abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:41:15 #151
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23905765
Dan ben je dus niet into archeologie

Sorry hoor, maar dan zou ik nog wat extra jaartjes school nemen.

Dit meen ik serieus, en niet persoonlijk.

De betekenis Satan is "hol".. het betekent namelijk tegenstander in het Hebreeuws.

Lucifer was de brenger van licht, omdat hij uit de richting kwam,van het eerste puntje wat op komt in de vroege morgen.

Venus.

Als je meer into het Christendom bent, zal je Lucifer zien als Ben Shakur.. de lichtbrenger van Rome.

Nee, tuurlijk kwam er niet een vent die satan heete,van die planeet.... (Rahab, Nibiru, Marduk), het was de planeet van de TegenStander!

[ Bericht 24% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 11-12-2004 21:02:12 ]
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_23906268
quote:
Dan ben je dus niet into archeologie

Sorry hoor, maar dan zou ik nog wat extra jaartjes school nemen.

Dit meen ik serieus, en niet persoonlijk.
Dit komt van iemand die gelooft in het bestaan van een reptielenras van een andere planeet. Sorry, maar dat neem ik op mijn beurt weer niet serieus.
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:02:30 #153
94904 ExtremeKnowledge
pi_23906281
zoek het op zou'k zeggen
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:08:19 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23906420
tis ene gave van mensen tegewoordig om de geschiedenis niet serieus te willen nemen , maar een belachelijke interpetatie (zonder enige onderbouwing) wel.
en dan heb ik het over de geschiedenis van Sumerie e.d.

mensen ontkennen liever omdat het makkelijk is
niet omdat het niet waarschijnlijk is.

het zogenaamde * het is niet waarschijnlijk * zinnetje , is een lege en waardeloze uitspraak.
waarschijnlijk of een papegaaien gebral , en anders een excuus om niet na te denken.

en de groeten aan Ex.knowledge
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_23906439
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
zoek het op zou'k zeggen
Ik ben die 5 seizoenen van X-Files kwijtgeraakt bij mijn laatste format.
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:26:57 #156
94904 ExtremeKnowledge
pi_23906843
Gebruik dan een goeie bijbel, een bibliotheek, of het vaticaan..

Ik kan je ook voorzien van wat links naar goeie archeologische instituten.

In Nederland hebben we daar gelukkig ook een paar van!

Misschien leer je dan wat meer kennen als "The X-Files"
But now we are awake!.
pi_23906996
quote:
In Nederland hebben we daar gelukkig ook een paar van!
Ik denk dat er bar weinig professoren archeologie jouw wereldbeeld delen. Sterker nog, ik denk dat ze niet bestaan, een verknipte uitzondering daargelaten. Helaas krijgen de verknipte personen vaak meer aandacht dan de echte wetenschappers.
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:50:07 #158
94904 ExtremeKnowledge
pi_23907310
Alsjeblieft, kom eens met bewijzen

Ik heb nu wel genoeg van die Bla Bla, vertel jij mij maar es een totaal ander verhaal, waar die Olteken, Mayas, Babyloniers etcetera

Dan WEL in geloofden?

Want dat is er niet, ik vertel hier namelijk het verhaal van de aller oudste beschavingen op deze planeet, wanneer jij dat verhaal niet kent..

Is dat jouw probleem.. ik vraag je daarom ook zelf eens iets te gaan onderzoeken.

Kom daarna maar weer terug, het topic blijft nog wel even open
But now we are awake!.
pi_23907332
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
alsjeblieft, kom eens met bewijzen
Kom eens met een duidelijker vraag, waar wil je bewijzen van?
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:52:47 #160
94904 ExtremeKnowledge
pi_23907369
daarvan
But now we are awake!.
pi_23907380
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:52 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
daarvan
Waarvan?
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:57:55 #162
94904 ExtremeKnowledge
pi_23907480
Wat zijn de basis aspecten van de religie van de mesopotamische beschavingen.

Met name de Soemerianen (wat "het volk uit de lucht" betekent" )
But now we are awake!.
pi_23907569
Dat zijn geen bewijzen waar je om vraagt, maar mijn visie op de basisaspecten van de religie van de mesopotamische beschavingen.

Dat is niet iets waar ik over wil discussieren, ik discussieer hier over het feit dat jij gelooft in aliens van de arabierenplaneet in reptielengedaante, wat ik ongelooflijk bizar vind. Ik wil graag weten hoe iemand zo verknipt kan raken, vanuit psychologisch oogpunt.
pi_23907605
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Alsjeblieft, kom eens met bewijzen

Ik heb nu wel genoeg van die Bla Bla, vertel jij mij maar es een totaal ander verhaal, waar die Olteken, Mayas, Babyloniers etcetera

Dan WEL in geloofden?
Toegegeven, van de oude beschavingen weet ik weinig.
Wat dat betreft kan je me ook van alles wijsmaken.

Wat ik wel weet is dat mensen de neiging hebben om onbegrijpelijke dingen te verklaren.
Wat uit dit topic naar voren komt is dat EX Knowlegde uit een paar bronnen onverklaarbare dingen heeft gevonden en dus maar aanneemt dat het door reptielen is gedaan

Geen enkele bewijslast, het enige dat Ex zegt is: Leer meer over archeologie.
Dat is niet zo overtuigend
Ex roept wat dingetjes en legt vervolgens de bewijslast bij ons.
Ik ben bang dat dit andersom zou moeten zijn
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:11:31 #165
94904 ExtremeKnowledge
pi_23907740
Speth, om dat te weten komen, zal je toch zelf onderzoek moeten doen.

Ik weet voor 100% zeker, dat je me dankbaar zal zijn
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:13:15 #166
94904 ExtremeKnowledge
pi_23907775
Overlast,

Niks hiervan is gevormd naar mijn eigen mening.

Deze dingen zijn in hun letterlijkheid,
Ik spreek niet over wat ik geloof, ik zeg alleen dat dit te vinden is in de archeologie.

Hoe ik hier bij kom Speth? Doe als afstudeerproject maar eens een uitgebreidt onderzoek naar de oorsprong van taal.

Dan kom je er wel uit
But now we are awake!.
pi_23907776
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:11 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Speth, om dat te weten komen, zal je toch zelf onderzoek moeten doen.

Ik weet voor 100% zeker, dat je me dankbaar zal zijn
Ik hou nu op, met jou valt gewoon niet te redeneren
quote:
Doe als afstudeerproject maar eens een uitgebreidt onderzoek naar de oorsprong van taal.
Deze zin gaat in mijn sig.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:13:38 #168
94904 ExtremeKnowledge
pi_23907787
Das makkelijk;)

Ik heb nog geen enkel tegenargument gezien.

Als het zo vergezocht is, zo Fantasie-rijk? dan is er genoeg bewijs tegen toch?

Kom maar op

15 posts met puberaal gebang kunnen we allemaal wel.

Ik heb er niet voor gekozen, om dergelijke feiten te zien.. als je het in zijn letterlijkheid leest, waarom zou ik sterker twijfelen aan 5000 jaar oude archeologie..dan aan jouw standaard-Nederlands-bekrompen redenering.

Je lijkt me typisch een Wilders-stemmer, kijkend naar je "signature"

Om maar even net als jou persoonlijk te gaan.

[ Bericht 65% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 11-12-2004 22:19:06 ]
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:28:02 #169
45379 Phooka
not applicable
pi_23908158
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Das makkelijk;)

Kom maar op

15 posts met puberaal gebang kunnen we allemaal wel.

Ik heb er niet voor gekozen, om dergelijke feiten te zien.. als je het in zijn letterlijkheid leest, waarom zou ik sterker twijfelen aan 5000 jaar oude archeologie..dan aan jouw standaard-Nederlands-bekrompen redenering.

Om maar even net als jou persoonlijk te gaan.
Ik heb net inderdaad effe wat gebrowsed op het i-net en een hoop van de dingen die je zegt komen niet van sites die ik nu direct als 'geloofwaardig' zou bestempelen... Maar, als je inderdaad even een aantal links of een lijstje boeken zou opgeven, dan is het wat makkelijker om je beweringen na te lopen.
Here we are, Cronenberg Morty! A reality where everyone in the world got genetically Cronenberged. We'll fit right in, Cronenberg Morty. It'll be like we never even left Cronenberg World.
pi_23908364
quote:
Ik snap niet hoe je daarbij komt, daarbij is het onjuist, ik heb juist een afkeer van de manier van politiek voeren van dhr. Wilders met zijn onprofessionele afschildering van een complexe religie als de islam. Ik stem VVD, wachtend op een nieuwe Bolkestein.
quote:

Sorry, maar ik hoef geen argumenten te leveren om jouw hersenspinsels over reptilians te ontkrachten. Het is namelijk gewoon jouw waan die ik niet ongedaan kan maken, ik verwonder me er alleen heel erg over.

Simpel argumentje: Het is ongelooflijk onwaarschijnlijk dat welke beschaving dan ook de gigantische afstand tussen sterren kan overbruggen.
Het is verder ongelooflijk onwaarschijnlijk dat een dergelijke beschaving op aarde zou zijn geland zonder dat daar ook maar 1 directe (dus geen indirecte verwijzing, zoals "het volk van de lucht" ofzo, wat verder niets bewijst) verwijzing naar bestaat in de geschiedenis. Als een dergelijke gebeurtenis echt zou hebben plaatsgevonden zou het uitvoerig gedocumenteerd zijn door tenminste een aantal mensen.

Verder ligt de bewijslast bij jou, niet bij mij.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:37:06 #171
94904 ExtremeKnowledge
pi_23908394
Ik zal je van wat leuke weetjes voorzien.

-Het leger van Jahweh, uit de Bijbel ( de overlevenden van de armageddon) zouden met 144000 zijn
Zij zouden de tekenen op voorhoofd en handen krijgen

-Het aantal poorten van de hoofdstad van Babylon(Irak), was 144000

-In de Maya geschriften kunnen we vinden dat de Maya koning Quetzalcoatll (Lord Pacal) het getal 144000 op zijn hoofd zag verschijnen..
Hou er rekening mee dat dit uit een totaal ander tijdperk/plaats komt.

- Boeddha, zou de reincarnatie zijn van Lord Krishna.. wordt beschreven als de zoon van Maya.. (moeder aarde, de hoofd religie van de Mayas, op een totaal andere plaats in de wereld)

altijd leuk om te weten.
But now we are awake!.
pi_23908476
quote:
-Het leger van Jahweh, uit de Bijbel ( de overlevenden van de armageddon) zouden met 144000 zijn
Zij zouden de tekenen op voorhoofd en handen krijgen

-Het aantal poorten van de hoofdstad van Babylon(Irak), was 144000

-In de Maya geschriften kunnen we vinden dat de Maya koning Quetzalcoatll (Lord Pacal) het getal 144000 op zijn hoofd zag verschijnen..
Hou er rekening mee dat dit uit een totaal ander tijdperk/plaats komt.

- Boeddha, zou de reincarnatie zijn van Lord Krishna.. wordt beschreven als de zoon van Maya.. (moeder aarde, de hoofd religie van de Mayas, op een totaal andere plaats in de wereld)
En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:41:29 #173
94904 ExtremeKnowledge
pi_23908498
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:35 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je daarbij komt, daarbij is het onjuist, ik heb juist een afkeer van de manier van politiek voeren van dhr. Wilders met zijn onprofessionele afschildering van een complexe religie als de islam. Ik stem VVD, wachtend op een nieuwe Bolkestein.
[..]

Sorry, maar ik hoef geen argumenten te leveren om jouw hersenspinsels over reptilians te ontkrachten. Het is namelijk gewoon jouw waan die ik niet ongedaan kan maken, ik verwonder me er alleen heel erg over.

Simpel argumentje: Het is ongelooflijk onwaarschijnlijk dat welke beschaving dan ook de gigantische afstand tussen sterren kan overbruggen.
Het is verder ongelooflijk onwaarschijnlijk dat een dergelijke beschaving op aarde zou zijn geland zonder dat daar ook maar 1 directe (dus geen indirecte verwijzing, zoals "het volk van de lucht" ofzo, wat verder niets bewijst) verwijzing naar bestaat in de geschiedenis. Als een dergelijke gebeurtenis echt zou hebben plaatsgevonden zou het uitvoerig gedocumenteerd zijn door tenminste een aantal mensen.

Verder ligt de bewijslast bij jou, niet bij mij.
De bewijslast bij mij? jij bent hier degene die de complete archeologie voor schut zet.

Waar denk je dat ik op afgestudeerd ben.

Het is volkomen onwerkelijk om te denken, dat een 70.000 jaar lange Atheistische beschaving, ineens 58730 jaar later, denkbeeldige goden gaat creeeren?

De alleroudste religies, nog ouder dan dezen, gaan namelijk over het opofferen aan de natuur.. de natuur werd aanbeden als een vrouwelijke Moeder Aarde.

Op een gegeven moment zijn de beschavingen gemanipuleerd door iets, waarvan de meeste geschiedkundigen nog niet weten wat dit geweest is.

De beschavingen vertellen ons dit verhaal wel, en het is maar net of jij het direct uit hun hand wil lezen, of van een slecht geintepreteerde basisschets in het geschiedenisboek.
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:42:05 #174
94904 ExtremeKnowledge
pi_23908507
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef Speth het volgende:

[..]

En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.
Luister dan ook niet naar gidsen, maar lees het zelf.
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:44:11 #175
94904 ExtremeKnowledge
pi_23908545
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef Speth het volgende:

[..]

Nee, dat moest even laten zien hoe werkelijk NEP de ontdekkingsreis van Columbus was.
But now we are awake!.
pi_23908575
quote:
Waar denk je dat ik op afgestudeerd ben.
Nergens op. Niet op taalkunde in ieder geval, en als je op archeologie bent afgestudeerd mogen ze van mij die studie meteen stopzetten. Ik geloof niet dat jij werkelijk bent afgestudeerd, ik denk dat je dat verzint.

Zelfs al zou je wel archeoloog zijn, dan zou iedere astronoom je claim nog steeds ontkrachten. Interstellair reizen is namelijk nagenoeg onmogelijk.
quote:
Luister dan ook niet naar gidsen, maar lees het zelf.
Ik heb een 300 pagina dik Maya-boek uitgelezen en ben door heel midden Amerika getoerd. Ik geloof er geen zak van. DNA tests hebben bewezen dat maya's geen verwantschap hebben met volkeren in andere werelddelen, anders dan een ver verwantschap aan enkele aziatische volken.
  zaterdag 11 december 2004 @ 23:01:50 #177
94904 ExtremeKnowledge
pi_23908876
Oh my god, ik ga niet veel meer zeggen, je uitspraken zijn ronduit kortzichtig.

Sinds wanneer is er verwantschap nodig om elkaar te ontmoeten?

Verder hoef ik me niet te bewijzen voor iemand die zichzelf zo voor schut zet, door zo ruim bevestigde shit onwaar te verklaren.

Oh My God!
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 23:07:08 #178
45379 Phooka
not applicable
pi_23908964
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 23:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oh my god, ik ga niet veel meer zeggen, je uitspraken zijn ronduit kortzichtig.

Verder hoef ik me niet te bewijzen voor iemand die zichzelf zo voor schut zet, door zo ruim bevestigde shit onwaar te verklaren.

Oh My God!
Zeg, erm, wie heeft die 'shit' dan zo ruim bevestigd?
Here we are, Cronenberg Morty! A reality where everyone in the world got genetically Cronenberged. We'll fit right in, Cronenberg Morty. It'll be like we never even left Cronenberg World.
  zaterdag 11 december 2004 @ 23:12:53 #179
94904 ExtremeKnowledge
pi_23909084
Elk boek wat je zal lezen over die beschavingen.. elke archeologische vondst die je zal vinden.

Er zitten behoorlijke verschillen tussen de verschillende volken, maar over bepaalde dingen zijn ze het wereldwijd overal eens
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 23:24:27 #180
45379 Phooka
not applicable
pi_23909305
Maareuh, wat is 'de shit' dan precies? Ik denk dat een hoop van 'de shit' makkelijker en bevredigender te verklaren is met aardse verklaringen, dan met buitenaardse...
  zaterdag 11 december 2004 @ 23:42:12 #181
94904 ExtremeKnowledge
pi_23909613
Het is juist zoveel aardser, dan je zou denken.. zoals manipulatie nog steeds aan de orde van de dag is, zo is dit de algehele geschiedenis gegaan..

Hoe is het verder, met aardse kennis te accepteren, dat men zo lang geleden al kennis had over de pleijaden en zelfs de MANEN VAN SIRIUS.

Tevens is een beschaving, als de mayas, niet af te schepen als onzin.

De Mayas hebben nog steeds de meest precieze Kalender die er bestaat, ze waren niet achterlijk.
Hun kalender, is zelfs nu nog, tientallen malen preciezer als onze Gregoriaanse kalender.

Zij voelden zich het volk van de goden, omdat men direct afstamde hiervan. ( in zuid amerika, zijn maar kleine stammen neergedropt, vergeleken bij mesopotamie)

Ook de Mayas spreken van de extra planeet, op hun tekeningen staat deze zelfs nog afgebeeldt, inclusief de andere planeten uit ons zonnestelsel.

Ik zie wel in, dat men dit de planeet van satan, rahab genoemd kan hebben... Het blijven vijanden die een bevolking tot slaven maakte.

En wereldwijd chaos creeerde door een verschil in religie, en taal.

Deze valse goden(annunaki genaamd) worden ook in de bijbel beschreven, met hun leider, Annuk.
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 23:56:46 #182
45379 Phooka
not applicable
pi_23909850
Je hebt het over de Dogon? http://skepdic.com/dogon.html
Waarschijnlijk hadden ze de kennis helemaal niet; de onderzoekers hebben suggestieve vragen gesteld zodat het leek alsof ze die kennis hadden - een later onderzoek gaf aan dat een stam die iets van 50 km verderop woont, helemaal niks wist van de extra sterren bij Sirius.

"Tevens is een beschaving, als de mayas, niet af te schepen als onzin."
Dit vind ik een rare zin. Ik scheep de maya's niet af als onzin, maar ik neem ook niet alles wat je zegt over de maya's aan als waar; dat zijn ook twee verschillende dingen.
De kalender van de maya's is erg precies, maar in principe niet ondoenlijk precies voor een aardse beschaving. Overigens noemen vrij veel volkeen op aarde zichzelf het volk van de god(en). Ik heb wel eens een aantal plaatjes gezien (paleo-astronomie is één van mijn pet-hobbies) die het zonnestelsel afbeelden, en ik vond ze nu niet vreselijk opzienbarend. Het heliocentrische wereldbeeld is bv. ook in Griekenland op een gegeven moment bedacht, maar uiteindelijk overheerste het Ptolemaeische.

Met je laatste zinnen kan ik vrij weinig, eigenlijk.
pi_23909987
YO! MENSEN!! CHEK DE TOPIC!!!!

Damn gaat toch ergens anders heen als je niet gelooft dat er reptillians of buitenaardse wezens, of hoe je ze ook wilt noemen, bestaan
Wat is de ware definitie van niets?
  zondag 12 december 2004 @ 00:03:51 #184
94904 ExtremeKnowledge
pi_23910005
Het feit dat men de 10 (incl Rahab)planeten kende zegt al een hoop.

Men beeldde zelfs Pluto af als een planeet.

Met het blote oog was dit niet te zien.

Telescopen zijn van een veel later tijdstip.

Archeologen verklaren de omwisseling,van een Moeder Aarde als god, naar een Mannelijke God in de ruimte, door het feit dat er een komeet/planeet langskwam.. die de Babyloniers Marduk noemden..

Die zou de huidige natuur gecreeerd hebben, door de aarde uit zijn baan te stoten, en de reptielen (dinosaurussen) gedood hebben.

Dat zie ik als het eerste ontstaan van een almachtige god, ik zie de aankomst in 10370 v christus van de Egyptische goden (volgens Homerus) niet als de start van het religieus tijdperk.

Ik zie het wel als de grote verandering, en de langzame wending naar het Christendom. Terug naar de almachtige, waar men begon.
But now we are awake!.
pi_23910160
OM JULLIE EEN IDEE TE GEVEN WARA HET OVER GAAT!!
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:59 schreef coz het volgende:

[..]

die had zin ..iig de eerste 2 posts zijn ontopic ... inclusief OP dus

kijk er wordt hier een beetje afgedwaald
als ik de OP even mag herschrijven zoals deze wekelijk IMO bedoeld is

Reptillians versus Illuminati
er zijn mensen die het wel eens hebben over deze partijen
ondanks dat het appels met peren vergelijken is ; op wie zou jij wedden of op wie juist niet ...
wie denk je dat gaat 'winnen' .. alsof het een bokswedstrijd is

in de ene hoek
illuminati

in de andere
reptillians

en de specificaties van beide zijn volgens de geocities websites te omschrijven en hier niet bespreekbaar,
!!! het gaat om jouw visie wie er als winnaar uit de bus zou komen als ze in een spreekwoordelijke ring geplaatst worden !!!

en TS begon :
[..]

en ik zeg
de illuminati hebben een streepje voor deze hebben al een 'fysieke' vorm in de arena
hoewel de reptillians een langere voorbereiding getroffen heeft en mogelijk krachtigere wapens
ik ben bang dat het gelijkspel gaat worden en 3 van de 4 gevallen ( 0-0 ..1-0 ..0-1 ..1-1 )het publiek verliest
  zondag 12 december 2004 @ 00:13:17 #186
94904 ExtremeKnowledge
pi_23910249
quote:
Op zondag 12 december 2004 00:10 schreef Ridvan het volgende:
OM JULLIE EEN IDEE TE GEVEN WARA HET OVER GAAT!!
[..]

Tsja, dat wordt niet meer op prijs gesteld, schijnbaar zijn er nog een hoop mensen dit totaal niet (willen) weten wat dit onderwerp inhoudt
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 00:16:09 #187
45379 Phooka
not applicable
pi_23910333
Erm, nu heb ik een heel groot aantal boeken gelezen over paleo-astronomie, maar ik ben nog nooit één afbeelding van het zonnestelsel inclusief pluto tegengekomen.

De verklaring heb ik nog nooit gehoord, eerlijk gezegd. Wie waren die archeologen? Nu ben ik niet geheel onkundig in de hemelmechanica; ik meen dat de dino's gewoon door een inslag zijn gedood en niet dat de aarde zelf aan de wandel ging door het zonnestelsel - dat klinkt wat vergezocht (om het zacht uit te drukken.)

Met je laatste zin kan ik weinig. Homerus heeft niks gezegd over de Egyptische goden.

Overigens, @ Ridvan, ik wil jullie best aan jullie reptilian-discussie laten, maareuh, dan krijg je wel een beetje een eenzijdige en feitelijk/wetenschappelijk onjuiste discussie...
  zondag 12 december 2004 @ 00:20:23 #188
94904 ExtremeKnowledge
pi_23910444
Ik lijk zo'n leek door wat ik nu ga zeggen, het was Herodotes die de aankomst van de Egyptische goden verhaalt op 10370 v Christus

Sorry!!!

Inderdaad, de Dinos zijn inderdaad niet anders gedood, dan mogelijk een komeetinslag.
Maar ik vertelde,wat deze mensen erover dachten (de Babyloniers).

De Maya beschaving in Centraal Amerika was en is de meest geavanceerde met betrekking tot de tijdwetenschap. Hun hoofdkalender is de meest accurate van deze planeet. Er is nog nooit een fout opgetreden. Ze hebben zelfs 22 kalenders in totaal die vele tijdcyclussen van het Universum en het Zonnestelsel bestrijken. Sommige van deze kalenders moeten nog bekend gemaakt worden

[ Bericht 37% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 12-12-2004 00:27:22 ]
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 00:20:45 #189
45379 Phooka
not applicable
pi_23910452
Overigens; de reptilians zullen zeker winnen in een één tegen één gevecht, al was het alleen maar omdat ze buitenaardse wezens zijn.
pi_23910471
quote:
Overigens, @ Ridvan, ik wil jullie best aan jullie reptilian-discussie laten, maareuh, dan krijg je wel een beetje een eenzijdige en feitelijk/wetenschappelijk onjuiste discussie...
Who cares... Het gaat hier niet om een reptillian discussie het gaar hier over iets meer als je ff goed zou lezen..
Stick to the topic is nie teveel gevraagd toch??
  zondag 12 december 2004 @ 00:23:53 #191
45379 Phooka
not applicable
pi_23910531
de Babyloniers wisten niks van de dino's...

En, euhm, de enige referentie die ik zo kan vinden dat Herodotes dat beweerde, is een site die absoluut niet geloofwaardig is... :S
  zondag 12 december 2004 @ 00:26:57 #192
45379 Phooka
not applicable
pi_23910596
quote:
Op zondag 12 december 2004 00:21 schreef Ridvan het volgende:

[..]

Who cares... Het gaat hier niet om een reptillian discussie het gaar hier over iets meer als je ff goed zou lezen..
Stick to the topic is nie teveel gevraagd toch??
Maak je niet dik, joh... Als het je niet interesseert wat ik schrijf, dan lees je toch over m'n berichtjes heen? Nu weet ik ook wel dat het truth-forum gereserveerd is voor de absoluut non-wetenschappelijke topics, maar aangezien daar ook af en toe pertinente nonsens wordt gepredikt, vind ik dat ik het omgekeerde ook best af en toe hier mag komen doen...
  zondag 12 december 2004 @ 00:28:28 #193
94904 ExtremeKnowledge
pi_23910631
Aangezien, er geen Fok! gedeelte bestaat, voor goeie archeologie.

Vind ik dat je gelijk hebt Phooka.

Ik ben dan ook blij dat ik hier wat goeie informatie tussen kan posten.
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 00:31:29 #194
94904 ExtremeKnowledge
pi_23910691
quote:
Op zondag 12 december 2004 00:23 schreef Phooka het volgende:
de Babyloniers wisten niks van de dino's...

En, euhm, de enige referentie die ik zo kan vinden dat Herodotes dat beweerde, is een site die absoluut niet geloofwaardig is... :S
http://app.www.home.nl/zo(...)mst+egyptische+goden

194 google links met de aankomst van de egyptische goden
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 00:34:58 #195
45379 Phooka
not applicable
pi_23910781
Maar, erm, deze links hebben de meeste info allemaal van elkaar gekopieerd... Een aantal van die links zijn m.i. zelfs links van reisbureau's :S
pi_23910786
Ik heb absoluut nix tegen de informatie op zich die hier staat, vat me niet verkeerd! Ik lach niemand uit omdat die beweringen doet over reptillians e.d. unlike sommigen hier.

Ik dacht alleen dat ik misschien met de topic wat meer inzicht zou kunnen krijgen in de doelen van de 'reptillians' en illuminati. En over wie van deze nou als het ware de toekomstige macht gaan krijgen, als we moeten geloven in wat ze doen waar ze voor staan etc.

Ik vind het gewoon jammer dat de reacties niet geplaatst worden met dat in de achtergrond
  zondag 12 december 2004 @ 00:36:18 #197
94904 ExtremeKnowledge
pi_23910810
ontopic:

Ik denk toch echt dat de illuminati zouden winnen:D

De CIA schijnt al minstens 100 jaar vooruit te zijn met technologie.. en ik denk persoonlijk dat die darth-Maul achtige reptielen, geen schijn van kans maken..

Helemaal niet als de Ridders van de pleijaden in aktie komen;) de grote ridder op het witte paard heeft al eerder hun 10 koningen verslagen!
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 00:37:39 #198
94904 ExtremeKnowledge
pi_23910841
quote:
Op zondag 12 december 2004 00:35 schreef Ridvan het volgende:
Ik heb absoluut nix tegen de informatie op zich die hier staat, vat me niet verkeerd! Ik lach niemand uit omdat die beweringen doet over reptillians e.d. unlike sommigen hier.

Ik dacht alleen dat ik misschien met de topic wat meer inzicht zou kunnen krijgen in de doelen van de 'reptillians' en illuminati. En over wie van deze nou als het ware de toekomstige macht gaan krijgen, als we moeten geloven in wat ze doen waar ze voor staan etc.

Ik vind het gewoon jammer dat de reacties niet geplaatst worden met dat in de achtergrond
De Amerikaanse Christenen, zeggen dat de regeringen 75% weg gaan geven, en 25% (Amerika) voor zichzelf gaan houden.

De kampen waarin de tegenstanders zullen worden opgesloten, schijnen al in werking gesteld te zijn.
Persoonlijk denk ik dat het niet erg ver weg meer is.
(althans de overname door de NWO, het reptielengedeelte ter-zijde, dat zie ik pas gebeuren, wanneer ik er 'een voor me zie staan)
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 00:38:43 #199
95608 Speth
Rorschach
pi_23910873
quote:

Niemand bevestigt die 'shit', kerel, dat weet je best. Een paar maffe neparcheologen misschien, maar geen professionelen.
quote:
Het feit dat men de 10 (incl Rahab)planeten kende zegt al een hoop.

LUL NIET.

Rahab BESTAAT niet. Het is een verzinsel. Er bestaan enkele objecten buiten Pluto, afkomstig uit de Kuipergordel (hoewel dat begrip je denk ik niets zegt...), maar die zijn te klein om een atmosfeer vast te houden. Verder kenden ze geen planeten voorbij Saturnus, dat schud je gewoon uit je mouw. Zo niet, dan wil ik NU zien waaruit blijkt dat ze die wel kenden. Ik bedoel dus niet dat ze Uranus en Neptunus kenden als bewegende stipjes aan de hemel, maar dat ze echt wisten dat het planeten waren. Dat wisten de babyloniers niet. Dat wist niemand in de oudheid.

[ Bericht 18% gewijzigd door Speth op 12-12-2004 00:44:58 ]
  zondag 12 december 2004 @ 00:39:52 #200
94904 ExtremeKnowledge
pi_23910897
quote:
Op zondag 12 december 2004 00:38 schreef Speth het volgende:

[..]

Niemand bevestigt die 'shit', kerel, dat weet je best. Een paar maffe neparcheologen misschien, maar geen professionelen.
[..]

:D:D

LUL NIET.
Kijk dan!

Wacht ik zal em voor je zoeken

But now we are awake!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')