quote:
Op zondag 9 januari 2005 19:19 schreef spiritual het volgende:Allereerst wil ik mijn bewondering uitspreken over de kennis van sommige posters in deze thread. Vooral EK.
Ok, een tijd terug heb ik wat gelezen over de NWO en ik geloofde er maar weinig van. Nu heb ik me er wat meer in verdiept en geloof het wel. Best een schokkende gedachte eigenlijk. Ik heb nog wel een paar onduidelijkheden:
1. Stel, het lukt de NWO om 1 persoon aan de absolute macht te krijgen, wat dan? Wat staat er ons dan te wachten? Waarom zal die wereld er dan in de ogen van NWO (beter) zijn dan nu?
2. Waarom wil de illuminati 80% van de wereldbevolking vernietigen?
3. In deze tread wordt er vaak gesproken over greys enzo. Hebben die beesten geen eigen wil? Het zijn slaven van anunaki, maar helpen ze de illuminati ook mee? Heel het onderwerp greys is me erg vaag
4. Als de illuminati al zover geintergreerd is, wat kan er dan nu nog aan gedaan worden? Wat kunnen we doen om de plannen te dwarsbomen?
Ik vertrouw erop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden, gezien de informatie die jullie mij al rijker hebben gemaakt;)
1:
http://www.iscommunity.nl/hidden.htmDaar heb ik een filmpje staan, hoe men de mannen John D Rockefeller, en Rothschild aan de macht hebben gekregen.
Echt geld, wordt omgewisseld voor "nep-geld" (credit cards).
Bijvoorbeeld, handel wordt gedreven met Mexico vanuit amerika... het geld wat naar mexico toe gaat.. is gewoon een getal in een computer..VALS GELD, van de wereldbank.
Daar worden de produkten van gekocht.. en dit wordt dan weer witgewassen op de manier van:
De Amerikaanse consument koopt dit produkt met echt geld.
2: Men zou een deal hebben, om 75% van de aarde weg te geven, en 25% (de VS) voor zichzelf te houden.
Tevens willen de hoogste "vrijmetselaars" een totale arische staat. De wereldbevolking MOET worden teruggebracht naar minder dan 500 miljoen.
Totale controle is dan mogelijk.
1 leider, en een massa aan ondersteunenden.. het "fascisme" is de sterkste regeringsvorm... Het is afkomstig van een mix tussen het Jezuitisme en het Zionisme.
3: De greys, volgens het verhaal van meerdere Conspiracy Theoristen, die deze dingen openbaar durven te claimen... Maar ook volgens het verhaal van Credo Mutswa, de Zulu Sjamaan:
De Greys zijn gewoon mensen, de greys zijn mensen.. die al zo lang slaaf zijn van deze "chitauli/annunaki", Het leven in de donkere wereld (grotten, verstoppen) heeft ze zo toegetakeld, dat hun lichamen verbleekt zijn.. zij niet meer kunnen zien in het daglicht.
Zij gebruiken een soort van ovaalvormige "zonnebrillen" om te kunnen zien in het daglicht.
extra: De Christenen in de V.S. zijn er van overtuigd dat de "greys" een terugkeer van de messias zullen faken VOOR het jaar 2012.
4: Als ze zover geintegreerd zijn, is wellicht totale disclosure de enige oplossing.. wellicht kan de bijenkorf weggehaald worden met behulp van een 10.000 tegen 1 tegenstand.
Maar wellicht zal het zijn zoals Rothschild dat zei:" Jullie Amerikanen zullen leren, wat het is om ECHT geen rechten meer te hebben!".
[ Bericht 1% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 12-01-2005 20:42:22 ]
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.