Er staan 11 balletjes om het sterretje. Onze zon heeft 9 planeten, waarvan er voor de babyloniers maar 7 zichtbaar waren (Mercurius, Venus, Mars, Jupiter, Saturnus, Neptunus, Uranus). Pluto is met het blote oog niet zichtbaar, en een telescoop hadden ze niet.quote:ja ja, en het aantal zal ook wel ongeveer kloppen of niet
Omdat het aantal balletjes op een inscriptie je niet uitkomt verzin je er maar een planeet bij?quote:Marduk/Nibiru/Rahab/ Planet X
]http://skepdic.com/sitchin.html[/quote][/url]quote:Overigens; [url=http://skepdic.com/sitchin.html
Inderdaad, die is door midden gebroken, denk jij dat een in 3600 jaar (in fietseketting) vorm om ons als een wiel draaiend zonnestelsel heendraait, een bezoek aan het zonnestelsel overleeft? neequote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Speth het volgende:
[..]
Omdat het aantal balletjes op een inscriptie je niet uitkomt verzin je er maar een planeet bij?
Die planeet, Extremeknowledge, bestaat niet.
Een persoon in een ...iets.. met daarachter voortstuwing voorstellende tekening?quote:Ik zou ook graag even willen weten wat jullie hierin zien
Analyse van de asteroidengordel door de Galilei sonde heeft aangetoond dat zij waarschijnlijk nooit tot een planeet hebben behoord.quote:Inderdaad, die is door midden gebroken.
De asteroidengordel is daar nog getuige van.
Inderdaad, ik wist de reden even niet meer, was nasa.gov al aan het afzoeken, maar dit klopt inderdaad.quote:De asteroidengordel bevat een massa die ongeveer gelijk is aan 0,1% van de aarde; d'r is nooit een planeet ontstaan vanwege perturbaties foor Jupiter.
Wat ik of jij hier zo een, twee, drie in zien is niet belangrijk. Ik vermoed dat het om een Maya voorstelling van een koning (omdat het een dikke man is, en weinig Maya's dik waren... en zijn) omgeven door symbolische figuren. Het moet echter door een echte Maya kenner worden geanalyseerd, niet door iemand die er iets in wil zien.quote:http://web.tiscali.it/webtemplates/Atlantide/maya/images/Lastra%20di%20Palenque.gif
Dat kan best, Dan zal die nog rondzweven..quote:Op zondag 12 december 2004 01:12 schreef Speth het volgende:
[..]
Analyse van de asteroidengordel door de Galilei sonde heeft aangetoond dat zij waarschijnlijk nooit tot een planeet hebben behoord.
[..]
Inderdaad, ik wist de reden even niet meer, was nasa.gov al aan het afzoeken, maar dit klopt inderdaad.
Voor de duidelijkheid, jij hoopt dus dat de Pluto-Kuiper express een 10de planeet aantoont, bewoond door reptiel aliens, zodat je geloof in een sprookje kan worden bevestigd?quote:Dat kan best, Dan zal die nog rondzweven..
Dan is het wachten op 2012, maar dat zal wel wat mee vallen
Bron: Nasa.govquote:According to Eric Chaisson and Steve McMillan, the authors of the text book "Astronomy Today", 1993 edition, "There is far too little mass in the belt to constitute a planet, and the marked chemical differences between individual asteroids strongly suggest that the asteroids could not all have originated in a single planet. Instead, astronomers believe that the strong gravitational field of Jupiter continuously disturbs the motions of these chunks of primitive matter, nudging and pulling at them, thereby prohibiting them from aggregating into a planet.
Jammer dat ze geen puntmutsen droegen maar peniskokers, dat had je waarschijnlijk leuker gevonden.quote:Homo Florencius is laatst gevonden meneer Speth
Je hebt teveel Half Life 2 gespeeld.quote:En nee,er wonen geen reptiel-aliens.
Er woonden ooit Annunaki, creeerders van de Chitauli (reptielen), en van de mensen.
De Chitauli zijn gecreeert om planeten te overmeesteren, en tot slaven te maken.
Dat jij allerlei mallige conclusies trekt uit gebrekkig bewijs zegt niets over hoe ik denk.quote:Ik zou je aanraden iets minder binnen bepaalde beperkingen te denken.
Ja ik heb geen flauw idee, er staat hout boven... ik vind het er ook wel meer op lijken eigenlijk.quote:Op zondag 12 december 2004 01:31 schreef Phooka het volgende:
Hmmm... "Evidence" dus...
Wolken op Mars is niet zo vreselijk spannend - die had ik al eens gezien. (De ontdekking van methaan is op zich wat spannender)
Waarom is het eigenlijk een stuk hout, en niet gewoon een steen?
Ik denk nog steeds dat het een blok sedimentair gesteente is, zoals ze ook in de rest van het plaatje te zien zijn...quote:Op zondag 12 december 2004 01:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ja ik heb geen flauw idee, er staat hout boven... ik vind het er ook wel meer op lijken eigenlijk.
Ook zo mooi vierkant.
Inderdaad! Het bewijs van gigantische regenwormen op Mars!quote:Op zondag 12 december 2004 01:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
En de enige echte Mars Smoking Gun!
[afbeelding]
Erm, dit is een geologische formatie...quote:Op zondag 12 december 2004 01:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
En de enige echte Mars Smoking Gun!
[afbeelding]
De link naar het origineel staat erbijquote:Op zondag 12 december 2004 01:39 schreef Speth het volgende:
Die "atmosfeer" is een effect dat optreedt bij een bepaalde compressie van bestanden, veroorzaakt door het grotere licht/donker contrast aan de randen van de planeet.
Dat stuk steen dat een beetje op hout lijkt bewijst niets. Het bewijst dat er op mars een object ligt dat wel een beetje op een stuk hout lijkt, meer niet.
Die "ritssluitingen" zijn raar, maar in de verste verte geen bewijs voor een intelligente beschaving. Ik zie overigens geen schaalverdeling staan. Bovendien is dit plaatje overduidelijk gemaakt door iemand die gelooft dat er intelligent leven op Mars bestaat, wat het plaatje an sich al twijfelachtig maakt. Wie zegt me dat het niet bijgewerkt is? Een bepaalde newsposter hier op fok heeft daar bijvoorbeeld een handje van.
quote:Maar ja, als de moslims de wereld gaan domineren zullen we het allemaal nooit weten. Dan gaan we terug naar een fijn achterlijk, agrarisch, middeleeuws bestaan
Och, kom! Doe niet zo raar!quote:Op zondag 12 december 2004 01:45 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Geschiedvervalser!;)
Nasa Image Tampering
[afbeelding]
Bepaalde dingen gingen inderdaad anders dan we een paar decennia geleden dachten. De sfinx zou inderdaad best een leeuwekop kunnen hebben gehad. What else is new? Dat vind ik eigenlijk niet zo opzienbarend. De egyptenaren wisten ook de omtrek van de Aarde, op de volgende heel simpele manier: Steek een stok in Cairo in de grond en een in de Sinai woestijn. Laat een vriend de schaduw noteren die de stok in de Sinai laat vallen op het moment dat de zon in Cairo precies bovenaan de hemel staat, doe hetzelfde andersom, vergelijk de resultaten en bereken hoe diep de lijnen van de beide stokken elkaar snijden, neem hierin de precieze afstand tussen de beide stokken in acht en je hebt een 'taartpunt' van de aarde, waarmee je vrij nauwkeurig de omtrek weet. Dit is natuurlijk best slim en toont aan dat het best mogelijk was om bepaalde kennis te hebben zonder dat daar een onzinnige verklaring voor hoeft te zijn, zoals dat aliens het aan de egyptenaren zouden hebben verteld.quote:Documentaire kwam er op neer dat de farao's de pyramides niet hadden gebouwd, maar een cultuur voor hen. (De farao's hadden alleen de hyrogliefen erin laten tikken). Ze leiten ook allerlei dingen zien die wij nu aan ons bekende oude culturen toeschrijven, die ze toen helemaal niet konden. Zou zouden de oude Egyptenaren nooit in staat zijn geweest pyramides zonder machines te bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |