancient.html
http://www.davidicke.net/symbolism/ancient/indexancient2.html
Illuminati Symbolen:
http://www.davidicke.net/symbolism/jclicker/series1intro.html
Symbolen in Australie:
http://www.davidicke.net/symbolism/australia/australiamenu.html
http://www.davidicke.net/symbolism/australia/australiamenu2.html
http://www.davidicke.net/symbolism/australia/australiamenu3.html
http://www.davidicke.net/symbolism/australia/australiamenu4.html
http://www.davidicke.net/symbolism/australia/australiamenu5.html
http://www.davidicke.net/symbolism/australia/australiamenu6.html
http://www.davidicke.net/symbolism/australia/australiamenu7.html
Jan 2001: Australie:
http://www.davidicke.net/symbolism/australia/jan2001/index.html
Australies Nieuwe Millenium munt:
http://www.davidicke.net/symbolism/coins/aucoin.html
Symbolen en de nieuwe wereldorde in Frankrijk:
http://www.davidicke.net/symbolism/coins/frenchcoins.html
EN NOG DUIZENDEN ANDERE SYMBOLEN WERELDWIJD:
http://www.davidicke.net/symbolism/menu.html
quote:DAVID ICKE AND 'BIG BROTHER'
It has appeared in some British newspapers over the last few weeks that I am going to be appearing on ‘Celebrity’ Big Brother. For readers outside the UK, this is a television programme in which people live together in a ‘house’ while being filmed 24 hours a day and the public vote for who they consider to be the ‘winner’.
They are airing a ‘celebrity’ version of this over two weeks in January on the UK’s Channel 4 and people have been asking me wherever I go if it is true that I am going to be on this show. The answer is NO. I am not going to appear on the programme and never was.
They approached me two months ago and I met them to see if this shite could possibly be a vehicle for getting across information that the mainstream media won’t touch; but I quickly realised that this would not be the case and had no interest in appearing on the show.
I am up to here with the pseudo-celebrity bollocks that infests television, magazines and newspapers. Everywhere it is ‘celebrity’ this, ‘celebrity’ that. The cult of celebrity is the new religion which, like the old, is designed to keep the masses mesmerised by irrelevant trash while the global fascist state is constructed unseen all around them.
I am not a ‘celebrity’ and I am interested in the REAL Big Brother, not adding to the diversions that allow him to operate unchallenged.
The ridiculous thing is that over the weeks while some newspapers have speculated on whether I will appear on the show, and indeed said that I would, none of them have ever asked … me.
Ain’t the media great?
David
Er is een bilderberg hotel nog geen 5 minuten lopen van die gebouwquote:Unilever directie, zit dan ook net als de Shell Financieel Directeur, en de directie van een grote Nederlandse verzekeraar, bij de Bilderberg Conferentie..
Of dat er ietst mee te maken kan hebben, vraag het niet aan mij:) je weet wat je als antwoord krijgt
Link werkt niet. bij mij in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 december 2004 06:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
http://www.coldmind.info/forum/
quote:ontopic blijven
mja, nu moet ik mezelf nog quoten. Iemand hier een antwoord op?quote:Op maandag 20 december 2004 12:13 schreef CrackerJack het volgende:
Ik ben nu aan het lezen in de boek "Van tempelier tot vrijmetselaar" waarin ook schilderijen worden besproken. Vooral van Rubens, over de moeder van Lodewijk XIII etc. Waar ook altijd getallensymboliek wordt aangehaald. Vb. een halsketting die een bepaald aantal parels heeft, een bepaald aantal engelen die te zien zijn, de 4 elementen lucht, water, vuur, aarde enz...
Wat ook altijd terugkomt is de herkomst vd namen van de dagen en maanden, maar geen uitleg waarvoor deze getallensymboliek nu feitelijk staat of wat de bedoeling ervan is. Ik hoop dat dat verder in de boek wordt uitgelegd, anders weet ik minder ipv meer![]()
In deel 1 ben ik begonnen met "verhalen", het leek alleen niet zo op prijs gesteld te worden, zo dachten er een paar dat men helemaal gestoord was geworden.. gewoon omdat het feitelijke verhaal zoals dat in al die bronnen "united" staat.. hier neergezet werd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 06:25 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Link werkt niet. bij mij in ieder geval.
Je post alleen wel erg veel links naar sites en filmpjes e.d. Het is gewoon te veel en te verspreid. Kan je niet wat kortere en bondigere teksten hier posten ?
Het zijn de patronen die gevolgd worden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat kan het mij trouwens schelen of Lodewijk ''De Zonnekoning'' werd genoemd? Zo'n bijnaam is geen enkel bewijs.
Goeddeels willekeurig, krijg ik de indruk.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:00 schreef Flowce het volgende:
[..]
Het zijn de patronen die gevolgd worden.
quote:]en aan watvoor bewijs zat je te denken????
Ik vind het niet meer dan natuurlijk dat een vorst of andere heerser zich met de zon vergelijkt, zeker in een Europa dat op zijn best half-modern is. Verder is er ook gewoon veel syncretisme en naaaperij, heel menselijke trekjes. Bovendien is het mij nog altijd niet duidelijk welke samenzwering er nu is (van de verschillende bronnen over Reptilians enz. spreken de meesten elkaar tegen) en geloof ik ook niet dat de geschiedenis zo werkt, met dirigenten in achterkomertjes.quote:Vind je het op zijn minst niet frappant dat er zoveel patronen en symptomen zijn die deze (wellicht in jouw ogen volledig belachelijke) conspiracy cq. theorie ondersteunen???
Ik denk niet dat je van willekeur kan spreken wanneer men juist die mensen uitlicht, die voldoen aan de kenmerken van illuminati of mason. Das geen willekeur dat is het volgen van patronen. Deze patronen en kenmerken zijn bij niet ingewijden moeilijker te volgen dan ingewijden, want dat is immers de truuk van het verhaal.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goeddeels willekeurig, krijg ik de indruk.
[..]
Wellicht iets?!? daar probeert men dus achter te komen!quote:In dit bijzondere geval vond ik het onterecht om nu de naam van een vorst, die hem waarschijnlijk door zijn bende professionele vleiers is toebedacht, als een soort teken van continuiteit van zonnesymboliek te gebruiken. Het komt alleen maar doordat Lodewijk de baas was over een groot land, dat wij die term nog kennen. Iedere Duitse of Italiaanse markgraaf zal wel zo zijn genoemd door zijn hofdichter, maar wij weten het niet meer omdat het een prins van niets was.
Daarbij: Lorenzo de Medici en de sultan Suleiman waren ook ''schitterend'', wat hadden de Vrijmetselaars met hen van doen?
creativiteit is ook erg menselijk en toch zien we veel dezelfde patronen, ook juist bij diegene die er ogenschijnlijks niets op na te apen zouden hoeven hebben.quote:Ik vind het niet meer dan natuurlijk dat een vorst of andere heerser zich met de zon vergelijkt, zeker in een Europa dat op zijn best half-modern is. Verder is er ook gewoon veel syncretisme en naaaperij, heel menselijke trekjes. Bovendien is het mij nog altijd niet duidelijk welke samenzwering er nu is (van de verschillende bronnen over Reptilians enz. spreken de meesten elkaar tegen) en geloof ik ook niet dat de geschiedenis zo werkt, met dirigenten in achterkomertjes.
Het probleem is dat niet duidelijk wat nu een Illuminaticus is. Je kunt dus ook bezwaarlijk diens eigenschappen belichten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:52 schreef Flowce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van willekeur kan spreken wanneer men juist die mensen uitlicht, die voldoen aan de kenmerken van illuminati of mason.
Wie is men? Ik geef grif toe dat ik oningewijd ben, maar ik kom altijd dezelfde namen tegen.quote:Wellicht iets?!? daar probeert men dus achter te komen!
Dit is (zoals mijn eigen uitspraak eerder) erg algemeen. Zou je hem iets nader kunnen uitleggen?quote:creativiteit is ook erg menselijk en toch zien we veel dezelfde patronen, ook juist bij diegene die er ogenschijnlijks niets op na te apen zouden hoeven hebben.
Dat denk ik nu juist niet.quote:ik vind het niet erg van realisme getuigen dat je denkt dat geschiedenis net zoals zoveel zaken geregeld zou kunnen worden door een kleine groep.
Klopt als een bus! Ik maak mij daar ook weinig illusies over. Maar aan netwerken die meer om het lifj hebben dan gewone materiele bevrediging geloof ik niet zo, zeker niet in de politiek. En zeker niet aan eeuwige allianties.quote:klein voorbeeld, toetreding turkije.
65% van de europeanen is tegen en toch worden de onderhandelingen ingezet, wat zeer zeker zal leiden tot toetreding. niet?!
Van hun website:quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:58 schreef Aurora025 het volgende:
Zoals ik al vaker vermeld heb is het plan van de illuminati een wereldbevolking reductie van ongeveer 80%. Dit wordt onder andere bereikt met chemtrails, waar het onderstaand artikel over gaat.
Stukje uit het artikel:
Rose Stevens, Director of Vaccine Safety Concerns for the Common Cause Medical Research Foundation and Director of Research for the Eagle Foundation, recently stated, "In our last Journal of Degenerative Diseases our cover page had pictures of the Chemtrails--(I am not off topic--because this deals with vaccines--keep reading). The article below is from a scientist who thinks he knows why they are spraying them and how the flu vaccine is involved in the plan. Now many of you are going to tune this out immediately and say "there she goes again with her conspiracy theories again" . However consider this-- Does it not seem odd that every where you go they are advertising and giving flu vaccines. You have to ask yourself--why?? And what are they spraying in our atmosphere?
The article Ms. Stevens refers to contains material written by a retired government scientist with an advanced degree in one of the health-related disciplines. Unfortunately, this author wishes to remain anonymous. He has expressed fear for his life and his family, which always raises a problem with verifying information. Below are a few paragraphs from this retired scientist for informational purposes only.
The article Ms. Stevens refers to contains material written by a retired government scientist with an advanced degree in one of the health-related disciplines. Unfortunately, this author wishes to remain anonymous. He has expressed fear for his life and his family, which always raises a problem with verifying information. Below are a few paragraphs from this retired scientist for informational purposes only.
This whole chemtrail issue is related to the plan for decreasing the world population to around 450-500 million -- and starting with the US first. Why? The people of the US are the only ones with even the remotest chance of stopping this. That is, if they knew about it. That's why the US has to be the first to go. You have to understand that the world's elite covet the US for its geographic diversity - and they would love to return this country to its condition as it existed prior to Columbus setting foot here, but without the Native Americans this time of course.
"There are rumors floating about the internet that the chemtrails are part of some sort of secret program the government is doing to protect the US from future biological attacks. Nothing could be further from the truth. The plan is to sensitize, or condition, the US population to being wiped out by influenza A. Over the past few years, people have been encouraged to get flu shots to protect them against the generally non-lethal strains that circulate through the population during flu season.
"Right now there are just way too many people on the planet. A total world population of 250-300 million people, a 95% decline from present levels would be ideal." Ted Turner
"If I were reincarnated, I would wish to be returned to Earth as a killer virus to lower human population levels." Prince Phillip, husband of Queen Elizabeth II, founder, World Wildlife Fund
http://www.prisonplanet.c(...)trailsconspiracy.htm
De afgelopen tijd zie je veel berichten over een mogelijk komende wereldwijde griep epidemie.
Experts predict worldwide flu outbreak
http://www.msnbc.msn.com/id/3684599
U.S. prepares for worldwide flu outbreak
http://charleston.net/stories/082604/wor_26fluprep.shtml
Johan de With.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goeddeels willekeurig, krijg ik de indruk.
[..]
In dit bijzondere geval vond ik het onterecht om nu de naam van een vorst, die hem waarschijnlijk door zijn bende professionele vleiers is toebedacht, als een soort teken van continuiteit van zonnesymboliek te gebruiken. Het komt alleen maar doordat Lodewijk de baas was over een groot land, dat wij die term nog kennen. Iedere Duitse of Italiaanse markgraaf zal wel zo zijn genoemd door zijn hofdichter, maar wij weten het niet meer omdat het een prins van niets was.
Daarbij: Lorenzo de Medici en de sultan Suleiman waren ook ''schitterend'', wat hadden de Vrijmetselaars met hen van doen?
[..]
Ik vind het niet meer dan natuurlijk dat een vorst of andere heerser zich met de zon vergelijkt, zeker in een Europa dat op zijn best half-modern is. Verder is er ook gewoon veel syncretisme en naaaperij, heel menselijke trekjes. Bovendien is het mij nog altijd niet duidelijk welke samenzwering er nu is (van de verschillende bronnen over Reptilians enz. spreken de meesten elkaar tegen) en geloof ik ook niet dat de geschiedenis zo werkt, met dirigenten in achterkomertjes.
getallen en letters bevatten vele krachten en trillingen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:18 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
mja, nu moet ik mezelf nog quoten. Iemand hier een antwoord op?
Wat ook altijd terugkomt zijn oa de getallen: 3,5,7,9,11
Wat is het doel van deze hele (getallen)symboliek?
eh..ja.quote:Geboorte op 7-7- 1985 om 7 minuten voor half 7.. zegt dat iets?
Ik woon vlakbij Sneek, heb er jaren op school gezeten enzoquote:Op maandag 20 december 2004 19:28 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Op dit moment ben ik in wereldwijd in kaart aan het brengen, welke landen op dit moment "besmet" zijn.. en wat we er aan kunnen doen.
Van de vrijmetselaars zijn er 144 vestigingen in Nederland.
Behoorlijk interessant, wat je verteld.. als je me zou kunnen voorzien van wat details.. welk pand was dat, en waar in Nederland ben je dit allemaal tegen gekomen.
Ik ben erg vaak in Sneek, (33.500 inwoners, eerste ommuurde stad van Friesland).
Voor het kantongerecht in Sneek ligt ook braaf de "vrijmetselaars-tegel"
En er zijn 2 vrijmetselaarsgebouwen in de stad zelf.
Waarom vallen er dan geen bosjes doden als er weer eens chemtrails gezien zijn?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:58 schreef Aurora025 het volgende:
Zoals ik al vaker vermeld heb is het plan van de illuminati een wereldbevolking reductie van ongeveer 80%. Dit wordt onder andere bereikt met chemtrails [...]
Dit verklaart wel waarom er niet wordt ingegrepen in Dafur. Maar zelfs dan zou het bizar en volstrekt ongeloofwaardig zijn waarom voor de vernietiging van het zwarte ras genocide nodig is. In de gedachte van de illuminati: waarom een opzichtige massamoord als AIDS evengoed als wapen kan dienen?quote:-Blacks will be eliminated from the Earth except for those that have a mixture of genetics with other races, like the Ethiopians, Sudanese, and some USA and Caribbean Blacks.
Hoe wou je dit voor elkaar krijgen zonder totale oorlog met de moslim-wereld?quote:-The Dome of the Rock Mosque will be destroyed and the Temple of Solomon will be rebuilt there. The Ark of the Covenant will be relocated there.
Waarom hebben de illuminati de islam zo laten groeien als ze later alsnog de radicalen gaan uitmoorden?quote:-China and Israel will attack and destroy the Moslem Fundamentalists in Central and Western Asia
http://www.geocities.com/(...)fnieteensbegrijp.htmquote:Op zondag 2 januari 2005 21:00 schreef Aurora025 het volgende:
Zeer interessant leesvoer!!
[knip] [mwoa]
Vreemd, ik zag laatst op sbs of net 5 een vrouw die wel 7 stemmen hoorde in haar hoofd...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:38 schreef Aurora025 het volgende:
Ik heb een theorie over David Icke. Hij zegt zelf dat hij in de jaren 80 een stem in zijn hoofd hoorde dat vertelde dat er een duistere macht bestond die de mensheid al eeuwen in haar greep had en dat de tijd gekomen was de bevolking hiervan op de hoogte te brengen. Deze stem vertelde ook dat hij veel tegenwerking zal ondervinden, maar beschermd zal gaan worden. David heeft vaker het gevoel gehad dat er een entiteit bij hem is.
Zou het kunnen dat een goedaardige alien of reptilian ras hem uitgekozen heeft om de mensheid op de hoogte te brengen van wat er werkelijk gaande is?
zeg me dat je dit niet echt meent....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:38 schreef Aurora025 het volgende:
...
Zou het kunnen dat een goedaardige alien of reptilian ras hem uitgekozen heeft om de mensheid op de hoogte te brengen van wat er werkelijk gaande is?
Eerder een smokescreen om de samenzweringtheoriën in het belacheliijke te trekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:38 schreef Aurora025 het volgende:
Hoezo?quote:Kwam net dit interessante logo tegen. Meer masonic kan een logo nauwelijks zijn
Niet onverwacht of onnatuurlijk.quote:-Elimination of fuel reserves
Hoe?quote:-Creation of sever weather patterns designed to consume the remaining fuel.
Ja, dat volgt nogal logisch uit het vorige.quote:Utilities will be unable to cope with the demand
Wederom; hoe en waar?quote:Regional natural disasters so large that local and civil authorities are unable to handle them
Weer zo'n vage Nostradamus-voorspelling.quote:Rioting and chaos in major US cities
Hoe origineel! Hoe lang is dat niet al bezig?quote:Polarization of minorities creating a call from the minorities for a need for segregation.
Ja, na de volgende terroristische aanslag.quote:Martial Law declared to restore ord
er.
''Waarom is de beurs ten onder gegaan?'' ''Vanwege de van tevoren beraamde chaos!''quote:Economic/stock market collapse as a result of the disasters, lack of utilities, and planned chaos
En de twee volksvertegenwoordigingen?quote:President will enact Executive Orders that in effect, will rescind the Constitution and civil rights
Dit wordt ook door die buitenlandse troepen verricht?quote:The United Nations will be called in to restore order. This comes with waves of Chinese, Russian, and German troops
Dissidents will be shipped for re-education to huge concentration camps already in place in the United States and Canada.
Dat zal wel. ''Restore order'' is hetzelfde als het overdragen van soevereiniteit?quote:The United Nations declares that the US is too large to be administered as is, and will order it to be split into two districts; Easter and Western
-The Eastern district capital will be Atlanta. The Western district campital will be Denver. This is why government offices and international super-airports were built in these two cities.
Wederom; het zal wel.quote:-Washington D.C. will becomes an illuminati cultural site and possibly even a religious center for them
Ibidem.quote:New York City will be declared the United Nations Capital city for the Earth and given special status. This is why New York State is called the ´Empire State´
Over chem trails en andere magische medicijnen zal ik het niet meer hebben.quote:Undesirables will be eliminated via chemtrails "mosquito spraying," flu shots and other inoculations
Dit is toch echt te vaag.quote:Radicals will be eliminated(if all goes according to their plans)
Ik begrijp dat dit allemaal plaats zal vinden in de komende jaren?quote:Programming Centers will become standard sites for children to visit - Montauk Point, Santa Fe, Yelm, and Huntsville Space Center.
-All airforce bases will be staging areas
-National parks will be declared International Sites and come under United Nations jurisdiction
-All people will be issued identity cards that will contain their DNA.
En dit alles terwijl er financiele criris heerst?quote:A Middle Eastern war, coupled with a world financial collapse, will center attention to the United Nations as a control factor.
-China and Israel will attack and destroy the Moslem Fundamentalists in Central and Western Asia
-The Earth shall be divided into three major political/economic units - North And South America, including Central America, Caribbean; Europe, Africa, and the Middle East; and, the Pan-Asia/Austrailian region.
Ja, overal kun je wel iets sinisters in ontdekken. Maar als er nu golven Chinezen, Russen en Duitsers Amerika binnenvallen, waar dient het Amerikaanse leger dan nog voor?quote:. The United States new army slogan was recently changed after decades to "An Army Of One"
Het spijt me, ik heb een vrij grote woordenschat, maar dit is gewoon krankjorem. Ik kan er niets anders van zeggen.quote:-A cloned Christ will be sent to Earth from Mars, proclaiming the New World Order and his New Holy Empire.
Ja, en nadat ze eeuwenlang het beeld werd voorgehouden van de Christus (inmiddels gekloond) die de kwade slang overwint.quote:Children are already programmed by shows like Pokeman, Barney, Teletubbies, Harry Potter, Ninja Turtles, and most other shows on TV.
Ja, ik dacht al, waar blijven ze?quote:The Dome of the Rock Mosque will be destroyed and the Temple of Solomon will be rebuilt there. The Ark of the Covenant will be relocated there.
Let wel he, mensen; dit gebeurt allemaal in zeven jaar. In zeven jaar reizen we naar de sterren en vinden er geweldige onderhoudsbeurten aan het zonnestelsel plaats.quote:-Interplanetary and interdimensional travel will openly be availiable to select people.
-Jupiter will become a second sun, making this a Binary Star System. This is a result of the String of Pearls Comet(technology) that struck the gas giant in 1994.
-Frozen moons of Saturn, Jupiter, and Neptune will become Earth like after the new sun shines, and a resdistribution of Earth´s huge population will begin. At least three billion people will be recolonized on at least six new ´Earths´.
-Earth will become the center of a tyrannical Empire that will fan out amongst the stars and universes, continuing the conquer and assimilate agenda.
sorry, maar de voorspellingen van Icke, zoals ge-quote door Johan_de_With zijn ook door vele anderen in boeken voorspelt of over geschreven, zij het hedendaagse boeken of Ancient boeken!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:15 schreef Hallulama het volgende:
Ik vraag me plotseling af, zijn conspiracy verhalen niet gewoon WEER een smoes om onze eigen verantwoordelijkheid af te schuiven, net zoals de kerk dat al eerder poogde te doen?
volgens het boek "De Aarde op weg naar de 5e dimensie - 2012" door Ute Kretzschmar - gechannelde informatie door Meester Conficius & Meester Kuthumi, zitten we al in de 4e dimensie.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:30 schreef schatje het volgende:
Dus als ik goed begrijp gaan we in 2012 over naar de vierde dimensie en waardoor we ook de Reptilians kunnen waarnemen??
Ja, ik heb wat topics doorgelezen, vandaar mijn vraag.
'k weet nie. sinds 2 dagen ben ik een beetje aan Icke gaan twijfelen, doordat ik een bepaalde review over 1 van zijn boeken tegen kwam hier :quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:38 schreef Aurora025 het volgende:
Ik heb een theorie over David Icke. Hij zegt zelf dat hij in de jaren 80 een stem in zijn hoofd hoorde dat vertelde dat er een duistere macht bestond die de mensheid al eeuwen in haar greep had en dat de tijd gekomen was de bevolking hiervan op de hoogte te brengen. Deze stem vertelde ook dat hij veel tegenwerking zal ondervinden, maar beschermd zal gaan worden. David heeft vaker het gevoel gehad dat er een entiteit bij hem is.
Als je naar de fouten kijkt zijn het eigenlijk heel merkwaardige foutenquote:Somewhat Factually Flawed - But Certainly Thought-Provoking, October 17, 2001
Reviewer: "the-aeolian-kid" (WAMESIT) - See all my reviews
... Children of the Matrix by David Icke. ... Man, this is the most FUN read I have had since I first read A Separate Reality by Carlos Castaneda in 1973! This book is either the greatest kind of "comic books for adults" or one of the best investigative works of undercover intellectual exposes on our current state of affairs ever! ... Roll together Who Rules America by G. William Domhoff, The Power Elite by C. Wright Mills, When Corporations Rule the World by David C. Korten, On A Pale Horse by William Cooper, The People's History of the United States by Howard Zinn, ANYTHING by either Noam Chomsky or Michael Parenti, and a good helping of Gary Allen, Eric Von Daniken, and The Dulce Wars by Branton, and you will pretty much get the gist of this huge tome dealing with aliens, conspiracies, and good old class warfare! ... YOWZA! ...
... Now, on page 402, David Icke writes: "I instinctively knew from an early age that schools were places where the clones of tomorrow were honed and produced. I was, therefore, a rebel from the start. I have never passed a major school exam in my life (and never taken one), never went to college or university, and have done all my learning in my time and on my terms." - AND IT SHOWS! ... If David Icke (and don't get me wrong: I LIKE him!) wants people to take what he is saying SERIOUSLY, then I am afraid he is going to have to either study harder or go back to school to get some of his facts straight - because I, alone (on ONE reading), found what I believe to be MANY mistakes in this book.
... For example, on page 197, he writes: "Even the term 'TESTAMENT' is the entomological confirmation that it is literally all a load of balls." What he MEANT to say was ETYMOLOGICAL - the linguistical study of the origin & meaning of words. Instead, he used the word concerning the study of INSECTS: entomology. This BUGS me! If David wants people to take him seriously (and not just make money selling them books about aliens, reptilians, and class-warfare), then he needs to increase his intellectual credibility by DEFINING words correctly and using more PRECISE language, as Socrates preached many moons ago.
... On page 128 (and again on 428), he calls the Egyptian city of Alexandria, "City of the Serpent's Son." Now, I can speak Greek, studied it for the first 13 years of my life in school, and took ancient Greek in college as a Classics major at U-Mass, Amherst with Professor John Marry of Fordham University. "Alexander" is a Greek word related to the Trojan word "Paris" - and in Greek, Alexander means: "Defender of Men." ("Andros" means MAN in Greek.) ... On page 148, he says "Pythagoras" means "I am the Serpant." It does NOT; it means: "Sacred Public Assembly Place of the Pythtia" - Priestess of the tutelary / daimon Python and, subsequently, of Apollo at Delphi. Indeed, PYTHIA is related to Python / Snake! ... On page 149, he calls the Indian SOMA of the Hindu Bhagavad Gita, the AMBROSIA of the Greeks, and the HAOMA of the Persians, "the drinking of mentrual blood, symbolised (sic) as 'red mead' or 'red wine' ... " It is NOT! It is sacred, psychedelic, psilocybin mushrooms mixed with red wine, or mead (honey-wine) as the great mythologist, Robert Graves, confirmed in his book, The Greek Myths. Which begs the question: Has David Icke ever taken LSD? I'd like to know! ... On page 152, he calls St. George "another name for Thor-Indara." Listen, MY name is GEORGE, and St. George was a Christian Saint of Greek extraction from Asia Minor. The name GEORGE is derived from two, ancient Greek words: GAIA (Mother Earth Goddess), and ERGON (organized work); hence: Earth Worker, or Farmer - one who tills the soil and works the earth! As a former member of the Green Party, David should KNOW that! ... On page 177, speaking of the "sacrificial murder" of Princess Diana - in the "Place of the Moon Goddess" - he fails to mention that, astrologically, Princess Diana was born under the sun sign of Cancer, ruled by the MOON! ... On page 178, he calls Helen, El-en - as in Helen of Troy. Again, Helen is the feminine Greek word derived from the VERY word in Greek which means to be a Greek: HELLINAS, of the HELLENIC Indo-European tribal group. The word for the land of Greece, in Greek, is: HELLAS - and to be a HELLENE is to be Greek. ... On page 207, he says that the name JESUS is a Greek translation; but he does not say of WHAT! The name Jesus is a HEBREW name - not Greek - derived from the HEBREW name for JOSHUA. ... On page 211, in reference to "John the Baptist, and his association with water," he calls the astrological sign of aquarius a "water sign." It is NOT! It is a Fixed AIR sign. Aquarius is the sign of the "water-bearer," and is symbolized in the Hebrew MAZAROTH (Zodiac) as the Head of a Man associated with the tribe of Reuben of the 12 tribes of Israel. ... On page 212, he says: "Mark, Luke, Matthew, and John, the names carried by the Gospels, represent the four cardinal signs of the zodiac." They do NOT! They represent the four FIXED signs of the Zodiac, as in: Taurus / Bull / from Joseph - the tribes of Ephraim & Manassah; Leo / Lion / tribe of Judah (of which Jesus was from the family of David, supposedly); Scorpio / Eagle / tribe of Dan; and Aquarius / Head of a Man / tribe of Reuben. These symbols repeat in the Books of Ezekiel, possibly Isaiah, possibly Daniel, and in Revelation. ... CONTINUED! - The Aeolian Kid
[/qoute]
[quote]
.. Children of the Matrix by David Icke. ... Man, this is the most FUN read I have had since I first read A Separate Reality by Carlos Castaneda in 1973! This book is either the greatest kind of "comic books for adults" or one of the best investigative works of undercover intellectual exposes on our current state of affairs ever! ... Roll together Who Rules America by G. William Domhoff, The Power Elite by C. Wright Mills, When Corporations Rule the World by David C. Korten, On A Pale Horse by William Cooper, The People's History of the United States by Howard Zinn, ANYTHING by either Noam Chomsky or Michael Parenti, and a good helping of Gary Allen, Eric Von Daniken, and The Dulce Wars by Branton, and you will pretty much get the gist of this huge tome dealing with aliens, conspiracies, and good old class warfare! ... YOWZA! ...
... Now, on page 402, David Icke writes: "I instinctively knew from an early age that schools were places where the clones of tomorrow were honed and produced. I was, therefore, a rebel from the start. I have never passed a major school exam in my life (and never taken one), never went to college or university, and have done all my learning in my time and on my terms." - AND IT SHOWS! ... If David Icke (and don't get me wrong: I LIKE him!) wants people to take what he is saying SERIOUSLY, then I am afraid he is going to have to either study harder or go back to school to get some of his facts straight - because I, alone (on ONE reading), found what I believe to be MANY mistakes in this book.
... For example, on page 197, he writes: "Even the term 'TESTAMENT' is the entomological confirmation that it is literally all a load of balls." What he MEANT to say was ETYMOLOGICAL - the linguistical study of the origin & meaning of words. Instead, he used the word concerning the study of INSECTS: entomology. This BUGS me! If David wants people to take him seriously (and not just make money selling them books about aliens, reptilians, and class-warfare), then he needs to increase his intellectual credibility by DEFINING words correctly and using more PRECISE language, as Socrates preached many moons ago. ...
... I have only 3 questions for David Icke. ... 1. Has he ever taken LSD? ... 2. How do we know that HE is not ALSO a New World Order STOOGE, and part of the problem instead of the solution - someone working tirelessly to make us all even MORE paranoid with all of his books and his website full of "conspiracy"-rich info? ... and: 3. How do we DEFEND ourselves from these aliens, reptilians, and ruling-class elitists? ... Every being has a WEAK SPOT, a soft underbelly, an Achilles Heel. ... I want to KNOW what that is for these aliens, grays, and reptilians? ... HOW do we defend ourselves?
...... Now, don't get me wrong, my intentions here are NOT to tear apart the reasoning of David Icke! I merely mean to point out to him - and the reader - that he, indeed, may have made some mistakes and that he should go back and check his facts, and CORRECT & REVISE his writing for the NEXT PRINTING of this VERY interesting book he has so tirelessly written for us all. ... He is RIGHT about many, many things and, especially, this one - when he says on page 152: "The Edda says that Thor (Dan) and his Aryans went from Europe in the first place to settle in Turkey and Mesopotamia and found the civilization of Sumer." ... The Israelites were descended from the Hebrews. The Hebrews were a Middle Eastern, nomadic tribe descended from the Amorites. The Amorites were a MIXED race of people - half Semitic and half Indo-European! Indeed, the Hebrew language is derived from the Semitic Akkadian, but the major theocratic thrust of the Hebrew culture is derived from the Indo-European, Monotheistic, Father-Sky-God religion! ... As for aliens, reptilians, shape-shifters ("Mr Heath! ... Cause I'm the Taxman!" - George Harrison), and underground dwellings - well - time will tell. I am not here to JUDGE the concepts David Icke is proclaiming. I am only here to QUESTION the facts he is basing them on. Let the reader make up her or his own mind. - The Aeolian Kid
had ik al eerder het gevoel, -- mede doordat deze man nog in leven is, schijnbaar *fearless* , terwijl er zovelen hem voor zijn geweest en die hebben allemaal totaal geen gemakkelijk leven gehad.. -- dat het juist een beetje de bedoeling is dat wij van al deze zaken op de hoogte beginnen te rakenquote:Hij zegt zelf dat hij in de jaren 80 een stem in zijn hoofd hoorde dat vertelde dat er een duistere macht bestond die de mensheid al eeuwen in haar greep had en dat de tijd gekomen was de bevolking hiervan op de hoogte te brengen.
Sorry, maar TV is bij mij sinds enige tijd al af-geschaftquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:45 schreef Hallulama het volgende:
Ach, weet u, u moet 't maar gewoon allemaal met een korreltje zout nemen.
Ik bedoel, al die verhalen, er zijn zoveel verhalen, en zoveel kritiek op die verhalen, en zoveel kritiek op de kritiek op de verhalen, etc.
En wie is er bij je als je aan 't einde van de dag lekker in slaap valt? Juist, jijzelf.
Over "jijzelf" gesproken, bekijk de BBC documentaire "The Human Instinct" eens, dan weet je tenminste hoe je werkt, en daarmee hoe alle andere mensen werken, DAAR kan je tenminste wat mee, DAT zet zoden aan de dijk, IMHO.
Grotendeels eens met je visie...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:04 schreef Nynex het volgende:
Mensen, het maakt niet uit wie er onzin verhaaltjes verteld of wie er gelijk heeft. Seriously, it doesn't. Het is gewoon totaal niet relevant.
Iedereen die iets op Icke's manier vertelt en in boeken zet, gelooft in zijn verhaal. En hij wil ook graag aandacht naar dat verhaal toetrekken. Alles is een spel van aandacht trekken. TV, radio, advertenties, boeken, alles letterlijk. Zo ook deze post.
Alles en iedereen is uit op jouw aandacht. Zelfde geld voor alle conspiracy theoristen, sekte leiders, VN voorzitters, iedereen. David Icke, Stewart Swerdlow, Alex Jones, George Bush, Kofi Annan, all of 'em.
In dit universum, en voor jouw ziel, is het ECHT niet relevant wie er gelijk heeft, trust me on this one ;P
Dit universum heeft gewoon ZOVEEL meer te bieden dan deze super insignificante conspiracy theorietjes, maarja dat merk je pas als je doodgaat ;P In dit leven zal je het voorlopig nog moeten doen met die zee aan onzinnige voor hun bestaan vechtende visies op irrelevante zaken.
Als je in Icke gelooft; Seriously, let "them" have this pathetic little world als ze dat zo persee willen, we zien wel wie het laatste lacht ;]
Als je niet in Icke gelooft; _stop_ met dit soort threads te lezen, in GODSNAAM, en breng meer tijd met je vriend/vriendin door ;P
(off topic ... goed nummer is datquote:
Jij snapt er totaal niets van he, tyfusmongooltje van me.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:28 schreef EddyMR het volgende:
Ja en dan blijkt er tóch niks na de dood te zijn! Dan ben je mooi in de spreekwoordelijke aap gelogeerd met je spirualistische mambo jambo.
hmm dat zie ik helaas vaker in diverse topics de laatste tijdquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:50 schreef EddyMR het volgende:
Ik denk dat je mijn opmerking een béétje verkeerd opvat, ik ben het namelijk op een zeker vlak met je eens. Wel typisch dat je gelijk alle mogelijke ziektes uit de kast trekt.
so true, dikwijls vraag ik me af: zou ik nu eens geen topic openen om alles op een rijtje te zetten, en te vragen wat nu écht waar is?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:22 schreef Nynex het volgende:
[..]
Mijn verhaal komt erop neer dat de hele discussie over valse conspiracyprofeten en wie van hun gelijk heeft en wie niet dikke bullshit is, en dat je je beter wat meer met je echte leven gaat bezighouden..
Eigenlijk is dat meer toepasbaar op mensen die topics volgen die ze totaal ongeloofwaardig vinden, zelfs lachwekkend soms, én toch steeds de moeite nemen om iets te posten.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:47 schreef CrackerJack het volgende:
Hebben we niet allemaal tijd teveel, zijn we eenzaam en houden we ons bezig met deze dingen om even te vluchten uit de werkelijkheid?
En zo was het ook voor 2004. En voor 2003. En voor 2002...quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:38 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Niet voor niets wordt 2005 uitgeroepen tot een jaar van diepgaande internationale bewustzijnsverandering.
Reptilians en de illuminati komen niet voor het voetbal.quote:
1: http://www.iscommunity.nl/hidden.htmquote:Op zondag 9 januari 2005 19:19 schreef spiritual het volgende:
Allereerst wil ik mijn bewondering uitspreken over de kennis van sommige posters in deze thread. Vooral EK.
Ok, een tijd terug heb ik wat gelezen over de NWO en ik geloofde er maar weinig van. Nu heb ik me er wat meer in verdiept en geloof het wel. Best een schokkende gedachte eigenlijk. Ik heb nog wel een paar onduidelijkheden:
1. Stel, het lukt de NWO om 1 persoon aan de absolute macht te krijgen, wat dan? Wat staat er ons dan te wachten? Waarom zal die wereld er dan in de ogen van NWO (beter) zijn dan nu?
2. Waarom wil de illuminati 80% van de wereldbevolking vernietigen?
3. In deze tread wordt er vaak gesproken over greys enzo. Hebben die beesten geen eigen wil? Het zijn slaven van anunaki, maar helpen ze de illuminati ook mee? Heel het onderwerp greys is me erg vaag
4. Als de illuminati al zover geintergreerd is, wat kan er dan nu nog aan gedaan worden? Wat kunnen we doen om de plannen te dwarsbomen?
Ik vertrouw erop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden, gezien de informatie die jullie mij al rijker hebben gemaakt;)
Onzin. Noem eens 1 goede reden waarom China uberhaupt al Iran wil helpen. China zit al vanaf haar ontstaan in een isolement en bemoeit zich amper met dat soort zaken. Bovendien lijken ze meer de westerse kant op te gaan dan het steunen van een land van niks als Iran.quote:Russia and China will be pissed at the U.S. and will decide to back up Iran. Next thing you know WW3 has begun. In the process, many nations are destroyed, including the U.S. , well at least key parts of the U.S.
China is erg afhankelijk van de olie.quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:29 schreef Steeven het volgende:
[..]
Onzin. Noem eens 1 goede reden waarom China uberhaupt al Iran wil helpen. China zit al vanaf haar ontstaan in een isolement en bemoeit zich amper met dat soort zaken. Bovendien lijken ze meer de westerse kant op te gaan dan het steunen van een land van niks als Iran.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |