abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23825420
Ok een heleboel mensen roepen een heleboel dingen over allerlei geheime organisaties en buitenaardse wezens. Dit is wat IK ervan heb begrepen, and PLZ correct me if I am wrong!

Ok voor de duidelijkheid... Reptillians willen mensen een slaven ras maken..? Correct toch? min of meer dan..
Illuminati willen een wereld wijde heerschappij...
Dan nu mijn kijk:

Illuminati => Samengevat: Rijke, Invloedrijke, belangrijke, bekende mensen/organisaties. Oftewel de genen die de wereld nu al sowieso overheersen.
Reptillians => Al duizenden jaren aanwezig op aarde. Bezitten veel hogere technologie dan ons. Ze hebben als doel ons, slaven maken volgens de een. Ons opeten volgens de ander. En volgens weer een ander ook overheersen. En volgens weer een ander zijn ze op aarde juist om zichzelf te beschermen tegen de mens, de meest gevaarlijke ras in de .. melkwegstelsel? universum? (dat laatste weet ik niet meer zo goed)

Dan zou ik toch zeggen, Iluminatie hebben hun doel al bereikt. En reptillians zijn losers hoe je het ook bekijkt??

Mis ik iets? Of......... jah feel free to fill me in
Wat is de ware definitie van niets?
  woensdag 8 december 2004 @ 01:41:23 #2
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23825662
je mist iets..

De Reptilians, zoals jij ze noemt (chitauli), leven in de 4e dimensie..

De Christenen zeggen, dat de "armageddon" plaatsvindt, wanneer de dagen nog maar half zo lang zijn.

Wetenschappers hebben bevestigd, dat de dagen "korter" worden, de dagen lijken sinds 1987 korter te worden.. er speelt zich meer af, binnen kortere tijd.
wetenschappers zeggen, dat als de tijd op een bepaalde snelheid gaat.. wij ons in de 4e dimensie zullen bevinden..

En deze chitauli dus vrij rond kunnen lopen..

De Illuminati, daarentegen, met in de allerhoogste rang, de druiden..doen aan zogenaamde Occulte praktijken.
Men probeert deze Chitauli (demonen) op te roepen.

De reptilians, zijn, anders dan jij zegt.. niet bepaald intelligent, volgens de oudste beschavingen, was dit namelijk een reptielenras, gemaakt door de elite-annunaki.. om werelden over te nemen.

Volgens deze religies, (ja ook volgens de bijbel) daagden deze elite-annunaki god zelve uit.
Deze Elite Annunaki, met als leider Annun (uit de bijbel) kan je je voorstellen als de Egyptische goden.
Deze Annunaki, zouden alle wereldwijde verschillende godsdiensten hebben geschapen, om verdeeldheid onder de mensen te creeeren.
Zodat men nooit in opstand zou komen.

De "greys" worden gezien als de slaven van de chitauli.

Echter, de Olteken, Zulus, en Aboriginals..spreken ook van "de ridders van het heldere licht". de "engelen".. zij zouden uit de buurt van Sirius, en Orion komen.(Isis, Allah, diverse spreuken in bijbel, mayas, Midden-Afrikanen , voor als je het op wilt zoeken)
Hun belangrijkste strijders waren Lord Pacal, Lord Krishna, Jezus Christus, en Boeddha.

De meest vreemde theorie, van de New Born Christians, is dat de Chitauli al op aarde bezig zijn, en dat de illuminati onze hersenen manipuleren dmv lage frequentie signalen, vanuit zendmasten.
Zij zeggen dat de overname door "voor hun satan" zal plaatsvinden in Jeruzalem.. en dat de gecombineerde regeringen, van Amerika en Israel.. al een pact hebben met deze Chitauli, om 75% van de wereld weg te geven, en 25% voor de mensen.
En raad eens wat die 25% is? Juist, Amerika.

Men spreekt zelfs al over concentratiekampen, voor de mensen die in opstand zullen komen tegen de overname wereldwijd door de NWO.
Ook de apparaatjes, om chips te detecteren van de NWO zijn al te koop, 89 euro.. prikje, voor een vliegveld-wapenscanner.

[ Bericht 12% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 08-12-2004 01:55:41 ]
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  woensdag 8 december 2004 @ 02:00:49 #3
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23825816
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
De Christenen zeggen, dat de "armageddon" plaatsvindt, wanneer de dagen nog maar half zo lang zijn.
Mja volgens mij moet je dat niet letterlijk zien. Meer als een soort dag des oordeels.
quote:
Wetenschappers hebben bevestigd, dat de dagen "korter" worden, de dagen lijken sinds 1987 korter te worden.. er speelt zich meer af, binnen kortere tijd.
wetenschappers zeggen, dat als de tijd op een bepaalde snelheid gaat.. wij ons in de 4e dimensie zullen bevinden..
We ervaren toch al 4 dimensies (standaard space-time continuum. ) En string theorie claimt er 11 maar die 7 extra zijn te klein om waar te nemen (en dus puur wiskundig te bewijzen als bruikbaar. Er kunnen wel voorspellingen uit voortkomen die eventueel getoetst kunnen worden. Das zover ik het heb begrepen zeg maar). Of bedoel je puur een andere dimensie waar ze vandaan komen?

Daarnaast een mooie samenvatting (Kan moeilijk toetsen of ie klopt met de denkbeelden uit de reptillian topics omdat ik simpelweg de energie niet heb om die linkesbrei door te lezen)

Is het echter niet zo dat het meer theologie is in een ander jasje? Standaard ideeen van volkeren/ geloven pakken en deze omzetten naar het 'Duivels ras gaat ons een kopje kleiner maken en alles draait om macht scenario' ?

Tis niet zo dat ik visies wil afkraken of iets dergelijks. Ben gewoon benieuwd hoe anderen tegen de wereld aankijken en ik hoop ze te begrijpen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23826516
quote:
Dit mag je toch echt even toelichten als je wilt, liefst met wetenschappelijk onderzoek...

Het laatste wat ik gehoord heb is dat de omlooptijd van de aarde en de draaisnelheid juist afneemt, resulterend in langere dagen en langere jaren..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23826762
quote:
Op woensdag 8 december 2004 06:49 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dit mag je toch echt even toelichten als je wilt, liefst met wetenschappelijk onderzoek...

Het laatste wat ik gehoord heb is dat de omlooptijd van de aarde en de draaisnelheid juist afneemt, resulterend in langere dagen en langere jaren..
quote:
en wat is dit nou voor nietszeggende bewering?
tijd op een bepaalde snelheid gaat.. wtf bedoel je daarmee>?
  woensdag 8 december 2004 @ 10:38:58 #6
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_23828279
quote:
Op woensdag 8 december 2004 08:08 schreef nikao het volgende:

en wat is dit nou voor nietszeggende bewering?
tijd op een bepaalde snelheid gaat.. wtf bedoel je daarmee>?
Daar was ook al een apart topic over: Een etmaal duurt nog maar 13 uur?
pi_23828391
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:38 schreef CrackerJack het volgende:

[..]

Daar was ook al een apart topic over: Een etmaal duurt nog maar 13 uur?
dat weet ik..maar daar kwam niks zinnigs naar boven..
pi_23828393
quote:
De meest vreemde theorie, van de New Born Christians, is dat de Chitauli al op aarde bezig zijn, en dat de illuminati onze hersenen manipuleren dmv lage frequentie signalen, vanuit zendmasten.
Zij zeggen dat de overname door "voor hun satan" zal plaatsvinden in Jeruzalem.. en dat de gecombineerde regeringen, van Amerika en Israel.. al een pact hebben met deze Chitauli, om 75% van de wereld weg te geven, en 25% voor de mensen.
En raad eens wat die 25% is? Juist, Amerika.
Sure
pi_23828774
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:47 schreef the_real_joontje het volgende:

[..]

Sure
in the mind of a believer, anything is possible....

Alleen jammer dat er 0.0% bewijs is, zelfs geen vage aanwijzing, alleen maar verhalen en theorieën....Als de "aliens", welk ras dan ook, al zolang bezig zijn, hebben ze nog niet zoveel voor elkaar, zoals al in de OP staat, maar moet, er van uitgaande dat ze niet het eeuwige leven hebben, er vast wel een lijk of twee te vinden zijn

En kom niet weer met het verhaal aan dat iedereen met grote oorlellen een alienhybride is...

[ Bericht 1% gewijzigd door The_stranger op 08-12-2004 11:18:48 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23828940
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:09 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Alleen jammer dat er 0.0% bewijs is, zelfs geen vage aanwijzing, alleen maar verhalen en theorieën....Als de "aliens", welk ras dan ook, al zolang bezig zijn, hebben ze nog niet zoveel voor elkaar, zoals al in de OP staat, maar moet, er van uitgaande dat ze niet het eeuwige leven hebben, er vast wel een lijk of twee te vinden zijn

En kom niet weer met het verhaal aan dat iedereen met grote oorlellen een alienhybride is...
het leuke is dat google op illuminatie wel goeie hits heeft en op die ander niet het is wel een leuke manier om jezelf bezig te houden die mythen en sagen
  woensdag 8 december 2004 @ 17:38:29 #11
94904 ExtremeKnowledge
pi_23836363
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:09 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Of iedereen met grote oorlellen, een hybride is, lijkt me erg stug..

Het zou wel best zo kunnen zijn, dat ze gewoonweg uit de zelfde familie komen.

Inderdaad, voor het onderwerp Korter worden van dagen, verwijs ik je door naar dat andere topic..
Ik kan alleen daarover zeggen, dat wetenschappers hebben ontdekt dat dit sinds 1987 gaande is..

En dat 1987 de datum is die de Mayas daarvoor noemden.

En NEE er is geen lijk te vinden, omdat zij in de 4e dimensie leven.. dat is een bestaanswerkelijkheid, die parallel loopt aan de onze.

Vandaar ook het "summonen van demons".
Waarmee je de op 1 na hoogste rang in de illuminati verkrijgt.

En ja, bewijs is er wel.. die oude beschavingen die wij kennen, spreken allemaal over hetzelfde.
Als wij niet waren geindoctrineer door de Paus hadden wij nu misschien wel het olteekse geloof aangehangen.

Bij de weg, Lees even de verhalen in Hindoeisme, daar kan je erg wijs uit worden..

Tevens vind ik de vondst, van een metalen bovenstuk voor de "grote piramides" al een pakkend bewijs voor het feit dat de Illuminati, wel degelijk langer bestaan.. dan sinds het maken van het dollar biljet.
But now we are awake!.
  woensdag 8 december 2004 @ 17:41:03 #12
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_23836415
Nemen jullie jezelf nog serieus btw?
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  woensdag 8 december 2004 @ 17:42:34 #13
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_23836447
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:41 schreef Baklap het volgende:
Inderdaad hey, hoe weet je dit, behalve van klunzige geocities-sites?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  woensdag 8 december 2004 @ 17:43:03 #14
94904 ExtremeKnowledge
pi_23836456
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:41 schreef Baklap het volgende:
ja, maar jou niet.. het lijkt me verschrikkelijk, te leven met de suggestie dat de wereld plat is.
But now we are awake!.
  woensdag 8 december 2004 @ 17:44:06 #15
70256 Baklap
pi_23836474
sorry...freak!
Have you been smoking 2 much pot lately?
  woensdag 8 december 2004 @ 17:45:05 #16
94904 ExtremeKnowledge
pi_23836490
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:42 schreef Rasing het volgende:

[..]

Inderdaad hey, hoe weet je dit, behalve van klunzige geocities-sites?
Van dingen, die veel harder bevestigd zijn, dan wat jij leert over Columbus en Erik de Rode.

Namelijk, duizenden jaren oude beschavingen, overal ter wereld..
Archeologische vondsten, bewezen kennis van hun over de sterren,

De meest precieze kalender van de Mayas,

Enz enz enz enz enz

Just be affraid, because the ignorant will be taken first.
But now we are awake!.
pi_23836508
Reptillians vs. Illuminati

Hier kan je mogelijk nog een slechtere film van maken dan Alien vs Predator !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 8 december 2004 @ 17:46:20 #18
94904 ExtremeKnowledge
pi_23836514
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:44 schreef Baklap het volgende:
sorry...freak!
Have you been smoking 2 much pot lately?
Kom eens even met een goed tegen-argument, behalve dan het argument dat je noemt, dat jij in ieder geval nog niet op de hoogte bent, van de religie waar 34% van de Amerikanen sterk aanhanger van is.
But now we are awake!.
  woensdag 8 december 2004 @ 17:47:00 #19
70256 Baklap
pi_23836534
Ik vind dat je de oude culturen nu niet genoeg credit geeft.
En juist doordat je dat niet doet en snapt, gaje rare dingen verzinnen?
  woensdag 8 december 2004 @ 17:47:00 #20
94904 ExtremeKnowledge
pi_23836535
Ok MODS< sluit de topIc maar.. er zijn alleen maar basissschoolkinderen hier!!!

SNEL!!! ik Formeer wel een topic voor intelligenten.
But now we are awake!.
  woensdag 8 december 2004 @ 17:47:30 #21
41051 Rasing
pi_23836547
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:45 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Van dingen, die veel harder bevestigd zijn, dan wat jij leert over Columbus en Erik de Rode.

Namelijk, duizenden jaren oude beschavingen, overal ter wereld..
Archeologische vondsten, bewezen kennis van hun over de sterren,

De meest precieze kalender van de Mayas,

Enz enz enz enz enz

Just be affraid, because the ignorant will be taken first.
En waar zijn de Maya's nu, met hun superieure beschaving? Een paar honderd Spanjaarden konden dat hele rijk op de knieën dwingen.
  woensdag 8 december 2004 @ 17:48:07 #22
94904 ExtremeKnowledge
pi_23836561
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:47 schreef Baklap het volgende:
Ik vind dat je de oude culturen nu niet genoeg credit geeft.
En juist doordat je dat niet doet en snapt, gaje rare dingen verzinnen?
Jezus knaapje, lees mijn andere topics maar even dan..

Je hebt geen flauw idee wat de oude culturen zeiden.

De Mayas, aztheken, olteken, babyloniers, zulus, aboriginals zeggen allemaal hetzelfde hierover! en dan ook exact.
But now we are awake!.
  woensdag 8 december 2004 @ 17:48:44 #23
94904 ExtremeKnowledge
pi_23836579
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:47 schreef Rasing het volgende:

[..]

En waar zijn de Maya's nu, met hun superieure beschaving? Een paar honderd Spanjaarden konden dat hele rijk op de knieën dwingen.
Geavanceerd betekent niet geweld-dadig.

De mayas zeggen zelf dat ze overblijfselen waren, van de Cultuur van LEMURIA.. een eiland zo groot als europa, dat verzonken is rond de equator, in de atlantische oceaan.

En oh ja, er bestaan nog Maya gelovigen!, ga maar naar Jamaica!
But now we are awake!.
  woensdag 8 december 2004 @ 17:50:47 #24
70256 Baklap
pi_23836622

Remco the Reptillian zegt: jakkerdiejak de blabla
  woensdag 8 december 2004 @ 17:51:42 #25
41051 Rasing
pi_23836647
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:48 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Geavanceerd betekent niet geweld-dadig.
En toch is er geen bal van overgebleven dan een paar gare pyramides en een ouwe kalender. Verder is heel Midden-Amerika compleet verspaanst. Jammer, dat wel.
quote:
Tevens waren ze maar met 144000.
Spanjaarden? Of Maya's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')