mn rug in Tuschinski + ik en een vriendin als de diehards in beeld zijn(ik met kerstmuts hangend aan dat verkeersbord)quote:
Lol.. dat heb ik inderdaad gezienquote:Op donderdag 16 december 2004 11:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
(ik met kerstmuts hangend aan dat verkeersbord)
Jahquote:
Laten we zeggen dat ik van Nix weet..omdat de meiden en jongens altijd apart aankomen en we ze eigenlijk nooit samen zien.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
Lol.. dat heb ik inderdaad gezien![]()
Maar jij als diehard (:P) weet vast wel of die roddel van Esri en Eshan waar is?
Doe dat maar jaquote:Op donderdag 16 december 2004 12:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kwil t wel vragen vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heten toch Men2Bquote:Op donderdag 16 december 2004 13:51 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Dat nummer van Raffish zit bij mij ook al de hele dag in m'n hoofd![]()
Niet dat ik dat erg vind, want ik vind het best een leuk nummer![]()
Alleen kan je nergens de goeie versie downloaden, op o.a. Kazaa krijg je een HELE lijst met het nummer van Raffish maar tot nu toe werkte geen enkele![]()
Bij het nummer van Men2Be vond hij er maar 2![]()
Is dit verdacht ofzo![]()
niet als je bedenkt dat niemand meer Kazaa gebruiktquote:Op donderdag 16 december 2004 13:51 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Dat nummer van Raffish zit bij mij ook al de hele dag in m'n hoofd![]()
Niet dat ik dat erg vind, want ik vind het best een leuk nummer![]()
Alleen kan je nergens de goeie versie downloaden, op o.a. Kazaa krijg je een HELE lijst met het nummer van Raffish maar tot nu toe werkte geen enkele![]()
Bij het nummer van Men2Be vond hij er maar 2![]()
Is dit verdacht ofzo![]()
EEEEHSAAAAN! TIMMAAAI WIL WETEN OF JE ESRI NEUUUUKT!quote:
Ja weet ik, maar ik gebruik Kazaa ook niet voor films/spelletjes/albums enzo.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:00 schreef Timmai het volgende:
[..]
niet als je bedenkt dat niemand meer Kazaa gebruikt![]()
Doe dan maar.. EEESRIIII! TIMMAAI WIL WETEN OF JE NOG VRIJJJJ BENTquote:Op donderdag 16 december 2004 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
EEEEHSAAAAN! TIMMAAAI WIL WETEN OF JE ESRI NEUUUUKT!
Die zie k niet vanavondquote:Op donderdag 16 december 2004 14:13 schreef Timmai het volgende:
[..]
Doe dan maar.. EEESRIIII! TIMMAAI WIL WETEN OF JE NOG VRIJJJJ BENT![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het nummer van Men2B trouwens nooit meer gehoord na zaterdag. En van Raffish hoor ik overal. [b]Maar dat kan ook aan mij liggen.[b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |