Dat ligt er aan waar je woont. Hier in Groningen zie ik Raffish vrij vaak voorbij vliegen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
op The Box is t ongeveer 6x per uur Men2B en 2x Raffish
Eindelijk, je hebt het doorquote:Op donderdag 16 december 2004 10:52 schreef BVO het volgende:
Wat heb ik me gisteren weer zitten ergeren aan die 5 giechelgeiten.
Jemig, daar komt echt geen zinnig woord uit.
Lange leve Men2B dan maar..
.
Bij mij is het juist het tegenovergesteldequote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het nummer van Men2B trouwens nooit meer gehoord na zaterdag. En van Raffish hoor ik overal. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Zijn ze nog met zijn vieren, wie is er dood?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
De jongens kwamen in In Da House allevier wel sympathiek over, maar ik vind Steven toch wel het tofst.
Waarom post je twee keer hetzelfde in andere woorden?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Drie redenen waarom de jongens gaan winnen
1. Nederlandse jongens stemmen minder en kopen niet zo snel een singletje van een meidenband. Nadeel voor de meiden
2. Nederlandse meisjes sms'en zich een orgasme voor de jongensband.
3. Meiden die Raffish in het begin wel leuk vinden presteren het om binnen no-time uit een enorme mix van afgunst en jaloezie voor de meiden te ontwikkelen.
Ik moet zeggen dat hoewel ik allebei de nummers nu wel aardig vind, blijf bij mijn eerste keus. het nummer van de jongens vond ik in eerste instantie leuker.
mijn computer had even geen verbinding dus ik kreeg een foutmelding en besloot het maar even opnieuw te typen. maar hij had hem toch de eerste keer al gepakt.... Weer drie minuten van mijn kostbare leven voorbij....quote:Op donderdag 16 december 2004 19:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom post je twee keer hetzelfde in andere woorden?
Urhm... je vergeet volgens mij 1 ding. Er hoeft niet gestemd te worden of ge-sms-t the worden. Het gaat toch alleen om verkoopcijfers? Toch?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:24 schreef TheVulture het volgende:
drie redenen waarom de jongens het gaan winnen
1. Nederlandse jongens stemmen niet zoveel, nadeel voor de meiden
2. Nederlandse pubersletjes sms'en zich een orgasme voor de jongens
3. Meiden die Raffish wel leuk vinden krijgen al gauw een afkeer van de meiden uit pure afgunst en jaloezie, opnieuw stemmenverlies voor de meiden
Eerlijk gezegd vond ik het nummer van de jongens al meteen leuker als dat van de meiden.
mijn stem (figuurlijk dan) gaat nog steeds naar de jongens
Ik weet het nog niet.. Ik denk toch dat Raffish wint,, maare heeft iemand de songtekst van Raffish of weet iemand waar je diet kunt vinden??quote:
Die staat ergens in dit topic. Of anders is het vast met één muisklik te vinden via google of raffish.nl. Een beetje zoekwerk is toch niet te veel werk?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.. Ik denk toch dat Raffish wint,, maare heeft iemand de songtekst van Raffish of weet iemand waar je diet kunt vinden??
Heb ik al gedaan maar dat werkt nietquote:Op donderdag 16 december 2004 21:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Die staat ergens in dit topic. Of anders is het vast met één muisklik te vinden via google of raffish.nl. Een beetje zoekwerk is toch niet te veel werk?
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:14 schreef Timmai het volgende:
Plaything is met 52% gekraakt op 538
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |