quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mijn god, hij staat echt altijd kut op foto's..
Maar hij heeft wel een mooie vriendinquote:Op woensdag 15 december 2004 17:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
En zingen kan 'ie ook al niet. Wat een arme jongen.
Wat heeft dat te maken met zijn plek in Popstars? Je moet naar zijn kop kijken, niet naar die van z'n vriendin.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
Maar hij heeft wel een mooie vriendin![]()
Jij zegt dat het een arme jongen is, dan zeg ik daarop dat dat vast wel mee zal vallen, aangezien hij een mooie vriendin heeftquote:Op woensdag 15 december 2004 17:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met zijn plek in Popstars? Je moet naar zijn kop kijken, niet naar die van z'n vriendin.
Hij heeft gewoon een raar hoofd.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft hele wazige ogen.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een raar hoofd.
Ik vind het best zielig voor hem![]()
En een rare mond.quote:
Een zangcoach hebben ze tegenwoordig niet meer nodig.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En een rare mond.
Ik snap overigens ook niet dat de zangcoach hem niet heeft gewaarschuwd voor het "stemmetje" dat hij opzet bij dat zogenaamde "ruige" nummer dat hij zong. Hij fluisterde bijna, maar daar gaan je stembanden van naar de knoppen.
Ze hoeven toch alleen nog maar te playbackenquote:Op woensdag 15 december 2004 18:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een zangcoach hebben ze tegenwoordig niet meer nodig.
Daaromquote:Op woensdag 15 december 2004 18:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze hoeven toch alleen nog maar te playbacken
Lieten ze ook de speelkamer zien?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daarom.
Ik zag Raffish vanmiddag bij Play(TMF) wat een gegiechel zeg! ongelooflijk....
Ja ik zag het ook voorbij komen en..quote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daarom.
Ik zag Raffish vanmiddag bij Play(TMF) wat een gegiechel zeg! ongelooflijk....
Ehsan toch? (die roddel hoorde ik ook..)quote:Op woensdag 15 december 2004 21:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook voorbij komen en..
[roddelmodus aan]Esri
doet het met een vd boys
[roddelmodus uit]
Ja er werd niet gezegd wie het was.. Maar er werd gevraagd wie er een vriendje hadden.. en of het waar was dat Esri iets had met een van de jongens, toen kwam er alleen een hoop gegiechel uitquote:Op woensdag 15 december 2004 21:35 schreef Marseille het volgende:
[..]
Ehsan toch? (die roddel hoorde ik ook..)
Geef 'm een triangel en hij kan bij de Josti Band.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
Je moet er toch eigenlijk maar niet aan denken wie er nog meer in die band had kunnen zitten...
[afbeelding]
"Boy I wanna be your plaything, baby"
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook voorbij komen en..
[roddelmodus aan]Esri
doet het met een vd boys
[roddelmodus uit]
dat hoopte ik ook..quote:Op woensdag 15 december 2004 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat ze smaak had.....
OK, ze heeft dan wel geen toekomst als zangeres...In 2008 wint ze wel goud... Als paard van Anky van Grunsven!quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef Christine het volgende:
Je moet er toch eigenlijk maar niet aan denken wie er nog meer in die band had kunnen zitten...
[afbeelding]
"Boy I wanna be your plaything, baby"
Hij zong toch 'How you remind me'?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En een rare mond.
Ik snap overigens ook niet dat de zangcoach hem niet heeft gewaarschuwd voor het "stemmetje" dat hij opzet bij dat zogenaamde "ruige" nummer dat hij zong. Hij fluisterde bijna, maar daar gaan je stembanden van naar de knoppen.
Inderdaad, een apart schuurpapiergeluid kwam er uit.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hij zong toch 'How you remind me'?
Wat was dat slecht zeg
mn rug in Tuschinski + ik en een vriendin als de diehards in beeld zijn(ik met kerstmuts hangend aan dat verkeersbord)quote:
Lol.. dat heb ik inderdaad gezienquote:Op donderdag 16 december 2004 11:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
(ik met kerstmuts hangend aan dat verkeersbord)
Jahquote:
Laten we zeggen dat ik van Nix weet..omdat de meiden en jongens altijd apart aankomen en we ze eigenlijk nooit samen zien.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
Lol.. dat heb ik inderdaad gezien![]()
Maar jij als diehard (:P) weet vast wel of die roddel van Esri en Eshan waar is?
Doe dat maar jaquote:Op donderdag 16 december 2004 12:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kwil t wel vragen vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heten toch Men2Bquote:Op donderdag 16 december 2004 13:51 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Dat nummer van Raffish zit bij mij ook al de hele dag in m'n hoofd![]()
Niet dat ik dat erg vind, want ik vind het best een leuk nummer![]()
Alleen kan je nergens de goeie versie downloaden, op o.a. Kazaa krijg je een HELE lijst met het nummer van Raffish maar tot nu toe werkte geen enkele![]()
Bij het nummer van Men2Be vond hij er maar 2![]()
Is dit verdacht ofzo![]()
niet als je bedenkt dat niemand meer Kazaa gebruiktquote:Op donderdag 16 december 2004 13:51 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Dat nummer van Raffish zit bij mij ook al de hele dag in m'n hoofd![]()
Niet dat ik dat erg vind, want ik vind het best een leuk nummer![]()
Alleen kan je nergens de goeie versie downloaden, op o.a. Kazaa krijg je een HELE lijst met het nummer van Raffish maar tot nu toe werkte geen enkele![]()
Bij het nummer van Men2Be vond hij er maar 2![]()
Is dit verdacht ofzo![]()
EEEEHSAAAAN! TIMMAAAI WIL WETEN OF JE ESRI NEUUUUKT!quote:
Ja weet ik, maar ik gebruik Kazaa ook niet voor films/spelletjes/albums enzo.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:00 schreef Timmai het volgende:
[..]
niet als je bedenkt dat niemand meer Kazaa gebruikt![]()
Doe dan maar.. EEESRIIII! TIMMAAI WIL WETEN OF JE NOG VRIJJJJ BENTquote:Op donderdag 16 december 2004 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
EEEEHSAAAAN! TIMMAAAI WIL WETEN OF JE ESRI NEUUUUKT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |