quote:Op donderdag 16 december 2004 18:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Had ik er al neergezet
Betekent exact het zelfde
Nieuwe orde van de eeuwen.
Hoe durf je hier een department of official history betekenis van de PIRAMIDE neer te zetten.
Even opletten mannetje
Het stukje wat je daar neerzet is pure indoctrinatie, designed by those who gave us freedom? kom op zeg, !
... en deze drogreden noemen we wel "de valse vergelijking", in combinatie met het stijlmiddel "de rhetorische vraag"quote:Op donderdag 16 december 2004 18:49 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Begrijp je dat niet?
Als een moord-bende voor je ogen 5 mensen neerschiet, dan ga je ook niet een verhaaltje dat die bende aan jou ophangt dat het niet zo is, geloven als waarheid.
WoW!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[afbeelding]
Pentagram in Stratenplan WASHINGTON DC
Wist je dat je in elke stad wel zo iets kunt vinden?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[afbeelding]
Pentagram in Stratenplan WASHINGTON DC
In vaktaal noemen we het metaforen.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:14 schreef Phooka het volgende:
[..]
... en deze drogreden noemen we wel "de valse vergelijking", in combinatie met het stijlmiddel "de rhetorische vraag"
Wist je dat je in heel veel bioscoopfilms wel aliens tegenkomt?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wist je dat je in elke stad wel zo iets kunt vinden?
Ik zie er niet veel, maar ik geloof je best. Waarom vraag je dat?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:18 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Wist je dat je in heel veel bioscoopfilms wel aliens tegenkomt?
Ik mag hieruit opmaken dat jij erbij was toen over het zegel of die andere symbolen beraadslaagd werd? Want anders is dit een vrij zinloze opmerking, en ook nog stemmingmakerij.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:49 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Begrijp je dat niet?
Als een moord-bende voor je ogen 5 mensen neerschiet, dan ga je ook niet een verhaaltje dat die bende aan jou ophangt dat het niet zo is, geloven als waarheid.
quote:"If you aren't with us you are with the terrorists!"
-- Bush, 2001
"If you aren't with us you are against us!"
-- Hitler, 1939
In de vaktaal van de archeologie, zeker?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
In vaktaal noemen we het metaforen.
Als je leest, waar dit allemaal over gaat, zal je te weten komen dat dat de manier is hoe men te werk gaat.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zie er niet veel, maar ik geloof je best. Waarom vraag je dat?
Ik ben tot de conclusie gekomen dat die weinig indruk op je zullen maken.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:27 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Phooka waar blijven de tegenargumenten
Wat ik vooral geleerd heb van die film, is dat mensen vroeger veel mooier waren dan nu!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, en in deze film kun je zien dat zij ons wel degelijk vrij hebben gemaakt:
[afbeelding]
Dan zal je toch echt beter moeten lezen knaapie.. of je inzichten verbredenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:31 schreef Phooka het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat die weinig indruk op je zullen maken.
(Bovendien, ik heb jou ook nog geen steekhoudend argument zien posten.)
Ja, tof man! Dan hebben we drie militaristische dictaturen waar een mensenleven niets voorstelt! Met 150 miljoen doden erbij! Want vrijheid wordt overschat.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Amerika had van mij wel verslagen mogen worden door de jappanners, dan hadden de russen ze wel weggehouden.
Hadden we ook geen oppermachtige new world order gehad.
Wel, meid - als jij je dan eens braaf concentreert op het bestuderen van dingen als het geven van goede referenties, gedegen onderzoek, en als je je, zoals je zelf zegt, 'open zou stellen' voor wat critici van deze ideeen zeggen, dan wil ik best nog een keer met je praten - tot nu toe hebben de sites me alleen nog maar lachstuipen bezorgd...quote:Op donderdag 16 december 2004 19:33 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Dan zal je toch echt beter moeten lezen knaapie.. of je inzichten verbreden
Probeer niet vast te houden aan de regeltjes die je geleerd hebt. Probeer je eens open te stellen, voor de suggestie dat het best eens zo kan zijn dan men je heeft geleerd, wat men wilde dat je kwam te weten.
Hé, ik heb een idee!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Bah, het begint alweer offtopic te raken.
Jeminee de gemiddelde belg lijkt echt intelligenter dan de gemiddelde Nederlander.
Zal wel komen omdat we in het land van Europa- illuminati oprichter himself wonen, Willem van Oranje.
Op het gebruik van denigrerende woorden heb jij volstrekt geen recht.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:33 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Dan zal je toch echt beter moeten lezen knaapie.
www.alleswaarwwwvoorstaatiswwwwaar.behalvedanamerikaanseoverheidssites.orgquote:of je inzichten verbreden
Probeer eens af te komen van de hinderlijke gewoonte aan te nemen dat dit niet geldt voor de ''anti-overheids activisten.''quote:Probeer je eens open te stellen, voor de suggestie dat het best eens zo kan zijn dan men je heeft geleerd, wat men wilde dat je kwam te weten.
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
www.alleswaarwwwvoorstaatiswwwwaar.behalvedanamerikaanseoverheidssites.org
1: Jij bepaalt niet wat mijn recht is, we leven niet in een fascistische maatschappijquote:Op donderdag 16 december 2004 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Op het gebruik van denigrerende woorden heb jij volstrekt geen recht.
[..]
www.alleswaarwwwvoorstaatiswwwwaar.behalvedanamerikaanseoverheidssites.org
[..]
Probeer eens af te komen van de hinderlijke gewoonte aan te nemen dat dit niet geldt voor de ''anti-overheids activisten.''
Je voegt zowieso al niet veel toe aan het topic, dus dat hoef je er niet bij te zeggen.quote:
Teehee! Dat komt zeker omdat ik een non-believer ben? Of lid van 'the government'?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:45 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Je voegt zowieso al niet veel toe aan het topic, dus dat hoef je er niet bij te zeggen.
Och - de ideeen zijn min of meer (eerder meer) hetzelfde als wat jij verkondigt... Het lijkt er dus op dat je zélf in desinformatie gelooft. (Of hoe je het wil noemen - ik zal het etiket 'nonsens' nog maar niet van stal halen)quote:Op donderdag 16 december 2004 19:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dude SITCHIN is een Des informateur..
Het gaat over David Icke, die zelf ook benadrukt dat Sitchin in het complot zit.
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
En die andere link is helemaal lachwekkend.
Ik ben zeker te laat met het melden dat dat hier niet gewenst is hč?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:49 schreef Phooka het volgende:
[..]
Ach, als het dan toch linkje-slingeren wordt:
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:57 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
*zucht, laat maar ik hoef je niet te overtuigen.
Nonsens! zei men tegen Noach, er zal nooit een vloed komen!
Even verderop staat ook dat het symbool voor de zon helemaal niet overeenkomt met het symbool dat op het zegel staat. Op zich neemt dat natuurlijk niet weg waarom die aliens dan niet gezegd hebben wat de exacte relatieve groottes zijn van de planeten, of dat de Maan geen planeet is, of dat Saturnus ringen heeft (<- die wil je er overigens bij hebben om de planeet te kunnen herkennen).quote:Op donderdag 16 december 2004 20:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik kom gelijk al grote fouten tegen in dat verhaaltje op die mooie site van je:
Wat daar staat klopt dus niet, de zon is namelijk afgebeeldt als een ster in het midden.
De maan is afgebeeldt als extra planeet, omdat het zo groot leek vanaf de aarde, en met het een beetje als het kindje van de aarde zag.
De planeten zijn verder alleen maar afgebeeldt, why the F**Ck zou men Manen van Saturnus of Jupiter op de foto willen, het gaat over planeten!.
De belangrijkste hemellichamen, die ook "goden-namen" kregen.
Mkee - geen links...quote:Op donderdag 16 december 2004 20:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben zeker te laat met het melden dat dat hier niet gewenst is hč?.
En doe eens wat vriendelijker tegen elkaar..
Verwijs je door naar het topic, waar je de directe vergelijking kan zien, met de wiskundige bepaling van ons zonnestelsel.. en dat plaatjequote:Op donderdag 16 december 2004 20:05 schreef Phooka het volgende:
[..]
Even verderop staat ook dat het symbool voor de zon helemaal niet overeenkomt met het symbool dat op het zegel staat. Op zich neemt dat natuurlijk niet weg waarom die aliens dan niet gezegd hebben wat de exacte relatieve groottes zijn van de planeten, of dat de Maan geen planeet is, of dat Saturnus ringen heeft (<- die wil je er overigens bij hebben om de planeet te kunnen herkennen).
Een andere verklaring is bv. dat dit een sterrenbeeld is...
Ik weet dat er genocides hebben plaatsgevonden - en ik vind het bijzonder gevaarlijk als mensen de geschiedenis verdraaien door het af te schuiven op 'Illuminati' of 'Aliens' of wat ook maar.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Wat zou jij doen, wanneer je wist dat het waar zou zijn.. massale genocides.. Sorry hoor je zou minstens wat begrip moeten tonen met het feit dat ik niet akkoord ga met bronnen uit de hand van skeptici die altijd de wereld dom proberen te houden.
Kijk, dat is dus nonsens - dat plaatje ziet er niet exact uit zoals ons zonnestelsel. Het is op z'n hoogst een symbolische voorstelling - en zelfs daarvoor zijn de bewijzen summier.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:08 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Verwijs je door naar het topic, waar je de directe vergelijking kan zien, met de wiskundige bepaling van ons zonnestelsel.. en dat plaatje
Exact gelijk, behalve de positie van de planeet die een botsing zou hebben gehad met nibiru
Hou nou op, je hebt nog 54 bronnen te weerleggen, ik zou maar snel naar de volgende gaan.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:12 schreef Phooka het volgende:
[..]
Kijk, dat is dus nonsens - dat plaatje ziet er niet exact uit zoals ons zonnestelsel. Het is op z'n hoogst een symbolische voorstelling - en zelfs daarvoor zijn de bewijzen summier.
Hahahaha - ik vroeg me al af of je die opmerking zou gaan maken. Die andere 54 laat ik wel effe aan anderen over; het is voor mij zo tijd om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Hou nou op, je hebt nog 54 bronnen te weerleggen, ik zou maar snel naar de volgende gaan.
Dan is het maar een symbolische vergelijking, ik vind het wel vergezocht dat je er een sterrenbeeld in ziet
¨quote:Op donderdag 16 december 2004 19:43 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
1: Jij bepaalt niet wat mijn recht is, we leven niet in een fascistische maatschappij
2: overheidssites verklaringen niet graag negatieve dingen over de eigen overheid
3: Anti overheids-activisten hebben vaak goeie reden om anti overheids activist te worden
Heb je al eens een realistichse representatie van het zonnestelsel gezien? Of van het Aarde-maan stelsel?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja, ik vind het er zo ongelooflijk veel op lijken:)
Het lijkt me ook dat zoiets veel minder speciaal zou zijn, ik bedoel dit is zo ongeveer het enige wat terug gevonden is op dat gebied.
Het lijkt me persoonlijk sterk als dat dan gewoon een willekeurig sterrenbeeld zou zijn.
Verder klopt het wel ongeveer, het kleine stipje bij de aarde inclusief.
1. Nee niet de Japanners, ik had gewild dat men amerika had neergeslagen, en dan zelf neergeslagen zou worden in een oorlog door de Sovjetunie.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
¨
1. En net had je nog liever gezien dat de Japanners wonnen? Bovendien heb je de mensen die aan deze discussie meedoen, eerder al bijkans het recht ontzegd hoor en wederhoor toe te passen.
´´Fascistische maatschappij´´...ronkende woorden.
2. Ja, dat begrijpt een kind. Dat wil niet zeggen dat het allemaal leugens zijn of weggewimpeld kunnen worden.
3.Ja, en vaak ook niet. Hoe dan ook is kritische zin geboden.
ja, en dit was de wiskundige, een wiskundig voorbeeld van hoe de ligging ongeveer is (ook al klopt het natuurlijk nooit kwa grootte, jupiter is vele honderden keren groter dan de aarde)quote:Op donderdag 16 december 2004 20:25 schreef Phooka het volgende:
[..]
Heb je al eens een realistichse representatie van het zonnestelsel gezien? Of van het Aarde-maan stelsel?
O ja, de USSR was een stuk beter dan het Keizerrijk Japan! Daar werden antioverheidsactivisten gedoogd! Dan konden we fijn gaan beeldhouwen in Siberie en tankgrachten graven in Mantsjoerije!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:37 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
1. Nee niet de Japanners, ik had gewild dat men amerika had neergeslagen, en dan zelf neergeslagen zou worden in een oorlog door de Sovjetunie.
Zodat Europa nu aan de macht was, niet de NWO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |