Ja, die Sharon-foto's doen pijn aan m'n ogen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we deze pagina ook even snel vullen?
hebben we geen plaatjes vanquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, die Sharon-foto's doen pijn aan m'n ogen.
Bij mij ook al.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, die Sharon-foto's doen pijn aan m'n ogen.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Esri, op verzoek.
Ik vraag me toch af wat er door haar ouders hoofd ging, toen ze besloten haar Esri te gaan noemen.
..en Hindquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij vindt alles met tieten en een gat leuk he?.
Nee hoor, Lianne vind ikquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij vindt alles met tieten en een gat leuk he?.
De jongens konden niet vals zingen aangezien ze playbackten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:32 schreef lindaatje het volgende:
de jongens waren toch echt beter dan de meiden he
de meiden zongen vals en het was vooral een Nora-show, terwijl we bij de jongens toch meer van de anderen hoorden. Ook het dansje van de jongens was veel leuker.
Maar het publiek dat daar zit is toch wel redelijk representatief voor het stemmende/cd kopende publiek lijkt me.. en die waren over het algemeen voor de jongens. Aan het geroep op het einde van de show te horen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:38 schreef CJ het volgende:
De jongens komen dus absoluut niet volwassen over als groep, ondanks die kale die er 10 jaar ouder uit ziet dan hij is en wat zelfs het petje niet kan verbergen. De meiden zijn toch spontaner en ik denk dat dit ze een voordeel gaat opleveren, niet alleen bij het jonge publiek, maar ook bij het oudere publiek. De jongens kwamen toch een beetje patserig over, zo van.. kijk ons nou. Helaas voor hun viel er niet zo veel te zien (en te horen).
En het nummer van de meiden klinkt ook gewoon goed. Het staat gewoon als een huis (ondanks dat de leads door 1 iemand werd gedaan). De jongens hadden wat dat betreft toch beter voor dat Tom Jones nummer kunnen gaan wat op Sex Bomb leek.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:42 schreef Marble het volgende:
In de categorie topiques-die-over-Sharon-hadden-kunnen-gaan: Roelerende negerinnen binnen Europa
De meiden zongen vals, en het is absoluut geen liedje dat blijft 'hangen'. Ik denk dat zoiets toch wel belangrijk is. Verder vind ik ze irritant, en heel overdreven. Wat mij betreft is het dus Men2be.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:38 schreef CJ het volgende:
De jongens komen dus absoluut niet volwassen over als groep, ondanks die kale die er 10 jaar ouder uit ziet dan hij is en wat zelfs het petje niet kan verbergen. De meiden zijn toch spontaner en ik denk dat dit ze een voordeel gaat opleveren, niet alleen bij het jonge publiek, maar ook bij het oudere publiek. De jongens kwamen toch een beetje patserig over, zo van.. kijk ons nou. Helaas voor hun viel er niet zo veel te zien (en te horen).
En het nummer van de meiden klinkt ook gewoon goed. Het staat gewoon als een huis (ondanks dat de leads door 1 iemand werd gedaan). De jongens hadden wat dat betreft toch beter voor dat Tom Jones nummer kunnen gaan wat op Sex Bomb leek.
Tja, zo ging dat ook in Engeland. En gossie.. wie wonnen daar ook maar weer? Oh ja... Girls Aloud, ondanks dat de jongens het meeste gegil over zich heen kregen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:41 schreef Timmai het volgende:
[..]
Maar het publiek dat daar zit is toch wel redelijk representatief voor het stemmende/cd kopende publiek lijkt me.. en die waren over het algemeen voor de jongens. Aan het geroep op het einde van de show te horen.
Risin'.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zeg Marble, hoe heet dat nummer van Natalia uit je sig? Die is erg hip namelijk.
Omdat ze dat zeiden, omdat ik dat hoorde en omdat ik dat zag.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:55 schreef Lisette_H het volgende:
En hoe komen jullie er bij dat zij niet live gezongen hebben?
dat was toch een grapjequote:Op zaterdag 11 december 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ze dat zeiden, omdat ik dat hoorde en omdat ik dat zag.
Nee. Daarom vroeg Beau ook of ze ook nog live konden zingen, waarna ze een stukje a-capella deden.quote:
Risin' is cool.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Risin'.
En hip is nog een understatement ja.
Er viel ook wel wat te gillen, geef toe.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:47 schreef CJ het volgende:
[..]
Tja, zo ging dat ook in Engeland. En gossie.. wie wonnen daar ook maar weer? Oh ja... Girls Aloud, ondanks dat de jongens het meeste gegil over zich heen kregen.
Ik zag nog wel het jurycommetaar (niet dat je daar iets aan hebt.. want ze vinden het toch altijd suuuupppeer).quote:
Was dat zo?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:27 schreef Luchtbel het volgende:
Zeg Tom_Tom hoe zit dit
Mooie stem! [Sharon]
Wat voorspelbaar allemaal. Nora en Sharon alle 'tekst' jammer van Esri
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:31 schreef Luchtbel het volgende:
Evadie moet gewoon bij de marjorettes of hoe die gasten ook genoemd worden met d'r macherende blije hoofd.
Het grote probleem van Raffish is dat het ontzettend slecht is. Heel erg slecht gezongen. Dat zal op een CD wel niet te horen zijn maar als de dames live moeten vallen je oren bijna van je hoofd af.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:31 schreef CJ het volgende:
Raffish gaat volgens mij winnen. Dat nummer was veel pakkender en zal een groter publiek aanspreken dan dat nummer van Men2Be. Je kan het nummer van Raffish ook nog in een club draaien, terwijl weinig mensen daar zitten te wachten op een Ricky Martin achtig nummer. Lekkere beat trouwens. Doet me denken aan Liberty X met "Just A Little" alleen een beetje meer uptempo.
Raffish voor winnaar dus wat mij betreft.
Is waar.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:35 schreef Greetings het volgende:
Ik vind dat liedje van Raffish opzich leuker, maar weet wel bijna zeker dat de jongens gaan winnen omdat het nou eenmaal vooral tienermeisjes zijn die stemmen en die stemmen eerder op jongens.
Nou, echt niet dus. Ik was er vanavond bij in de studio en die meiden zijn zoveel beter. Helaas vind het publiek een boybandje leuker dan een meidengroep.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:32 schreef lindaatje het volgende:
de jongens waren toch echt beter dan de meiden he
de meiden zongen vals en het was vooral een Nora-show, terwijl we bij de jongens toch meer van de anderen hoorden. Ook het dansje van de jongens was veel leuker.
Kan ik ergens het naluisteren?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:56 schreef Minnie_ het volgende:
Fotootje die ik vanavond gemaakt heb:
[afbeelding]
Ik heb het inmiddels ook bekeken...maar wat me vooral tegenvalt is het decor.. zo on origineelquote:Op zondag 12 december 2004 08:28 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb net naar die Raffish-clip zitten kijken.
Zonde dat ze van de meiden van die sletjes gemaakt hebben. Ik vind het allemaal nogal goedkoop en wat ordinair ogen (komt niet enkel door de blote kleding). En dan die tekst, 'ik wil je speeltje zijn'...
Het liedje vind ik verder dertien in een dozijn. Wel goed dat ze vooral Nora naar voren hebben geschoven, al had ik Esri ook wel wat regeltjes tekst gegund.
Ik vind dat het bij Girls Aloud allemaal toch wat beter aangepakt werd. Ook heel sexy en bloot, maar met veel meer klasse. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Die platen waren ook veel lekkerder geproduceerd dan dat 'Plaything' (hoewel ook zij maar 1 of 2 leden hebben die kunnen zingen).
Ik heb de clip van de jongens wel gezien,, maar de clip van de meisjes kan ik niet vinden!!quote:Op zondag 12 december 2004 08:28 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb net naar die Raffish-clip zitten kijken.
Zonde dat ze van de meiden van die sletjes gemaakt hebben. Ik vind het allemaal nogal goedkoop en wat ordinair ogen (komt niet enkel door de blote kleding). En dan die tekst, 'ik wil je speeltje zijn'...
Het liedje vind ik verder dertien in een dozijn. Wel goed dat ze vooral Nora naar voren hebben geschoven, al had ik Esri ook wel wat regeltjes tekst gegund.
Ik vind dat het bij Girls Aloud allemaal toch wat beter aangepakt werd. Ook heel sexy en bloot, maar met veel meer klasse. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Die platen waren ook veel lekkerder geproduceerd dan dat 'Plaything' (hoewel ook zij maar 1 of 2 leden hebben die kunnen zingen).
OKe, thanksquote:Op zondag 12 december 2004 10:35 schreef postinggirl het volgende:
Hij staat op de tmf-site.
Vooral die Lianne lijkt me een doos (type 'lege huls'). Wel aardig verder, volgens mij, maar enorm onnozel. Enorm slaapverwekkende manier van praten, ook. Zingen kan ze ook nog steeds niet (zie Idols).quote:Op zondag 12 december 2004 11:55 schreef Heleen17 het volgende:
Ik erger mij ook dood aan de meiden. Ten eerste zien ze er steeds verschrikkelijk uit en ze gedragen zich als een stelletje kinderen! De hele tijd gillen en giebelen. Echt zwaar irritant!
Eindelijk iemand die gewoon zegt wat ik ook vind.quote:Op zondag 12 december 2004 14:19 schreef Christine het volgende:
De liedjes van gisteren zeiden volgens mij niet zoveel. De jongens playbackten, en bij de meiden stond eigenlijk alleen de microfoon van Nora aan - die alle refreinen hysterisch vals aan het gillen was. We zullen zien
GMTAquote:Op zondag 12 december 2004 14:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die gewoon zegt wat ik ook vind..
Ik vond dat ze Ill be there heel goed deed, maar voor de rest (die andere twee liveshows en de single gisteren) viel ze erg tegen ja.quote:Op zondag 12 december 2004 14:26 schreef Christine het volgende:
[..]
GMTA
Ik snap niet waarom iedereen 'cirkelzaag' Nora zo geweldig vindt.
Die Esri is toch pas 15 of 16?quote:Op zondag 12 december 2004 14:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond dat ze Ill be there heel goed deed, maar voor de rest (die andere twee liveshows en de single gisteren) viel ze erg tegen ja.
Esri vind ik qua zang misschien wel de beste.
Ow dat vind ik wel bijgetrokken.quote:Op zondag 12 december 2004 14:29 schreef Christine het volgende:
Esri vind ik zo'n verlegen muisje... ik vind haar (nog) niet echt in de band passen, maarjaze moet misschien nog wat groeien. Komt vanzelf wel denk ik.
de jongens playbackten niet. Beau bedoelde dat cynisch. Denk je echt dat ze het zouden toestaan dat de ene band wel mag playbacken en de ander niet. Het is een wedstrijd, weet je nog!quote:Op zondag 12 december 2004 14:19 schreef Christine het volgende:
De liedjes van gisteren zeiden volgens mij niet zoveel. De jongens playbackten, en bij de meiden stond eigenlijk alleen de microfoon van Nora aan - die alle refreinen hysterisch vals aan het gillen was. We zullen zien
Hij bedoelde het niet cynisch. Als je goed had geluisterd en had gekeken naar de monden die ongelijk gingen met de muziek had je het gemerkt.quote:Op zondag 12 december 2004 14:36 schreef Marseille het volgende:
[..]
de jongens playbackten niet. Beau bedoelde dat cynisch. Denk je echt dat ze het zouden toestaan dat de ene band wel mag playbacken en de ander niet. Het is een wedstrijd, weet je nog!![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef Heleen17 het volgende:
Ik denk dat de jongens deels playbackten. Dat refrein van 'steal the show enz.' dat klinkt heel comouterachtig en volgens mij was dat geplaybackt, maar ik denk dat de solostukjes wel live waren. Dat kon je wel aan Anno horen. Vals dus.
Wat heeft hij trouwens een ordinaire vriendin.quote:Op zondag 12 december 2004 14:58 schreef BVO het volgende:
Anno kan je tig keer overproduceren, die blijft gewoon vals..
Hij woont toch ook op een woonwagenkamp?quote:Op zondag 12 december 2004 15:15 schreef Airelle het volgende:
Wat heeft hij trouwens een ordinaire vriendin.
Oh.. ja dat was mij nog niet opgevallen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij woont toch ook op een woonwagenkamp?.
quote:Op zondag 12 december 2004 15:17 schreef Airelle het volgende:
Oh.. ja dat was mij nog niet opgevallen.
In dat geval is het natuurlijk een doodgewoon meisje.
ik heb het nagekeken en ik zie niet hoe je kunt zien dat het geplaybackt is. ja, de achtergrondstemmetjes zijn natuurlijk playback..maar het lijkt me nogmaals zeer onwaarschijnlijk dat ze het hele nummer playbacken. Het is namelijk een wedstrijd, en dan zouden de jongens worden voorgetrokken.quote:Op zondag 12 december 2004 14:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij bedoelde het niet cynisch. Als je goed had geluisterd en had gekeken naar de monden die ongelijk gingen met de muziek had je het gemerkt.
Kijk anders nog maar eens op de site.
Toen ze gingen vertellen dat Anno door was zag je zo'n mooi wit huis op wielen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:20 schreef Airelle het volgende:
Kon je dat zien op tv dan?
quote:Op zondag 12 december 2004 15:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toen ze gingen vertellen dat Anno door was zag je zo'n mooi wit huis op wielen..
Ik snap dat nooit. Die verdienen zo veel geld met criminele praktijken, maar een fatsoelijk huis kopen: ho maar.quote:Op zondag 12 december 2004 15:23 schreef Airelle het volgende:
Zoiets ja.
Al klinkt dat natuurlijk niet zo aardig.
Een fatsoenlijk huis is blijkbaar niet hun prioriteit.quote:Op zondag 12 december 2004 15:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Die verdienen zo veel geld met criminele praktijken, maar een fatsoelijk huis kopen: ho maar.
Leuke discussie op RTL4.quote:Op zondag 12 december 2004 17:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, Eva zegt nu ook dat de jongens alles playbackten.
Ja alleen Nora en Sharon zongen..quote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef Luchtbel het volgende:
Oef wat een hoog Sharon gehalte bij dat optreden, ik vind het jammer dat Esri naar de achtergrond geschoven is.
Ik vond het stukker beter dan wat ze gisteren zongen!!!quote:Op zondag 12 december 2004 17:41 schreef Tania18 het volgende:
Wat een verschrikkelijk optreden was dat bij L&C zeg![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef Luchtbel het volgende:
ik vind het jammer dat Esri naar de achtergrond geschoven is.
Dat lukt niet,, heb ik al geprobeerd,,quote:Op zondag 12 december 2004 18:29 schreef Christine het volgende:
op de site van tmf
Daar is een foutje infgeslopen, het nummer van Raffish staat daar onder Ciara's Goodies :Squote:Op zondag 12 december 2004 18:29 schreef Christine het volgende:
op de site van tmf
Had ik ook al.quote:Op zondag 12 december 2004 19:18 schreef DaZilva het volgende:
[..]
Daar is een foutje infgeslopen, het nummer van Raffish staat daar onder Ciara's Goodies :S
trouwens...Nilsbij Life & Cooking...eeeenig
![]()
quote:Playbackrel Popstars The Rivals
AMSTERDAM - Achter de schermen van het populaire tv-programma Popstars The Rivals is een enorme rel ontstaan nu is uitgelekt dat de jongensgroep Men 2 B voor tachtig procent geplaybackt heeft tijdens de wedstrijd om een nummer-1-hitnotering tegen de damesgroep Raffish, die wel volledig live zong.
Jurylid Paul Zijlstra van het tv-programma is woedend en spreekt over kijkersbedrog.
"Het liedje bestaat voor 80% uit refrein en dat blijkt volledig geplaybackt", zegt hij. Ook tijdens het tv-optreden van Men2B in Top of the Pops gistermiddag, dat afgelopen donderdag werd opgenomen blijken de jongens de kijkers bij de neus genomen te hebben door niet echt te zingen.
Total Touch met Trijntje was toch de beste nederlandse girlgroep ooit, als je het mij vraagt. Daar kan Raffish niet aan tippen. Hoewel ik de stem van Sharon en Nora wel erg mooi vind.quote:Op maandag 13 december 2004 12:35 schreef CJ het volgende:
Ik heb de clip nu een paar keer gezien van beide bands en Raffish kan me beduidend meer boeien dan die van Men2B, ondanks dat ze beiden vrij eentonig zijn.
Wat meidenbands in Nederland betreft is Raffish wat betreft sound en uitstraling toch stukken beter dan alle NL meidenbands in de afgelopen paar jaren zoals bv een Close 2 You of WOW!.
Das dus Bullshit..bij TOTP en de Liveshow ben k bijgeweest en dat was 100% live!quote:
Ik heb het zelf niet gezien, maar hoorde er vanochtend ook iets over bij Giel Beelen.quote:Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Das dus Bullshit..bij TOTP en de Liveshow ben k bijgeweest en dat was 100% live!
Het enige wat "geplaybackt" is de 2e en 3e stem in t het refrein..dat is alles!
De jongens zijn flink pissed...en de fans ook!
Ben het hier totaal mee eens! De meiden zongen overal best wel tegen t randje van vals aan!quote:Haai liebe Leute,
Hier weer ff een kattebelltje van Steef..
Heb niet eens tijd om alle berichten te lezen dit keer, hoop dat ik de schade kan inhalen als het programma is afgelopen. Het zijn echt enorm drukke tijden, maar wel intens genieten! Zo waren we in Amersfoort vdaag zowat op 4 zenders tegelijk: TMF, The Box, RTL4 (L&C) en Yorin (hh PtR). Supercool! Morgen natuurlijk naar Play bij TMF, en wat er verder gebeurt hebben jullie vast al gelezen op men2b.nl. Zoals je je kunt voorstellen gebeurt er nog veel meer, zo hebben we tussendoor bv steeds interviews en zo. Wel vermoeiend allemaal maar vooral heel hard genieten! Ik heb er dan ook enorm veel zin in en ga de strijd tegen de dames met opgeheven hoofd tegemoet. Ik ben enorm tevreden met onze single en ook ontzettend trots, en hetzelfde geldt voor onze videoclip. Het is wel heel raar om jezelf zo op tv terug te zien!! Ben benieuwd of het ooit zal wennen hihi..
Wat ik graag nog even wil zeggen over het 'relletje': Ik denk dat dit weer een zwaar overtrokken iets is. Ik kan me goed voorstellen dat Universal, de platenmaatschappij van de dames, vreest de strijd muzikaal of qua clip niet meer te kunnen winnen en de dames dan maar opstookt om met modder te gaan smijten.
Zoals ik bij Life & Cooking al zei, zingen we idd met een band mee. Dit is logisch, we hebben helaas geen plek voor een orkest op het podium, en bij een boyband lijkt me dat ook niet de bedoeling. Feit is dat op de single meer stemmen staan dan wij met zn 5en kunnen zingen, en daar komt nog eens bij dat de geluidsinstallatie in zo'n studio nou niet optimaal is. Daarom staat een aantal stemmen gewoon (zachtjes) op die band, maar wij zingen alles gewoon live. Er zijn echt extreem weinig (lees: geen!) artiesten die bij zo'n optreden geen gebruik maken van een band met backings.
Dit doen de meiden dus ook, en op hun band staan die backings nog harder ook, en om eerlijk te zijn betwijfel ik of alle meiden live meezongen. Ik kreeg sterk het idee dat bij de dames alle microfoons wel open stonden. En zingen met een microfoon die het niet doet, dat is naar mijn idee playbacken! Als een enkeling bij ons af en toe een regeltje in het refrein niet helemaal meezong dan is dat heel jammer, en als je goed luistert ook wel te horen, maar volgens mij dansen wij zoveel meer dat men ons dat nog wel kan vergeven. Ik kan jullie iig verzekeren dat ik zowel gisteren in de liveshow als vdaag bij L&C, ALLES!!! live heb gezongen. Ik heb veel respect voor de meiden, vind dat ze er goed uitzien en goed kunnen dansen, maar verwacht eigenlijk dat ze wat meer diepgang hebben dan dit soort moddergevechten. Laten we elkaar beconcurreren op de enige juiste manier: muzikaal! En juist op dat front maak ik me totaal geen zorgen!
Ik vind dat ze een leuk nummer hebben met een lekkere beat, maar 1 zangeres met 1 meid die er af en toe iets doorheen mag schreeuwen maakt naar mijn idee nog geen groep. Wij hebben een vernieuwend nummer met veel variatie, en dat vind ik bij de dames veel minder het geval. Ook qua clip ben ik vol vertrouwen: bij de dames ligt de nadruk nogal op bepaalde fysieke aspecten, terwijl ik vind dat onze clip echt super vet is!! Tijdens het filmen vond ik m al zwaar cool, en nu ie af is raak ik er niet over uitgepraat. We zijn nogmaals allemaal erg trots en dat is ook de verdienste van Daan van Rijsbergen, Metropolis Film en natuurlijk Alain Clark en Chris Hof.
Met andere woorden: dames, kom maar op! Nederland, wij komen eraan!
Ik hoop jullie allemaal te zien als we het land in trekken, of de 19e in de Melkweg, of wanneer dan ook! Moet nu weer aftaaien, tijd om naar bed te gaan!
Dikke knuffel en tot gauw!!
xx Steef!!!
Maar uhm... Total Touch een meidenband? En Tjeerd dan?quote:Op maandag 13 december 2004 13:11 schreef Marseille het volgende:
[..]Total Touch met Trijntje was toch de beste nederlandse girlgroep ooit, als je het mij vraagt. Daar kan Raffish niet aan tippen. Hoewel ik de stem van Sharon en Nora wel erg mooi vind.
Qua beat heb je helemaal gelijk. Ik hoorde 'm vandaag in een winkel op volle sterkte. Dat klonk best wel heel erg goed en dansbaar. Ik denk dat dit nummer inderdaad zo in standaard set kan worden geplaatst dan het nummer van Men2B. "Plaything" is wat clubvriendelijker.quote:Ik vind het nummer van Men2b origineler, intelligenter en beter geproduceerd... maar de beat van Plaything vind ik weer mooier...lijkt een beetje op dat nieuwe nummer van Destiny's Child. Ik vind het moeilijk te zeggen welke mijn favoriet is. Ik vind eigenlijk allebei de bands goed.
quote:De jongensgroep Men2B zal optreden en signeren op de volgende data bij Media Markt. Let op: Op woensdag 22 december zal Men2B het wereldrecord signeren proberen te halen!
vrijdag 17 december Rotterdam Centrum 14.00 - 15.00 uur Optreden en signeren
vrijdag 17 december Den Haag 16.30 - 17.30 uur Optreden en signeren
zaterdag 18 december Almere 10.30 - 11.15 uur Signeren
zaterdag 18 december Utrecht 12.15 - 13.00 uur Signeren
maandag 20 december Leeuwarden 16.00 - 17.00 uur Signeren
maandag 20 december Groningen 19.00 - 20.00 uur Signeren
woensdag 22 december Amsterdam ArenA 13.00 - 17.00 uur Optreden en wereldrecord signeren
Ik ga naar Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en Utrechtquote:De meidengroep Raffish zal optreden en signeren op de volgende data bij Media Markt.
zaterdag 18 december Alkmaar 12.00 - 13.00 uur Signeren
maandag 20 december Heerlen 14.00 - 14.45 uur Signeren
maandag 20 december Maastricht 15.30 - 16.30 uur Signeren
maandag 20 december Breda 19.00 - 20.00 uur Optreden en signeren
dinsdag 21 december Enschede 16.00 - 17.00 uur Signeren
dinsdag 21 december Hengelo 19.00 - 20.00 uur Optreden en signeren
woensdag 22 december Rijswijk 15.00 - 16.00 uur Optreden en signeren
Als je zo naar die plaatsen kijkt waar ze heen gaan.. vrees je bijna dat de jongens moeten winnenquote:Op maandag 13 december 2004 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Ik ga naar Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht
Nou Tom, nu ben je al je geloofwaardigheid kwijtquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:27 schreef Luchtbel het volgende:
Zeg Tom_Tom hoe zit dit
Mooie stem! [Sharon]
quote:Op maandag 13 december 2004 17:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou Tom, nu ben je al je geloofwaardigheid kwijt
Ik ben het wel eens met de TT, maar jij dus niet
Ik snap je niet.quote:Op maandag 13 december 2004 18:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja dat heb ik net gedaanof bedoel je dat andere topic?
Nou voor deze ene keer danquote:Op maandag 13 december 2004 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik snap je niet..
Ja, op het begin vond ik Sharon wel aardig. Maar al snel had ik een hekel aan haar. Laat me..
Pak er voor de gein eens een stopwatch bij en neem de tijd op van de refreinen, versen, tussenstukjes (bigger, wiser, stronger etc)... en vergelijk de herhalingen en je zult zien dat Men2B eigenlijk voor een groot deel bestaat uit herhalingen van hetzelfde (rond de 60 a 70%). En schrijf de teksten eens op... Tekstueel zul je zien dat "Bigger Than That" herhalender is dan "Plaything".quote:Op maandag 13 december 2004 17:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb gisteren de liedjes gehoord, en de uitvoering, en ik moet zeggen dat de jongens stukken beter waren. De meisjes zaten er de hele tijd naast, de jongens vond ik wel goed eigenlijk. Het liedje van de jongens klinkt ook lekkerder en is origineel, terwijl de meisjes met een standaard riedeltje komen dat zich telkens herhaalt. Kunnen zij ook weinig aan doen natuurlijk, maar toch.
Ik denk dat je je daar heel erg op verkijkt. Het nummer van Raffish spreekt dezelfde doelgroep aan als de doelgroep door wie nummers als eerder genoemde "Just A Little" van Liberty X en nummers als "Lose My Breathe" van Destiny's Child hoog in de hitlijsten hebben gestaan. En dit soort nummers vallen volgens mij goed bij zowel jong als oud.quote:Op maandag 13 december 2004 17:48 schreef imago het volgende:
Wat is de doelgroep nou eigenlijk? Volgens mij wordt dit programma alleen serieus genomen door kinderen tot een jaar of 14, en ik vraag me af of die zich heel erg aangesproken zullen voelen door de heen en weer zwaaiende borsten en billen van de dames.
Dat is minder erg, maar ja. Het blijft Sharon he?quote:Op maandag 13 december 2004 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
erg he? en constant dat shot van dr tieten
Beetje flauw om Sharon daarvan te beschuldigen. Misschien moet je een kwaad mailtje sturen naar de producent van de videoclip? Die is namelijk verantwoordelijk voor hoe de clip er uit ziet. En een boos mailtje naar Universal wil misschien ook wel helpen.. misschien iets met de strekking "ik vind dat de tieten van Sharon niet zo vaak in beeld moeten komen, want het leidt mij af van datgene wat echt belangrijk is, nl haar gejengel".quote:Op maandag 13 december 2004 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
erg he? en constant dat shot van dr tieten
Huilie.quote:Op maandag 13 december 2004 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind t jammer want Sharon is best leuk *soms tyfus irritant* maar zo'n sletterige clip verdienen ze niet... geef Sharon nergens de schuld van..naja misschien had ze een minder bloot ensemble aan kunnen doen!
quote:Op maandag 13 december 2004 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
tegen Nora en Sharon praat k niet..btje lullen over dat de boys playbackte enzo
als je maar tieten ziet vind jij het al geil.quote:Op maandag 13 december 2004 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Huilie..
Het is gewoon een geile clip, zoals het hoort.
Dus de clip moet 'sex' en 'geilheid' uit stralen en tja, de grens tussen sex, geilheid en sletterigheid is heel erg vaag... maar voor de clip vind ik het nog best wel 'netjes' gehouden. Het had erger gekund, zoals bv een ongecensureerde versie voor na 0:00...quote:
Raffish - Plaything
Come On
Boy I wanna Be your plaything baby
Yeah yeah
I, I've been watching you
From across the room, I've seen you move
And I, I barely know your name
But I'm in the mood for playing games
So come on and show me what you've got
Boy I'll tell you what I want and what I really wanna do
Though I feel you know what's on my mind
I just thought that I'd remind you
It's all in the game
Chorus:
I, I wanna get to know about you
I wanna feel your every move
Boy I wanna be your plaything baby
And I, I've been thinking 'bout it all night
About the way I feel inside
Boy I wanna be your plaything baby
Wanna groove with you
Wanna move with you
Wanna touch, wanna feel, on the floor, keep it real
I wanna do it all night
Gonna groove with you - wanna groove with you
And move with you - Wanna move with you
Gonna do it all night - I wanna do it all night
I can make you... blush
With a single touch
There ain't a single thing that ain't too much
It could get a little hot
Baby if I turn it up
Are you warm enough do you want my love?
So come on and show me what you've got
Boy I'll tell you what I want and what I really wanna do
Though I feel you know what's on my mind
I just thought that I'd remind you
It's all in the game
Chorus
Wanna groove with you...
Wanna do it all night...
Wanna groove with you
Wanna move with you
I wanna do it all night
Gonna groove with you - wanna groove with you
And move with you - Wanna move with you
Gonna do it all night - I wanna do it all night
Chorus 2x
..want?quote:Op maandag 13 december 2004 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
tegen Nora en Sharon praat k niet
Sharon is irritantquote:
Niet zo goed als jij, Hindquote:Op maandag 13 december 2004 22:43 schreef Hind. het volgende:
Ik vind Nora erg goed!
Wat hebben ze dan gedaan dat jullie dat ineens vinden?quote:Op maandag 13 december 2004 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sharon is irritanten Nora arrogant
Vind jij Sharon leuk dan? *ril*quote:Op maandag 13 december 2004 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan gedaan dat jullie dat ineens vinden?![]()
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van mequote:
"Summer All Over Again" is natuurlijk dan ook het schoolvoorbeeld van een tekstueel hoogstandje.quote:Op maandag 13 december 2004 22:47 schreef Hind. het volgende:
Niet een erg hoogstaande tekst nee!
De clip heb ik nog niet gezien.
gelukkig is Esri er nogquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Naja heb Sharon nooit zo gemogen met dr gejengel....
Nou ik heb z enu dus elke week ontmoet, elke week met z egepraat. Dus ik weet nu wel waar ik het over heb.quote:Op maandag 13 december 2004 23:56 schreef CJ het volgende:
Artiesten worden al snel als arrogant bestempeld, terwijl het helaas vaak niet zo is. Heb het uit eigen ervaring van dichtbij gezien. En het is heel erg eng om te zien dat je zo maar opeens een stempel op je hoofd geplakt krijgt door onwetende mensen die je verder niet eens kennen.
Deed jij gelukkig ook nooit met bepaalde Idols.quote:Op maandag 13 december 2004 23:56 schreef CJ het volgende:
Artiesten worden al snel als arrogant bestempeld, terwijl het helaas vaak niet zo is. Heb het uit eigen ervaring van dichtbij gezien. En het is heel erg eng om te zien dat je zo maar opeens een stempel op je hoofd geplakt krijgt door onwetende mensen die je verder niet eens kennen.
Ja, ik schrok alquote:Op maandag 13 december 2004 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van me![]()
Maar ik dacht dat Crazydutchpunk en Charmed_Angel dat eerst wel vonden.
Alleen met Hind en Alice. Maar die verdienden het.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Deed jij gelukkig ook nooit met bepaalde Idols..
Mee eensquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:06 schreef CJ het volgende:
[..]
Alleen met Hind en Alice. Maar die verdienden het.![]()
Wat moet je nog met Nora en Sharon als je toch voor de jongens bent?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik heb z enu dus elke week ontmoet, elke week met z egepraat. Dus ik weet nu wel waar ik het over heb.
In het begin was alles koek en ei.... Nora was lief, leuk en aardig. Maar nu???? Sinds ze weet dat we echt voor de boys zijn, kan ze ons bloed wel drinken volgens mij. Errug jammer dat ze zich zo laat kennen..... en Sharon??? Precies hetzelfde.... en jullie weten. Dat waren altijd mijn 2 favorieten.
Diegene, die nog steeds zo zijn als de eerste paar weekjes zijn Eva, Lianne en Esri! Dus echt top van ze dat ze zich niet zo mee laten slepen....
Ik vind NOra erg irritant nu, en arrogant..... wat ik zeker niet achter haar had gezocht....![]()
Hind,mag ik je handtekening?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef Hind. het volgende:
Ik vind de jongens een stuk beter eigenlijk.
Ik zit te denken aan de nieuwe Do They Know It's Christmas te kopen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie gaat hier de singles kopen? Ik niet in ieder geval.
Och jee. Die meisjes nemen dat rival-gedoe nog serieus ook. Gelukkig houden ze zich zo niet te veel bezig met hun spetterende zangcarrières.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sinds ze weet dat we echt voor de boys zijn, kan ze ons bloed wel drinken volgens mij. Errug jammer dat ze zich zo laat kennen..... en Sharon??? Precies hetzelfde....
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
In het begin was alles koek en ei.... Nora was lief, leuk en aardig. Maar nu???? Sinds ze weet dat we echt voor de boys zijn, kan ze ons bloed wel drinken volgens mij. Errug jammer dat ze zich zo laat kennen..... en Sharon??? Precies hetzelfde.... en jullie weten. Dat waren altijd mijn 2 favorieten.
Esri isquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:27 schreef Luchtbel het volgende:
Zeg Tom_Tom hoe zit dit
Mooie stem! [Sharon]
Wat voorspelbaar allemaal. Nora en Sharon alle 'tekst' jammer van Esri
Raffishquote:Op woensdag 15 december 2004 08:25 schreef Woelli het volgende:
de videoclip van PLaything staat op www.raffish.nl nu,, maar kan mij iemand die link geven??
Ik denk zelf dat Raffish internationaal meer kans maakt.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De eer..
Ik denk dat Men2B beter kans maakt op internationaal
Ik heb t ook gehoord..vond t erg zwak v/d dames eerst de jongens van playback beschuldigen en dat zelf maar 1 refreintje doen vanwege het ontbreken van een live band..quote:Op woensdag 15 december 2004 14:33 schreef JooB het volgende:
Raffish was vanmorgen heel even bij Stenders Vroeg te horen. Daar deden ze even een a-capella stukje zang. Klonk honderd keer beter dan de hele single bij elkaar, die ik vlak geproduceerd vind en de vocalen zitten ergens achter de beat verstopt. Dit geldt overigens ook voor de heren. Je moet met vijf stemmen toch een behoorlijke harmonie neer kunnen zetten, lijkt mij zo.
In welk opzicht is het zwak?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb t ook gehoord..vond t erg zwak v/d dames eerst de jongens van playback beschuldigen en dat zelf maar 1 refreintje doen vanwege het ontbreken van een live band..
Was te verwachtenquote:Op woensdag 15 december 2004 14:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga naar Hilversum!
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:59 schreef Christine het volgende:
Volgens de Google battle gaan de meiden winnen:
Google battle result:
raffish : 7
men2b : 4
Google battle result:
girls : 8
boys : 3
Google battle result:
meiden : 5
jongens : 4
Google battle result:
plaything : 9
bigger than that : 0
Ik vind t zwak i/d zin dat je niet je nummer wil promoten/zingen omdat je geen live band bij je hebt en de boeking pas de dag ervoor bevestigd werd. Ook de smoes van ja we doen m voor t eerst bij Evers werd al snel door de sidekicks van Stenders teniet gedaan. Vond t gewoon zwak en als je de liveshow van afgelopen zaterdag trugluisterd hoor je dat de meiden tesamen nogal vals gaan!quote:Op woensdag 15 december 2004 14:59 schreef CJ het volgende:
[..]
In welk opzicht is het zwak?Dus als je de jongens van playback beschuldigt, moet je opeens meer dan alleen een refrein live zingen?
Logisch dat de meiden alleen maar een refreintje doen, want dat is toch net het gedeelte waar ze allemaal op te horen zijn? Ze zijn verder ook helemaal niet verplicht om meer te doen hoor. En zij deden tenminste alles live tijdens het eerste optreden, itt de jongens die wel heel erg op de muziekband leunden.![]()
Yupquote:
Google battle result:quote:Op woensdag 15 december 2004 15:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]Christine
de jongens gaan winnen
![]()
Ik denk dat zij op de 50e plek komen en de meisjes op de 51e
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Google battle result:
christine : 6
tania18 : 0
Vraag maar een keer of ze nog wat vanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup
Vanochtend de boys weer gezien..word nog een gewoonte
Nog meer mensen hier die ergens bij de promotours van Men2B of Raffish gaan kijken?
Beter dan dat je dat rotnummer van de Tokkies de hele dag in je hoofd hebt, zoals ikquote:Op woensdag 15 december 2004 15:06 schreef Christine het volgende:
Ik krijg dat nummer plaything de hele dag al niet uit mijn hoofd
Roman was afgelopen zaterdag b/d Liveshow heb nog ff met m staan kletsen!quote:Op woensdag 15 december 2004 15:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vraag maar een keer of ze nog wat vanRoman
gehoord hebben
![]()
Die heb ik helemaal nog niet gehoord. Ik denk dat ik dat maar zo ga houdenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beter dan dat je dat rotnummer van de Tokkies de hele dag in je hoofd hebt, zoals ik
Oh, leukquote:Op woensdag 15 december 2004 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Roman was afgelopen zaterdag b/d Liveshow heb nog ff met m staan kletsen!![]()
Dr gaan geruchten dat 7 v/d 10 afgevallen kandidaten samen gaan zingen met de finale..
Ik zou het wel een stunt vinden als de 10 afgevallen kandidaten samen weer twee bandjes zouden vormen, en ook twee singles in de strijd om de kersthit gooienquote:Op woensdag 15 december 2004 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Roman was afgelopen zaterdag b/d Liveshow heb nog ff met m staan kletsen!![]()
Dr gaan geruchten dat 7 v/d 10 afgevallen kandidaten samen gaan zingen met de finale..
a la Clea en Phixx zeker?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zou het wel een stunt vinden als de 10 afgevallen kandidaten samen weer twee bandjes zouden vormen, en ook twee singles in de strijd om de kersthit gooien
En dan net zo'n sexy pakje aanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
Je had er toch eigenlijk niet aan moeten denken...
[afbeelding]
"Boy I wanna be your plaything, baby"
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
Je moet er toch eigenlijk maar niet aan denken wie er nog meer in die band had kunnen zitten...
[afbeelding]
Je moet er toch eigenlijk maar niet aan denken wie er nog meer in die band had kunnen zitten...
[afbeelding]
Nee, stel je voor dat er een zou kunnen zingen!quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:59 schreef BVO het volgende:
Nee, stel je voor dat er een zou kunnen zingen!
Ja, want dat is natuurlijk het enige waar het om gaatquote:Op woensdag 15 december 2004 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat er een zou kunnen zingen!
Gezien het om singleverkoop gaat en je een single koopt om er naar te luisteren, vind ik het toch wel relevant ja.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, want dat is natuurlijk het enige waar het om gaat
Je zusje?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:10 schreef BVO het volgende:
Zo las ik gisteren iemand die meende dat Anno "eGt w3l e3N H3le G0eD3 ZaNG3r iS".
Daarom playbacken de jongens en zingen de meisjes live.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:12 schreef Tania18 het volgende:
Stemmen kunnen ze in ieder geval nog een beetje bijschaven in de studio
Nee, die heeft zo'n beetje dezelfde mening als ik.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zusje?
Stemmen kunnen ze in ieder geval nog een beetje bijschaven in de studio
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mijn god, hij staat echt altijd kut op foto's..
Maar hij heeft wel een mooie vriendinquote:Op woensdag 15 december 2004 17:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
En zingen kan 'ie ook al niet. Wat een arme jongen.
Wat heeft dat te maken met zijn plek in Popstars? Je moet naar zijn kop kijken, niet naar die van z'n vriendin.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
Maar hij heeft wel een mooie vriendin![]()
Jij zegt dat het een arme jongen is, dan zeg ik daarop dat dat vast wel mee zal vallen, aangezien hij een mooie vriendin heeftquote:Op woensdag 15 december 2004 17:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met zijn plek in Popstars? Je moet naar zijn kop kijken, niet naar die van z'n vriendin.
Hij heeft gewoon een raar hoofd.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft hele wazige ogen.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een raar hoofd.
Ik vind het best zielig voor hem![]()
En een rare mond.quote:
Een zangcoach hebben ze tegenwoordig niet meer nodig.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En een rare mond.
Ik snap overigens ook niet dat de zangcoach hem niet heeft gewaarschuwd voor het "stemmetje" dat hij opzet bij dat zogenaamde "ruige" nummer dat hij zong. Hij fluisterde bijna, maar daar gaan je stembanden van naar de knoppen.
Ze hoeven toch alleen nog maar te playbackenquote:Op woensdag 15 december 2004 18:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een zangcoach hebben ze tegenwoordig niet meer nodig.
Daaromquote:Op woensdag 15 december 2004 18:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze hoeven toch alleen nog maar te playbacken
Lieten ze ook de speelkamer zien?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daarom.
Ik zag Raffish vanmiddag bij Play(TMF) wat een gegiechel zeg! ongelooflijk....
Ja ik zag het ook voorbij komen en..quote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daarom.
Ik zag Raffish vanmiddag bij Play(TMF) wat een gegiechel zeg! ongelooflijk....
Ehsan toch? (die roddel hoorde ik ook..)quote:Op woensdag 15 december 2004 21:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook voorbij komen en..
[roddelmodus aan]Esri
doet het met een vd boys
[roddelmodus uit]
Ja er werd niet gezegd wie het was.. Maar er werd gevraagd wie er een vriendje hadden.. en of het waar was dat Esri iets had met een van de jongens, toen kwam er alleen een hoop gegiechel uitquote:Op woensdag 15 december 2004 21:35 schreef Marseille het volgende:
[..]
Ehsan toch? (die roddel hoorde ik ook..)
Geef 'm een triangel en hij kan bij de Josti Band.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook voorbij komen en..
[roddelmodus aan]Esri
doet het met een vd boys
[roddelmodus uit]
dat hoopte ik ook..quote:Op woensdag 15 december 2004 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat ze smaak had.....
OK, ze heeft dan wel geen toekomst als zangeres...In 2008 wint ze wel goud... Als paard van Anky van Grunsven!quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Hij zong toch 'How you remind me'?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En een rare mond.
Ik snap overigens ook niet dat de zangcoach hem niet heeft gewaarschuwd voor het "stemmetje" dat hij opzet bij dat zogenaamde "ruige" nummer dat hij zong. Hij fluisterde bijna, maar daar gaan je stembanden van naar de knoppen.
Inderdaad, een apart schuurpapiergeluid kwam er uit.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hij zong toch 'How you remind me'?
Wat was dat slecht zeg
mn rug in Tuschinski + ik en een vriendin als de diehards in beeld zijn(ik met kerstmuts hangend aan dat verkeersbord)quote:
Lol.. dat heb ik inderdaad gezienquote:Op donderdag 16 december 2004 11:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
(ik met kerstmuts hangend aan dat verkeersbord)
Jahquote:
Laten we zeggen dat ik van Nix weet..omdat de meiden en jongens altijd apart aankomen en we ze eigenlijk nooit samen zien.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
Lol.. dat heb ik inderdaad gezien![]()
Maar jij als diehard (:P) weet vast wel of die roddel van Esri en Eshan waar is?
Doe dat maar jaquote:Op donderdag 16 december 2004 12:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kwil t wel vragen vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heten toch Men2Bquote:Op donderdag 16 december 2004 13:51 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Dat nummer van Raffish zit bij mij ook al de hele dag in m'n hoofd![]()
Niet dat ik dat erg vind, want ik vind het best een leuk nummer![]()
Alleen kan je nergens de goeie versie downloaden, op o.a. Kazaa krijg je een HELE lijst met het nummer van Raffish maar tot nu toe werkte geen enkele![]()
Bij het nummer van Men2Be vond hij er maar 2![]()
Is dit verdacht ofzo![]()
niet als je bedenkt dat niemand meer Kazaa gebruiktquote:Op donderdag 16 december 2004 13:51 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Dat nummer van Raffish zit bij mij ook al de hele dag in m'n hoofd![]()
Niet dat ik dat erg vind, want ik vind het best een leuk nummer![]()
Alleen kan je nergens de goeie versie downloaden, op o.a. Kazaa krijg je een HELE lijst met het nummer van Raffish maar tot nu toe werkte geen enkele![]()
Bij het nummer van Men2Be vond hij er maar 2![]()
Is dit verdacht ofzo![]()
EEEEHSAAAAN! TIMMAAAI WIL WETEN OF JE ESRI NEUUUUKT!quote:
Ja weet ik, maar ik gebruik Kazaa ook niet voor films/spelletjes/albums enzo.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:00 schreef Timmai het volgende:
[..]
niet als je bedenkt dat niemand meer Kazaa gebruikt![]()
Doe dan maar.. EEESRIIII! TIMMAAI WIL WETEN OF JE NOG VRIJJJJ BENTquote:Op donderdag 16 december 2004 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
EEEEHSAAAAN! TIMMAAAI WIL WETEN OF JE ESRI NEUUUUKT!
Die zie k niet vanavondquote:Op donderdag 16 december 2004 14:13 schreef Timmai het volgende:
[..]
Doe dan maar.. EEESRIIII! TIMMAAI WIL WETEN OF JE NOG VRIJJJJ BENT![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het nummer van Men2B trouwens nooit meer gehoord na zaterdag. En van Raffish hoor ik overal. [b]Maar dat kan ook aan mij liggen.[b]
Dat ligt er aan waar je woont. Hier in Groningen zie ik Raffish vrij vaak voorbij vliegen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
op The Box is t ongeveer 6x per uur Men2B en 2x Raffish
Eindelijk, je hebt het doorquote:Op donderdag 16 december 2004 10:52 schreef BVO het volgende:
Wat heb ik me gisteren weer zitten ergeren aan die 5 giechelgeiten.
Jemig, daar komt echt geen zinnig woord uit.
Lange leve Men2B dan maar..
.
Bij mij is het juist het tegenovergesteldequote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het nummer van Men2B trouwens nooit meer gehoord na zaterdag. En van Raffish hoor ik overal. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Zijn ze nog met zijn vieren, wie is er dood?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
De jongens kwamen in In Da House allevier wel sympathiek over, maar ik vind Steven toch wel het tofst.
Waarom post je twee keer hetzelfde in andere woorden?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Drie redenen waarom de jongens gaan winnen
1. Nederlandse jongens stemmen minder en kopen niet zo snel een singletje van een meidenband. Nadeel voor de meiden
2. Nederlandse meisjes sms'en zich een orgasme voor de jongensband.
3. Meiden die Raffish in het begin wel leuk vinden presteren het om binnen no-time uit een enorme mix van afgunst en jaloezie voor de meiden te ontwikkelen.
Ik moet zeggen dat hoewel ik allebei de nummers nu wel aardig vind, blijf bij mijn eerste keus. het nummer van de jongens vond ik in eerste instantie leuker.
mijn computer had even geen verbinding dus ik kreeg een foutmelding en besloot het maar even opnieuw te typen. maar hij had hem toch de eerste keer al gepakt.... Weer drie minuten van mijn kostbare leven voorbij....quote:Op donderdag 16 december 2004 19:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom post je twee keer hetzelfde in andere woorden?
Urhm... je vergeet volgens mij 1 ding. Er hoeft niet gestemd te worden of ge-sms-t the worden. Het gaat toch alleen om verkoopcijfers? Toch?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:24 schreef TheVulture het volgende:
drie redenen waarom de jongens het gaan winnen
1. Nederlandse jongens stemmen niet zoveel, nadeel voor de meiden
2. Nederlandse pubersletjes sms'en zich een orgasme voor de jongens
3. Meiden die Raffish wel leuk vinden krijgen al gauw een afkeer van de meiden uit pure afgunst en jaloezie, opnieuw stemmenverlies voor de meiden
Eerlijk gezegd vond ik het nummer van de jongens al meteen leuker als dat van de meiden.
mijn stem (figuurlijk dan) gaat nog steeds naar de jongens
Ik weet het nog niet.. Ik denk toch dat Raffish wint,, maare heeft iemand de songtekst van Raffish of weet iemand waar je diet kunt vinden??quote:
Die staat ergens in dit topic. Of anders is het vast met één muisklik te vinden via google of raffish.nl. Een beetje zoekwerk is toch niet te veel werk?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.. Ik denk toch dat Raffish wint,, maare heeft iemand de songtekst van Raffish of weet iemand waar je diet kunt vinden??
Heb ik al gedaan maar dat werkt nietquote:Op donderdag 16 december 2004 21:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Die staat ergens in dit topic. Of anders is het vast met één muisklik te vinden via google of raffish.nl. Een beetje zoekwerk is toch niet te veel werk?
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:14 schreef Timmai het volgende:
Plaything is met 52% gekraakt op 538
Die nu waarschijnlijk al drie uur voor de deur in Hilversum staat te wachtenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:32 schreef Timmai het volgende:
[..]
Maar daarnaast toch onze diehard-fan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |