quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:27 schreef Luchtbel het volgende:
Zeg Tom_Tom hoe zit dit
Mooie stem! [Sharon]
Wat voorspelbaar allemaal. Nora en Sharon alle 'tekst' jammer van Esri
Raffishquote:Op woensdag 15 december 2004 08:25 schreef Woelli het volgende:
de videoclip van PLaything staat op www.raffish.nl nu,, maar kan mij iemand die link geven??
Ik denk zelf dat Raffish internationaal meer kans maakt.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De eer..
Ik denk dat Men2B beter kans maakt op internationaal
Ik heb t ook gehoord..vond t erg zwak v/d dames eerst de jongens van playback beschuldigen en dat zelf maar 1 refreintje doen vanwege het ontbreken van een live band..quote:Op woensdag 15 december 2004 14:33 schreef JooB het volgende:
Raffish was vanmorgen heel even bij Stenders Vroeg te horen. Daar deden ze even een a-capella stukje zang. Klonk honderd keer beter dan de hele single bij elkaar, die ik vlak geproduceerd vind en de vocalen zitten ergens achter de beat verstopt. Dit geldt overigens ook voor de heren. Je moet met vijf stemmen toch een behoorlijke harmonie neer kunnen zetten, lijkt mij zo.
In welk opzicht is het zwak?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb t ook gehoord..vond t erg zwak v/d dames eerst de jongens van playback beschuldigen en dat zelf maar 1 refreintje doen vanwege het ontbreken van een live band..
Was te verwachtenquote:Op woensdag 15 december 2004 14:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga naar Hilversum!
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:59 schreef Christine het volgende:
Volgens de Google battle gaan de meiden winnen:
Google battle result:
raffish : 7
men2b : 4
Google battle result:
girls : 8
boys : 3
Google battle result:
meiden : 5
jongens : 4
Google battle result:
plaything : 9
bigger than that : 0
Ik vind t zwak i/d zin dat je niet je nummer wil promoten/zingen omdat je geen live band bij je hebt en de boeking pas de dag ervoor bevestigd werd. Ook de smoes van ja we doen m voor t eerst bij Evers werd al snel door de sidekicks van Stenders teniet gedaan. Vond t gewoon zwak en als je de liveshow van afgelopen zaterdag trugluisterd hoor je dat de meiden tesamen nogal vals gaan!quote:Op woensdag 15 december 2004 14:59 schreef CJ het volgende:
[..]
In welk opzicht is het zwak?Dus als je de jongens van playback beschuldigt, moet je opeens meer dan alleen een refrein live zingen?
Logisch dat de meiden alleen maar een refreintje doen, want dat is toch net het gedeelte waar ze allemaal op te horen zijn? Ze zijn verder ook helemaal niet verplicht om meer te doen hoor. En zij deden tenminste alles live tijdens het eerste optreden, itt de jongens die wel heel erg op de muziekband leunden.![]()
Yupquote:
Google battle result:quote:Op woensdag 15 december 2004 15:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]Christine
de jongens gaan winnen
![]()
Ik denk dat zij op de 50e plek komen en de meisjes op de 51e
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Google battle result:
christine : 6
tania18 : 0
Vraag maar een keer of ze nog wat vanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup
Vanochtend de boys weer gezien..word nog een gewoonte
Nog meer mensen hier die ergens bij de promotours van Men2B of Raffish gaan kijken?
Beter dan dat je dat rotnummer van de Tokkies de hele dag in je hoofd hebt, zoals ikquote:Op woensdag 15 december 2004 15:06 schreef Christine het volgende:
Ik krijg dat nummer plaything de hele dag al niet uit mijn hoofd
Roman was afgelopen zaterdag b/d Liveshow heb nog ff met m staan kletsen!quote:Op woensdag 15 december 2004 15:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vraag maar een keer of ze nog wat vanRoman
gehoord hebben
![]()
Die heb ik helemaal nog niet gehoord. Ik denk dat ik dat maar zo ga houdenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beter dan dat je dat rotnummer van de Tokkies de hele dag in je hoofd hebt, zoals ik
Oh, leukquote:Op woensdag 15 december 2004 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Roman was afgelopen zaterdag b/d Liveshow heb nog ff met m staan kletsen!![]()
Dr gaan geruchten dat 7 v/d 10 afgevallen kandidaten samen gaan zingen met de finale..
Ik zou het wel een stunt vinden als de 10 afgevallen kandidaten samen weer twee bandjes zouden vormen, en ook twee singles in de strijd om de kersthit gooienquote:Op woensdag 15 december 2004 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Roman was afgelopen zaterdag b/d Liveshow heb nog ff met m staan kletsen!![]()
Dr gaan geruchten dat 7 v/d 10 afgevallen kandidaten samen gaan zingen met de finale..
a la Clea en Phixx zeker?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zou het wel een stunt vinden als de 10 afgevallen kandidaten samen weer twee bandjes zouden vormen, en ook twee singles in de strijd om de kersthit gooien
En dan net zo'n sexy pakje aanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
Je had er toch eigenlijk niet aan moeten denken...
[afbeelding]
"Boy I wanna be your plaything, baby"
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
Je moet er toch eigenlijk maar niet aan denken wie er nog meer in die band had kunnen zitten...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
Je moet er toch eigenlijk maar niet aan denken wie er nog meer in die band had kunnen zitten...
[afbeelding]
Nee, stel je voor dat er een zou kunnen zingen!quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:59 schreef BVO het volgende:
Nee, stel je voor dat er een zou kunnen zingen!
Ja, want dat is natuurlijk het enige waar het om gaatquote:Op woensdag 15 december 2004 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat er een zou kunnen zingen!
Gezien het om singleverkoop gaat en je een single koopt om er naar te luisteren, vind ik het toch wel relevant ja.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, want dat is natuurlijk het enige waar het om gaat
Je zusje?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:10 schreef BVO het volgende:
Zo las ik gisteren iemand die meende dat Anno "eGt w3l e3N H3le G0eD3 ZaNG3r iS".
Daarom playbacken de jongens en zingen de meisjes live.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:12 schreef Tania18 het volgende:
Stemmen kunnen ze in ieder geval nog een beetje bijschaven in de studio
Nee, die heeft zo'n beetje dezelfde mening als ik.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zusje?
Stemmen kunnen ze in ieder geval nog een beetje bijschaven in de studio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |