En dan net zo'n sexy pakje aanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
Je had er toch eigenlijk niet aan moeten denken...
[afbeelding]
"Boy I wanna be your plaything, baby"
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
Je moet er toch eigenlijk maar niet aan denken wie er nog meer in die band had kunnen zitten...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
Je moet er toch eigenlijk maar niet aan denken wie er nog meer in die band had kunnen zitten...
[afbeelding]
Nee, stel je voor dat er een zou kunnen zingen!quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:59 schreef BVO het volgende:
Nee, stel je voor dat er een zou kunnen zingen!
Ja, want dat is natuurlijk het enige waar het om gaatquote:Op woensdag 15 december 2004 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat er een zou kunnen zingen!
Gezien het om singleverkoop gaat en je een single koopt om er naar te luisteren, vind ik het toch wel relevant ja.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, want dat is natuurlijk het enige waar het om gaat
Je zusje?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:10 schreef BVO het volgende:
Zo las ik gisteren iemand die meende dat Anno "eGt w3l e3N H3le G0eD3 ZaNG3r iS".
Daarom playbacken de jongens en zingen de meisjes live.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:12 schreef Tania18 het volgende:
Stemmen kunnen ze in ieder geval nog een beetje bijschaven in de studio
Nee, die heeft zo'n beetje dezelfde mening als ik.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zusje?
Stemmen kunnen ze in ieder geval nog een beetje bijschaven in de studio
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mijn god, hij staat echt altijd kut op foto's..
Maar hij heeft wel een mooie vriendinquote:Op woensdag 15 december 2004 17:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
En zingen kan 'ie ook al niet. Wat een arme jongen.
Wat heeft dat te maken met zijn plek in Popstars? Je moet naar zijn kop kijken, niet naar die van z'n vriendin.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
Maar hij heeft wel een mooie vriendin![]()
Jij zegt dat het een arme jongen is, dan zeg ik daarop dat dat vast wel mee zal vallen, aangezien hij een mooie vriendin heeftquote:Op woensdag 15 december 2004 17:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met zijn plek in Popstars? Je moet naar zijn kop kijken, niet naar die van z'n vriendin.
Hij heeft gewoon een raar hoofd.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mijn god, hij staat echt altijd kut op foto's..
Hij heeft hele wazige ogen.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een raar hoofd.
Ik vind het best zielig voor hem![]()
En een rare mond.quote:
Een zangcoach hebben ze tegenwoordig niet meer nodig.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En een rare mond.
Ik snap overigens ook niet dat de zangcoach hem niet heeft gewaarschuwd voor het "stemmetje" dat hij opzet bij dat zogenaamde "ruige" nummer dat hij zong. Hij fluisterde bijna, maar daar gaan je stembanden van naar de knoppen.
Ze hoeven toch alleen nog maar te playbackenquote:Op woensdag 15 december 2004 18:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een zangcoach hebben ze tegenwoordig niet meer nodig.
Daaromquote:Op woensdag 15 december 2004 18:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze hoeven toch alleen nog maar te playbacken
Lieten ze ook de speelkamer zien?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daarom.
Ik zag Raffish vanmiddag bij Play(TMF) wat een gegiechel zeg! ongelooflijk....
Ja ik zag het ook voorbij komen en..quote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daarom.
Ik zag Raffish vanmiddag bij Play(TMF) wat een gegiechel zeg! ongelooflijk....
Ehsan toch? (die roddel hoorde ik ook..)quote:Op woensdag 15 december 2004 21:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook voorbij komen en..
[roddelmodus aan]Esri
doet het met een vd boys
[roddelmodus uit]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |