Mja volgens mij moet je dat niet letterlijk zien. Meer als een soort dag des oordeels.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
De Christenen zeggen, dat de "armageddon" plaatsvindt, wanneer de dagen nog maar half zo lang zijn.
quote:Wetenschappers hebben bevestigd, dat de dagen "korter" worden, de dagen lijken sinds 1987 korter te worden.. er speelt zich meer af, binnen kortere tijd.
wetenschappers zeggen, dat als de tijd op een bepaalde snelheid gaat.. wij ons in de 4e dimensie zullen bevinden..
Dit mag je toch echt even toelichten als je wilt, liefst met wetenschappelijk onderzoek...quote:Op woensdag 8 december 2004 01:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Wetenschappers hebben bevestigd, dat de dagen "korter" worden, de dagen lijken sinds 1987 korter te worden.. er speelt zich meer af, binnen kortere tijd.
wetenschappers zeggen, dat als de tijd op een bepaalde snelheid gaat.. wij ons in de 4e dimensie zullen bevinden..
quote:Op woensdag 8 december 2004 06:49 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dit mag je toch echt even toelichten als je wilt, liefst met wetenschappelijk onderzoek...
Het laatste wat ik gehoord heb is dat de omlooptijd van de aarde en de draaisnelheid juist afneemt, resulterend in langere dagen en langere jaren..
en wat is dit nou voor nietszeggende bewering?quote:wetenschappers zeggen, dat als de tijd op een bepaalde snelheid gaat.. wij ons in de 4e dimensie zullen bevinden..
Daar was ook al een apart topic over: Een etmaal duurt nog maar 13 uur?quote:Op woensdag 8 december 2004 08:08 schreef nikao het volgende:
en wat is dit nou voor nietszeggende bewering?
tijd op een bepaalde snelheid gaat.. wtf bedoel je daarmee>?
dat weet ik..maar daar kwam niks zinnigs naar boven..quote:Op woensdag 8 december 2004 10:38 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
Daar was ook al een apart topic over: Een etmaal duurt nog maar 13 uur?
Surequote:Op woensdag 8 december 2004 01:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
De meest vreemde theorie, van de New Born Christians, is dat de Chitauli al op aarde bezig zijn, en dat de illuminati onze hersenen manipuleren dmv lage frequentie signalen, vanuit zendmasten.
Zij zeggen dat de overname door "voor hun satan" zal plaatsvinden in Jeruzalem.. en dat de gecombineerde regeringen, van Amerika en Israel.. al een pact hebben met deze Chitauli, om 75% van de wereld weg te geven, en 25% voor de mensen.
En raad eens wat die 25% is? Juist, Amerika.
in the mind of a believer, anything is possible....quote:
het leuke is dat google op illuminatie wel goeie hits heeft en op die ander niet het is wel een leuke manier om jezelf bezig te houden die mythen en sagenquote:Op woensdag 8 december 2004 11:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
in the mind of a believer, anything is possible....
Alleen jammer dat er 0.0% bewijs is, zelfs geen vage aanwijzing, alleen maar verhalen en theorieën....Als de "aliens", welk ras dan ook, al zolang bezig zijn, hebben ze nog niet zoveel voor elkaar, zoals al in de OP staat, maar moet, er van uitgaande dat ze niet het eeuwige leven hebben, er vast wel een lijk of twee te vinden zijn
En kom niet weer met het verhaal aan dat iedereen met grote oorlellen een alienhybride is...
Of iedereen met grote oorlellen, een hybride is, lijkt me erg stug..quote:Op woensdag 8 december 2004 11:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
in the mind of a believer, anything is possible....
Alleen jammer dat er 0.0% bewijs is, zelfs geen vage aanwijzing, alleen maar verhalen en theorieën....Als de "aliens", welk ras dan ook, al zolang bezig zijn, hebben ze nog niet zoveel voor elkaar, zoals al in de OP staat, maar moet, er van uitgaande dat ze niet het eeuwige leven hebben, er vast wel een lijk of twee te vinden zijn
En kom niet weer met het verhaal aan dat iedereen met grote oorlellen een alienhybride is...
Inderdaad hey, hoe weet je dit, behalve van klunzige geocities-sites?quote:Op woensdag 8 december 2004 17:41 schreef Baklap het volgende:
Nemen jullie jezelf nog serieus btw?
ja, maar jou niet.. het lijkt me verschrikkelijk, te leven met de suggestie dat de wereld plat is.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:41 schreef Baklap het volgende:
Nemen jullie jezelf nog serieus btw?
Van dingen, die veel harder bevestigd zijn, dan wat jij leert over Columbus en Erik de Rode.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:42 schreef Rasing het volgende:
[..]
Inderdaad hey, hoe weet je dit, behalve van klunzige geocities-sites?
Kom eens even met een goed tegen-argument, behalve dan het argument dat je noemt, dat jij in ieder geval nog niet op de hoogte bent, van de religie waar 34% van de Amerikanen sterk aanhanger van is.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:44 schreef Baklap het volgende:
sorry...freak!
Have you been smoking 2 much pot lately?
En waar zijn de Maya's nu, met hun superieure beschaving? Een paar honderd Spanjaarden konden dat hele rijk op de knieën dwingen.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:45 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Van dingen, die veel harder bevestigd zijn, dan wat jij leert over Columbus en Erik de Rode.
Namelijk, duizenden jaren oude beschavingen, overal ter wereld..
Archeologische vondsten, bewezen kennis van hun over de sterren,
De meest precieze kalender van de Mayas,
Enz enz enz enz enz
Just be affraid, because the ignorant will be taken first.
Jezus knaapje, lees mijn andere topics maar even dan..quote:Op woensdag 8 december 2004 17:47 schreef Baklap het volgende:
Ik vind dat je de oude culturen nu niet genoeg credit geeft.
En juist doordat je dat niet doet en snapt, gaje rare dingen verzinnen?
Geavanceerd betekent niet geweld-dadig.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:47 schreef Rasing het volgende:
[..]
En waar zijn de Maya's nu, met hun superieure beschaving? Een paar honderd Spanjaarden konden dat hele rijk op de knieën dwingen.
En toch is er geen bal van overgebleven dan een paar gare pyramides en een ouwe kalender. Verder is heel Midden-Amerika compleet verspaanst. Jammer, dat wel.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:48 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Geavanceerd betekent niet geweld-dadig.
Spanjaarden? Of Maya's?quote:Tevens waren ze maar met 144000.
Lord Pacal, de leider van de mayas, zag het getal 144000 (van Jahweh) voor zijn ogen verschijnen.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:51 schreef Rasing het volgende:
[..]
En toch is er geen bal van overgebleven dan een paar gare pyramides en een ouwe kalender. Verder is heel Midden-Amerika compleet verspaanst. Jammer, dat wel.
[..]
Spanjaarden? Of Maya's?
Whaha kerel Darth Maul is een geschminkte acteur!quote:Op woensdag 8 december 2004 17:52 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
och heden, zo ziet een reptilian er niet uit
dat is een reptiel..
Als je echt wil weten hoe ze eruit zien, DARTH MAUL uit starwars.. zeggen de zulus;)
Heb inderdaad alleen maar onzin gezien, geen stukje over waarom het niet waar zou kunnen zijn..quote:Op woensdag 8 december 2004 17:53 schreef Baklap het volgende:
Gheghe, nu ga ik eten hoor. Ik heb genoeg onzin uitgekraamt voor vandaag.
Net als jullie trouwens.
OH MY GOD!quote:Op woensdag 8 december 2004 17:54 schreef Rasing het volgende:
[..]
Whaha kerel Darth Maul is een geschminkte acteur!
effe één dingetje... de dagen worden juist langer sinds het ontstaan van de aarde...quote:Op woensdag 8 december 2004 01:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Wetenschappers hebben bevestigd, dat de dagen "korter" worden, de dagen lijken sinds 1987 korter te worden.. er speelt zich meer af, binnen kortere tijd.
Als je de oudste archeologie niet serieus neemt, of althans, minder serieus dan wat je school je vertelt over diezelde culturen.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:06 schreef Baklap het volgende:
Nee hij doet vast alsof. Ken weinig slimmere mensen dan Rasing eigenlijk.
Maar ik heb idd niet veel om het te ontkrachten. Maar de theorieen komen zo cheap over. Behalve spreuken en vage waze shit heb ik ook nog geen duidelijk argument voor gezien.
Heb op strangers post al een reactie neergezet..quote:Op woensdag 8 december 2004 18:24 schreef nikao het volgende:
ExtremeKnowledge...please reageer niet op lui die niet inhoudelijk willen reageren.. maar op hen die dat wel doen..PLEASE antwoord eens op Phooka en The_Stranger
ik zie ut.. maar bedoelde eigenlijk zijn post daarvoor.. waarin ook hij zich afvraagt of de dagen niet juist langer wordenquote:Op woensdag 8 december 2004 18:44 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Heb op strangers post al een reactie neergezet..
Ik zoek nu even het exacte onderzoek, van dat sneller gaan van de tijd sinds 1987.
Kan nu alleen zeggen, dat de mayas zeiden dat vanaf 1987 dit zou gebeuren, en 2012 zou eindigen. Dan zouden we in de 4e dimensie zitten.
Als je iedereen die niet hetzelfde gelooft als jij maar direct als dom wilt bestempelen, dan is de discussie snel afgelopen en kan het topic inderdaad dicht. Iets meer respect zou je sieren.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:47 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ok MODS< sluit de topIc maar.. er zijn alleen maar basissschoolkinderen hier!!!
Ik vond een leuk onderzoekquote:Op woensdag 8 december 2004 18:50 schreef nikao het volgende:
[..]
ik zie ut.. maar bedoelde eigenlijk zijn post daarvoor.. waarin ook hij zich afvraagt of de dagen niet juist langer worden![]()
maar ben erg benieuwd naar je onderzoek......
kzal het eens doorlezen..quote:Op woensdag 8 december 2004 19:30 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ik vond een leuk onderzoek
http://www.daath.111.nl/docs/tijd.htm
Ik hoop dat er nog wat universitaire onderzoeken voor de vinden zijn, wat ik zei baseerde ik namelijk op wat ik een tijdje geleden zag staan,over bepaalde redunancy getallen.
Maar ik weet zeker, dat je je hier goed mee kan vermaken
![]()
quote:De 'Fibonacci spiraal' is zo'n geometrisch begrip dat gebruikt wordt door de hogere rijken om in dit universum vorm en proporties te scheppen, van piepkleine kristallen tot de menselijke vorm, tot hele planeten. De nautilusschelp is een goed voorbeeld. Beginnend in het nulpunt (bij Fibonacci 1-punt, dit is een 3-D spiraal! P.), wat elk willekeurig punt in de ruimte kan zijn, spiraalt het, aan de hand van een getallenreeks (1-1-2-3-5-8-11-19 etc), uit naar oneindigheid.
*sigh*quote:Op woensdag 8 december 2004 19:30 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ik vond een leuk onderzoek
http://www.daath.111.nl/docs/tijd.htm
Ik hoop dat er nog wat universitaire onderzoeken voor de vinden zijn, wat ik zei baseerde ik namelijk op wat ik een tijdje geleden zag staan,over bepaalde redunancy getallen.
Maar ik weet zeker, dat je je hier goed mee kan vermaken
![]()
Dat ging over mensen, die offtopic proberen te bashen, en zichzelf daarmee uber voor schut zetten..quote:Op woensdag 8 december 2004 19:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je iedereen die niet hetzelfde gelooft als jij maar direct als dom wilt bestempelen, dan is de discussie snel afgelopen en kan het topic inderdaad dicht. Iets meer respect zou je sieren.
Daarbij vraag je ook om bewijs dat het niet waar is. Dat is in mijn ogen ongeveer hetzelfde als vragen om bewijs dat God er niet is. Elke aanwijzing daarvoor wordt door de kerk met een of ander vaag verhaaltje afgedaan. Net zoals ik in vele topics over dit soort zaken mensen de meest vergezochte aanleidingen zie posten om dit wel te geloven.
Ik vond em vet cool, over 4e dimensies, rare kristallen, invloeden, best gaaf!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef nikao het volgende:
[..]
kzal het eens doorlezen..
maar de text doorscannend kwam ik dit al tegen:
[..]![]()
![]()
en moet eerlijk zeggen dat ik gelijk al een stuk minder zin heb om deze tekst door te gaan lezen
Nee hoor, dat is de Combine, speel Half Life 2 maar.quote:Ok voor de duidelijkheid... Reptillians willen mensen een slaven ras maken..?
mjah..sorry maar als iemand 5 + 8 nog niet eens kan uitrekenen dan haak ik al snel af..quote:Op woensdag 8 december 2004 19:43 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ik vond em vet cool, over 4e dimensies, rare kristallen, invloeden, best gaaf!
Was ook even om de gemoederen tot rust te brengen, ik hoop echt dat ik zo een universitair onderzoek tegenkom.
heel leuk om de afstand van ons zonnestelsel tot het centrum van de melkweg proberen te laten samenvallen met de Precessie cyclus, maar de afstand is 27.000 lichtjaar..wat dus wat minder mooi uitkomt..quote:Arguelles stelt verder dat deze conjunctie de "synchronisatiestraal" zal activeren, die ons zal afstemmen op ontwikkelingsenergieën, komende vanuit het centrum van ons melkwegstelsel, met als gevolg uitbreiding van het planetaire bewustzijn, inclusief dat van alle bewoners, naar de 4e dimensie. De laatste keer dat dit gebeurde, 26.000 jaar geleden, vond er inderdaad een uitzaaiing van menselijke vorm en bewustzijn plaats, uitgevoerd door de Galactische Federatie van Licht, die ons waarschijnlijk ook weer zullen helpen uit de 3-D afscheiding te stappen en galactische synchronisatie te verwerven.
Ook interessant is, zoals Paul Winter op zijn website www.handpen.com aanduidt, dat ons zonnestelsel 26.000 lichtjaren van ons galactisch centrum afligt. Dit houd in dat het licht wat we nu van het centrum ontvangen 26.000 jaar geleden uitgezonden is!
quote:Weer een ander astronomisch fenomeen waar momenteel melding van wordt gemaakt is denk ik ook belangrijk. Wetenschappers beginnen het te hebben over enorme uitbarstingen van gammastraling (Gamma Ray Bursts, of GMB's). Dit zijn explosies van licht groter dan enige supernova, van buiten het melkwegstelsel. Elk van deze explosies is gelijk aan de Big Bang en er zijn er de laatste jaren duizenden van opgemerkt, de aura van Onze Aarde beïnvloedend en voedend met hun creatieve energieën.
Mijn 50 cent over Half Life 2: http://www.gamecom.nl/article/604quote:Op woensdag 8 december 2004 19:53 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Nou dat lukt ze dan niet echt, vindt die poppetjes van de combine maar een behoorlijk slechte AI hebben.
Speth, trouwens al de easteregg ontdekt? de zombies spreken achterstevoren?
Die met die leuke beessies op hun kop.
Ja verdorie zeg, ik zoek dat onderzoek waar deze getallen in staan, een verandering van 15 naar 7,89.quote:
Een spiegel voor elke non-believer:quote:
Het feit dat er een banner van dat stomme Firefox onder staat zegt genoeg.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Een spiegel voor elke non-believer:
Zo kwamen jullie na 1492 op columbus over:
http://www.watbenjedan.nl
Hoe kan ik bewijzen dat reptilians niet bestaan??? Dat kan niet, je kunt hoogstens zeggen dat het gebrek aan bewijs voor het wel bestaan, de suggesties wekt dat ze dus ook niet bestaan.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:22 schreef Ridvan het volgende:
En voor de 'non believers' hebben jullie CONTRA bewijs??
inderdaad.. je kan hoogstens bewijzen dat de argumenten van de Believers niet juist zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 05:22 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Hoe kan ik bewijzen dat reptilians niet bestaan??? Dat kan niet, je kunt hoogstens zeggen dat het gebrek aan bewijs voor het wel bestaan, de suggesties wekt dat ze dus ook niet bestaan.
Bewijzen dat iets niet bestaat is onmogelijk....
Ik weet niet wat je met dat stukje onsamenhangende tekst wilt bewijzen. Wat mij betreft heb je niets bewezen. Je hebt hoogstens een aantal dingen opgesomd waar geen verklaring voor is, tot op heden, en die gebruik jij om iets te verklaren.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:40 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik hoop dat ik hiermee wat bewijs gelevert heb.
Precies...quote:En dat is met vrijwl elk 'bewijs' dat ik in dergelijke topics tegenkom het geval. Er worden best interessante en opzienbarende dingen gepost, maar de conclusie die mensen eruit trekken is altijd zover gezocht. Alsof mensen die hier posten alle realiteitszin verloren zijn, hoewel ze zelf juist zullen zeggen dat ze de enige zijn die wel realistisch zijn en alle 'non-believers' ignorant.
kom op zeg.. beetje nuanceren is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 9 december 2004 12:41 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vind het wel een beetje "flauw" om in TRU achter "voor iedereen betrouwbare bronnen" te vragen.
Kan je net zo goed vragen achter een betrouwbare site waar staat wie JFK nu echt vermoordde ...
Sommige zaken die hier besproken worden zijn nu eenmaal niet 100% bewijsbaar. Anders was het geen TRU meer, dan kwam het gewoon op het tv-journaal ...
Het wordt op den duur wel boring voor mensen die er wel es over willen praten, om steeds achter het ultieme bewijs gevraagd te worden.
Wie bewijst dat god bestaat ? Moeten daarom alle topics over god gesloten worden ?
Voor de rest is het natuurlijk makkelijk en leuk om hier wat met andermans meningen te komen lachen ... Nou, ik persoonlijk voel niet de neiging om in religieuse topics een beetje tegendraads te gaan doen ... vind ik tijdverspilling, anderen blijkbaar niet .
ben ik het niet mee eens. Er kunnen wel degelijk goede bronnen aan te geven zijn voor bepaalde zaken die in de gangbare wetenschap niet geaccepteerd zijn, en waar toch met een scheef oog naar gekeken zal worden. Dit is echter wel een verschil met bronnen waarin gewoon duidelijk onzin in vermeld staat, tsja..die komen inderdaad niet erg betrouwbaar over (ik denk aan die van ExtremeKnowledge waarin de fibonachi reeks als 1 1 2 3 5 8 11 19 werd voorgesteld)quote:Op donderdag 9 december 2004 12:56 schreef UncleScorp het volgende:
Mja als ze dan proberen onderbouwing te geven, dan zijn het dubieuze sites ...
Als er sites zouden zijn waar alles zwart op wit stond én officieel, dan was het geen TRU meer ...
Meestal lees ik topics hier inderdaad om er even om te kunnen lachen. Maar reageren om mensen uit te lachen zal ik zelden of niet doen. Waar ik mij gewoon aan ergerde is dat mensen die het niet geloven worden afgestempeld als ignorant en zo naïef dat ze ook nog wel zullen denken dat de aarde plat is.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:41 schreef UncleScorp het volgende:
Voor de rest is het natuurlijk makkelijk en leuk om hier wat met andermans meningen te komen lachen ... Nou, ik persoonlijk voel niet de neiging om in religieuse topics een beetje tegendraads te gaan doen ... vind ik tijdverspilling, anderen blijkbaar niet .
1 2 3 4 5 6 7 | a c |1 believer ______ |2 nonbeliever \ / |3 topic \ / |als we nou eens als \/ |1 a & 2 c b |over |3 b gaan praten |
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1a 2c ______ |ipv \ / | 3 \ / | _ _ \/ | \ / 3b | 1\ /2 | \/ | b |
maar ik zeg ook niet dat aliens/reptilians niet bestaan.... Waar ik me aan stoor is het ongefundeerd neerzetten van allerlei "bewijs" wat achteraf op zijn minst dubieus is, alleen al om het feit dat het niet terug te vinden is. Probleem is echter dat dit bewijs vaak de enige pijlers zijn waarop het hele verhaal rust. Ik heb geen problemen met het feit dat er mensen zijn die geloven dat ze bestaan, maar als je ons wilt overtuigen (en dat is voor velen toch het nut van dit soort topics) geef dan de juiste feiten en geen vage uit de lucht gegrepen kreten.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
OK, geef ik je gelijk in ...
Maar verdergaand op dit onderwerp zal je nergens een betrouwbare site vinden met bewijs over aliens.
Het feit dat zo'n site niet bestaat, impliceert niet dat aliens niet zouden kunnen bestaan ...
Ik lees zulke zaken gewoon met het nodige scepticisme en hoe meer ik erover lees, hoe meer ik voor mezelf een mening kan vormen.
Het is onzin dat de mening van een "believer" gelijkwaardig is aan de mening van iemand die dit allemaal onzin vindt. Dat is het namelijk: onzin. De mening van iemand die gelooft dat Mars groen is en een atmosfeer heeft en de Aarde hol is serieus nemen is net zoiets als proberen de waan van iemand met schizofrenie met argumenten te weerleggen. Dit zijn geen discussies waarin je met argumenten moet komen, maar gewoon fantasieen en sprookjes waarvoor helemaal geen argumenten nodig zijn om ze te weerleggen, slechts gezond verstand.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:34 schreef Ridvan het volgende:
Ik vraag niet echt naar bewijzen mant is gewoon een idee geven van, plaats geen ongenuanceerde dingen... Extreme Knowledge komt vaak met heel interresante opmerkingen, maar de bronnen... jah vaak vrij dubieus. Voor hem zijn die dan veel betekenend. Kan ik ook zeggen van die ene dodeca, ook vaak vrij interresante dingen, soms informatief maar soms denk je dan van waaaaaaaaat??
Waar haal je t vandaan.
Om een lang verhaal kort te houden, onderbouw je beweringen plz. Het liefst met bronnen die voor iedereen betrouwbaar overkomen. Niet alleen voor de believers of non believers..
En idd opmerkingen als je sluit je af voor andere waarheden en dergelijke zie je vaak als antw. Waarschijnlijk zien ze dan zelf in dat het 'bewijs' dat ze leveren vaak als niet altijd achteraf een hoax of dergelijke zooi blijkt te zijn..
Ik hou maar op ik raak zelf in de war![]()
![]()
Serieuze wetenschap afbreken met sprookjes is inderdaad makkelijker dan zelf een telescoop kopen, hem op Mars richten en concluderen dat die planeet toch echt rood is.... Hoewel de overheid in opdracht van een kwaadaardig ondergronds reptielenras onder leiding van Bill Cosby natuurlijk wel eens een kleurenfilter op de lens zou kunnen plakken... hmmm....quote:Op donderdag 9 december 2004 14:55 schreef UncleScorp het volgende:
Afbreken is makkelijker dan opbouwen
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:51 schreef Speth het volgende:
Het is onzin dat de mening van een "believer" gelijkwaardig is aan de mening van iemand die dit allemaal onzin vindt. Dat is het namelijk: onzin. De mening van iemand die gelooft dat Mars groen is en een atmosfeer heeft en de Aarde hol is serieus nemen is net zoiets als proberen de waan van iemand met schizofrenie met argumenten te weerleggen. Dit zijn geen discussies waarin je met argumenten moet komen, maar gewoon fantasieen en sprookjes waarvoor helemaal geen argumenten nodig zijn om ze te weerleggen, slechts gezond verstand.
quote:All truth passes through three stages: First, it is ridiculed; second, it is violently opposed; and third, it is accepted as self evident. Arthur Schopenhauer
gelukkig zijn er meer organisaties dan alleen NASA..quote:Op donderdag 9 december 2004 15:08 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, NASA vind ik ook niet echt geloofwaardig meer tegenwoordig ... maar ja , er is maar 1 bron, dus hebben ze altijd gelijk ...
Het is niet omdat Mars er van hier uit rood uitziet, dat het zicht vanop Mars ook rood is. Ben jij al met je telescoopje op Mars gaan staan om dit even te bevestigen zoals je ons zo mooi aanraadt ? Ooit afgevraagd waarom wij onze lucht blauw zien ? Ah ja, de blauwe planeet zeker ? Not ...quote:Op donderdag 9 december 2004 15:06 schreef Speth het volgende:
Serieuze wetenschap afbreken met sprookjes is inderdaad makkelijker dan zelf een telescoop kopen, hem op Mars richten en concluderen dat die planeet toch echt rood is.... Hoewel de overheid in opdracht van een kwaadaardig ondergronds reptielenras onder leiding van Bill Cosby natuurlijk wel eens een kleurenfilter op de lens zou kunnen plakken... hmmm....
Omdat er zuurstof in onze atmosfeer zit. In Mars zit geen zuurstof in de atmosfeer, dat hebben alle sondes aangetoond, evenals infraroodtelescopen op Aarde, waar duizenden mensen bij betrokken zijn, denk je nou echt dat al die mensen in 'het complot' zitten?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is niet omdat Mars er van hier uit rood uitziet, dat het zicht vanop Mars ook rood is. Ben jij al met je telescoopje op Mars gaan staan om dit even te bevestigen zoals je ons zo mooi aanraadt ? Ooit afgevraagd waarom wij onze lucht blauw zien ? Ah ja, de blauwe planeet zeker ? Not ...
"eens". En ja, dat is wat de blauwe lucht hier op aarde veroorzaakt. De zuurstof veroorzaakt de blauwe kleur, de andere aanwezige elementen (argon, kooldioxide, ozon) specificeren de kleur verder. Op Mars zijn slechts sporen van argon en kooldioxide te vindenquote:Blauwe lucht door de zuurstof ??? Google nog maar es ...
Weer een paar loze uitspraken, het is trouwens "dacht", het gebruik van "d8" doet me je al minder serieus nemen...quote:Jij hebt het over mensen die van hier naar Mars kijken, ik d8 dat het ging over de beelden vanop Mars zelf ... daar zou ook alles rood zijn volgens NASA, tot ze de foto's verder bestuderen aan de hand van de kleuren van de marsrobot zelf. Een blauw logo op de marsrobot moet er op Mars ook nog blauw uitzien d8 ik ? Of wordt daar gewoon alles rood getransformeerd ofzo ?
Grow up.
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:26 schreef Speth het volgende:
Weer een paar loze uitspraken, het is trouwens "dacht", het gebruik van "d8" doet me je al minder serieus nemen...
quote:en de Aarde hol is serieus nemen
cool...dus jij kan de theorie van jan Lamprecht zonder argumenten en slechts met je gezond verstand ontkrachten.....gaat u gang !! ben benieuwd !quote:Dit zijn geen discussies waarin je met argumenten moet komen, maar gewoon fantasieen en sprookjes waarvoor helemaal geen argumenten nodig zijn om ze te weerleggen, slechts gezond verstand.
omg weer zon wannabee leraar nederlands !quote:Weer een paar loze uitspraken, het is trouwens "dacht", het gebruik van "d8" doet me je al minder serieus nemen...
<wfl>quote:Op donderdag 9 december 2004 16:26 schreef Speth het volgende:
Richt maar eens een rode lamp op een blauw stuk stof, hij zal niet blauw zijn.
Dan moet je het zelf maar weten. Hou jezelf maar lekker voor de gek, ik vraag me af hoe je collega's je aankijken als je zegt dat Mars groen isquote:
Als er in een verder donkere kamer rood licht op een blauw stuk stof wordt gericht, zal je alleen rood zien.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
<wfl>
Volgens Rude online vast wel
</wfl>
Ho ho ho ... weer zo'n malafide praktijken ... mensen dingen in de mond leggen die ze nooit gezegd hebben !!!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:38 schreef Speth het volgende:
Dan moet je het zelf maar weten. Hou jezelf maar lekker voor de gek, ik vraag me af hoe je collega's je aankijken als je zegt dat Mars groen is
Psst het was een joke. Mja moet je wel rude online kennen natuurlijk maar die is in wfl heel bekend hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 16:40 schreef Speth het volgende:
Als er in een verder donkere kamer rood licht op een blauw stuk stof wordt gericht, zal je alleen rood zien.
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ho ho ho ... weer zo'n malafide praktijken ... mensen dingen in de mond leggen die ze nooit gezegd hebben !!!
Quote me effe waar ik zeg dat Mars groen is ???
Je trekt in twijfel dat Mars rood is.quote:Het is niet omdat Mars er van hier uit rood uitziet, dat het zicht vanop Mars ook rood is. Ben jij al met je telescoopje op Mars gaan staan om dit even te bevestigen zoals je ons zo mooi aanraadt ? Ooit afgevraagd waarom wij onze lucht blauw zien ? Ah ja, de blauwe planeet zeker ? Not ...
Je spreekt over een rode lamp ... dit wil niet zeggen dat de kamer ook rood is hé ?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:40 schreef Speth het volgende:
Als er in een verder donkere kamer rood licht op een blauw stuk stof wordt gericht, zal je alleen rood zien.
Een rode lamp filtert al het licht uit het witte licht van de eigenlijke lamp, behalve het rode licht. De marsatmosfeer werkt op dezelfde manier.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je spreekt over een rode lamp ... dit wil niet zeggen dat de kamer ook rood is hé ?
Ik trek in twijfel of de beelden vanop Mars automatisch ook allemaal rood moeten zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:43 schreef Speth het volgende:
Je trekt in twijfel dat Mars rood is.
want na deze opmerking vind ik het eigenlijk wel zo sportief !quote:Het is onzin dat de mening van een "believer" gelijkwaardig is aan de mening van iemand die dit allemaal onzin vindt. Dat is het namelijk: onzin. De mening van iemand die gelooft dat Mars groen is en een atmosfeer heeft en de Aarde hol is serieus nemen is net zoiets als proberen de waan van iemand met schizofrenie met argumenten te weerleggen.
Dat zijn ze niet. Opportunity is bijvoorbeeld in een gebied geland met veel zwarte vlaktes, soms zie je foto's met een lichtere of donkere atmosfeer. Toch is Mars overwegend roodbruin.quote:Ik trek in twijfel of de beelden vanop Mars automatisch ook allemaal rood moeten zijn.
Sommige mensen eten.quote:voor het gebruiken van slechts je gezond verstand duurt het toch best wel lang !
Zoals ik eerder al zei, dat hoeft niet. Het is namelijk gewoon fantasie. Kan ik bewijzen dat Jules Verne ongelijk had? Misschien wel, met wat technologische hulp. Is het nodig? Nee. Het is namelijk gewoon fictie.quote:kun je mischien de holle aarde theorie van Jan Lamprecht ook meteen ontkrachten ?
Ik haalde hem erbij als voorbeeld van een fictieschrijver, die toevallig eens een boek over een gelijksoortig onderwerp heeft geschreven.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:02 schreef merlin693 het volgende:
ik had het niet over jules ! maar het is me al duidelijk !
Ik zou als werknemer ook niet voor iemand willen werken die zich totaal niet kan inleven en niet zelf nadenkt zonder anderen na te praten. Dan wordt het namelijk met het bedrijf niks, behalve een kopie van andere bedrijven. Om maar even net zo simpel te redeneren als dat jij hier doet.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:07 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik haalde hem erbij als voorbeeld van een fictieschrijver, die toevallig eens een boek over een gelijksoortig onderwerp heeft geschreven.
Het is mij ook al duidelijk... Ga vooral zo door, ik zou als werkgever in ieder geval nooit iemand aannemen die dit soort claims maakt.
die had zin ..iig de eerste 2 posts zijn ontopic ... inclusief OP dusquote:Op donderdag 9 december 2004 18:08 schreef MUUS het volgende:
Ik snap die hele 'vs.' in de titel niet.
What's the point?
en ik zegquote:Dan zou ik toch zeggen, Iluminatie hebben hun doel al bereikt
Dit zijn reptilians:quote:Op woensdag 8 december 2004 17:52 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
och heden, zo ziet een reptilian er niet uit
dat is een reptiel..
Als je echt wil weten hoe ze eruit zien, DARTH MAUL uit starwars.. zeggen de zulus;)
Ja, dat snap ik ook nog wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:59 schreef coz het volgende:
!!! het gaat om jouw visie wie er als winnaar uit de bus zou komen als ze in een spreekwoordelijke ring geplaatst worden !!!
Correct!quote:
het vs iig wel .. maar wel leuk om over te babbelen toch .. blijft een discussieplatformquote:Op donderdag 9 december 2004 20:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook nog wel.
Maar waarom?! Dit is gewoon een Fantasy topic..
PNAC? Wat is dat?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:35 schreef merlin693 het volgende:
.maar als NWO PNAC genoemd word dan moet jij ook met modernerebewijsvoering komen !
omg, niet voor 75% van de wereldbevolking! Voor het groepje rijksten der aarde, de leiding van de illuminatie.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:18 schreef coz het volgende:
iss spacestation
over het formaat van dat gaan veel mensen toch best klagen als dat een ark voor 75% van de wereldbevolking ......![]()
![]()
[/olie op vuur gooi mode]
Je hebt daar gelijk in, de christenen in Amerika claimen ook dat inderdaad Rothschild en Rockefeller met elkaar om de macht strijden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:34 schreef Ridvan het volgende:
Nou fantasy ... dat kan je van nagenoeg alles zeggen dan hier in de TRU.
Het ging mij der dus gewoon om op ff te zien van wat zouden we kunnen verwachten. De vs. dat is niet eens volgens mij zozeer fantasie, dat is wat ik opmaak als ik eens rondlees op de tru over illuminati en reptillians etc. Ze werken zover ik heb begrepen samen en zijn tegelijk in strijd, om op een latere tijdstip in total war te eindigen ofzo.. Ik dacht HEY ik kan het mis hebben, vandaar de topic.
FF chekuh hoe anderen der over denken..
Want in me eentje nachtenlang (soms) piekeren over de mogelijke uitkomsten is lang niet zo sociaal als dit, en wie weet misschien is dit nog leerzaam ooken krijg ik misschien een beter beeld op wie of wat ik mijn geld zou moeten zetten. En voor het geval dat t alleen een VERLIES-VERLIES situatie is .. dan wil ik weten bij welke partij ik het minst verlies
![]()
Jij denkt dat meer dan 2% van amerika uberhaupt weet wat de illuminati is?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
In amerika stemmen de Christenen (31% bij de laatste polls) , al om die reden op dhr Bush.. Hij wordt gezien als de laatste muur tegen de Illuminati ( ja inderdaad, omdat ie diplomatiek zo slecht is)
Project for the New American Centuryquote:
quote:Controversy
The PNAC has been the subject of considerable criticism and controversy. Many critics of the PNAC dispute the premise that American world leadership is desirable for the world or even for America. The PNAC's harshest critics argue that it represents a broad, borderline imperial agenda of global US military expansionism and dominance. Supporters reply that the PNAC's goals are not fundamentally different to other conservative foreign policy analysts. Critics of the U.S.'s poor international relations take umbrage at the PNAC's unashamed position of maintaining the U.S.'s privileged position as sole world superpower.
en pnac heeft een quote van voor 9-11 die zei dat een grote ramp zoals pearl harbor nodig zou zijn als katalysator ........quote:After the election of George W. Bush, many of the PNAC's members were appointed to key positions within the new President's administration:
die 25 % past ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
omg, niet voor 75% van de wereldbevolking! Voor het groepje rijksten der aarde, de leiding van de illuminatie.
Slimbo!![]()
quote:Persoonlijk denk ik, dat wanneer de massa journalistiek, de kant van de mensheid zal gaan kiezen..De wereldwijde opstand tegen de NWO dichtbij is.
Ik stel je nogmaals de vraag: geloof je dit nou echt, Extremeknowledge? Geloof je echt, dat op een dag de wereld zal vergaan, en het "groepje rijksten der aarde", met al het personeel dat nodig is om hen te lanceren (die zullen immers weten waar ze aan meewerken, en daarom ook een plaats eisen) zichzelf naar het ISS lanceert, dat normaal slechts plaats biedt aan een astronaut of 8?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
omg, niet voor 75% van de wereldbevolking! Voor het groepje rijksten der aarde, de leiding van de illuminatie.
Slimbo!![]()
En volgens de reptaillains blijkt het riagg ook een nummer te hebben, als je die aan de foon krijgt.Wat ze noemen een psycholoog, zullen ze jou vertellen dat er meer gekken buiten rond lopen als dat er binnen zijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
je mist iets..
De Reptilians, zoals jij ze noemt (chitauli), leven in de 4e dimensie..
De Christenen zeggen, dat de "armageddon" plaatsvindt, wanneer de dagen nog maar half zo lang zijn.
En deze chitauli dus vrij rond kunnen lopen..
De Illuminati, daarentegen, met in de allerhoogste rang, de druiden..doen aan zogenaamde Occulte praktijken.
Men probeert deze Chitauli (demonen) op te roepen.
De reptilians, zijn, anders dan jij zegt.. niet bepaald intelligent, volgens de oudste beschavingen, was dit namelijk een reptielenras, gemaakt door de elite-annunaki.. om werelden over te nemen.
Volgens deze religies, (ja ook volgens de bijbel) daagden deze elite-annunaki god zelve uit.
Deze Elite Annunaki, met als leider Annun (uit de bijbel) kan je je voorstellen als de Egyptische goden.
Deze Annunaki, zouden alle wereldwijde verschillende godsdiensten hebben geschapen, om verdeeldheid onder de mensen te creeeren.
Zodat men nooit in opstand zou komen.
De "greys" worden gezien als de slaven van de chitauli.
Echter, de Olteken, Zulus, en Aboriginals..spreken ook van "de ridders van het heldere licht". de "engelen".. zij zouden uit de buurt van Sirius, en Orion komen.(Isis, Allah, diverse spreuken in bijbel, mayas, Midden-Afrikanen , voor als je het op wilt zoeken)
Hun belangrijkste strijders waren Lord Pacal, Lord Krishna, Jezus Christus, en Boeddha.
De meest vreemde theorie, van de New Born Christians, is dat de Chitauli al op aarde bezig zijn, en dat de illuminati onze hersenen manipuleren dmv lage frequentie signalen, vanuit zendmasten.
Zij zeggen dat de overname door "voor hun satan" zal plaatsvinden in Jeruzalem.. en dat de gecombineerde regeringen, van Amerika en Israel.. al een pact hebben met deze Chitauli, om 75% van de wereld weg te geven, en 25% voor de mensen.
En raad eens wat die 25% is? Juist, Amerika.
Men spreekt zelfs al over concentratiekampen, voor de mensen die in opstand zullen komen tegen de overname wereldwijd door de NWO.
Ook de apparaatjes, om chips te detecteren van de NWO zijn al te koop, 89 euro.. prikje, voor een vliegveld-wapenscanner.
Newsman, dat je niet op de hoogte bent van de oude culturen, verwondert me..quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:52 schreef newsman het volgende:
[..]
En volgens de reptaillains blijkt het riagg ook een nummer te hebben, als je die aan de foon krijgt.Wat ze noemen een psycholoog, zullen ze jou vertellen dat er meer gekken buiten rond lopen als dat er binnen zijn.![]()
Kan je een samenvatting geven? Ik ben de draad kwijt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Wat ik hier neerzet, is nameljk 1 van de grondvesten van het Christelijk geloof.
Elk geschiedkundige zal dat kunnen beamen.
Ze zijn zeker niet de bekendste.quote:De Illuminati is namelijk 1 van de aller bekendste elementen uit de westerse geschiedenis
Ik heb nieuws voor je: Reptilians bestaan niet.quote:En nee, je mag niet met reptilians praten
Je blijft maar gelul uitkramen.quote:Wat ik hier neerzet, is nameljk 1 van de grondvesten van het Christelijk geloof.
Oh, en mijn vriendin (ja je mag wel een foto) houdt ook erg van Illuminati..quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:01 schreef Speth het volgende:
[..]
Ze zijn zeker niet de bekendste.
In de kroeg:
Meid: Hai Steph
Steph: Ey
Meid: Wat zijn je hobbies? de mijne zijn jongens, uitgaan...
Steph: De illuminati. Ken je die wel?
Meid: ... ik ga even daarheen... nerd...
Het is sowieso maar de vraag of ze bestaan hebben. Als je met "illuminati" de mensen bedoelt die de verlichting hebben voortgebracht, zoals Voltaire, Erasmus, enzovoorts, dan waren ze belangrijk. Die mensen en hun volgelingen hebben alleen NIETS te maken met ruimtestations, aliens en een reptielenras dat in een holle aarde de beest uithangt....
[..]
Ik heb nieuws voor je: Reptilians bestaan niet.
[..]
Je blijft maar gelul uitkramen.
Hey! nu komen we ergens!quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:16 schreef Ridvan het volgende:
columbus ontdekte nix, die kwam daar met kaarten die hij had verkregen van zeelieden die veel verder gevorderd waren in de kennis van wateren dan de spanjaarden...
Ja, illuminati betekent verlichtten.. amerika is daarop gebouwt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij denkt dat meer dan 2% van amerika uberhaupt weet wat de illuminati is?![]()
Op wat voor manier hebben ze ermee te maken? Die lui staan toch ook gewoon s'ochtends op, gaan naar hun werk, en kijken s'avonds tv? Tis volgens mij hetzelfde als hier in Nederland vragen of ze weten wie de Geuzen waren. En ja dat weten weinig mensenquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:43 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja, illuminati betekent verlichtten.. amerika is daarop gebouwt.
Meer dan de helft van de Amerikaanse bevolking, heeft hier dagelijks mee te maken.
Ik geloof niet dat jij ooit een taalkundige studie hebt kunnen afronden.quote:gebouwt.
Hoe weet je dat het om dezelfde figuren gaat? De historische band tussen de egyptische elohim en het christelijke begrip van engelen is niet aangetoond en volgens mij volstrekte onzin. Dit is gewoon iets wat je erbij verzint.quote:De Valse goden, is direct de betekenis van deze "Elohim" (annunaki).
Elohim betekent: Zij die uit de lucht kwamen..
En hedendaagse taal worden deze engelen genoemd.
En als je hier in gelooft ben je niet goed wijs. Klaar.quote:Het reptielenras zijn de moderne "demonen" met hun leider Lucifer, van de planeet Rahab
Er is een HEEL groot verschil tussen de ontdekking van Columbus en een lulverhaal over reptielachtige aliens.quote:Noem nooit iets gelul wat je niet kent...
Daar kan je nog behoorlijk problemen mee krijgen.
Dat is ook wat men zei, toen Columbus voor de 4e keer Amerika ontdekte.
Ahhhhhhhhh gossie.... Sorry juf! Ik zal het niet meer doen..quote:Ik geloof niet dat jij ooit een taalkundige studie hebt kunnen afronden.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:07 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh gossie.... Sorry juf! Ik zal het niet meer doen..
Ps. Get a life bimbo!
Het beschrijft gebeurtenissen uit die tijd, en wordt door de traditie toegeschreven aan Mozes. Onder theologen is echter de opvatting niet ongewoon dat bijv. hoofdstuk een tot en met elf van Genesis tijdens de Babylonische Ballingschap aan de Pentateuch zijn toegevoegd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:40 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
De Thora, is het boek van Mozes, en stamt dus uit de "exxodus-tijd",
.... dat van die supermarkten was een grap om te illustreren hoe belachelijk ik het idee vind.quote:ee, ik geloof niet dat ze supermarkten hebben..
Dat is echt zoiets doms menselijks..
Wie zegt dat ze aan de slavernij Geld doen?
Maar, als je Rahab gaat bekijken.. en de verhalen die de andere volken uit die tijd daarover hadden..
De Olteken zeiden bijvoorbeeld, dat de planeet Nibiru heette, en dat men goud nodig had om de Atmosfeer te fixen daar.
Ik voel dat jij een imbeciel bent.quote:Ik voel hier iets persoonlijks tussen bimbo en EK
Ik zou "zitten hier taalfouten in" zeggen, dat is meer gangbaar.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:17 schreef Ridvan het volgende:
Dan is er iets mis met je gevoel. << Zijn hier taalfouten in juf?
Je gelooft dat hier aliens zijn geland van die planeet, onder leiding van Satan. Ok, ik weet genoeg....quote:Ja Speth, waar het om draait is, wijsneus, dat ik hier niet vertel wat in me koppie op komt
Ik had het tegen Ridvanquote:En hoe kan je voelen, dat juist Ik een imbeciel ben
Dit komt van iemand die gelooft in het bestaan van een reptielenras van een andere planeet. Sorry, maar dat neem ik op mijn beurt weer niet serieus.quote:Dan ben je dus niet into archeologie
Sorry hoor, maar dan zou ik nog wat extra jaartjes school nemen.
Dit meen ik serieus, en niet persoonlijk.
Ik ben die 5 seizoenen van X-Files kwijtgeraakt bij mijn laatste format.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
zoek het op zou'k zeggen
Ik denk dat er bar weinig professoren archeologie jouw wereldbeeld delen. Sterker nog, ik denk dat ze niet bestaan, een verknipte uitzondering daargelaten. Helaas krijgen de verknipte personen vaak meer aandacht dan de echte wetenschappers.quote:In Nederland hebben we daar gelukkig ook een paar van!
Kom eens met een duidelijker vraag, waar wil je bewijzen van?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
alsjeblieft, kom eens met bewijzen
Toegegeven, van de oude beschavingen weet ik weinig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Alsjeblieft, kom eens met bewijzen
Ik heb nu wel genoeg van die Bla Bla, vertel jij mij maar es een totaal ander verhaal, waar die Olteken, Mayas, Babyloniers etcetera
Dan WEL in geloofden?
Ik hou nu op, met jou valt gewoon niet te redenerenquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:11 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Speth, om dat te weten komen, zal je toch zelf onderzoek moeten doen.
Ik weet voor 100% zeker, dat je me dankbaar zal zijn
Deze zin gaat in mijn sig.quote:Doe als afstudeerproject maar eens een uitgebreidt onderzoek naar de oorsprong van taal.
Ik heb net inderdaad effe wat gebrowsed op het i-net en een hoop van de dingen die je zegt komen niet van sites die ik nu direct als 'geloofwaardig' zou bestempelen... Maar, als je inderdaad even een aantal links of een lijstje boeken zou opgeven, dan is het wat makkelijker om je beweringen na te lopen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Das makkelijk;)
Ik heb nog geen enkel tegenargument gezien.
Als het zo vergezocht is, zo Fantasie-rijk? dan is er genoeg bewijs tegen toch?
Kom maar op
15 posts met puberaal gebang kunnen we allemaal wel.
Ik heb er niet voor gekozen, om dergelijke feiten te zien.. als je het in zijn letterlijkheid leest, waarom zou ik sterker twijfelen aan 5000 jaar oude archeologie..dan aan jouw standaard-Nederlands-bekrompen redenering.
Je lijkt me typisch een Wilders-stemmer, kijkend naar je "signature"
Om maar even net als jou persoonlijk te gaan.
Ik snap niet hoe je daarbij komt, daarbij is het onjuist, ik heb juist een afkeer van de manier van politiek voeren van dhr. Wilders met zijn onprofessionele afschildering van een complexe religie als de islam. Ik stem VVD, wachtend op een nieuwe Bolkestein.quote:Je lijkt me typisch een Wilders-stemmer, kijkend naar je "signature"
Sorry, maar ik hoef geen argumenten te leveren om jouw hersenspinsels over reptilians te ontkrachten. Het is namelijk gewoon jouw waan die ik niet ongedaan kan maken, ik verwonder me er alleen heel erg over.quote:Ik heb nog geen enkel tegenargument gezien.
Als het zo vergezocht is, zo Fantasie-rijk? dan is er genoeg bewijs tegen toch?
En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.quote:-Het leger van Jahweh, uit de Bijbel ( de overlevenden van de armageddon) zouden met 144000 zijn
Zij zouden de tekenen op voorhoofd en handen krijgen
-Het aantal poorten van de hoofdstad van Babylon(Irak), was 144000
-In de Maya geschriften kunnen we vinden dat de Maya koning Quetzalcoatll (Lord Pacal) het getal 144000 op zijn hoofd zag verschijnen..
Hou er rekening mee dat dit uit een totaal ander tijdperk/plaats komt.
- Boeddha, zou de reincarnatie zijn van Lord Krishna.. wordt beschreven als de zoon van Maya.. (moeder aarde, de hoofd religie van de Mayas, op een totaal andere plaats in de wereld)
De bewijslast bij mij? jij bent hier degene die de complete archeologie voor schut zet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:35 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daarbij komt, daarbij is het onjuist, ik heb juist een afkeer van de manier van politiek voeren van dhr. Wilders met zijn onprofessionele afschildering van een complexe religie als de islam. Ik stem VVD, wachtend op een nieuwe Bolkestein.
[..]
Sorry, maar ik hoef geen argumenten te leveren om jouw hersenspinsels over reptilians te ontkrachten. Het is namelijk gewoon jouw waan die ik niet ongedaan kan maken, ik verwonder me er alleen heel erg over.
Simpel argumentje: Het is ongelooflijk onwaarschijnlijk dat welke beschaving dan ook de gigantische afstand tussen sterren kan overbruggen.
Het is verder ongelooflijk onwaarschijnlijk dat een dergelijke beschaving op aarde zou zijn geland zonder dat daar ook maar 1 directe (dus geen indirecte verwijzing, zoals "het volk van de lucht" ofzo, wat verder niets bewijst) verwijzing naar bestaat in de geschiedenis. Als een dergelijke gebeurtenis echt zou hebben plaatsgevonden zou het uitvoerig gedocumenteerd zijn door tenminste een aantal mensen.
Verder ligt de bewijslast bij jou, niet bij mij.
Luister dan ook niet naar gidsen, maar lees het zelf.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef Speth het volgende:
[..]
En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.
Nee, dat moest even laten zien hoe werkelijk NEP de ontdekkingsreis van Columbus was.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef Speth het volgende:
[..]
En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.
Nergens op. Niet op taalkunde in ieder geval, en als je op archeologie bent afgestudeerd mogen ze van mij die studie meteen stopzetten. Ik geloof niet dat jij werkelijk bent afgestudeerd, ik denk dat je dat verzint.quote:Waar denk je dat ik op afgestudeerd ben.
Ik heb een 300 pagina dik Maya-boek uitgelezen en ben door heel midden Amerika getoerd. Ik geloof er geen zak van. DNA tests hebben bewezen dat maya's geen verwantschap hebben met volkeren in andere werelddelen, anders dan een ver verwantschap aan enkele aziatische volken.quote:Luister dan ook niet naar gidsen, maar lees het zelf.
Zeg, erm, wie heeft die 'shit' dan zo ruim bevestigd?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oh my god, ik ga niet veel meer zeggen, je uitspraken zijn ronduit kortzichtig.
Sinds wanneer is er verwantschap nodig om elkaar te ontmoeten?
Verder hoef ik me niet te bewijzen voor iemand die zichzelf zo voor schut zet, door zo ruim bevestigde shit onwaar te verklaren.
Oh My God!
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:59 schreef coz het volgende:
[..]
die had zin ..iig de eerste 2 posts zijn ontopic ... inclusief OP dus
kijk er wordt hier een beetje afgedwaald
als ik de OP even mag herschrijven zoals deze wekelijk IMO bedoeld is![]()
Reptillians versus Illuminati
er zijn mensen die het wel eens hebben over deze partijen
ondanks dat het appels met peren vergelijken is ; op wie zou jij wedden of op wie juist niet ...
wie denk je dat gaat 'winnen' .. alsof het een bokswedstrijd is
in de ene hoek
illuminati
in de andere
reptillians
en de specificaties van beide zijn volgens de geocities websites te omschrijven en hier niet bespreekbaar,
!!! het gaat om jouw visie wie er als winnaar uit de bus zou komen als ze in een spreekwoordelijke ring geplaatst worden !!!
en TS begon :
[..]
en ik zeg
de illuminati hebben een streepje voor deze hebben al een 'fysieke' vorm in de arena
hoewel de reptillians een langere voorbereiding getroffen heeft en mogelijk krachtigere wapens
ik ben bang dat het gelijkspel gaat worden en 3 van de 4 gevallen ( 0-0 ..1-0 ..0-1 ..1-1 )het publiek verliest![]()
Tsja, dat wordt niet meer op prijs gesteld, schijnbaar zijn er nog een hoop mensen dit totaal niet (willen) weten wat dit onderwerp inhoudtquote:Op zondag 12 december 2004 00:10 schreef Ridvan het volgende:
OM JULLIE EEN IDEE TE GEVEN WARA HET OVER GAAT!!
[..]
![]()
Who cares... Het gaat hier niet om een reptillian discussie het gaar hier over iets meer als je ff goed zou lezen..quote:Overigens, @ Ridvan, ik wil jullie best aan jullie reptilian-discussie laten, maareuh, dan krijg je wel een beetje een eenzijdige en feitelijk/wetenschappelijk onjuiste discussie...
Maak je niet dik, joh... Als het je niet interesseert wat ik schrijf, dan lees je toch over m'n berichtjes heen? Nu weet ik ook wel dat het truth-forum gereserveerd is voor de absoluut non-wetenschappelijke topics, maar aangezien daar ook af en toe pertinente nonsens wordt gepredikt, vind ik dat ik het omgekeerde ook best af en toe hier mag komen doen...quote:Op zondag 12 december 2004 00:21 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Who cares... Het gaat hier niet om een reptillian discussie het gaar hier over iets meer als je ff goed zou lezen..
Stick to the topic is nie teveel gevraagd toch??
http://app.www.home.nl/zo(...)mst+egyptische+godenquote:Op zondag 12 december 2004 00:23 schreef Phooka het volgende:
de Babyloniers wisten niks van de dino's...
En, euhm, de enige referentie die ik zo kan vinden dat Herodotes dat beweerde, is een site die absoluut niet geloofwaardig is... :S
De Amerikaanse Christenen, zeggen dat de regeringen 75% weg gaan geven, en 25% (Amerika) voor zichzelf gaan houden.quote:Op zondag 12 december 2004 00:35 schreef Ridvan het volgende:
Ik heb absoluut nix tegen de informatie op zich die hier staat, vat me niet verkeerd! Ik lach niemand uit omdat die beweringen doet over reptillians e.d. unlike sommigen hier.
Ik dacht alleen dat ik misschien met de topic wat meer inzicht zou kunnen krijgen in de doelen van de 'reptillians' en illuminati. En over wie van deze nou als het ware de toekomstige macht gaan krijgen, als we moeten geloven in wat ze doen waar ze voor staan etc.
Ik vind het gewoon jammer dat de reacties niet geplaatst worden met dat in de achtergrond
Niemand bevestigt die 'shit', kerel, dat weet je best. Een paar maffe neparcheologen misschien, maar geen professionelen.quote:Sinds wanneer is er verwantschap nodig om elkaar te ontmoeten?
Verder hoef ik me niet te bewijzen voor iemand die zichzelf zo voor schut zet, door zo ruim bevestigde shit onwaar te verklaren.
quote:Het feit dat men de 10 (incl Rahab)planeten kende zegt al een hoop.
Kijk dan!quote:Op zondag 12 december 2004 00:38 schreef Speth het volgende:
[..]
Niemand bevestigt die 'shit', kerel, dat weet je best. Een paar maffe neparcheologen misschien, maar geen professionelen.
[..]:D:D
LUL NIET.
Er staan 11 balletjes om het sterretje. Onze zon heeft 9 planeten, waarvan er voor de babyloniers maar 7 zichtbaar waren (Mercurius, Venus, Mars, Jupiter, Saturnus, Neptunus, Uranus). Pluto is met het blote oog niet zichtbaar, en een telescoop hadden ze niet.quote:ja ja, en het aantal zal ook wel ongeveer kloppen of niet
Omdat het aantal balletjes op een inscriptie je niet uitkomt verzin je er maar een planeet bij?quote:Marduk/Nibiru/Rahab/ Planet X
]http://skepdic.com/sitchin.html[/quote][/url]quote:Overigens; [url=http://skepdic.com/sitchin.html
Inderdaad, die is door midden gebroken, denk jij dat een in 3600 jaar (in fietseketting) vorm om ons als een wiel draaiend zonnestelsel heendraait, een bezoek aan het zonnestelsel overleeft? neequote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Speth het volgende:
[..]
Omdat het aantal balletjes op een inscriptie je niet uitkomt verzin je er maar een planeet bij?
Die planeet, Extremeknowledge, bestaat niet.
Een persoon in een ...iets.. met daarachter voortstuwing voorstellende tekening?quote:Ik zou ook graag even willen weten wat jullie hierin zien
Analyse van de asteroidengordel door de Galilei sonde heeft aangetoond dat zij waarschijnlijk nooit tot een planeet hebben behoord.quote:Inderdaad, die is door midden gebroken.
De asteroidengordel is daar nog getuige van.
Inderdaad, ik wist de reden even niet meer, was nasa.gov al aan het afzoeken, maar dit klopt inderdaad.quote:De asteroidengordel bevat een massa die ongeveer gelijk is aan 0,1% van de aarde; d'r is nooit een planeet ontstaan vanwege perturbaties foor Jupiter.
Wat ik of jij hier zo een, twee, drie in zien is niet belangrijk. Ik vermoed dat het om een Maya voorstelling van een koning (omdat het een dikke man is, en weinig Maya's dik waren... en zijn) omgeven door symbolische figuren. Het moet echter door een echte Maya kenner worden geanalyseerd, niet door iemand die er iets in wil zien.quote:http://web.tiscali.it/webtemplates/Atlantide/maya/images/Lastra%20di%20Palenque.gif
Dat kan best, Dan zal die nog rondzweven..quote:Op zondag 12 december 2004 01:12 schreef Speth het volgende:
[..]
Analyse van de asteroidengordel door de Galilei sonde heeft aangetoond dat zij waarschijnlijk nooit tot een planeet hebben behoord.
[..]
Inderdaad, ik wist de reden even niet meer, was nasa.gov al aan het afzoeken, maar dit klopt inderdaad.
Voor de duidelijkheid, jij hoopt dus dat de Pluto-Kuiper express een 10de planeet aantoont, bewoond door reptiel aliens, zodat je geloof in een sprookje kan worden bevestigd?quote:Dat kan best, Dan zal die nog rondzweven..
Dan is het wachten op 2012, maar dat zal wel wat mee vallen
Bron: Nasa.govquote:According to Eric Chaisson and Steve McMillan, the authors of the text book "Astronomy Today", 1993 edition, "There is far too little mass in the belt to constitute a planet, and the marked chemical differences between individual asteroids strongly suggest that the asteroids could not all have originated in a single planet. Instead, astronomers believe that the strong gravitational field of Jupiter continuously disturbs the motions of these chunks of primitive matter, nudging and pulling at them, thereby prohibiting them from aggregating into a planet.
Jammer dat ze geen puntmutsen droegen maar peniskokers, dat had je waarschijnlijk leuker gevonden.quote:Homo Florencius is laatst gevonden meneer Speth
Je hebt teveel Half Life 2 gespeeld.quote:En nee,er wonen geen reptiel-aliens.
Er woonden ooit Annunaki, creeerders van de Chitauli (reptielen), en van de mensen.
De Chitauli zijn gecreeert om planeten te overmeesteren, en tot slaven te maken.
Dat jij allerlei mallige conclusies trekt uit gebrekkig bewijs zegt niets over hoe ik denk.quote:Ik zou je aanraden iets minder binnen bepaalde beperkingen te denken.
Ja ik heb geen flauw idee, er staat hout boven... ik vind het er ook wel meer op lijken eigenlijk.quote:Op zondag 12 december 2004 01:31 schreef Phooka het volgende:
Hmmm... "Evidence" dus...
Wolken op Mars is niet zo vreselijk spannend - die had ik al eens gezien. (De ontdekking van methaan is op zich wat spannender)
Waarom is het eigenlijk een stuk hout, en niet gewoon een steen?
Ik denk nog steeds dat het een blok sedimentair gesteente is, zoals ze ook in de rest van het plaatje te zien zijn...quote:Op zondag 12 december 2004 01:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ja ik heb geen flauw idee, er staat hout boven... ik vind het er ook wel meer op lijken eigenlijk.
Ook zo mooi vierkant.
Inderdaad! Het bewijs van gigantische regenwormen op Mars!quote:Op zondag 12 december 2004 01:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
En de enige echte Mars Smoking Gun!
[afbeelding]
Erm, dit is een geologische formatie...quote:Op zondag 12 december 2004 01:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
En de enige echte Mars Smoking Gun!
[afbeelding]
De link naar het origineel staat erbijquote:Op zondag 12 december 2004 01:39 schreef Speth het volgende:
Die "atmosfeer" is een effect dat optreedt bij een bepaalde compressie van bestanden, veroorzaakt door het grotere licht/donker contrast aan de randen van de planeet.
Dat stuk steen dat een beetje op hout lijkt bewijst niets. Het bewijst dat er op mars een object ligt dat wel een beetje op een stuk hout lijkt, meer niet.
Die "ritssluitingen" zijn raar, maar in de verste verte geen bewijs voor een intelligente beschaving. Ik zie overigens geen schaalverdeling staan. Bovendien is dit plaatje overduidelijk gemaakt door iemand die gelooft dat er intelligent leven op Mars bestaat, wat het plaatje an sich al twijfelachtig maakt. Wie zegt me dat het niet bijgewerkt is? Een bepaalde newsposter hier op fok heeft daar bijvoorbeeld een handje van.
quote:Maar ja, als de moslims de wereld gaan domineren zullen we het allemaal nooit weten. Dan gaan we terug naar een fijn achterlijk, agrarisch, middeleeuws bestaan
Och, kom! Doe niet zo raar!quote:Op zondag 12 december 2004 01:45 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Geschiedvervalser!;)
Nasa Image Tampering
[afbeelding]
Bepaalde dingen gingen inderdaad anders dan we een paar decennia geleden dachten. De sfinx zou inderdaad best een leeuwekop kunnen hebben gehad. What else is new? Dat vind ik eigenlijk niet zo opzienbarend. De egyptenaren wisten ook de omtrek van de Aarde, op de volgende heel simpele manier: Steek een stok in Cairo in de grond en een in de Sinai woestijn. Laat een vriend de schaduw noteren die de stok in de Sinai laat vallen op het moment dat de zon in Cairo precies bovenaan de hemel staat, doe hetzelfde andersom, vergelijk de resultaten en bereken hoe diep de lijnen van de beide stokken elkaar snijden, neem hierin de precieze afstand tussen de beide stokken in acht en je hebt een 'taartpunt' van de aarde, waarmee je vrij nauwkeurig de omtrek weet. Dit is natuurlijk best slim en toont aan dat het best mogelijk was om bepaalde kennis te hebben zonder dat daar een onzinnige verklaring voor hoeft te zijn, zoals dat aliens het aan de egyptenaren zouden hebben verteld.quote:Documentaire kwam er op neer dat de farao's de pyramides niet hadden gebouwd, maar een cultuur voor hen. (De farao's hadden alleen de hyrogliefen erin laten tikken). Ze leiten ook allerlei dingen zien die wij nu aan ons bekende oude culturen toeschrijven, die ze toen helemaal niet konden. Zou zouden de oude Egyptenaren nooit in staat zijn geweest pyramides zonder machines te bouwen.
Ik vind het alleen interessant uit psychologisch oogpunt. Ondertussen zorgen dit soort figuren ervoor dat bijna de helft van de Amerikanen gelooft dat de maanlanding niet echt was... Het plebs gelooft namelijk altijd het meest sensationele verhaal.quote:Och, kom! Doe niet zo raar! (Hoewel ik het als raketwetenschapper op zich wel interessant vind om te horen dat dit soort ideeen over de ruimte kennelijk ook bestaan )
Lijkt me niet zo erg onlogisch dat ze dat doen.. Er is maar 1 bron.. NASA << Een kritisch persoon als jij zou daar toch wel begrip voor moeten tonen?quote:Ondertussen zorgen dit soort figuren ervoor dat bijna de helft van de Amerikanen gelooft dat de maanlanding niet echt was
Daar denk ik toch wel anders over.... Als het moet dan houden ze het ECHT wel geheim hoor..quote:NASA is absoluut niet goed in het bewaren van geheimen.
Er zijn verscheidene tests gedaan, ook in Europa, waarbij de omstandigheden van de maanlanding zijn nagebootst in een studio. Die tests lieten zien dat schaduwen bij 1 lichtbron helemaal niet helemaal zwart hoeven te zijn, dat de Amerikaanse vlag ook kan wapperen zonder lucht, dat schaduwen niet parallel hoeven te lopen (glooiingen in het oppervlak vervormen schaduwen, het komt op Aarde de hele tijd voor). Ik heb het ze live zien doen.quote:Lijkt me niet zo erg onlogisch dat ze dat doen.. Er is maar 1 bron.. NASA << Een kritisch persoon als jij zou daar toch wel begrip voor moeten tonen?
Ik ben atheistisch, het enige waar ik in geloof, is empirische bewijsvoering. Een concept dat jou vreemd is, blijkbaar.quote:Ben je Christelijk, mijn jongen?
Uh huh... Veel mensen leren natuurkunde door middel van Hollywoodfilms - en die zijn niet altijd 100% juist. Ach ja.quote:Op zondag 12 december 2004 01:51 schreef Speth het volgende:
Ondertussen zorgen dit soort figuren ervoor dat bijna de helft van de Amerikanen gelooft dat de maanlanding niet echt was... Het plebs gelooft namelijk altijd het meest sensationele verhaal.
Ik doelde ook op die landingquote:Op zondag 12 december 2004 02:00 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Daar denk ik toch wel anders over.... Als het moet dan houden ze het ECHT wel geheim hoor..
en ik duidde op de 1ste landing.. die ene op tv.. de rest weet ik niet zo gek veel van is niet echt mijn ding
Erm, daar hoor je zelfs binnen de ruimtevaartgemeenschap niks over - ws. omdat het gewoon niet helemaal waar is...quote:Op zondag 12 december 2004 02:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het achteraf in de doofpot stoppen gaat ze wel weer goed af volgens mij.
Weinig mensen hebben nog de 2uur durende documentaire The Secret Nasa Transmissions: The Smoking Gun. gezien
Althans, je hoort er in de massa niet veel over..
Ook niet over die mysterieuze verdwijning van 15 Nasa astronauten!
de Van Allen belt?quote:Op zondag 12 december 2004 02:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
... over die Radioactieve Gordel die er om de aarde schijnt ...
Ik ben overtuigd van niet, net zo goed als ik je heb uitgeluld over die zogenaamde 10de planeet. Daarvan wist je ook 100% zeker dat ik op andere gedachten zou raken.quote:Op zondag 12 december 2004 02:07 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik raad je aan het even te gaan kijken, ik ben er van overtuigd dat je anders zult gaan denken daarover.
Er wordt van gezegd dat die gordel dodelijk is voor iedere astronaut die zich erin begeeft. Dit misverstand komt voort door een verkeerd citaat van de ontdekker ervan, die stelde dat iedere astronaut die zich er voor lange tijd in begeeft op den duur sterft. Dat gedeelte laten conspiracy theorists graag weg, omdat het ze niet uitkomt.quote:Op zondag 12 december 2004 02:08 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
ja die, daar claim ik verder niks over hoor, wat zeg jij daarvan
quote:Op zondag 12 december 2004 02:10 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Je zag dat toch? die planeet? de maan als extra, en Nibiru als Extra, het is niet mijn probleem dat je iets aan je perceptievermogen mankeert
quote:
Het wordt laat,quote:Op zondag 12 december 2004 02:14 schreef Phooka het volgende:
net als jou reactie daarop - en mijn reactie daarop, I guess...
Da's raar... Ik heb hetzelfde gedaan en de serieuzere sites berichtten absoluut niks over Pluto, Niburu, Uranus of Neptunus... Misschien dat er twee internetten betsaan!quote:Op zondag 12 december 2004 02:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik kwam langs wiskundige sites, langs universiteiten, en ze zeggen allemaal hetzelfde!
Ik vond hem interessant, soms wat vergezocht, maar het geeft je een leuke beuk in je rug als je interesse in alien life hebt.quote:Op zondag 12 december 2004 02:14 schreef Phooka het volgende:
net als jou reactie daarop - en mijn reactie daarop, I guess...
Overigens, ik weet vrij zeker dat wat die kerel zegt, volledig waar is en dat de DVD bestaat uit 'crapola'.
Je kraamt complete lulkoek uit. Blijf jij maar lekker geloven in het bestaan van 10 planeten, dan blijf ik lekker vinden dat het er 9 zijn, en alle wetenschappers ter wereld met mij.quote:Op zondag 12 december 2004 02:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
bekijk hem nog maar eens goed, je bent de enige die dat gezegd heeft.. nee er is zelfs geen skepdic over!
Ik kwam langs wiskundige sites, langs universiteiten, en ze zeggen allemaal hetzelfde!
Dat de mayas meer planeten telden dan dat er zijn? Curieus volk, die mayas.quote:Op zondag 12 december 2004 02:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ja curieus he? Dit was trouwens een plaatje van de Soemerianen.quote:Op zondag 12 december 2004 02:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat de mayas meer planeten telden dan dat er zijn? Curieus volk, die mayas.
Ja raar he? dat die lui dat geloven..quote:
"Marduk" is dus gewoon Jupiter.quote:Cuneiforms of the Babylonian epic Enuma Elish or Tablets of Creation refer to Jupiter in the Fifth Tablet as the marker of the signs of the Zodiac . . . "He (Marduk - the Creator) founded the station of Nibir (Jupiter) to determine their bounds. . ." To the Babylonians, Nibir was the special name for Jupiter when the planet appeared directly opposite to the Sun and thus shone high and brightly in the midnight sky over the fertile valley of the Euphrates.
Mwoah - dan geef je ze allemaal wel wat teveel eer, hoor... Ze waren goed in geometrie. De rest is elders uitgevonden. Overigens kun je P. beter een Griek laten zijn, of nog beter: Euclides als voorbeeld geven.quote:Op zondag 12 december 2004 02:24 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
De Babyloniers geloofden exact hetzelfde, en noemden het Marduk.. Curieus he? zij hebben onze wiskunde bedacht..(remember Pythagoras)
Dat hoeft niet, ik ken wel een paar vrijmetselaars, sterker nog, ze wouden m'n pa ooit eens lid maken. Het is een verzameling intellectuelen met bepaalde tradities, meer niet. Dat er veel symboliek op Amerikaanse symbolen voorkomt zie ik als geen enkel bewijs voor wat dan ook.quote:Je kan er morgen wel even heen gaan en ze uitlachen..
Oeps, foutje. Maar goed, als dat zo is zullen er ook wel astronomische kaarten en eventueel astrologische projecties gevonden zijn.quote:Op zondag 12 december 2004 02:24 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ja curieus he? Dit was trouwens een plaatje van de Soemerianen.
Ja, mensen zijn bijzonder curieus in het algemeen. Desondanks is het enige bewijs dat volgt uit het gegeven dat veel oude culturen en religies min of meer dezelfde dingen geloofden, een soort teken van een gebrekkige creativiteit.quote:Curieus volkje he?
Oh en wat denk je van de Zulus,van Credo Mutswa.. of de Aboriginals..
Gezellig potje met zn allen.![]()
Nee. Ik denk dat het wel meer voorkomt, hoewel niet zo vaak.quote:Denk je nou echt dat je op die ene planeet leeft tussen alle miljoenen planeten daarbuiten, waar TOEVALLIG intelligente levensvormen zijn te vinden??
Nee.quote:ps. Misschien nog mensen geinterreseerd in de OP??
Sterker nog, er is een grote kans dat er beschavingen bestaan, die enkele duizenden jaren eerder bestonden dan ons.. mensachtig zijn.. en dus niet intelligenter hoeven te zijn..quote:Op zondag 12 december 2004 02:32 schreef Ridvan het volgende:
Mwoah... D'r zijn al een paar objecten hard op weg om het zonnestelsel te verlaten. En, op zich, het moet mogelijk zijn om iets naar een andere ster te schieten; bv. met een zonnezeil of met een Jupiter-Zon-Jupiter swing-by.quote:Op zondag 12 december 2004 02:34 schreef Speth het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat het wel meer voorkomt, hoewel niet zo vaak.
Intelligentie staat echter niet gelijk aan interstellair reizen, iets dat ik simpelweg onmogelijk acht.
Je lijkt wel een christenfundamentalist die de conclusie dat we dezelfde voorouders hebben als apen te vulgair vindt, en daarom maar iets mooiers verzint.quote:Op zondag 12 december 2004 02:33 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Our creators, first turned into "gods" by descendents of those that lived amongst their creators and then,
subsequently, revised into a monotheistic god, are suspected to have arrived at our planet by space
exploration from what is commonly known as Planet X today.
The probability of the existence of Planet X is almost indisputable because of both historic and scientific
discoveries over this past century. This missing Planet X is most probably the Babylonian "Marduk" and
the Sumerian "Nibiru" of our ancient past.
Indeed, the Sumerians already knew of our planets, the solar system and our universe. This knowledge
was lost during and prior to our dark ages and only a small portion of such knowledge was later salvaged
after the burning of the great library of Alexandria in Egypt.
Valuable knowledge lost for centuries resulting in the delay of our development as a species here on our
planet known today as "Earth" and previously known as Tiamat and later as "Ki" (meaning "earth, the
cleaved planet").
What we are now just beginning to "relearn" our great ancestors already knew. This is what you will
discover, if you do not already have access to this knowledge, in the following segments of "Sumer":
That our planet was involved in a grand battle between other heavenly bodies. This amazing event is
described in the ancient Sumerian texts under the heading of Enuma Elish.
The mind-boggling Sumerian adventure of Gilgamesh in the mysterious "Land of Tilmun".
An awe-inspiring examination of Inanna, Queen of Heaven and Earth (aka: "Ishtar" and "Venus").
How and why our creators came to this planet. This astounding Sumerian revelation is found under the
heading of the Nefilim.
quote:Op zondag 12 december 2004 02:37 schreef Phooka het volgende:
[..]
Mwoah... D'r zijn al een paar objecten hard op weg om het zonnestelsel te verlaten. En, op zich, het moet mogelijk zijn om iets naar een andere ster te schieten; bv. met een zonnezeil of met een Jupiter-Zon-Jupiter swing-by.
Maar goed. Het is hier wel weer mooi geweest... Annunaki-nog-an-toe!
Maar naar een andere planeet? De pioneer en voyager 2 sondes zullen daar duizenden jaren over doen. Zonnezeilen zijn economisch voorlopig nog lang niet haalbaar en het is maar de vraag of het dan veel korter duurt, aangezien ze de lichtsnelheid niet kunnen overschrijden (of er zelfs maar bij in de buurt komen, ze moeten namelijk ook nog afremmen) zal het nog steeds niet binnen een korte tijdsspanne kunnen. Er zijn geen aanwijzingen dat het ooit technisch mogelijk zal zijn om het hele warp-idee uit te werken, en de huidige concepten (tethers, ionenmotoren, kernreactors, mass drivers) zijn gewoon niet krachtig genoeg voor die enorme afstand, zelfs als je naar proxima centauri zou willen.quote:Mwoah... D'r zijn al een paar objecten hard op weg om het zonnestelsel te verlaten. En, op zich, het moet mogelijk zijn om iets naar een andere ster te schieten; bv. met een zonnezeil of met een Jupiter-Zon-Jupiter swing-by.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |