abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2004 @ 02:55:50 #1
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23913878
Hier deel 2!

Ik zeg dat de Illuminati winnen, omdat ze nu 6 miljard mensen onder controle hebben!
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_23913904
Geen rare complottheoriën bedenken als het niet nodig is. Topics gaan na 300 posts automatisch dicht. De vrijmetselaars hebben er niets mee te maken. Echt waar.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zondag 12 december 2004 @ 02:59:14 #3
94904 ExtremeKnowledge
pi_23913921
Haha, nou zeg, rustig maar..

Ik geef alleen maar info over wat beschavingen zeggen, niet over wat ik zelf vind..

Je staat niet voor de fun 13uur in de rij om het Vaticaan heen.
But now we are awake!.
pi_23913942
Is er ook een KORTE beschrijving van deze partijen? Ben wel benieuwd waar al die ophef over gaat...
  zondag 12 december 2004 @ 03:03:12 #5
94904 ExtremeKnowledge
pi_23913977
Oh Knarf, Ja het lijkt me ook dat die reptielen wel DNA afgeven, maar de mensen die beweren ze gezien te hebben, zeggen dat de huidige Chitauli die op de aarde zijn, halfbreeds zijn tussen hooggeplaatste families, en deze chitauli.

Zij zouden alleen bij het zien van bloed, liefs menstrueel bloed deze dingen vertonen.

De werkelijke chitauli kunnen niet leven in onze wereld, zij leven in de 4e dimensie.. En kunnen alleen opgeroepen door middel van de bekende (voor christenen) satanische rituelen..
But now we are awake!.
pi_23914014
quote:
Op zondag 12 december 2004 03:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

De werkelijke chitauli kunnen niet leven in onze wereld, zij leven in de 4e dimensie.. En kunnen alleen opgeroepen door middel van de bekende (voor christenen) satanische rituelen..
Ah, wagguseffe? Welke rituelen? Ik heb hier namelijk nog wel een paar toverboeken staan* en nu je het zegt, verhip, ik ken een paar van de namen uit de eerdere topic.

* Even voor de duidelijkheid: dat is géén sarcastische opmerking.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zondag 12 december 2004 @ 03:08:00 #7
94904 ExtremeKnowledge
pi_23914038
HeyFreak, de eerste 2 posts van Deel 1 ook zijn er veel andere topics over..

Compact gezegd, bestaat de Illuminati uit de NWO, de vrijmetselaars-groepen, de druiden, de Bilderberg conferentie, de Trilaterale commissie..

De grote leiders hiervan zouden dhr Rotschild en dhr Rockefeller zijn.
Het Europese koningshuis zou ook erg hoog geplaatst zijn, zo is bijvoorbeeld wijlen prins Bernhard oprichter geweest van de Bilderberg groep.

De Illuminati (verlichtten) is uiteraard een echt bestaande groep (losstaande van de suggestie of het waar is of niet wat ze geloven).

De Christenen noemen de Illuminati "satanisten" omdat men de Verlichting aanhangt (lucifer, de brenger van licht, wat bij modern-christenen gevaarlijk overkomt)

De Chitauli - Annunaki - Elohim, de bezoekers uit de lucht.. daarentegen worden door veel oude beschavingen beschreven.. en tegenwoordig door een hoop geinteresseerde filosofen, onderzoekers, en natuurlijk de nodige fantasten.

Stel ze je maar voor als "reptielen/ duivels/ aliens/" overigens zouden de bekende "greys" slaven van deze Chitauli zijn.. maar dat heb ik enkel beweerd zien worden door Credo Mutswa (zulu sjamaan) en Arizona Wilder (ingewijdde Illuminati)
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 03:08:07 #8
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_23914041
quote:
Op zondag 12 december 2004 03:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oh Knarf, Ja het lijkt me ook dat die reptielen wel DNA afgeven, maar de mensen die beweren ze gezien te hebben, zeggen dat de huidige Chitauli die op de aarde zijn, halfbreeds zijn tussen hooggeplaatste families, en deze chitauli.

Zij zouden alleen bij het zien van bloed, liefs menstrueel bloed deze dingen vertonen.

Dus moet er overal reptielen DNA rondzweren hier op aarde.
Waarom zijn die nog nooit aangetroffen?

Wat is eigenlijk de 4e dimensie? Ik dacht dat dit de 'tijd' was.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 12 december 2004 @ 03:13:40 #9
94904 ExtremeKnowledge
pi_23914107
Nee, de Illuminati geloven, onder andere in waar Hitler zo'n overtuigde van was.

Hitler was een bezitter van het Boek der Doden, en zijn geloofsovertuiging was dat van deze chitauli..
De oudste religies beweren namelijk ook, dat het bloed van Ariers het enige bloed is, dat is te mengen met deze chitauli.

Je kan dan vast een heel verhaal bedenken bij Hitlers gedachten.

Verhalen gaan nog steeds dat hij een ver familielid van de (joodse) Rothschild zou zijn.

edit: Oh ja, dat komt omdat Ariers van Mars zouden komen, de 33degrees Metselaars.
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 03:17:18 #10
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_23914141
quote:
Op zondag 12 december 2004 03:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Nee, de Illuminati geloven, onder andere in waar Hitler zo'n overtuigde van was.

Hitler was een bezitter van het Boek der Doden, en zijn geloofsovertuiging was dat van deze chitauli..
De oudste religies beweren namelijk ook, dat het bloed van Ariers het enige bloed is, dat is te mengen met deze chitauli.

Je kan dan vast een heel verhaal bedenken bij Hitlers gedachten.

Verhalen gaan nog steeds dat hij een ver familielid van de (joodse) Rothschild zou zijn.

edit: Oh ja, dat komt omdat Ariers van Mars zouden komen, de 33degrees Metselaars.
Wat is er dan voor een verschil tussen ariers en niet ariers?
En waarom kunnen andere rassen zich niet mengen met chitauli?

En ver familie lid kan best. Iedereen is wel familie met elkaar, als je maar ver genoeg teruggaat.
  zondag 12 december 2004 @ 03:17:47 #11
94904 ExtremeKnowledge
pi_23914146
Oh de 4e dimensie..

Bepaalde wetenschappers beweren dat wanneer de tijd op een bepaalde snelheid gaat, wij ons in de 4e dimensie zullen bevinden.

De tijd is aan het versnellen. Duizenden jaren lang was de Schumann Resonantie oftewel de hartslag van de aarde 7.83 cyclussen per seconde. Het leger gebruikte deze SR als een erg accurate referentie. Maar sinds 1980 is deze resonantie langzaam aan het stijgen. Op dit moment zit hij al aan 12 cyclussen per seconde. Dit betekent dat de dagen nu nog maar 16 uur duren, in plaats van 24 uur.

Als dat waarheid zou zijn, zouden wij ons in 2012 echt in de 4e dimensie bevinden.
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 03:19:21 #12
94904 ExtremeKnowledge
pi_23914159
quote:
Op zondag 12 december 2004 03:17 schreef Knarf het volgende:

[..]

Wat is er dan voor een verschil tussen ariers en niet ariers?
En waarom kunnen andere rassen zich niet mengen met chitauli?

En ver familie lid kan best. Iedereen is wel familie met elkaar, als je maar ver genoeg teruggaat.
Ariers zouden de minst puren zijn, omdat de Annunaki al met ze experimenteerde op Mars.

Na de vernietiging van alle beschaving daar, vertrokken zij naar het Paradijs, de aarde .. en Mesopotamie (Babylon, het hof van Eden) werd gesticht.

De Annunaki zullen ze vanaf Nibiru gevolgt zijn, maar de macht van deze "wezens" zou reiken tot aan de poorten van de hemel ( de Pleijaden)
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 03:25:19 #13
94904 ExtremeKnowledge
pi_23914198
Wees je bewust van het feit dat de media gecontroleerd wordt door enkelen. Gebruik je onderscheidingsvermogen. Zoek de verborgen agenda's. Waarom wordt bepaalde informatie verspreidt? Wat is 'hun' agenda? Is het een geval van "probleem-reactie-oplossing"? Creëren 'zij' een probleem zodat 'wij' reageren en om een oplossing schreeuwen en bieden 'zij' dan daarna 'hun' oplossing aan? Onthoud dat de oplossing die zij bieden hetgeen is wat zij in de eerste plaats wilden!

Welterusten, slaap lekker.
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 12:45:43 #14
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_23916995
quote:
Op zondag 12 december 2004 03:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oh de 4e dimensie..

Bepaalde wetenschappers beweren dat wanneer de tijd op een bepaalde snelheid gaat, wij ons in de 4e dimensie zullen bevinden.

De tijd is aan het versnellen. Duizenden jaren lang was de Schumann Resonantie oftewel de hartslag van de aarde 7.83 cyclussen per seconde. Het leger gebruikte deze SR als een erg accurate referentie. Maar sinds 1980 is deze resonantie langzaam aan het stijgen. Op dit moment zit hij al aan 12 cyclussen per seconde. Dit betekent dat de dagen nu nog maar 16 uur duren, in plaats van 24 uur.

Als dat waarheid zou zijn, zouden wij ons in 2012 echt in de 4e dimensie bevinden.
Dus de resonatie van de aarde gaat sneller. Niet de tijd. Een dag (omloop van de aarde) duurt nog steeds ongeveer 24 uur.
Maar wat is dan deze resonantie, hoe kan ik dit meten?
  zondag 12 december 2004 @ 12:49:55 #15
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_23917087
quote:
Op zondag 12 december 2004 03:19 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Ariers zouden de minst puren zijn, omdat de Annunaki al met ze experimenteerde op Mars.

Na de vernietiging van alle beschaving daar, vertrokken zij naar het Paradijs, de aarde .. en Mesopotamie (Babylon, het hof van Eden) werd gesticht.
Dus er waren al ariers voor de stichting van het paradijs. Alleen zaten deze niet op aarde maar op mars?
[quote]
De Annunaki zullen ze vanaf Nibiru gevolgt zijn, maar de macht van deze "wezens" zou reiken tot aan de poorten van de hemel ( de Pleijaden)
[/quote
Niburu is toch die planeet met een eliptische baan, die een omloop tijd heeft van 3600 jaar. Door deze baan is de planeet meestal ver verwijderd van de aarde, maar om de zoveel tijd erg dichtbij.
Dit klopt toch?
Mijn vraag is dan weer hoe daar leven is ontstaan? De omstandigheden zijn erg slecht. Eens in dezoveel tijd is het er erg warm (20C, net als op aarde), maar meestal is het er erg koud (-230C, net als op pluto). Dat er nu een beschaving woont, zou misschien nog kunnen, maar er kan geen leven zijn ontstaan.
  zondag 12 december 2004 @ 18:05:57 #16
94904 ExtremeKnowledge
pi_23923870
Nee, ik kan je daar ook geen antwoord op geven.. Ik weet echt niet hoe dat gekomen is, en wellicht is het leven daar ook van ergens anders.

De planeet zou inderdaad een elliptische baan hebben van 3600 jaar.. Enkel was in de Babylonische geschriften te lezen, dat hij gebotst moet zijn met een andere planeet..

Ik denk daarom dat de planeet niet geheel meer intact kan zijn, en ik denk ook dat hij een lichte afwijking heeft..

Een vriend van mij heeft geholpen met de berekening van de baan, en met behulp van gebeurtenissen in de oudheid en de afwijking van 2. ??? graden kwam hij uiteindelijk uit op het getal 2012..

Dat was het moment voor mij, het begin van een stapel informatie, die de bibliotheek in ons dorp in no time zou kunnen vervangen.

Maar, de Olteken zeiden dat men Goud nodig had om de atmosfeer te bewerken, zodat hun volk zou overleven op Nibiru..

Hoe men hier goud voor gebruikte, is een goeie vraag.. wellicht is het als geleider gebruikt.. wellicht is er een chemische reactie mogelijk..

Er waren inderdaad Ariers, tijdens de creatie van Adam en Eva.

In de bijbel wordt erover gezegd: En Reuzen wandelden over de aarde..
Dat is ook een gebrekkige vertaling, als je het letterlijk zou nemen zou het zijn: En de Nefilim waren op aarde.

De echte ariers, waren de Titanen, mannen van 2,5 tot 3m hoog, blond haar, en blauwe ogen.

Zij waren de eerste bezoekers,. niet van aarde, die Afrika bezochten.. Er is toen ook een naam voor de Blonde bezoeker bedacht, en die naam dragen wij Europeanen nog steeds als bezoekers van Afrika.

Maar Ariers, waren niet de enige "aliens". de Ariers waren enkel de 33 graden metselaars van Mars..
Die ons de kennis van het agrarische, en het metselen leerden.

Er waren ook nog "machtige" wezens, strijders die het durfden op te nemen tegen de Annunaki en hun Chitauli.

Zij staan nu nog bekend, als de ridders van het Heldere licht.
Jahweh, was de strijder die de valse goden afslachtte.

[ Bericht 11% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 12-12-2004 18:41:38 ]
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 18:07:53 #17
94904 ExtremeKnowledge
pi_23923912
quote:
Op zondag 12 december 2004 12:45 schreef Knarf het volgende:

[..]

Dus de resonatie van de aarde gaat sneller. Niet de tijd. Een dag (omloop van de aarde) duurt nog steeds ongeveer 24 uur.
Maar wat is dan deze resonantie, hoe kan ik dit meten?
De omloop van de aarde, dus het licht en donker worden, zal nog steeds 24 uur lijken te duren.

Voor je gevoel gaat het echter sneller, en er kunnen ook minder dingen gedaan worden in die 24uur.

Het duurt dus geen 24 uur, maar 24 kleiner wordende vakjes van wat ooit een uur was.
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 19:35:10 #18
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_23925624
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Nee, ik kan je daar ook geen antwoord op geven.. Ik weet echt niet hoe dat gekomen is, en wellicht is het leven daar ook van ergens anders.

De planeet zou inderdaad een elliptische baan hebben van 3600 jaar.. Enkel was in de Babylonische geschriften te lezen, dat hij gebotst moet zijn met een andere planeet..

Ik denk daarom dat de planeet niet geheel meer intact kan zijn, en ik denk ook dat hij een lichte afwijking heeft..

Een vriend van mij heeft geholpen met de berekening van de baan, en met behulp van gebeurtenissen in de oudheid en de afwijking van 2. ??? graden kwam hij uiteindelijk uit op het getal 2012..
Ik dacht altijd dat Niburu dit jaar langs zou komen. Daar wezen alle geschriften op. Nu is dat natuurlijk niet gebeurd. Dus nu gaan we deze gebeurtenis ook maar aan 2012 toeschrijven?

En wat voor afwijking heeft hij nu dan?
quote:
Dat was het moment voor mij, het begin van een stapel informatie, die de bibliotheek in ons dorp in no time zou kunnen vervangen.

Maar, de Olteken zeiden dat men Goud nodig had om de atmosfeer te bewerken, zodat hun volk zou overleven op Nibiru..

Hoe men hier goud voor gebruikte, is een goeie vraag.. wellicht is het als geleider gebruikt.. wellicht is er een chemische reactie mogelijk..
Als geleider kan ik het mij nog voorstellen (er is bijna geen betere geleider). Chemische reactie niet, het is niet voor niets een edelmetaal.
quote:
Er waren inderdaad Ariers, tijdens de creatie van Adam en Eva.
Ariers zijn dus geen 'blanken'?
En hoezo tijdens de creatie van adam en eva. Zij waren de eerste mensachtigen (tenminste volgens de bijbel). Dat er later 'reuzen' zouden zijn, kan best, maar die waren niet beschreven in het scheppingsverhaal.
(Ik ben agnost, dus ik geloof niet in de bijbel. Ik weet alleen ook niet zeker of het echt niet waar is ).
quote:
In de bijbel wordt erover gezegd: En Reuzen wandelden over de aarde..
Dat is ook een gebrekkige vertaling, als je het letterlijk zou nemen zou het zijn: En de Nefilim waren op aarde.

De echte ariers, waren de Titanen, mannen van 2,5 tot 3m hoog, blond haar, en blauwe ogen.

Zij waren de eerste bezoekers,. niet van aarde, die Afrika bezochten.. Er is toen ook een naam voor de Blonde bezoeker bedacht, en die naam dragen wij Europeanen nog steeds als bezoekers van Afrika.
Sorry hier kan ik echt niets mee
quote:
Maar Ariers, waren niet de enige "aliens". de Ariers waren enkel de 33 graden metselaars van Mars..
Die ons de kennis van het agrarische, en het metselen leerden.
Huh, sinds wanneer hebben 33e graads metselaars met metselen te maken?
quote:
Er waren ook nog "machtige" wezens, strijders die het durfden op te nemen tegen de Annunaki en hun Chitauli.

Ik heb zo'n idee dat jij alle complot verhalen een beetje door elkaar aan het husselen bent.
  zondag 12 december 2004 @ 20:02:56 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23926289
quote:
Op zondag 12 december 2004 03:08 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
HeyFreak, de eerste 2 posts van Deel 1 ook zijn er veel andere topics over..

Compact gezegd, bestaat de Illuminati uit de NWO, de vrijmetselaars-groepen, de druiden, de Bilderberg conferentie, de Trilaterale commissie..
om even wat misverstanden uit de weg te helpen , zal ik voor de laatste keer op een post mededelen dat de NWO geen organisatie is , maar een machtsverplaatsing , een nieuwe orde , klinkt mischien geil voor de conspiracy *theoristen* het is een doodnormaal iets , dat elke 100 jaar voltrekt , het punt is dat deze keer het op een afgedwongen en tyrannieke manier gaat gebeuren
quote:
De grote leiders hiervan zouden dhr Rotschild en dhr Rockefeller zijn.
Het Europese koningshuis zou ook erg hoog geplaatst zijn, zo is bijvoorbeeld wijlen prins Bernhard oprichter geweest van de Bilderberg groep.
de rothschild familie was machtiger dan god , eigenlijk waren ze god op deze wereld , ze controleren nu nog al het geld op deze wereld
rockefeller is een masonic machtpost , een van de hogere elite organisaties
bernhard is ook nazi geweest , en wel meer , de positie van bernhard was niet zo groot als sommigen denken , ronduit gezegt is hij gewoon gebruikt.
quote:
De Illuminati (verlichtten) is uiteraard een echt bestaande groep (losstaande van de suggestie of het waar is of niet wat ze geloven).
dat is niet 100% met zekerheid te zeggen , maar er is wel genoeg materiaal om het te verwachten
quote:
De Christenen noemen de Illuminati "satanisten" omdat men de Verlichting aanhangt (lucifer, de brenger van licht, wat bij modern-christenen gevaarlijk overkomt)
dat klopt maar vergeet er niet bij te vermelden , dat het satanisten woordje de christennen ook goed uitkomt bij de verdeling en dan vooral *hun kant is de goede kant* erboven.
je concurent erger dan jou over laten komen verkoopt goed.
quote:
.

De Chitauli - Annunaki - Elohim, de bezoekers uit de lucht.. daarentegen worden door veel oude beschavingen beschreven.. en tegenwoordig door een hoop geinteresseerde filosofen, onderzoekers, en natuurlijk de nodige fantasten.
de chitauli is meest waarschijnlijk disinfo , de elohim waren de zonen van de goden , en de annunaki de goden , afstammende van alla-lu en annu die prinsen waren van een anderre wereld , de lucht voor de mensen.
sommige mensne houden ervan met hun gave fantasy te schrijven geld te verdienen , en interreseren zich niet voor de geschiedenis , ze denken in het nu , dit soort mensen verneuken het voor de geschiedenis , en maken de geschiedenis belachelijk , zoals je aan deel 1 al kon zien , zijn er al genoeg mensne die er liever lol om maken dan daadwerkelijk onderzoek te plegen , onder het excuus dat het onwaarschijnlijk klinkt , wat een nutteloos bestaan moet een mens wel niet hebben als het de geschiedenis negeert , voor een leugen , men word met open ogen bedrogen , zo complex , niet uit te leggen.
quote:
Stel ze je maar voor als "reptielen/ duivels/ aliens/" overigens zouden de bekende "greys" slaven van deze Chitauli zijn.. maar dat heb ik enkel beweerd zien worden door Credo Mutswa (zulu sjamaan) en Arizona Wilder (ingewijdde Illuminati)
de grey en de blue zijn een ras *gecreeerd* door de annunaki
het waren origineel mensachtigen maar mee gereisd als slaven , en daardoor is hun uiterlijk over de generaties vervormd , als je de modellen goed bekijkt en het effect wat generaties in de ruimte op je heeft , zie je vanzelf in dat dit het geval was.
daarbij is de magnetische kracht van een zogenaamd.. schip al genoeg om je *mits je er veel mee werkt of in dit geval vliegt* behoorlijk buitenaards te doen overkomen.

mensen willen het niet weten , dus het is nutteloos in discussie te gana met mensen die er lol om maken , en dan roepen dat ze achter de psyche willen komen waarom jij dan *deze onzin* zoals het word genoemd , gelooft , alsof de mensen die hier onderzoek in doen of al kennis hebben zich moeten lenen voor een indoctrinatie voor de ander.

het is een ingewikkelde wereld , en weinig mensen zullen dit snappen
weinig mensen zullen *dit* wat ik hier tiep al snappen
weinig mensen zullen ooit uberhaupt wat snappen.
als reden toch te kunnen mee praten post men daarom vaak op je grammatica , of als voorbeeld :

het is niet waar , het is onwaarschijnlijk , jullie zijn gek , hahaha , wat een onzin , de wetenschap blabla , de bijbel blabla , je moet dit en dat zien (zintuigen er bij nemen zijn erg populair atm)

ik kan hier wel uren en uren over door tiepen , en er dingen tegenover zetten.

als het simpelle : wat men ziet is niet perse wat er is , de hersennen in combinatie met ogen vertalen maar een bepaald voor ons ontvangbaar frequentie/materie

zoals ik al zei , er is teveel ,
en met tegenwerking kom je er niet.

dat is de reden dat ik , wacht.

groeten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 12 december 2004 @ 20:08:27 #20
94904 ExtremeKnowledge
pi_23926437
2012, hij wijkt immers een paar graden af, door die leuke botsing.

en 2012 is wereldwijd ook best bekend:)

Mayas, Olteken, paragnosten, astrologen.. de vreemdste mensen hebben er iets mee.

33 graads metselaars, betekent: de metselaars van 33 graden, dus, 33 graden van ons af
= Mars.

haha, in het bijbel verhaal, staat voor de schepping van de mensen, een verhaal over buitenaardse wezens op aarde.

Daarover staat " Er waren Reuzen op Aarde"

Dat was vele jaren voor de creatie van het paradijs.

Kijk, Het verhaal gaat, dat deze Titanen van mars, naar de aarde zijn gevolgd..

Op De aarde hebben zij een paradijs gesticht, na de vernietiging van de beschaving op mars..
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 20:11:18 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23926511
quote:
fout , jahwe was yehovah ,..een heerser die de heersers van egypte afslachten , - een oorlog waar de aarde geen begrip voor heeft gehad (net als de oorlogen in het oude india overigens)
waarom denk je dat de heersers trouwens met columbus naar india wilden?
en het beloofde land in amerika dachten te hebben gevonden...

, als je de geschiedenis wilt uit leggen verzin er dan alsjeblieft niet onzin bij.
bedankt.
  zondag 12 december 2004 @ 20:11:34 #22
94904 ExtremeKnowledge
pi_23926520
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

om even wat misverstanden uit de weg te helpen , zal ik voor de laatste keer op een post mededelen dat de NWO geen organisatie is , maar een machtsverplaatsing , een nieuwe orde , klinkt mischien geil voor de conspiracy *theoristen* het is een doodnormaal iets , dat elke 100 jaar voltrekt , het punt is dat deze keer het op een afgedwongen en tyrannieke manier gaat gebeuren
[..]

de rothschild familie was machtiger dan god , eigenlijk waren ze god op deze wereld , ze controleren nu nog al het geld op deze wereld
rockefeller is een masonic machtpost , een van de hogere elite organisaties
bernhard is ook nazi geweest , en wel meer , de positie van bernhard was niet zo groot als sommigen denken , ronduit gezegt is hij gewoon gebruikt.
[..]

dat is niet 100% met zekerheid te zeggen , maar er is wel genoeg materiaal om het te verwachten
[..]

dat klopt maar vergeet er niet bij te vermelden , dat het satanisten woordje de christennen ook goed uitkomt bij de verdeling en dan vooral *hun kant is de goede kant* erboven.
je concurent erger dan jou over laten komen verkoopt goed.
[..]

de chitauli is meest waarschijnlijk disinfo , de elohim waren de zonen van de goden , en de annunaki de goden , afstammende van alla-lu en annu die prinsen waren van een anderre wereld , de lucht voor de mensen.
sommige mensne houden ervan met hun gave fantasy te schrijven geld te verdienen , en interreseren zich niet voor de geschiedenis , ze denken in het nu , dit soort mensen verneuken het voor de geschiedenis , en maken de geschiedenis belachelijk , zoals je aan deel 1 al kon zien , zijn er al genoeg mensne die er liever lol om maken dan daadwerkelijk onderzoek te plegen , onder het excuus dat het onwaarschijnlijk klinkt , wat een nutteloos bestaan moet een mens wel niet hebben als het de geschiedenis negeert , voor een leugen , men word met open ogen bedrogen , zo complex , niet uit te leggen.
[..]

de grey en de blue zijn een ras *gecreeerd* door de annunaki
het waren origineel mensachtigen maar mee gereisd als slaven , en daardoor is hun uiterlijk over de generaties vervormd , als je de modellen goed bekijkt en het effect wat generaties in de ruimte op je heeft , zie je vanzelf in dat dit het geval was.
daarbij is de magnetische kracht van een zogenaamd.. schip al genoeg om je *mits je er veel mee werkt of in dit geval vliegt* behoorlijk buitenaards te doen overkomen.

mensen willen het niet weten , dus het is nutteloos in discussie te gana met mensen die er lol om maken , en dan roepen dat ze achter de psyche willen komen waarom jij dan *deze onzin* zoals het word genoemd , gelooft , alsof de mensen die hier onderzoek in doen of al kennis hebben zich moeten lenen voor een indoctrinatie voor de ander.

het is een ingewikkelde wereld , en weinig mensen zullen dit snappen
weinig mensen zullen *dit* wat ik hier tiep al snappen
weinig mensen zullen ooit uberhaupt wat snappen.
als reden toch te kunnen mee praten post men daarom vaak op je grammatica , of als voorbeeld :

het is niet waar , het is onwaarschijnlijk , jullie zijn gek , hahaha , wat een onzin , de wetenschap blabla , de bijbel blabla , je moet dit en dat zien (zintuigen er bij nemen zijn erg populair atm)

ik kan hier wel uren en uren over door tiepen , en er dingen tegenover zetten.

als het simpelle : wat men ziet is niet perse wat er is , de hersennen in combinatie met ogen vertalen maar een bepaald voor ons ontvangbaar frequentie/materie

zoals ik al zei , er is teveel ,
en met tegenwerking kom je er niet.

dat is de reden dat ik , wacht.

groeten.
Leuk dat je ook het stukje over de Greys vermeldt..

De nieuw-christenen in Amerika beweren, dat deze Greys zelfs een "fake" terugkeer van de Messias voor ons in petto hebben.
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 20:14:02 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23926575
dat is best mogelijk.
pi_23926629
Nou... Wie wint dan??

Ik heb me geld nog steeds op zak.. Voorlopig weet ik nog niet waarop ik moet inzetten...
Wat is de ware definitie van niets?
  zondag 12 december 2004 @ 20:17:21 #25
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_23926632
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:08 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
2012, hij wijkt immers een paar graden af, door die leuke botsing.

en 2012 is wereldwijd ook best bekend:)
Tja, toen hij in 2004 niet kwam, is er weer wat bij verzonnen.
quote:
Mayas, Olteken, paragnosten, astrologen.. de vreemdste mensen hebben er iets mee.

33 graads metselaars, betekent: de metselaars van 33 graden, dus, 33 graden van ons af
= Mars.
Dus nu weer geen metselaars, die met stenen en specie sjouwen.
En ik wil graag een link over die 33 graden. Want dit is een vastaand feit, wat door iedereen berekend moet kunnen worden.
quote:
haha, in het bijbel verhaal, staat voor de schepping van de mensen, een verhaal over buitenaardse wezens op aarde.

Daarover staat " Er waren Reuzen op Aarde"

Dat was vele jaren voor de creatie van het paradijs.
Nope, Reuzen komen pas in Genesis 6 voor:
Genesis 6
1 En het geschiedde, als de mensen op den aardbodem begonnen te vermenigvuldigen, en hun dochters geboren werden,
2 Dat Gods zonen de dochteren der mensen aanzagen, dat zij schoon waren, en zij namen zich vrouwen uit allen, die zij verkozen hadden.
3 Toen zeide de HEERE: Mijn Geest zal niet in eeuwigheid twisten met den mens, dewijl hij ook vlees is; doch zijn dagen zullen zijn honderd en twintig jaren.
4 In die dagen waren er reuzen op de aarde, en ook daarna, als Gods zonen tot de dochteren der mensen ingegaan waren, en zich [kinderen] gewonnen hadden; deze zijn de geweldigen, die van ouds geweest zijn, mannen van name.

Oftewel, de mensen waren er allang.
quote:
Kijk, Het verhaal gaat, dat deze Titanen van mars, naar de aarde zijn gevolgd..

Op De aarde hebben zij een paradijs gesticht, na de vernietiging van de beschaving op mars..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')