Dit komt van iemand die gelooft in het bestaan van een reptielenras van een andere planeet. Sorry, maar dat neem ik op mijn beurt weer niet serieus.quote:Dan ben je dus niet into archeologie
Sorry hoor, maar dan zou ik nog wat extra jaartjes school nemen.
Dit meen ik serieus, en niet persoonlijk.
Ik ben die 5 seizoenen van X-Files kwijtgeraakt bij mijn laatste format.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
zoek het op zou'k zeggen
Ik denk dat er bar weinig professoren archeologie jouw wereldbeeld delen. Sterker nog, ik denk dat ze niet bestaan, een verknipte uitzondering daargelaten. Helaas krijgen de verknipte personen vaak meer aandacht dan de echte wetenschappers.quote:In Nederland hebben we daar gelukkig ook een paar van!
Kom eens met een duidelijker vraag, waar wil je bewijzen van?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
alsjeblieft, kom eens met bewijzen
Toegegeven, van de oude beschavingen weet ik weinig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Alsjeblieft, kom eens met bewijzen
Ik heb nu wel genoeg van die Bla Bla, vertel jij mij maar es een totaal ander verhaal, waar die Olteken, Mayas, Babyloniers etcetera
Dan WEL in geloofden?
Ik hou nu op, met jou valt gewoon niet te redenerenquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:11 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Speth, om dat te weten komen, zal je toch zelf onderzoek moeten doen.
Ik weet voor 100% zeker, dat je me dankbaar zal zijn
Deze zin gaat in mijn sig.quote:Doe als afstudeerproject maar eens een uitgebreidt onderzoek naar de oorsprong van taal.
Ik heb net inderdaad effe wat gebrowsed op het i-net en een hoop van de dingen die je zegt komen niet van sites die ik nu direct als 'geloofwaardig' zou bestempelen... Maar, als je inderdaad even een aantal links of een lijstje boeken zou opgeven, dan is het wat makkelijker om je beweringen na te lopen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Das makkelijk;)
Ik heb nog geen enkel tegenargument gezien.
Als het zo vergezocht is, zo Fantasie-rijk? dan is er genoeg bewijs tegen toch?
Kom maar op
15 posts met puberaal gebang kunnen we allemaal wel.
Ik heb er niet voor gekozen, om dergelijke feiten te zien.. als je het in zijn letterlijkheid leest, waarom zou ik sterker twijfelen aan 5000 jaar oude archeologie..dan aan jouw standaard-Nederlands-bekrompen redenering.
Je lijkt me typisch een Wilders-stemmer, kijkend naar je "signature"
Om maar even net als jou persoonlijk te gaan.
Ik snap niet hoe je daarbij komt, daarbij is het onjuist, ik heb juist een afkeer van de manier van politiek voeren van dhr. Wilders met zijn onprofessionele afschildering van een complexe religie als de islam. Ik stem VVD, wachtend op een nieuwe Bolkestein.quote:Je lijkt me typisch een Wilders-stemmer, kijkend naar je "signature"
Sorry, maar ik hoef geen argumenten te leveren om jouw hersenspinsels over reptilians te ontkrachten. Het is namelijk gewoon jouw waan die ik niet ongedaan kan maken, ik verwonder me er alleen heel erg over.quote:Ik heb nog geen enkel tegenargument gezien.
Als het zo vergezocht is, zo Fantasie-rijk? dan is er genoeg bewijs tegen toch?
En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.quote:-Het leger van Jahweh, uit de Bijbel ( de overlevenden van de armageddon) zouden met 144000 zijn
Zij zouden de tekenen op voorhoofd en handen krijgen
-Het aantal poorten van de hoofdstad van Babylon(Irak), was 144000
-In de Maya geschriften kunnen we vinden dat de Maya koning Quetzalcoatll (Lord Pacal) het getal 144000 op zijn hoofd zag verschijnen..
Hou er rekening mee dat dit uit een totaal ander tijdperk/plaats komt.
- Boeddha, zou de reincarnatie zijn van Lord Krishna.. wordt beschreven als de zoon van Maya.. (moeder aarde, de hoofd religie van de Mayas, op een totaal andere plaats in de wereld)
De bewijslast bij mij? jij bent hier degene die de complete archeologie voor schut zet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:35 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daarbij komt, daarbij is het onjuist, ik heb juist een afkeer van de manier van politiek voeren van dhr. Wilders met zijn onprofessionele afschildering van een complexe religie als de islam. Ik stem VVD, wachtend op een nieuwe Bolkestein.
[..]
Sorry, maar ik hoef geen argumenten te leveren om jouw hersenspinsels over reptilians te ontkrachten. Het is namelijk gewoon jouw waan die ik niet ongedaan kan maken, ik verwonder me er alleen heel erg over.
Simpel argumentje: Het is ongelooflijk onwaarschijnlijk dat welke beschaving dan ook de gigantische afstand tussen sterren kan overbruggen.
Het is verder ongelooflijk onwaarschijnlijk dat een dergelijke beschaving op aarde zou zijn geland zonder dat daar ook maar 1 directe (dus geen indirecte verwijzing, zoals "het volk van de lucht" ofzo, wat verder niets bewijst) verwijzing naar bestaat in de geschiedenis. Als een dergelijke gebeurtenis echt zou hebben plaatsgevonden zou het uitvoerig gedocumenteerd zijn door tenminste een aantal mensen.
Verder ligt de bewijslast bij jou, niet bij mij.
Luister dan ook niet naar gidsen, maar lees het zelf.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef Speth het volgende:
[..]
En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.
Nee, dat moest even laten zien hoe werkelijk NEP de ontdekkingsreis van Columbus was.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef Speth het volgende:
[..]
En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.
Nergens op. Niet op taalkunde in ieder geval, en als je op archeologie bent afgestudeerd mogen ze van mij die studie meteen stopzetten. Ik geloof niet dat jij werkelijk bent afgestudeerd, ik denk dat je dat verzint.quote:Waar denk je dat ik op afgestudeerd ben.
Ik heb een 300 pagina dik Maya-boek uitgelezen en ben door heel midden Amerika getoerd. Ik geloof er geen zak van. DNA tests hebben bewezen dat maya's geen verwantschap hebben met volkeren in andere werelddelen, anders dan een ver verwantschap aan enkele aziatische volken.quote:Luister dan ook niet naar gidsen, maar lees het zelf.
Zeg, erm, wie heeft die 'shit' dan zo ruim bevestigd?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oh my god, ik ga niet veel meer zeggen, je uitspraken zijn ronduit kortzichtig.
Sinds wanneer is er verwantschap nodig om elkaar te ontmoeten?
Verder hoef ik me niet te bewijzen voor iemand die zichzelf zo voor schut zet, door zo ruim bevestigde shit onwaar te verklaren.
Oh My God!
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:59 schreef coz het volgende:
[..]
die had zin ..iig de eerste 2 posts zijn ontopic ... inclusief OP dus
kijk er wordt hier een beetje afgedwaald
als ik de OP even mag herschrijven zoals deze wekelijk IMO bedoeld is![]()
Reptillians versus Illuminati
er zijn mensen die het wel eens hebben over deze partijen
ondanks dat het appels met peren vergelijken is ; op wie zou jij wedden of op wie juist niet ...
wie denk je dat gaat 'winnen' .. alsof het een bokswedstrijd is
in de ene hoek
illuminati
in de andere
reptillians
en de specificaties van beide zijn volgens de geocities websites te omschrijven en hier niet bespreekbaar,
!!! het gaat om jouw visie wie er als winnaar uit de bus zou komen als ze in een spreekwoordelijke ring geplaatst worden !!!
en TS begon :
[..]
en ik zeg
de illuminati hebben een streepje voor deze hebben al een 'fysieke' vorm in de arena
hoewel de reptillians een langere voorbereiding getroffen heeft en mogelijk krachtigere wapens
ik ben bang dat het gelijkspel gaat worden en 3 van de 4 gevallen ( 0-0 ..1-0 ..0-1 ..1-1 )het publiek verliest![]()
Tsja, dat wordt niet meer op prijs gesteld, schijnbaar zijn er nog een hoop mensen dit totaal niet (willen) weten wat dit onderwerp inhoudtquote:Op zondag 12 december 2004 00:10 schreef Ridvan het volgende:
OM JULLIE EEN IDEE TE GEVEN WARA HET OVER GAAT!!
[..]
![]()
Who cares... Het gaat hier niet om een reptillian discussie het gaar hier over iets meer als je ff goed zou lezen..quote:Overigens, @ Ridvan, ik wil jullie best aan jullie reptilian-discussie laten, maareuh, dan krijg je wel een beetje een eenzijdige en feitelijk/wetenschappelijk onjuiste discussie...
Maak je niet dik, joh... Als het je niet interesseert wat ik schrijf, dan lees je toch over m'n berichtjes heen? Nu weet ik ook wel dat het truth-forum gereserveerd is voor de absoluut non-wetenschappelijke topics, maar aangezien daar ook af en toe pertinente nonsens wordt gepredikt, vind ik dat ik het omgekeerde ook best af en toe hier mag komen doen...quote:Op zondag 12 december 2004 00:21 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Who cares... Het gaat hier niet om een reptillian discussie het gaar hier over iets meer als je ff goed zou lezen..
Stick to the topic is nie teveel gevraagd toch??
http://app.www.home.nl/zo(...)mst+egyptische+godenquote:Op zondag 12 december 2004 00:23 schreef Phooka het volgende:
de Babyloniers wisten niks van de dino's...
En, euhm, de enige referentie die ik zo kan vinden dat Herodotes dat beweerde, is een site die absoluut niet geloofwaardig is... :S
De Amerikaanse Christenen, zeggen dat de regeringen 75% weg gaan geven, en 25% (Amerika) voor zichzelf gaan houden.quote:Op zondag 12 december 2004 00:35 schreef Ridvan het volgende:
Ik heb absoluut nix tegen de informatie op zich die hier staat, vat me niet verkeerd! Ik lach niemand uit omdat die beweringen doet over reptillians e.d. unlike sommigen hier.
Ik dacht alleen dat ik misschien met de topic wat meer inzicht zou kunnen krijgen in de doelen van de 'reptillians' en illuminati. En over wie van deze nou als het ware de toekomstige macht gaan krijgen, als we moeten geloven in wat ze doen waar ze voor staan etc.
Ik vind het gewoon jammer dat de reacties niet geplaatst worden met dat in de achtergrond
Niemand bevestigt die 'shit', kerel, dat weet je best. Een paar maffe neparcheologen misschien, maar geen professionelen.quote:Sinds wanneer is er verwantschap nodig om elkaar te ontmoeten?
Verder hoef ik me niet te bewijzen voor iemand die zichzelf zo voor schut zet, door zo ruim bevestigde shit onwaar te verklaren.
quote:Het feit dat men de 10 (incl Rahab)planeten kende zegt al een hoop.
Kijk dan!quote:Op zondag 12 december 2004 00:38 schreef Speth het volgende:
[..]
Niemand bevestigt die 'shit', kerel, dat weet je best. Een paar maffe neparcheologen misschien, maar geen professionelen.
[..]:D:D
LUL NIET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |