abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24445065
I Feel you
  vrijdag 7 januari 2005 @ 14:42:19 #277
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_24451926
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:31 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
I Feel you
(off topic ... goed nummer is dat )
alhoewel ik het origineel van depeche mode nog niet vaak heb gehoord ..van placebo vind ik het ook een goede uitvoering
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_24466846
Ja en dan blijkt er tóch niks na de dood te zijn! Dan ben je mooi in de spreekwoordelijke aap gelogeerd met je spirualistische mambo jambo.
El duffo o muerte
pi_24470085
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:28 schreef EddyMR het volgende:
Ja en dan blijkt er tóch niks na de dood te zijn! Dan ben je mooi in de spreekwoordelijke aap gelogeerd met je spirualistische mambo jambo.
Jij snapt er totaal niets van he, tyfusmongooltje van me.

Heb je geen fijn leven gehad als je je NIET bezighoud met conspiracies? Ben je dan werkelijk de aap gelogeerd? WTF lul je, idioot.

Mijn verhaal komt erop neer dat de hele discussie over valse conspiracyprofeten en wie van hun gelijk heeft en wie niet dikke bullshit is, en dat je je beter wat meer met je echte leven gaat bezighouden..

Verder vind ik dat je een te grote mond hebt, ik zou me smoel maar houden tot je weet tegen wie je het hebt als ik jou was, kankerlijer.
Senatus Populus Que Romanus
pi_24470658
Ik denk dat je mijn opmerking een béétje verkeerd opvat, ik ben het namelijk op een zeker vlak met je eens. Wel typisch dat je gelijk alle mogelijke ziektes uit de kast trekt.
El duffo o muerte
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:08:20 #281
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_24471003
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:50 schreef EddyMR het volgende:
Ik denk dat je mijn opmerking een béétje verkeerd opvat, ik ben het namelijk op een zeker vlak met je eens. Wel typisch dat je gelijk alle mogelijke ziektes uit de kast trekt.
hmm dat zie ik helaas vaker in diverse topics de laatste tijd
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zondag 9 januari 2005 @ 12:47:59 #282
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_24482250
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:22 schreef Nynex het volgende:

[..]

Mijn verhaal komt erop neer dat de hele discussie over valse conspiracyprofeten en wie van hun gelijk heeft en wie niet dikke bullshit is, en dat je je beter wat meer met je echte leven gaat bezighouden..
so true, dikwijls vraag ik me af: zou ik nu eens geen topic openen om alles op een rijtje te zetten, en te vragen wat nu écht waar is?
Dat er meer is dan je ziet geloof ik ook wel, maar soms gaat het toch echt te ver en wordt overal iets achter gezocht. Hebben we niet allemaal tijd teveel, zijn we eenzaam en houden we ons bezig met deze dingen om even te vluchten uit de werkelijkheid?

Zomaar even een kanttekening...
pi_24483584
quote:
Op zondag 9 januari 2005 12:47 schreef CrackerJack het volgende:
Hebben we niet allemaal tijd teveel, zijn we eenzaam en houden we ons bezig met deze dingen om even te vluchten uit de werkelijkheid?
Eigenlijk is dat meer toepasbaar op mensen die topics volgen die ze totaal ongeloofwaardig vinden, zelfs lachwekkend soms, én toch steeds de moeite nemen om iets te posten.

Anderen zitten met vragen nav gebeurtenissen, omdat de éenzijdig gegeven verklaring niet altijd bevredigend is. Dan zijn er idd een massa alternatieve verklaringen, maar daar moet ieder individu zelf in shiften.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 9 januari 2005 @ 19:19:45 #284
89763 spiritual
The ultimate style
pi_24488932
Allereerst wil ik mijn bewondering uitspreken over de kennis van sommige posters in deze thread. Vooral EK.

Ok, een tijd terug heb ik wat gelezen over de NWO en ik geloofde er maar weinig van. Nu heb ik me er wat meer in verdiept en geloof het wel. Best een schokkende gedachte eigenlijk. Ik heb nog wel een paar onduidelijkheden:

1. Stel, het lukt de NWO om 1 persoon aan de absolute macht te krijgen, wat dan? Wat staat er ons dan te wachten? Waarom zal die wereld er dan in de ogen van NWO (beter) zijn dan nu?

2. Waarom wil de illuminati 80% van de wereldbevolking vernietigen?

3. In deze tread wordt er vaak gesproken over greys enzo. Hebben die beesten geen eigen wil? Het zijn slaven van anunaki, maar helpen ze de illuminati ook mee? Heel het onderwerp greys is me erg vaag

4. Als de illuminati al zover geintergreerd is, wat kan er dan nu nog aan gedaan worden? Wat kunnen we doen om de plannen te dwarsbomen?

Ik vertrouw erop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden, gezien de informatie die jullie mij al rijker hebben gemaakt;)
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:52:46 #285
89763 spiritual
The ultimate style
pi_24523036
kom op EK voor jou moeten die vragen nietzo moeilijk zijn
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:02:51 #286
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24524087
Misschien stel je de verkeerde vragen?
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_24524173
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:38 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Niet voor niets wordt 2005 uitgeroepen tot een jaar van diepgaande internationale bewustzijnsverandering.
En zo was het ook voor 2004. En voor 2003. En voor 2002...

Overigens is het pas januari en dus ietwat vroeg om het nu al daartoe uit te roepen. Oh nee, die Illuminati-lieden zijn in het spel, dan kan het wel.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_24528397
Eigenlijk zou ik de vragen van Spiritual ook graag beantwoord zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:56:18 #289
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_24532976
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:30 schreef Hallulama het volgende:
Proost!

Potje voetbal?
Reptilians en de illuminati komen niet voor het voetbal.
Wanna see a joke, check a look-a-like
  woensdag 12 januari 2005 @ 20:20:45 #290
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24536609
quote:
Op zondag 9 januari 2005 19:19 schreef spiritual het volgende:
Allereerst wil ik mijn bewondering uitspreken over de kennis van sommige posters in deze thread. Vooral EK.

Ok, een tijd terug heb ik wat gelezen over de NWO en ik geloofde er maar weinig van. Nu heb ik me er wat meer in verdiept en geloof het wel. Best een schokkende gedachte eigenlijk. Ik heb nog wel een paar onduidelijkheden:

1. Stel, het lukt de NWO om 1 persoon aan de absolute macht te krijgen, wat dan? Wat staat er ons dan te wachten? Waarom zal die wereld er dan in de ogen van NWO (beter) zijn dan nu?

2. Waarom wil de illuminati 80% van de wereldbevolking vernietigen?

3. In deze tread wordt er vaak gesproken over greys enzo. Hebben die beesten geen eigen wil? Het zijn slaven van anunaki, maar helpen ze de illuminati ook mee? Heel het onderwerp greys is me erg vaag

4. Als de illuminati al zover geintergreerd is, wat kan er dan nu nog aan gedaan worden? Wat kunnen we doen om de plannen te dwarsbomen?

Ik vertrouw erop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden, gezien de informatie die jullie mij al rijker hebben gemaakt;)
1: http://www.iscommunity.nl/hidden.htm

Daar heb ik een filmpje staan, hoe men de mannen John D Rockefeller, en Rothschild aan de macht hebben gekregen.

Echt geld, wordt omgewisseld voor "nep-geld" (credit cards).

Bijvoorbeeld, handel wordt gedreven met Mexico vanuit amerika... het geld wat naar mexico toe gaat.. is gewoon een getal in een computer..VALS GELD, van de wereldbank.
Daar worden de produkten van gekocht.. en dit wordt dan weer witgewassen op de manier van:

De Amerikaanse consument koopt dit produkt met echt geld.

2: Men zou een deal hebben, om 75% van de aarde weg te geven, en 25% (de VS) voor zichzelf te houden.

Tevens willen de hoogste "vrijmetselaars" een totale arische staat. De wereldbevolking MOET worden teruggebracht naar minder dan 500 miljoen.

Totale controle is dan mogelijk.

1 leider, en een massa aan ondersteunenden.. het "fascisme" is de sterkste regeringsvorm... Het is afkomstig van een mix tussen het Jezuitisme en het Zionisme.

3: De greys, volgens het verhaal van meerdere Conspiracy Theoristen, die deze dingen openbaar durven te claimen... Maar ook volgens het verhaal van Credo Mutswa, de Zulu Sjamaan:

De Greys zijn gewoon mensen, de greys zijn mensen.. die al zo lang slaaf zijn van deze "chitauli/annunaki", Het leven in de donkere wereld (grotten, verstoppen) heeft ze zo toegetakeld, dat hun lichamen verbleekt zijn.. zij niet meer kunnen zien in het daglicht.

Zij gebruiken een soort van ovaalvormige "zonnebrillen" om te kunnen zien in het daglicht.

extra: De Christenen in de V.S. zijn er van overtuigd dat de "greys" een terugkeer van de messias zullen faken VOOR het jaar 2012.

4: Als ze zover geintegreerd zijn, is wellicht totale disclosure de enige oplossing.. wellicht kan de bijenkorf weggehaald worden met behulp van een 10.000 tegen 1 tegenstand.

Maar wellicht zal het zijn zoals Rothschild dat zei:" Jullie Amerikanen zullen leren, wat het is om ECHT geen rechten meer te hebben!".

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 12-01-2005 20:42:22 ]
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_24537693
Ivm die 75/25 deal met de VS ... hoe zit het dan met die recente 'berichten' op Indiadaily over die UFO's en eventuele contacten met India en China ? Er zou daar een 'terugkeer' voorbereid worden ... Wie komt er dan ?
Blijkbaar is het niet alleen de VS dus.
En dan het oud verhaal van Niburu die terugkomt met zijn Annunaki (cfr. http://1anunnaki.com/).
En hier op aarde zouden zelfs 2 rassen zitten.
Vroeger fantaseerde ik wel es over aliens from mars, tegenwoordig wordt het retemoeiljk om ze uit elkaar te houden
Er zijn zoveel verhalen maar voor mij is het puzzeltje nog altijd niet gelegd ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24540035
quote:
Russia and China will be pissed at the U.S. and will decide to back up Iran. Next thing you know WW3 has begun. In the process, many nations are destroyed, including the U.S. , well at least key parts of the U.S.
Onzin. Noem eens 1 goede reden waarom China uberhaupt al Iran wil helpen. China zit al vanaf haar ontstaan in een isolement en bemoeit zich amper met dat soort zaken. Bovendien lijken ze meer de westerse kant op te gaan dan het steunen van een land van niks als Iran.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 13 januari 2005 @ 02:19:07 #293
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24540620
China ziet daarom ook niet veel in de "nieuwe orde".

Het zal dus 1 van de grootste tegenstanders worden van de opkomende "verlichten"

En dus ook van de US.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_24541779
China tegenstander van de US ?
Terwijl de berichten toch zeggen dat zowel China, India als de US al contact zouden hebben met de aliens ? Tenzij de aliens verdeeldheid willen zaaien ... ?
pi_24543239
Er is nog steeds veel wat ik niet snap. Het lijkt erop dat het allemaal ondoorzichtiger wordt naarmate ik meer lees.

Aan de ene kant wordt de komt van de antichrist gepredikt die geholpen wordt door helpers die al jaren ondergronds zijn. Maitraya Buddha en de Greys neem ik aan.
Aan de andere kant zijn er vreemde eden die de jezuiten en vrijmetselaars, die allen claimen christelijk te zijn, blijkbaar afleggen en die satanisch aan doen.
Het Christendom zou er een van licht moeten zijn.
Maar Lucifer is de zonnegod en gelijk aan satan volgens Christenen.
Volgens anderen is het Christendom, het jodendom en alle andere grote godsdiensten juist deel van de al 1000den jaren durende conspiracy en kan in dit licht de anti-christ dus wel eens juist de nieuwe messias zijn.
Messias van wie en wat dan?
Dit is al verwarrend als je alleen maar op de mensheid focust, laat staan ook nog reptillians erbij betrekt.
Is de mensheid nou verdoemd of worden we gered en door wie dan wel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_24544541
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 01:29 schreef Steeven het volgende:

[..]

Onzin. Noem eens 1 goede reden waarom China uberhaupt al Iran wil helpen. China zit al vanaf haar ontstaan in een isolement en bemoeit zich amper met dat soort zaken. Bovendien lijken ze meer de westerse kant op te gaan dan het steunen van een land van niks als Iran.
China is erg afhankelijk van de olie.
pi_24545418
Olie? Tegen de tijd dat dit vreemde scenario uit zou moeten komen is de olie allang op. Bovendien zijn er zat andere landen met olie.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_24545662
Olie is passé
Het wordt tijd voor nieuwe alternatieven ...
Ze gingen toch boringen op de maan doen heb ik ooit es gelezen ? Op zoek naar nieuwe krachtbron ?
Langs de andere kant zijn er volgens mij al verschillende alternatieven, maar worden die totnutoe geboycot wegens te grote financiële belangen.
pi_24545677
Back to the aliens pls

Olie is een ander topic
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:28:39 #300
89763 spiritual
The ultimate style
pi_24553917
Ik snap nog steeds niet goed waarom de vrijmetselaars de dood van 4,5 miljard mensen verkiezen (en heerschappij over de 500 miljoen) boven de heerschappij over 5 miljard mensen. Als ze 4.5 miljard mensen uitmoorden hebben ze toch ook weinig vertrouwen enzo van die 500 miljoen mensen en gaan die 500 miljoen mensen zich toch ook verzetten??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')