ben ik het niet mee eens. Er kunnen wel degelijk goede bronnen aan te geven zijn voor bepaalde zaken die in de gangbare wetenschap niet geaccepteerd zijn, en waar toch met een scheef oog naar gekeken zal worden. Dit is echter wel een verschil met bronnen waarin gewoon duidelijk onzin in vermeld staat, tsja..die komen inderdaad niet erg betrouwbaar over (ik denk aan die van ExtremeKnowledge waarin de fibonachi reeks als 1 1 2 3 5 8 11 19 werd voorgesteld)quote:Op donderdag 9 december 2004 12:56 schreef UncleScorp het volgende:
Mja als ze dan proberen onderbouwing te geven, dan zijn het dubieuze sites ...
Als er sites zouden zijn waar alles zwart op wit stond én officieel, dan was het geen TRU meer ...
Meestal lees ik topics hier inderdaad om er even om te kunnen lachen. Maar reageren om mensen uit te lachen zal ik zelden of niet doen. Waar ik mij gewoon aan ergerde is dat mensen die het niet geloven worden afgestempeld als ignorant en zo naïef dat ze ook nog wel zullen denken dat de aarde plat is.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:41 schreef UncleScorp het volgende:
Voor de rest is het natuurlijk makkelijk en leuk om hier wat met andermans meningen te komen lachen ... Nou, ik persoonlijk voel niet de neiging om in religieuse topics een beetje tegendraads te gaan doen ... vind ik tijdverspilling, anderen blijkbaar niet .
1 2 3 4 5 6 7 | a c |1 believer ______ |2 nonbeliever \ / |3 topic \ / |als we nou eens als \/ |1 a & 2 c b |over |3 b gaan praten |
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1a 2c ______ |ipv \ / | 3 \ / | _ _ \/ | \ / 3b | 1\ /2 | \/ | b |
maar ik zeg ook niet dat aliens/reptilians niet bestaan.... Waar ik me aan stoor is het ongefundeerd neerzetten van allerlei "bewijs" wat achteraf op zijn minst dubieus is, alleen al om het feit dat het niet terug te vinden is. Probleem is echter dat dit bewijs vaak de enige pijlers zijn waarop het hele verhaal rust. Ik heb geen problemen met het feit dat er mensen zijn die geloven dat ze bestaan, maar als je ons wilt overtuigen (en dat is voor velen toch het nut van dit soort topics) geef dan de juiste feiten en geen vage uit de lucht gegrepen kreten.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
OK, geef ik je gelijk in ...
Maar verdergaand op dit onderwerp zal je nergens een betrouwbare site vinden met bewijs over aliens.
Het feit dat zo'n site niet bestaat, impliceert niet dat aliens niet zouden kunnen bestaan ...
Ik lees zulke zaken gewoon met het nodige scepticisme en hoe meer ik erover lees, hoe meer ik voor mezelf een mening kan vormen.
Het is onzin dat de mening van een "believer" gelijkwaardig is aan de mening van iemand die dit allemaal onzin vindt. Dat is het namelijk: onzin. De mening van iemand die gelooft dat Mars groen is en een atmosfeer heeft en de Aarde hol is serieus nemen is net zoiets als proberen de waan van iemand met schizofrenie met argumenten te weerleggen. Dit zijn geen discussies waarin je met argumenten moet komen, maar gewoon fantasieen en sprookjes waarvoor helemaal geen argumenten nodig zijn om ze te weerleggen, slechts gezond verstand.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:34 schreef Ridvan het volgende:
Ik vraag niet echt naar bewijzen mant is gewoon een idee geven van, plaats geen ongenuanceerde dingen... Extreme Knowledge komt vaak met heel interresante opmerkingen, maar de bronnen... jah vaak vrij dubieus. Voor hem zijn die dan veel betekenend. Kan ik ook zeggen van die ene dodeca, ook vaak vrij interresante dingen, soms informatief maar soms denk je dan van waaaaaaaaat??
Waar haal je t vandaan.
Om een lang verhaal kort te houden, onderbouw je beweringen plz. Het liefst met bronnen die voor iedereen betrouwbaar overkomen. Niet alleen voor de believers of non believers..
En idd opmerkingen als je sluit je af voor andere waarheden en dergelijke zie je vaak als antw. Waarschijnlijk zien ze dan zelf in dat het 'bewijs' dat ze leveren vaak als niet altijd achteraf een hoax of dergelijke zooi blijkt te zijn..
Ik hou maar op ik raak zelf in de war![]()
![]()
Serieuze wetenschap afbreken met sprookjes is inderdaad makkelijker dan zelf een telescoop kopen, hem op Mars richten en concluderen dat die planeet toch echt rood is.... Hoewel de overheid in opdracht van een kwaadaardig ondergronds reptielenras onder leiding van Bill Cosby natuurlijk wel eens een kleurenfilter op de lens zou kunnen plakken... hmmm....quote:Op donderdag 9 december 2004 14:55 schreef UncleScorp het volgende:
Afbreken is makkelijker dan opbouwen
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:51 schreef Speth het volgende:
Het is onzin dat de mening van een "believer" gelijkwaardig is aan de mening van iemand die dit allemaal onzin vindt. Dat is het namelijk: onzin. De mening van iemand die gelooft dat Mars groen is en een atmosfeer heeft en de Aarde hol is serieus nemen is net zoiets als proberen de waan van iemand met schizofrenie met argumenten te weerleggen. Dit zijn geen discussies waarin je met argumenten moet komen, maar gewoon fantasieen en sprookjes waarvoor helemaal geen argumenten nodig zijn om ze te weerleggen, slechts gezond verstand.
quote:All truth passes through three stages: First, it is ridiculed; second, it is violently opposed; and third, it is accepted as self evident. Arthur Schopenhauer
gelukkig zijn er meer organisaties dan alleen NASA..quote:Op donderdag 9 december 2004 15:08 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, NASA vind ik ook niet echt geloofwaardig meer tegenwoordig ... maar ja , er is maar 1 bron, dus hebben ze altijd gelijk ...
Het is niet omdat Mars er van hier uit rood uitziet, dat het zicht vanop Mars ook rood is. Ben jij al met je telescoopje op Mars gaan staan om dit even te bevestigen zoals je ons zo mooi aanraadt ? Ooit afgevraagd waarom wij onze lucht blauw zien ? Ah ja, de blauwe planeet zeker ? Not ...quote:Op donderdag 9 december 2004 15:06 schreef Speth het volgende:
Serieuze wetenschap afbreken met sprookjes is inderdaad makkelijker dan zelf een telescoop kopen, hem op Mars richten en concluderen dat die planeet toch echt rood is.... Hoewel de overheid in opdracht van een kwaadaardig ondergronds reptielenras onder leiding van Bill Cosby natuurlijk wel eens een kleurenfilter op de lens zou kunnen plakken... hmmm....
Omdat er zuurstof in onze atmosfeer zit. In Mars zit geen zuurstof in de atmosfeer, dat hebben alle sondes aangetoond, evenals infraroodtelescopen op Aarde, waar duizenden mensen bij betrokken zijn, denk je nou echt dat al die mensen in 'het complot' zitten?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is niet omdat Mars er van hier uit rood uitziet, dat het zicht vanop Mars ook rood is. Ben jij al met je telescoopje op Mars gaan staan om dit even te bevestigen zoals je ons zo mooi aanraadt ? Ooit afgevraagd waarom wij onze lucht blauw zien ? Ah ja, de blauwe planeet zeker ? Not ...
"eens". En ja, dat is wat de blauwe lucht hier op aarde veroorzaakt. De zuurstof veroorzaakt de blauwe kleur, de andere aanwezige elementen (argon, kooldioxide, ozon) specificeren de kleur verder. Op Mars zijn slechts sporen van argon en kooldioxide te vindenquote:Blauwe lucht door de zuurstof ??? Google nog maar es ...
Weer een paar loze uitspraken, het is trouwens "dacht", het gebruik van "d8" doet me je al minder serieus nemen...quote:Jij hebt het over mensen die van hier naar Mars kijken, ik d8 dat het ging over de beelden vanop Mars zelf ... daar zou ook alles rood zijn volgens NASA, tot ze de foto's verder bestuderen aan de hand van de kleuren van de marsrobot zelf. Een blauw logo op de marsrobot moet er op Mars ook nog blauw uitzien d8 ik ? Of wordt daar gewoon alles rood getransformeerd ofzo ?
Grow up.
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:26 schreef Speth het volgende:
Weer een paar loze uitspraken, het is trouwens "dacht", het gebruik van "d8" doet me je al minder serieus nemen...
quote:en de Aarde hol is serieus nemen
cool...dus jij kan de theorie van jan Lamprecht zonder argumenten en slechts met je gezond verstand ontkrachten.....gaat u gang !! ben benieuwd !quote:Dit zijn geen discussies waarin je met argumenten moet komen, maar gewoon fantasieen en sprookjes waarvoor helemaal geen argumenten nodig zijn om ze te weerleggen, slechts gezond verstand.
omg weer zon wannabee leraar nederlands !quote:Weer een paar loze uitspraken, het is trouwens "dacht", het gebruik van "d8" doet me je al minder serieus nemen...
<wfl>quote:Op donderdag 9 december 2004 16:26 schreef Speth het volgende:
Richt maar eens een rode lamp op een blauw stuk stof, hij zal niet blauw zijn.
Dan moet je het zelf maar weten. Hou jezelf maar lekker voor de gek, ik vraag me af hoe je collega's je aankijken als je zegt dat Mars groen isquote:
Als er in een verder donkere kamer rood licht op een blauw stuk stof wordt gericht, zal je alleen rood zien.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
<wfl>
Volgens Rude online vast wel
</wfl>
Ho ho ho ... weer zo'n malafide praktijken ... mensen dingen in de mond leggen die ze nooit gezegd hebben !!!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:38 schreef Speth het volgende:
Dan moet je het zelf maar weten. Hou jezelf maar lekker voor de gek, ik vraag me af hoe je collega's je aankijken als je zegt dat Mars groen is
Psst het was een joke. Mja moet je wel rude online kennen natuurlijk maar die is in wfl heel bekend hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 16:40 schreef Speth het volgende:
Als er in een verder donkere kamer rood licht op een blauw stuk stof wordt gericht, zal je alleen rood zien.
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ho ho ho ... weer zo'n malafide praktijken ... mensen dingen in de mond leggen die ze nooit gezegd hebben !!!
Quote me effe waar ik zeg dat Mars groen is ???
Je trekt in twijfel dat Mars rood is.quote:Het is niet omdat Mars er van hier uit rood uitziet, dat het zicht vanop Mars ook rood is. Ben jij al met je telescoopje op Mars gaan staan om dit even te bevestigen zoals je ons zo mooi aanraadt ? Ooit afgevraagd waarom wij onze lucht blauw zien ? Ah ja, de blauwe planeet zeker ? Not ...
Je spreekt over een rode lamp ... dit wil niet zeggen dat de kamer ook rood is hé ?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:40 schreef Speth het volgende:
Als er in een verder donkere kamer rood licht op een blauw stuk stof wordt gericht, zal je alleen rood zien.
Een rode lamp filtert al het licht uit het witte licht van de eigenlijke lamp, behalve het rode licht. De marsatmosfeer werkt op dezelfde manier.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je spreekt over een rode lamp ... dit wil niet zeggen dat de kamer ook rood is hé ?
Ik trek in twijfel of de beelden vanop Mars automatisch ook allemaal rood moeten zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:43 schreef Speth het volgende:
Je trekt in twijfel dat Mars rood is.
want na deze opmerking vind ik het eigenlijk wel zo sportief !quote:Het is onzin dat de mening van een "believer" gelijkwaardig is aan de mening van iemand die dit allemaal onzin vindt. Dat is het namelijk: onzin. De mening van iemand die gelooft dat Mars groen is en een atmosfeer heeft en de Aarde hol is serieus nemen is net zoiets als proberen de waan van iemand met schizofrenie met argumenten te weerleggen.
Dat zijn ze niet. Opportunity is bijvoorbeeld in een gebied geland met veel zwarte vlaktes, soms zie je foto's met een lichtere of donkere atmosfeer. Toch is Mars overwegend roodbruin.quote:Ik trek in twijfel of de beelden vanop Mars automatisch ook allemaal rood moeten zijn.
Sommige mensen eten.quote:voor het gebruiken van slechts je gezond verstand duurt het toch best wel lang !
Zoals ik eerder al zei, dat hoeft niet. Het is namelijk gewoon fantasie. Kan ik bewijzen dat Jules Verne ongelijk had? Misschien wel, met wat technologische hulp. Is het nodig? Nee. Het is namelijk gewoon fictie.quote:kun je mischien de holle aarde theorie van Jan Lamprecht ook meteen ontkrachten ?
Ik haalde hem erbij als voorbeeld van een fictieschrijver, die toevallig eens een boek over een gelijksoortig onderwerp heeft geschreven.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:02 schreef merlin693 het volgende:
ik had het niet over jules ! maar het is me al duidelijk !
Ik zou als werknemer ook niet voor iemand willen werken die zich totaal niet kan inleven en niet zelf nadenkt zonder anderen na te praten. Dan wordt het namelijk met het bedrijf niks, behalve een kopie van andere bedrijven. Om maar even net zo simpel te redeneren als dat jij hier doet.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:07 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik haalde hem erbij als voorbeeld van een fictieschrijver, die toevallig eens een boek over een gelijksoortig onderwerp heeft geschreven.
Het is mij ook al duidelijk... Ga vooral zo door, ik zou als werkgever in ieder geval nooit iemand aannemen die dit soort claims maakt.
die had zin ..iig de eerste 2 posts zijn ontopic ... inclusief OP dusquote:Op donderdag 9 december 2004 18:08 schreef MUUS het volgende:
Ik snap die hele 'vs.' in de titel niet.
What's the point?
en ik zegquote:Dan zou ik toch zeggen, Iluminatie hebben hun doel al bereikt
Dit zijn reptilians:quote:Op woensdag 8 december 2004 17:52 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
och heden, zo ziet een reptilian er niet uit
dat is een reptiel..
Als je echt wil weten hoe ze eruit zien, DARTH MAUL uit starwars.. zeggen de zulus;)
Ja, dat snap ik ook nog wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:59 schreef coz het volgende:
!!! het gaat om jouw visie wie er als winnaar uit de bus zou komen als ze in een spreekwoordelijke ring geplaatst worden !!!
Correct!quote:
het vs iig wel .. maar wel leuk om over te babbelen toch .. blijft een discussieplatformquote:Op donderdag 9 december 2004 20:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook nog wel.
Maar waarom?! Dit is gewoon een Fantasy topic..
PNAC? Wat is dat?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:35 schreef merlin693 het volgende:
.maar als NWO PNAC genoemd word dan moet jij ook met modernerebewijsvoering komen !
omg, niet voor 75% van de wereldbevolking! Voor het groepje rijksten der aarde, de leiding van de illuminatie.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:18 schreef coz het volgende:
iss spacestation
over het formaat van dat gaan veel mensen toch best klagen als dat een ark voor 75% van de wereldbevolking ......![]()
![]()
[/olie op vuur gooi mode]
Je hebt daar gelijk in, de christenen in Amerika claimen ook dat inderdaad Rothschild en Rockefeller met elkaar om de macht strijden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:34 schreef Ridvan het volgende:
Nou fantasy ... dat kan je van nagenoeg alles zeggen dan hier in de TRU.
Het ging mij der dus gewoon om op ff te zien van wat zouden we kunnen verwachten. De vs. dat is niet eens volgens mij zozeer fantasie, dat is wat ik opmaak als ik eens rondlees op de tru over illuminati en reptillians etc. Ze werken zover ik heb begrepen samen en zijn tegelijk in strijd, om op een latere tijdstip in total war te eindigen ofzo.. Ik dacht HEY ik kan het mis hebben, vandaar de topic.
FF chekuh hoe anderen der over denken..
Want in me eentje nachtenlang (soms) piekeren over de mogelijke uitkomsten is lang niet zo sociaal als dit, en wie weet misschien is dit nog leerzaam ooken krijg ik misschien een beter beeld op wie of wat ik mijn geld zou moeten zetten. En voor het geval dat t alleen een VERLIES-VERLIES situatie is .. dan wil ik weten bij welke partij ik het minst verlies
![]()
Jij denkt dat meer dan 2% van amerika uberhaupt weet wat de illuminati is?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
In amerika stemmen de Christenen (31% bij de laatste polls) , al om die reden op dhr Bush.. Hij wordt gezien als de laatste muur tegen de Illuminati ( ja inderdaad, omdat ie diplomatiek zo slecht is)
Project for the New American Centuryquote:
quote:Controversy
The PNAC has been the subject of considerable criticism and controversy. Many critics of the PNAC dispute the premise that American world leadership is desirable for the world or even for America. The PNAC's harshest critics argue that it represents a broad, borderline imperial agenda of global US military expansionism and dominance. Supporters reply that the PNAC's goals are not fundamentally different to other conservative foreign policy analysts. Critics of the U.S.'s poor international relations take umbrage at the PNAC's unashamed position of maintaining the U.S.'s privileged position as sole world superpower.
en pnac heeft een quote van voor 9-11 die zei dat een grote ramp zoals pearl harbor nodig zou zijn als katalysator ........quote:After the election of George W. Bush, many of the PNAC's members were appointed to key positions within the new President's administration:
die 25 % past ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
omg, niet voor 75% van de wereldbevolking! Voor het groepje rijksten der aarde, de leiding van de illuminatie.
Slimbo!![]()
quote:Persoonlijk denk ik, dat wanneer de massa journalistiek, de kant van de mensheid zal gaan kiezen..De wereldwijde opstand tegen de NWO dichtbij is.
Ik stel je nogmaals de vraag: geloof je dit nou echt, Extremeknowledge? Geloof je echt, dat op een dag de wereld zal vergaan, en het "groepje rijksten der aarde", met al het personeel dat nodig is om hen te lanceren (die zullen immers weten waar ze aan meewerken, en daarom ook een plaats eisen) zichzelf naar het ISS lanceert, dat normaal slechts plaats biedt aan een astronaut of 8?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
omg, niet voor 75% van de wereldbevolking! Voor het groepje rijksten der aarde, de leiding van de illuminatie.
Slimbo!![]()
En volgens de reptaillains blijkt het riagg ook een nummer te hebben, als je die aan de foon krijgt.Wat ze noemen een psycholoog, zullen ze jou vertellen dat er meer gekken buiten rond lopen als dat er binnen zijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
je mist iets..
De Reptilians, zoals jij ze noemt (chitauli), leven in de 4e dimensie..
De Christenen zeggen, dat de "armageddon" plaatsvindt, wanneer de dagen nog maar half zo lang zijn.
Wetenschappers hebben bevestigd, dat de dagen "korter" worden, de dagen lijken sinds 1987 korter te worden.. er speelt zich meer af, binnen kortere tijd.
wetenschappers zeggen, dat als de tijd op een bepaalde snelheid gaat.. wij ons in de 4e dimensie zullen bevinden..
En deze chitauli dus vrij rond kunnen lopen..
De Illuminati, daarentegen, met in de allerhoogste rang, de druiden..doen aan zogenaamde Occulte praktijken.
Men probeert deze Chitauli (demonen) op te roepen.
De reptilians, zijn, anders dan jij zegt.. niet bepaald intelligent, volgens de oudste beschavingen, was dit namelijk een reptielenras, gemaakt door de elite-annunaki.. om werelden over te nemen.
Volgens deze religies, (ja ook volgens de bijbel) daagden deze elite-annunaki god zelve uit.
Deze Elite Annunaki, met als leider Annun (uit de bijbel) kan je je voorstellen als de Egyptische goden.
Deze Annunaki, zouden alle wereldwijde verschillende godsdiensten hebben geschapen, om verdeeldheid onder de mensen te creeeren.
Zodat men nooit in opstand zou komen.
De "greys" worden gezien als de slaven van de chitauli.
Echter, de Olteken, Zulus, en Aboriginals..spreken ook van "de ridders van het heldere licht". de "engelen".. zij zouden uit de buurt van Sirius, en Orion komen.(Isis, Allah, diverse spreuken in bijbel, mayas, Midden-Afrikanen , voor als je het op wilt zoeken)
Hun belangrijkste strijders waren Lord Pacal, Lord Krishna, Jezus Christus, en Boeddha.
De meest vreemde theorie, van de New Born Christians, is dat de Chitauli al op aarde bezig zijn, en dat de illuminati onze hersenen manipuleren dmv lage frequentie signalen, vanuit zendmasten.
Zij zeggen dat de overname door "voor hun satan" zal plaatsvinden in Jeruzalem.. en dat de gecombineerde regeringen, van Amerika en Israel.. al een pact hebben met deze Chitauli, om 75% van de wereld weg te geven, en 25% voor de mensen.
En raad eens wat die 25% is? Juist, Amerika.
Men spreekt zelfs al over concentratiekampen, voor de mensen die in opstand zullen komen tegen de overname wereldwijd door de NWO.
Ook de apparaatjes, om chips te detecteren van de NWO zijn al te koop, 89 euro.. prikje, voor een vliegveld-wapenscanner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |