Ja, die Sharon-foto's doen pijn aan m'n ogen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we deze pagina ook even snel vullen?
hebben we geen plaatjes vanquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, die Sharon-foto's doen pijn aan m'n ogen.
Bij mij ook al.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, die Sharon-foto's doen pijn aan m'n ogen.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Esri, op verzoek.
Ik vraag me toch af wat er door haar ouders hoofd ging, toen ze besloten haar Esri te gaan noemen.
..en Hindquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij vindt alles met tieten en een gat leuk he?.
Nee hoor, Lianne vind ikquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij vindt alles met tieten en een gat leuk he?.
De jongens konden niet vals zingen aangezien ze playbackten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:32 schreef lindaatje het volgende:
de jongens waren toch echt beter dan de meiden he
de meiden zongen vals en het was vooral een Nora-show, terwijl we bij de jongens toch meer van de anderen hoorden. Ook het dansje van de jongens was veel leuker.
Maar het publiek dat daar zit is toch wel redelijk representatief voor het stemmende/cd kopende publiek lijkt me.. en die waren over het algemeen voor de jongens. Aan het geroep op het einde van de show te horen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:38 schreef CJ het volgende:
De jongens komen dus absoluut niet volwassen over als groep, ondanks die kale die er 10 jaar ouder uit ziet dan hij is en wat zelfs het petje niet kan verbergen. De meiden zijn toch spontaner en ik denk dat dit ze een voordeel gaat opleveren, niet alleen bij het jonge publiek, maar ook bij het oudere publiek. De jongens kwamen toch een beetje patserig over, zo van.. kijk ons nou. Helaas voor hun viel er niet zo veel te zien (en te horen).
En het nummer van de meiden klinkt ook gewoon goed. Het staat gewoon als een huis (ondanks dat de leads door 1 iemand werd gedaan). De jongens hadden wat dat betreft toch beter voor dat Tom Jones nummer kunnen gaan wat op Sex Bomb leek.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:42 schreef Marble het volgende:
In de categorie topiques-die-over-Sharon-hadden-kunnen-gaan: Roelerende negerinnen binnen Europa
De meiden zongen vals, en het is absoluut geen liedje dat blijft 'hangen'. Ik denk dat zoiets toch wel belangrijk is. Verder vind ik ze irritant, en heel overdreven. Wat mij betreft is het dus Men2be.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:38 schreef CJ het volgende:
De jongens komen dus absoluut niet volwassen over als groep, ondanks die kale die er 10 jaar ouder uit ziet dan hij is en wat zelfs het petje niet kan verbergen. De meiden zijn toch spontaner en ik denk dat dit ze een voordeel gaat opleveren, niet alleen bij het jonge publiek, maar ook bij het oudere publiek. De jongens kwamen toch een beetje patserig over, zo van.. kijk ons nou. Helaas voor hun viel er niet zo veel te zien (en te horen).
En het nummer van de meiden klinkt ook gewoon goed. Het staat gewoon als een huis (ondanks dat de leads door 1 iemand werd gedaan). De jongens hadden wat dat betreft toch beter voor dat Tom Jones nummer kunnen gaan wat op Sex Bomb leek.
Tja, zo ging dat ook in Engeland. En gossie.. wie wonnen daar ook maar weer? Oh ja... Girls Aloud, ondanks dat de jongens het meeste gegil over zich heen kregen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:41 schreef Timmai het volgende:
[..]
Maar het publiek dat daar zit is toch wel redelijk representatief voor het stemmende/cd kopende publiek lijkt me.. en die waren over het algemeen voor de jongens. Aan het geroep op het einde van de show te horen.
Risin'.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zeg Marble, hoe heet dat nummer van Natalia uit je sig? Die is erg hip namelijk.
Omdat ze dat zeiden, omdat ik dat hoorde en omdat ik dat zag.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:55 schreef Lisette_H het volgende:
En hoe komen jullie er bij dat zij niet live gezongen hebben?
dat was toch een grapjequote:Op zaterdag 11 december 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ze dat zeiden, omdat ik dat hoorde en omdat ik dat zag.
Nee. Daarom vroeg Beau ook of ze ook nog live konden zingen, waarna ze een stukje a-capella deden.quote:
Risin' is cool.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Risin'.
En hip is nog een understatement ja.
Er viel ook wel wat te gillen, geef toe.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:47 schreef CJ het volgende:
[..]
Tja, zo ging dat ook in Engeland. En gossie.. wie wonnen daar ook maar weer? Oh ja... Girls Aloud, ondanks dat de jongens het meeste gegil over zich heen kregen.
Ik zag nog wel het jurycommetaar (niet dat je daar iets aan hebt.. want ze vinden het toch altijd suuuupppeer).quote:
Was dat zo?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:27 schreef Luchtbel het volgende:
Zeg Tom_Tom hoe zit dit
Mooie stem! [Sharon]
Wat voorspelbaar allemaal. Nora en Sharon alle 'tekst' jammer van Esri
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:31 schreef Luchtbel het volgende:
Evadie moet gewoon bij de marjorettes of hoe die gasten ook genoemd worden met d'r macherende blije hoofd.
Het grote probleem van Raffish is dat het ontzettend slecht is. Heel erg slecht gezongen. Dat zal op een CD wel niet te horen zijn maar als de dames live moeten vallen je oren bijna van je hoofd af.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:31 schreef CJ het volgende:
Raffish gaat volgens mij winnen. Dat nummer was veel pakkender en zal een groter publiek aanspreken dan dat nummer van Men2Be. Je kan het nummer van Raffish ook nog in een club draaien, terwijl weinig mensen daar zitten te wachten op een Ricky Martin achtig nummer. Lekkere beat trouwens. Doet me denken aan Liberty X met "Just A Little" alleen een beetje meer uptempo.
Raffish voor winnaar dus wat mij betreft.
Is waar.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:35 schreef Greetings het volgende:
Ik vind dat liedje van Raffish opzich leuker, maar weet wel bijna zeker dat de jongens gaan winnen omdat het nou eenmaal vooral tienermeisjes zijn die stemmen en die stemmen eerder op jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |